sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #495 Dátum: 2011. December 06. - 20:09:35 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #496 Dátum: 2011. December 06. - 21:51:06 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #497 Dátum: 2011. December 07. - 09:02:26 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 07. - 09:06:13 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #498 Dátum: 2011. December 07. - 10:53:14 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat. Hát, végül is az...de nem baj.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #499 Dátum: 2011. December 07. - 14:54:48 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat. Hát, végül is az...de nem baj. Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #500 Dátum: 2011. December 07. - 15:45:04 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat. Hát, végül is az...de nem baj. Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni. érdekes...én sok helyen azt kaptam milyen szép az autóm, persze jó időben sűrűn mosom és tiszta
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #501 Dátum: 2011. December 08. - 09:05:36 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat. Hát, végül is az...de nem baj. Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni. érdekes...én sok helyen azt kaptam milyen szép az autóm, persze jó időben sűrűn mosom és tiszta Nekem is dicsérik, persze, fekete sedanunk van. A legszebb... Kicsit elkanyarodtunk a témától. Szóval tuti a futómű is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #502 Dátum: 2011. December 08. - 11:28:10 » |
|
Nyáron beleszaladtam egy nagyobb kátyúba azt hittem elintézte a futóművet azóta kétszer is átnézték, hibátlan, még futómű beállításon se volt sok dolga a szakinak vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #503 Dátum: 2011. December 08. - 13:10:49 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve! és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon! Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat. Már kezdtem megijedni, hogy nem érzékelhető az irónia. Német autóról: (ezt inkább a Társalgóban írom le )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #504 Dátum: 2011. December 08. - 19:04:11 » |
|
idézet: Már kezdtem megijedni, hogy nem érzékelhető az irónia. tökéletesen érzékelhető volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ngyzslt
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #505 Dátum: 2011. December 23. - 08:34:01 » |
|
bocs nekem is kopog afutomü gátlok felujitva torony cs.+ szilent cserélve multkor megnézték rázppadon teljesen vizsgaképes 210000km van benne mi kopoghat?
A stabilizátor inga /kutya csont/, bölcső fellehet lazulva. És ezt nem veszik észre a padon hivatalos vizsgapad volt, a kerékagycsapágy nem kopoghat igy?A balos nagyon morog kanyarban. Szia! Megoldódott a hiba neked? Én ugyanezzel küszködök kb április óta csak én azóta 1500km-t mentem vele . Nekem is ki lettek cserélve a dolgok (toronyszilent, stab pálca, bölcső meghúzva) de ugyanúgy kopok a futómű előll. Már kezdek eljutni oda hogy megválok szeretett lacimtól. Ha valakinek van még valami ötlete megköszönném ha megosztaná velem. THX
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #506 Dátum: 2011. December 23. - 14:01:54 » |
|
Nekem a hátsó futómű csinálja ezt. Jó eséllyel lengéscsillapító csere lesz belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #507 Dátum: 2011. December 28. - 16:40:05 » |
|
bocs nekem is kopog afutomü gátlok felujitva torony cs.+ szilent cserélve multkor megnézték rázppadon teljesen vizsgaképes 210000km van benne mi kopoghat?
A stabilizátor inga /kutya csont/, bölcső fellehet lazulva. És ezt nem veszik észre a padon hivatalos vizsgapad volt, a kerékagycsapágy nem kopoghat igy?A balos nagyon morog kanyarban. Szia! Megoldódott a hiba neked? Én ugyanezzel küszködök kb április óta csak én azóta 1500km-t mentem vele . Nekem is ki lettek cserélve a dolgok (toronyszilent, stab pálca, bölcső meghúzva) de ugyanúgy kopok a futómű előll. Már kezdek eljutni oda hogy megválok szeretett lacimtól. Ha valakinek van még valami ötlete megköszönném ha megosztaná velem. THX Üdv, Nekem is volt ilyen problémám a jobb elejével! Kopogott mint az állat és nem a szilent vagy a toronycsapágy volt a ludas, hanem maga a teleszkóp, valami gallyra ment benne és amikor kifelé mozdult el a cucc, csattogott. Ki lett cserélve a teleszkóp és megszűnt a csattogás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #508 Dátum: 2011. December 28. - 17:20:39 » |
|
Én most azt vettem észre, mióta nem gyári gátlóim vannak, hanem Kayaba, hidegben nem nyöszörög a futómű. Ezek szerint mégsem a szilentek csinálják a nyöszörgést.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #509 Dátum: 2011. December 28. - 17:31:29 » |
|
Én most azt vettem észre, mióta nem gyári gátlóim vannak, hanem Kayaba, hidegben nem nyöszörög a futómű. Ezek szerint mégsem a szilentek csinálják a nyöszörgést. Vagy amióta nem gyári gátlókat használsz, büntetésből elromlott a hallásod. Akinek füle van, hallja meg! Ha értitek mire is gondoltam...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|