sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2011. Július 10. - 18:40:51 » |
|
Kombin cserélt már valaki lengéscsillapítót(első/hátsó), ha igen, milyen lett berakva és mennyibe került? Vagy lengéscsillapító felújítással van valakinek tapasztalata? Én igen Komplett futómű és 300.000ft Amúgy máséban is és GYÁRI ment abba
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2011. Július 10. - 18:47:27 » |
|
Kombin cserélt már valaki lengéscsillapítót(első/hátsó), ha igen, milyen lett berakva és mennyibe került? Vagy lengéscsillapító felújítással van valakinek tapasztalata? Haver csináltatta 2 éve a felujítást audihoz 16EFt volt.Azóta is hibátlan.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2011. Július 10. - 20:03:28 » |
|
Kombin cserélt már valaki lengéscsillapítót(első/hátsó), ha igen, milyen lett berakva és mennyibe került? Vagy lengéscsillapító felújítással van valakinek tapasztalata? Én igen Komplett futómű és 300.000ft Amúgy máséban is és GYÁRI ment abba A gyári mennyibe kerül, ha nem titok?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2011. Július 13. - 07:42:01 » |
|
Kombin cserélt már valaki lengéscsillapítót(első/hátsó), ha igen, milyen lett berakva és mennyibe került? Vagy lengéscsillapító felújítással van valakinek tapasztalata? Haver csináltatta 2 éve a felujítást audihoz 16EFt volt.Azóta is hibátlan. Én többször újíttattam fel telót - mindig volt valami bibi vele. Általában nem sokat bírt, vagy rossz lett tőle a rugózás. Mondjuk ami nálam egy év alatt megadja magát, az lehet másnál picit többet kibír. A Lacsiba a két hátsó telót cserélték még gariban gyárira. Olyan 60 e. magasságában. Azóta is bírják. Az elsők meg még jobban. A gyári komforthoz a gyári teló - és rugó! - kell. Mese nincs. Ha mást teszel bele (ha jóval olcsóbb nyilván) számítanod kell rá, hogy a rugózás látja kárát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2011. Július 20. - 14:16:07 » |
|
Sziasztok! 1.6-os Lacim van, 170.000 km-rel. Pár napja a következő hibajelenséget produkálja: Bal kanyarban, kb. 30 km/h-ás sebességnél meglehetősen gyors ütemű (kb. 3 koppanás/mp), de nem túl erős kopogó hangot hallat a futómű, ha minden igaz jobb oldalról. A kanyar íve is számít, általában nagyobb körforgalmakban jön elő a hang, kisebb vagy nagyobb ívű kanyarban nem. Mi lehet ez? Köszi előre is, K.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2011. Július 20. - 15:29:16 » |
|
Sziasztok! 1.6-os Lacim van, 170.000 km-rel. Pár napja a következő hibajelenséget produkálja: Bal kanyarban, kb. 30 km/h-ás sebességnél meglehetősen gyors ütemű (kb. 3 koppanás/mp), de nem túl erős kopogó hangot hallat a futómű, ha minden igaz jobb oldalról. A kanyar íve is számít, általában nagyobb körforgalmakban jön elő a hang, kisebb vagy nagyobb ívű kanyarban nem. Mi lehet ez? Köszi előre is, K.
nekem is hasonló dolog van egy jó ideje, de nem minden kanyarban hallani, inkább a tempósabb kanyarokban néha-néha, 30-50 km/h között
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2011. Július 20. - 15:40:27 » |
|
Sziasztok! 1.6-os Lacim van, 170.000 km-rel. Pár napja a következő hibajelenséget produkálja: Bal kanyarban, kb. 30 km/h-ás sebességnél meglehetősen gyors ütemű (kb. 3 koppanás/mp), de nem túl erős kopogó hangot hallat a futómű, ha minden igaz jobb oldalról. A kanyar íve is számít, általában nagyobb körforgalmakban jön elő a hang, kisebb vagy nagyobb ívű kanyarban nem. Mi lehet ez? Köszi előre is, K.
nekem is hasonló dolog van egy jó ideje, de nem minden kanyarban hallani, inkább a tempósabb kanyarokban néha-néha, 30-50 km/h között Járj utána, nehogy úgy járj mint legutóbb a katalizátor (ha jól emlékszem) elhanyagolásával, aztán majd kiesik alólad a futómű!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #487 Dátum: 2011. Július 21. - 07:23:43 » |
|
Okozhatja kopott fékbetét+kopott, vállas féktárcsa. A kanyarban mozdul annyit a tárcsa a feszítő oldalirányú erő hatására, hogy a tárcsa vállába beleér a betét.
Lehet persze féltengely csukló vagy kerékagy csapágy is. Ezek is tipikusan a terhelés változásra szólalnak meg/hallgatnak el (pontosabban a kanyarban megnövekedett terhelés hatására).
Előfordulhat az is, hogy a féknyereg vezető csapja(i) koptak meg, és ez enged nagyobb mozgást. Nekem ez igen egyszerűen lett orvosolva: az alsó és a fölső vezető meg lett cserélve. Másképp kopnak, egy ideig segít.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kulimász
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2011. Július 21. - 17:53:36 » |
|
Köszi a választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
jego75
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2011. Szeptember 24. - 12:57:18 » |
|
Tisztelt Tulajdonostársak! A következő problémával fordulok hozzátok:A minap elvittem az autót gumisműhelybe, mert 100- 110Km/h-ig elég intenzíven rázott a kormány. Feltételezésem szerint valamelyik első felni kaphatott valamilyen ütést.Szóval kicentíroztattam az első kerekeket (a jobb első kapott is +65g-ot),de a kerék levételénél észrevették,hogy a gólyaláb ide-oda mászkál (igaz teljesen felemelt állapotban).A gumiknál azt mondták kagylós kopás van,de a 2. diagnózis már fűrészfogas kopásról szólt:),ami ugyebár nem ua. A probléma azért is bosszantó számomra,mivel júniusban vettem rá új KUMHO ECSTA sport ku31-es papucsokat,ami egy magasabb árkategória.Azt mondták hogy a gólaláb mozgása toronycsapágy hibájára utal:( Ha valakinek esetleg volt hasonló problémája vagy van ezzel kapcsolatos tapasztalata,tanácsa attól hálásan megköszönném!!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2011. Szeptember 24. - 14:43:22 » |
|
Felemelt állapotban a mozgás normális. A toronyszillent kúp alakú, ha rajta a súly, akkor feszül be a helyére. Ha földön állva is mozog, akkor csere.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
jego75
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2011. Szeptember 24. - 16:31:48 » |
|
Köszönöm a választ!!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2011. Szeptember 25. - 08:45:06 » |
|
Felemelt állapotban a mozgás normális. A toronyszillent kúp alakú, ha rajta a súly, akkor feszül be a helyére. Ha földön állva is mozog, akkor csere.
4-5000 ft egy futómű átvizsgálás mostanság, érdemes elvinni. Ott hamar kiderül ha rossz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2011. December 06. - 19:02:09 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2011. December 06. - 19:56:25 » |
|
Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet. Még 240.000 Km-t se bírt ki! (csak 235.000-öt). Ezek a vacak Budapesti utak! Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó. Akkor olvasd el, hogy mit írtak valamelyik BMW futóművéről, és helyreáll a lelked.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|