Krisz
|
|
« Hozzászólás #1020 Dátum: 2010. Július 16. - 21:32:14 » |
|
szép?
Hű a sárvédőt nem verte szét?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1021 Dátum: 2010. Július 16. - 21:33:54 » |
|
Na de elmesélem a sztorit, hogy kerek legyen:
Kb. két hónapja lerobbant az egyik Fiat (új) Panda típusú, 2 éves bérautónk abroncsa az autópályán 130-nál az ügyfél alatt. Ügyfelünk joggal lett módfelett morcos és miután ismerősei meggyőzték, hogy futózott gumi volt az autón, természetesen azonnal perelni akart.
Hiába mondtuk neki, hogy a szóban forgó Continental ContiEcoContact gumi a gépkocsi gyári szerelésű abroncsa, ezzel vettük át az autót kb. 2 éve, nem hitte el. A Continental szakembere megvizsgálta az abroncsot és megállapította, hogy az abroncs NEM volt gyártáshibás.
Eltelt két hónap, ismét felrobbant egy ugyanilyen gumi, egy másik Fiat Pandán. Természetesen megint megkaptuk az újrafutózott c. történetet, majd amikor szorgosan bizonygattuk, hogy DE NEM, ránk hagyták annak biztos tudatában, hogy hazudtunk. Látva az abroncsot persze nem is lepődünk meg, mi sem hinnénk el magunknak, de hogy valami nincs rendben ezekkel a gumikkal az tuti. Most pedig valszeg kidobunk kb. 20 abroncsot a kukába, különben jó ideig nem aludnánk nyugodtan, az autók vezetéséről nem is szólva...
Nem akarom csúnya szavakkal színezni a fórumot, mindenki képzelje ide mit gondolok arról a gyártótól, amely ilyen terméket piacra enged, illetve a hiba felbukkanásakor még meg is próbálja elsumákolni azt annak tudatában, hogy egy ilyen hibába egészen könnyen bele lehet halni. Mivel 20 gumiból kettő 2 hónap alatt széthullott, egészen biztosan nem egyedi esetről van szó, hanem szériahibáról...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1022 Dátum: 2010. Július 16. - 21:34:33 » |
|
szép?
Hű a sárvédőt nem verte szét? Nem szerencsére, csak odanyalt egy kis gumit.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1023 Dátum: 2010. Július 16. - 21:50:41 » |
|
szép?
Hű a sárvédőt nem verte szét? Nem szerencsére, csak odanyalt egy kis gumit. Nitrohigitóval lejön szépen csak ne nyomd rá a dukkora a ronygot és jó bőven higitós legyen,finom anyag legyen nagyon hogy ne karcoljon.Majd rögtön mosás!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1024 Dátum: 2010. Július 16. - 21:52:11 » |
|
szép?
Hű a sárvédőt nem verte szét? Nem szerencsére, csak odanyalt egy kis gumit. Nitrohigitóval lejön szépen csak ne nyomd rá a dukkora a ronygot és jó bőven higitós legyen,finom anyag legyen nagyon hogy ne karcoljon.Majd rögtön mosás! Az lesz Szerencsére fehér az autó, így nem olyan kényes a fényezése...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1025 Dátum: 2010. Július 19. - 13:52:08 » |
|
Na de elmesélem a sztorit, hogy kerek legyen:
Kb. két hónapja lerobbant az egyik Fiat (új) Panda típusú, 2 éves bérautónk abroncsa az autópályán 130-nál az ügyfél alatt. Ügyfelünk joggal lett módfelett morcos és miután ismerősei meggyőzték, hogy futózott gumi volt az autón, természetesen azonnal perelni akart.
Hiába mondtuk neki, hogy a szóban forgó Continental ContiEcoContact gumi a gépkocsi gyári szerelésű abroncsa, ezzel vettük át az autót kb. 2 éve, nem hitte el. A Continental szakembere megvizsgálta az abroncsot és megállapította, hogy az abroncs NEM volt gyártáshibás.
