Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 07:34:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 371934 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #255 Dátum: 2009. Február 14. - 21:41:23 »

A helyzet az, hogy én egyszerűbben írnám le a dolgot. Amellet, hogy egyetértek abban, hogy túl nagy a  bürokrácia (hogy mást ne mondjak, miért kell minden autóra a rendszámot megvenni, majd súlyos pénzekért eladásnál átvezetni, ezt nyilvántartani, vagy pl miért kell motorszámot nyilvántartani és motorcserénél megint a sok ügyintézés, stb).
De amíg a tuningolt autóval a forgalomban közlekedsz és nem a zárt versenypályán, addig kellenek a szabályozások, még ha nálunk kicsit földhözragadtak is. Így is közlekednek (és pont ezekkel száguldoznak is) olyan autókkal, amik potenciális veszélyforrások a többi közlekedőre.
A megoldás: gyári tuningot kell venni, vagy bérelni az épített autónak pályát, mert ez a társadalombiztosítás nem bírná már elviselni a streetfigterek által okozott sérültek kezelését is. 
Hogy is van ez?

"cápaFeri
Globális moderátor
Billentyű rém
      Re: Fogyasztási adatok
« Hozzászólás #987 Dátum: Ma - 19:33:14 » Idézet 
--------------------------------------------------------------------------------
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni.
Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... "
Szóval aki 70-nel ill.  120-al közlekedik lakott területen ill. azon kívül- az etikus, aki tuningolt kocsival a sebességhatárok betartásával közlekedik az meg potenciális veszélyforrás!?

Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #256 Dátum: 2009. Február 15. - 08:21:06 »

A helyzet az, hogy én egyszerűbben írnám le a dolgot. Amellet, hogy egyetértek abban, hogy túl nagy a  bürokrácia (hogy mást ne mondjak, miért kell minden autóra a rendszámot megvenni, majd súlyos pénzekért eladásnál átvezetni, ezt nyilvántartani, vagy pl miért kell motorszámot nyilvántartani és motorcserénél megint a sok ügyintézés, stb).
De amíg a tuningolt autóval a forgalomban közlekedsz és nem a zárt versenypályán, addig kellenek a szabályozások, még ha nálunk kicsit földhözragadtak is. Így is közlekednek (és pont ezekkel száguldoznak is) olyan autókkal, amik potenciális veszélyforrások a többi közlekedőre.
A megoldás: gyári tuningot kell venni, vagy bérelni az épített autónak pályát, mert ez a társadalombiztosítás nem bírná már elviselni a streetfigterek által okozott sérültek kezelését is. 
Hogy is van ez?

"cápaFeri
Globális moderátor
Billentyű rém
      Re: Fogyasztási adatok
« Hozzászólás #987 Dátum: Ma - 19:33:14 » Idézet 
--------------------------------------------------------------------------------
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni.
Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... "
Szóval aki 70-nel ill.  120-al közlekedik lakott területen ill. azon kívül- az etikus, aki tuningolt kocsival a sebességhatárok betartásával közlekedik az meg potenciális veszélyforrás!?


"Sebességhatárok betartásával"?
Ezért senki nem tunningol! Ez ugye nem komoly... ?
Esetleg gyorsabban érje el az 50 Km/h-t?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #257 Dátum: 2009. Február 15. - 09:18:36 »

Khmmm!
Ha esetleg visszakanyarodnánk a topic eredeti témájához...
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #258 Dátum: 2009. Február 15. - 11:09:43 »

Ezek szerint ne is álmodja 215-ről?
esetleg egy nyomtáv szélesítő pogácsával csak...   

Dehogynem, nyugodtan rakhatsz 215/40 R17-et, én is azzal járok. Az csak 2 centiméter különbség a szélességben! És mivel 44-es ET-vel nemigen találsz alufelnit, kábé 1 cm-t lesz beljebb, illetve kijebb, mint a gyári méret. Ha nincs ültetve a járgány, akkor semmi gond (a sedánnál).

De én nem gumis vagyok, így tanácsot nem adok, ez csak a saját véleményem/tapasztalatom.

Egyébként sokkal hangosabb és eléggé rázós (bár azt meg lehet szokni), jobban elviszi a hosszanti vályú a kocsit, és úgy kell járni vele, mint a hímes tojással, mégis tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál.

Előnye: szép.

