Döme
|
|
« Hozzászólás #405 Dátum: 2011. Február 17. - 16:52:01 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. -k?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #406 Dátum: 2011. Február 17. - 16:59:21 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #407 Dátum: 2011. Február 17. - 17:34:49 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom. Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #408 Dátum: 2011. Február 17. - 19:11:25 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak akkor az alkatrészkereskedő haverod nézzen utána mert NEM azonosak!!! Sőt a benzines és a dizel sem azonos!!!!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #409 Dátum: 2011. Február 17. - 19:17:49 » |
|
Ezeknél az áraknál lényegesen olcsóbb vagyok gyári alkatrészben 20.000ft alatt bőven adok lengéscsillapítót is bármikor stabingám és toronyszilentem gyárim van polcon!!! Ha tudsz 13.400 ft/db ár alatt hátsó KYB teleszkópokat adni, szállítási díjjal együtt, akkor lehet tőled rendelem majd meg, ha niagara-szerűen kezd ömleni belőlük az olaj, egyébként én nem ragaszkodom a gyári dolgokhoz, lásd teleszkópok: a KYB strapabíróbb mint a gyári. [/quote] Ennyiért nem fogok tudni adni KYB és nem is akarok!!!! /43% kedvezmény/ az hogy strapabírobb az nem bíztos van olyan ügyfelem akinek 160.000km van bennt és GYÁRI!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 17. - 19:22:42 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #410 Dátum: 2011. Február 17. - 19:24:39 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. Ebben jó nagyot tévedsz !!! Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!! És ez nem 100 hanem 1000%
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #411 Dátum: 2011. Február 17. - 19:31:19 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. Ebben jó nagyot tévedsz !!! Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!! És ez nem 100 hanem 1000% A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 17. - 19:44:58 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #412 Dátum: 2011. Február 17. - 19:37:50 » |
|
Szevasztok!
Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???
Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg! Előre is köszönöm a segítséget!!
Tisztelettel, egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila
A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #413 Dátum: 2011. Február 17. - 20:02:39 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. Ebben jó nagyot tévedsz !!! Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!! És ez nem 100 hanem 1000% A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix. A Bárdi Unix nem gyári program nagyon sok elreferenciázott dolguk van! A GM-s EPC szerint nem egyezik meg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #414 Dátum: 2011. Február 17. - 20:29:06 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. Ebben jó nagyot tévedsz !!! Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!! És ez nem 100 hanem 1000% A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix. most hülyeséget írsz mert NEM egyezik meg!!! Bárdi Unix meg elcseszett referencia PL:mióta ugyanaz a Lacettinek és a Nubira futóműve lengéscsillapítója mert az Unix szerint igen!! és olyannal talán ne vitatkozz ezen aki már csinált ilyet,föleg már tárgyaltuk ,hogy a kombi alatt erősített a futómű!! Stabilizátor is vastagabb
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #415 Dátum: 2011. Február 17. - 20:59:26 » |
|
Szevasztok!
Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???
Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg! Előre is köszönöm a segítséget!!
Tisztelettel, egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila
A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot Na ezt a hibalehetőséget még mi sem vettük számításba. Egy próbát megér! Legközelebb megnézetem a szerelőmmel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #416 Dátum: 2011. Február 17. - 21:03:52 » |
|
Szevasztok!
Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???
Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg! Előre is köszönöm a segítséget!!
Tisztelettel, egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila
A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot Na ezt a hibalehetőséget még mi sem vettük számításba. Egy próbát megér! Legközelebb megnézetem a szerelőmmel. Ezt tapasztalatból írtam a benzinesnél csak egyszer volt fellazulva a dizel az rendszeresen fellazul /finom bánásmód+sportfutómű/ de a végén beáztatom menetrögzítőbe
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #417 Dátum: 2011. Február 17. - 22:00:59 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom. Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő. Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #418 Dátum: 2011. Február 17. - 22:16:35 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom. Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő. Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg? Az automatám 1500kg!!!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #419 Dátum: 2011. Február 17. - 22:42:46 » |
|
Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől? Berakható az SW-be?
nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e. Más a cikkszámuk is. Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k. De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom. Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő. Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg? Az automatám 1500kg!!! Én innen néztem. http://www.a5.hu/cikkek/3/9415.shtml
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
|