Eltelt két hónap, ismét felrobbant egy ugyanilyen gumi, egy másik Fiat Pandán. Természetesen megint megkaptuk az újrafutózott c. történetet, majd amikor szorgosan bizonygattuk, hogy DE NEM, ránk hagyták annak biztos tudatában, hogy hazudtunk. Látva az abroncsot persze nem is lepődünk meg, mi sem hinnénk el magunknak, de hogy valami nincs rendben ezekkel a gumikkal az tuti. Most pedig valszeg kidobunk kb. 20 abroncsot a kukába, különben jó ideig nem aludnánk nyugodtan, az autók vezetéséről nem is szólva...
Nem akarom csúnya szavakkal színezni a fórumot, mindenki képzelje ide mit gondolok arról a gyártótól, amely ilyen terméket piacra enged, illetve a hiba felbukkanásakor még meg is próbálja elsumákolni azt annak tudatában, hogy egy ilyen hibába egészen könnyen bele lehet halni. Mivel 20 gumiból kettő 2 hónap alatt széthullott, egészen biztosan nem egyedi esetről van szó, hanem szériahibáról...
Fogyasztóvédelem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1026 Dátum: 2010. Július 21. - 09:54:18 » |
|
szép?
Hű a sárvédőt nem verte szét? Nem szerencsére, csak odanyalt egy kis gumit. Nitrohigitóval lejön szépen csak ne nyomd rá a dukkora a ronygot és jó bőven higitós legyen,finom anyag legyen nagyon hogy ne karcoljon.Majd rögtön mosás! Az lesz Szerencsére fehér az autó, így nem olyan kényes a fényezése... A fehér nem kényes?A legtöbb törődést igényli a szalonállapot tartásához.Minden szennyeződés rikít rajta és könnyen mattul a lakkozatlan fényezése.Nem is láttam még patika állapotu fehér lacsit.(sajnos)
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1027 Dátum: 2010. Július 22. - 13:20:18 » |
|
Kosz szempontjából az ezüst a legjobb, a többin minden látszik. A "nem kényes"-t úgy értem, hogy pl. a sötétkék, sötétzöld, fekete, stb. színekre ha csúnyán nézel azonnal karcolódnak még ha metálok is, a fehéret pl. nehezebb lesérteni, jól bírja a gépi mosatást is.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1028 Dátum: 2010. Július 22. - 21:22:08 » |
|
Kosz szempontjából az ezüst a legjobb, a többin minden látszik. A "nem kényes"-t úgy értem, hogy pl. a sötétkék, sötétzöld, fekete, stb. színekre ha csúnyán nézel azonnal karcolódnak még ha metálok is, a fehéret pl. nehezebb lesérteni, jól bírja a gépi mosatást is.
Sajna a lacsik lakkja nagyon puha.Emiatt sérülékeny nagyon.Polirozásnál is észnél kell lenni mert a mikonokat pill alatt lecsiszolja a gép.Viszont a Fehér is sérül csak azon nem szembetűnő.Gépimosót pedig aki használja nem szereti az autóját.Az való egy 20 éves talicskának aminek már mindegy de nem egy pár éves autónak.Sajnos a 600Ft mosás becsábit sok embert aki nem tudja,ezzel gajra teszi a lakkozást.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1029 Dátum: 2010. Július 22. - 22:00:48 » |
|
Kosz szempontjából az ezüst a legjobb, a többin minden látszik. A "nem kényes"-t úgy értem, hogy pl. a sötétkék, sötétzöld, fekete, stb. színekre ha csúnyán nézel azonnal karcolódnak még ha metálok is, a fehéret pl. nehezebb lesérteni, jól bírja a gépi mosatást is.