Ízelítő:
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #259 Dátum: 2009. Február 15. - 13:28:32 »

Tényleg csodálok mindenkit, aki bevállalja a nagyobb felnit peresebb gumival. Ezzel eldob egy kis komfortot és jobban paráztatja magát kátyúügyben, gondolom első sorban a külsőségek miatt. Én a múltkor este véletlenül belementem egy durva gödörbe a Kosztolányinál és ha nem a gyári méretek és lemezfelnim van, akkor lehet elsírtam volna magam. Így is kipattantam és hála istennek nem deformálódott el a lemezfelni.
Ja meg válság van és nincs pénzünk?!?! Ugyanmár! Mindenki más hülyeségre költi.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #260 Dátum: 2009. Február 15. - 13:54:05 »

A helyzet az, hogy én egyszerűbben írnám le a dolgot. Amellet, hogy egyetértek abban, hogy túl nagy a  bürokrácia (hogy mást ne mondjak, miért kell minden autóra a rendszámot megvenni, majd súlyos pénzekért eladásnál átvezetni, ezt nyilvántartani, vagy pl miért kell motorszámot nyilvántartani és motorcserénél megint a sok ügyintézés, stb).
De amíg a tuningolt autóval a forgalomban közlekedsz és nem a zárt versenypályán, addig kellenek a szabályozások, még ha nálunk kicsit földhözragadtak is. Így is közlekednek (és pont ezekkel száguldoznak is) olyan autókkal, amik potenciális veszélyforrások a többi közlekedőre.
A megoldás: gyári tuningot kell venni, vagy bérelni az épített autónak pályát, mert ez a társadalombiztosítás nem bírná már elviselni a streetfigterek által okozott sérültek kezelését is. 
Hogy is van ez?

"cápaFeri
Globális moderátor
Billentyű rém
      Re: Fogyasztási adatok
« Hozzászólás #987 Dátum: Ma - 19:33:14 » Idézet 
--------------------------------------------------------------------------------
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni.
Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... "
Szóval aki 70-nel ill.  120-al közlekedik lakott területen ill. azon kívül- az etikus, aki tuningolt kocsival a sebességhatárok betartásával közlekedik az meg potenciális veszélyforrás!?


Válasz a törzsasztalban!
« Utoljára szerkesztve: 2009. Február 15. - 14:04:33 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #261 Dátum: 2009. Február 15. - 14:08:32 »

Ezek szerint ne is álmodja 215-ről?
esetleg egy nyomtáv szélesítő pogácsával csak...   

Dehogynem, nyugodtan rakhatsz 215/40 R17-et, én is azzal járok. Az csak 2 centiméter különbség a szélességben! És mivel 44-es ET-vel nemigen találsz alufelnit, kábé 1 cm-t lesz beljebb, illetve kijebb, mint a gyári méret. Ha nincs ültetve a járgány, akkor semmi gond (a sedánnál).

De én nem gumis vagyok, így tanácsot nem adok, ez csak a saját véleményem/tapasztalatom.

Egyébként sokkal hangosabb és eléggé rázós (bár azt meg lehet szokni), jobban elviszi a hosszanti vályú a kocsit, és úgy kell járni vele, mint a hímes tojással, mégis tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál.

Előnye: szép.

Ízelítő:
Meg kell hagyni, ez a felni nagyon szép! Elegáns a csavartakarója is! Nekem nagyon bejön!
De mit értesz az alatt, hogy tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #262 Dátum: 2009. Február 15. - 16:49:10 »

Ên csak annyit mondok, hogy szeretnem, ha nyarra nem a 45-ös gumik kerülnenek vissza, hanem 50-ek. Szeretnem...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #263 Dátum: 2009. Február 15. - 17:54:49 »

Ezek szerint ne is álmodja 215-ről?
esetleg egy nyomtáv szélesítő pogácsával csak...   

Dehogynem, nyugodtan rakhatsz 215/40 R17-et, én is azzal járok. Az csak 2 centiméter különbség a szélességben! És mivel 44-es ET-vel nemigen találsz alufelnit, kábé 1 cm-t lesz beljebb, illetve kijebb, mint a gyári méret. Ha nincs ültetve a járgány, akkor semmi gond (a sedánnál).

De én nem gumis vagyok, így tanácsot nem adok, ez csak a saját véleményem/tapasztalatom.

Egyébként sokkal hangosabb és eléggé rázós (bár azt meg lehet szokni), jobban elviszi a hosszanti vályú a kocsit, és úgy kell járni vele, mint a hímes tojással, mégis tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál.

Előnye: szép.

Ízelítő:
Meg kell hagyni, ez a felni nagyon szép! Elegáns a csavartakarója is! Nekem nagyon bejön!
De mit értesz az alatt, hogy tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál?

Nem fogalmaztam elég pontosan:
pár ezer km után visszavárnak a gumisok, hogy addigra az újként (szállításkor, tárolásnál) esetleg picit deformálódott gumi beáll normál helyzetbe, és érdemes még egyszer kicentrírozni. Na ennél a műveletnél a néhány hetes felnit (ami új korában a gépen meg sem rezzen) táncolni láttam, ami a gumis szerint nem vészes, de azért fájt a szívem érte - és egy kicsit a rá költött összeg miatt, amikor arra gondoltam, milyen lesz mondjuk fél év múlva. (Barátommal egyszerre vettük a kerekeket, ő jóval többet megy a géppel és már túl van az első görgőzésen).
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #264 Dátum: 2009. Február 15. - 23:32:36 »

Ezek szerint ne is álmodja 215-ről?
esetleg egy nyomtáv szélesítő pogácsával csak...   

Dehogynem, nyugodtan rakhatsz 215/40 R17-et, én is azzal járok. Az csak 2 centiméter különbség a szélességben! És mivel 44-es ET-vel nemigen találsz alufelnit, kábé 1 cm-t lesz beljebb, illetve kijebb, mint a gyári méret. Ha nincs ültetve a járgány, akkor semmi gond (a sedánnál).

De én nem gumis vagyok, így tanácsot nem adok, ez csak a saját véleményem/tapasztalatom.

Egyébként sokkal hangosabb és eléggé rázós (bár azt meg lehet szokni), jobban elviszi a hosszanti vályú a kocsit, és úgy kell járni vele, mint a hímes tojással, mégis tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál.

Előnye: szép.

Ízelítő:
Meg kell hagyni, ez a felni nagyon szép! Elegáns a csavartakarója is! Nekem nagyon bejön!
De mit értesz az alatt, hogy tojásdad lesz a 2000 km utáni centrírozásnál?

Nem fogalmaztam elég pontosan:
pár ezer km után visszavárnak a gumisok, hogy addigra az újként (szállításkor, tárolásnál) esetleg picit deformálódott gumi beáll normál helyzetbe, és érdemes még egyszer kicentrírozni. Na ennél a műveletnél a néhány hetes felnit (ami új korában a gépen meg sem rezzen) táncolni láttam, ami a gumis szerint nem vészes, de azért fájt a szívem érte - és egy kicsit a rá költött összeg miatt, amikor arra gondoltam, milyen lesz mondjuk fél év múlva. (Barátommal egyszerre vettük a kerekeket, ő jóval többet megy a géppel és már túl van az első görgőzésen).
Ja értem...ebből a szempontból jobb nekem, mert nem olyan nagy a felni és nem olyan vékonyak a küllők. Bár egyesek azt mondják, hogy nagyon sokmindentől függ, hogy egy felni mennyire deformálódik. Több gond van az olasz felnikkel, mint a németekkel és nagyon fontos, hogy a középvonal felé mennyire támaszt rá a küllő.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #265 Dátum: 2009. Március 03. - 14:36:59 »

Na, láttam egy igazi szuper peres kereket, jót röhögtem rajta. Chevy Captiva, ami olyan lux terepjáró féleség, vagy mi. Dizájnos tulaj, eredeti felnire, rátett egy per 40-es gumit. Állati hülyén nézett ki, 20 centi volt a kerékjárati ív, és a gumi teteje közt. Gondolom biliárd asztalon meg csak vele, mert, ha máshol is használná, akkor a lelkét is kirázná, biztosan. Amúgy megérdemelné, mert baromi ronda volt így. Mintha 4 kerék defektes lett volna. Volt ízlése a palinak, csak rossz, de annak is dicséret járna, aki ezt felszerelte, mert annak legalább szakembernek kellett volna lennie. (Vagy álarcban csinálta?)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #266 Dátum: 2009. Március 03. - 15:34:29 »