Sajna a lacsik lakkja nagyon puha.Emiatt sérülékeny nagyon.Polirozásnál is észnél kell lenni mert a mikonokat pill alatt lecsiszolja a gép.Viszont a Fehér is sérül csak azon nem szembetűnő.Gépimosót pedig aki használja nem szereti az autóját.Az való egy 20 éves talicskának aminek már mindegy de nem egy pár éves autónak.Sajnos a 600Ft mosás becsábit sok embert aki nem tudja,ezzel gajra teszi a lakkozást. Mi a bérautókat kénytelenek vagyunk legtöbbször géppel mosatni, az állandó rohanásba nem fér bele, hogy órákat várjunk egy kézi mosóban vagy utazgassunk az otthagyott autóért, ráadásul az általunk ismert mosók rendkívül pontatlanok, mindig megkeserítik az életünket, ezért inkább lemondunk róluk... A gépi mosás minőségével/hatásával egyébként egyetértek, szerencsére ahova mi visszük a kocsikat ott előtte kézzel alaposan átgőzborotválják őket, így a gép legalább nem a sarat/homokot dörzsöli végig.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1030 Dátum: 2010. Július 23. - 19:07:20 » |
|
... szerencsére ahova mi visszük a kocsikat ott előtte kézzel alaposan átgőzborotválják őket, így a gép legalább nem a sarat/homokot dörzsöli végig.
Ami egyébként ellentmond a kíméletes autómosás elveinek! (kezdés kisnyomású vízzel - hogy felpuhítsa a koszt - majd sampon. A nagynyomású víz "belelövi" a koszt a lakkba. Olyan, mintha csiszoló anyagot használnál. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1031 Dátum: 2010. Július 24. - 17:38:21 » |
|
... szerencsére ahova mi visszük a kocsikat ott előtte kézzel alaposan átgőzborotválják őket, így a gép legalább nem a sarat/homokot dörzsöli végig.
Ami egyébként ellentmond a kíméletes autómosás elveinek! (kezdés kisnyomású vízzel - hogy felpuhítsa a koszt - majd sampon. A nagynyomású víz "belelövi" a koszt a lakkba. Olyan, mintha csiszoló anyagot használnál. ) T. Ig. Úr! Nem vagy Te egy kissé paranoid? Ennyi erővel a menetszél egyenesen reszeli a fényezést, főleg ha kavarja a szél a port, de egy nyári viharba (széllel, porral, esővel) bele sem merek gondolni. Ezentúl asszem max. 40-nel fogok menni Egyébként nekem a legdurvább karcokat nem a gépi mosók okozták, hanem a balf.sz kézi mosósok, volt ahol még a szélvédőmet is sikerült egy véletlenül -szárazon, koszosan- beindított ablaktörlővel végigkarcolni, de az is rendszeres, hogy nincs kedve öblíteni a T. kollégának, így a homokos szivaccsal törli végig az autót, stb.. Persze megbízható helyre kell vinni a gépet és akkor nincs ilyen probléma. Egyébként tök jól eloffolunk
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1032 Dátum: 2010. Július 24. - 18:54:00 » |
|
Hát el...kéretik visszatérni a témához!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1033 Dátum: 2010. Július 24. - 20:27:32 » |
|
... szerencsére ahova mi visszük a kocsikat ott előtte kézzel alaposan átgőzborotválják őket, így a gép legalább nem a sarat/homokot dörzsöli végig.
Ami egyébként ellentmond a kíméletes autómosás elveinek! (kezdés kisnyomású vízzel - hogy felpuhítsa a koszt - majd sampon. A nagynyomású víz "belelövi" a koszt a lakkba. Olyan, mintha csiszoló anyagot használnál. ) Nem Storcz nem igy!Elsőnek vegyszeres áztatás,majd nagynyomásu borotválás,-aktivhabos mosás és öblités nagynyomásu borotvával.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1034 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 07:53:13 » |
|
Defektjavító szerrel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Gázosok, akik a tartályt a pótkerék heléyn hordjátok! Hogyan védekeztek egy esetleges defekt ellen, vagy hogyan javítotok, ha megtörténik a baj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|