Na, láttam egy igazi szuper peres kereket, jót röhögtem rajta. Chevy Captiva, ami olyan lux terepjáró féleség, vagy mi. Dizájnos tulaj, eredeti felnire, rátett egy per 40-es gumit. Állati hülyén nézett ki, 20 centi volt a kerékjárati ív, és a gumi teteje közt. Gondolom biliárd asztalon meg csak vele, mert, ha máshol is használná, akkor a lelkét is kirázná, biztosan. Amúgy megérdemelné, mert baromi ronda volt így. Mintha 4 kerék defektes lett volna. Volt ízlése a palinak, csak rossz, de annak is dicséret járna, aki ezt felszerelte, mert annak legalább szakembernek kellett volna lennie. (Vagy álarcban csinálta?)
Áááá, csak előrelátó az ipse:
Ha őt is megtalálják oldalról (mint engem), és behorpasztják a sárvédő-ívet (mint nekem), akkor nem üt bele a kerékbe (mint nekem)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #267 Dátum: 2009. Március 03. - 16:37:05 »

Na, láttam egy igazi szuper peres kereket, jót röhögtem rajta. Chevy Captiva, ami olyan lux terepjáró féleség, vagy mi. Dizájnos tulaj, eredeti felnire, rátett egy per 40-es gumit. Állati hülyén nézett ki, 20 centi volt a kerékjárati ív, és a gumi teteje közt. Gondolom biliárd asztalon meg csak vele, mert, ha máshol is használná, akkor a lelkét is kirázná, biztosan. Amúgy megérdemelné, mert baromi ronda volt így. Mintha 4 kerék defektes lett volna. Volt ízlése a palinak, csak rossz, de annak is dicséret járna, aki ezt felszerelte, mert annak legalább szakembernek kellett volna lennie. (Vagy álarcban csinálta?)
Áááá, csak előrelátó az ipse:
Ha őt is megtalálják oldalról (mint engem), és behorpasztják a sárvédő-ívet (mint nekem), akkor nem üt bele a kerékbe (mint nekem)
Na Kripic, Te egy nagy fej vagy! Bevallom erre én csökkent agytekervényemmel nem is gondoltam. Hiába, mindig tanul az ember, a papok, meg holtig. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #268 Dátum: 2009. Március 03. - 17:34:33 »

Na, láttam egy igazi szuper peres kereket, jót röhögtem rajta. Chevy Captiva, ami olyan lux terepjáró féleség, vagy mi. Dizájnos tulaj, eredeti felnire, rátett egy per 40-es gumit. Állati hülyén nézett ki, 20 centi volt a kerékjárati ív, és a gumi teteje közt. Gondolom biliárd asztalon meg csak vele, mert, ha máshol is használná, akkor a lelkét is kirázná, biztosan. Amúgy megérdemelné, mert baromi ronda volt így. Mintha 4 kerék defektes lett volna. Volt ízlése a palinak, csak rossz, de annak is dicséret járna, aki ezt felszerelte, mert annak legalább szakembernek kellett volna lennie. (Vagy álarcban csinálta?)
Áááá, csak előrelátó az ipse:
Ha őt is megtalálják oldalról (mint engem), és behorpasztják a sárvédő-ívet (mint nekem), akkor nem üt bele a kerékbe (mint nekem)
Na Kripic, Te egy nagy fej vagy! Bevallom erre én csökkent agytekervényemmel nem is gondoltam. Hiába, mindig tanul az ember, a papok, meg holtig. Kacsint Vigyorog
Bonyolult agytekervényei vannak, mit egy aszinkron motor tekercselése...mi?  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #269 Dátum: 2009. Március 04. - 11:22:34 »

Szerintetek ezek milyen gumimárkák? Gondolok megbízhatóság, minőség.
Falken, Fulda, Sava.
Keresem a nyári gumit a vasra, mert a 45-ös papucsot nem szeretném visszatenni. Csakhogy a tavaly kinézett Hankook modell mindenhol egy 10-el olcsóbb. Ami elfogadható áron van, azok nagy része nem peremvédős.
A fenti gyártóktól találtam elfogadható áron peremvédős gumit, a minta, hát szó- szó. Viszont a kereskedő MINDEGYIKRE azt írja, hogy nagyon jó minőségű. Én viszont acsak a Fulda-ról hallttam, arról is csak annyit, hogy német.
Szóval ha van ötlet, a következő méretet venném: 205 50 R16, nyári. Peremvédős 87/ 91 V.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!