Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 11:15:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 295847 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #405 Dátum: 2011. Február 17. - 16:52:01 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
-k?  Mosolyog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #406 Dátum: 2011. Február 17. - 16:59:21 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #407 Dátum: 2011. Február 17. - 17:34:49 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #408 Dátum: 2011. Február 17. - 19:11:25 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak

akkor az alkatrészkereskedő haverod nézzen utána mert NEM azonosak!!!
Sőt a benzines és a dizel sem azonos!!!!
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #409 Dátum: 2011. Február 17. - 19:17:49 »




Ezeknél az áraknál lényegesen olcsóbb vagyok gyári alkatrészben 20.000ft alatt bőven adok lengéscsillapítót is bármikor stabingám és toronyszilentem gyárim van polcon!!!

Ha tudsz 13.400 ft/db ár alatt hátsó KYB teleszkópokat adni, szállítási díjjal együtt, akkor lehet tőled rendelem majd meg, ha niagara-szerűen kezd ömleni belőlük az olaj, egyébként én nem ragaszkodom a gyári dolgokhoz, lásd teleszkópok: a KYB strapabíróbb mint a gyári.
[/quote]

Ennyiért nem fogok tudni adni KYB és nem is akarok!!!! /43% kedvezmény/
az hogy strapabírobb az nem bíztos van olyan ügyfelem akinek 160.000km van bennt és GYÁRI!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 17. - 19:22:42 írta sebike » Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #410 Dátum: 2011. Február 17. - 19:24:39 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.

Ebben jó nagyot tévedsz !!!
Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!!
És ez nem 100 hanem 1000%
Naplózva

70/4334431
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #411 Dátum: 2011. Február 17. - 19:31:19 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.

Ebben jó nagyot tévedsz !!!
Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!!
És ez nem 100 hanem 1000%
A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 17. - 19:44:58 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #412 Dátum: 2011. Február 17. - 19:37:50 »

Szevasztok!

Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???

Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg!
Előre is köszönöm a segítséget!!

Tisztelettel,
egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila

A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot
Naplózva

70/4334431
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #413 Dátum: 2011. Február 17. - 20:02:39 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.

Ebben jó nagyot tévedsz !!!
Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!!
És ez nem 100 hanem 1000%
A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix.


A Bárdi Unix nem gyári program nagyon sok elreferenciázott dolguk van! A GM-s EPC szerint nem egyezik meg!
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #414 Dátum: 2011. Február 17. - 20:29:06 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.

Ebben jó nagyot tévedsz !!!
Raktak össze 5 ajtóst kombi gátlóval és jól fennt hordta a seggét!!!
És ez nem 100 hanem 1000%
A lengéscsillapitó akkor is egyezzik mindegyikben!!!!!!!!!!!! Lásd: Bárdi,Unix.


most hülyeséget írsz mert NEM egyezik meg!!!
Bárdi Unix meg elcseszett referencia PL:mióta ugyanaz a Lacettinek és a  Nubira futóműve lengéscsillapítója mert az Unix szerint igen!!
és olyannal talán ne vitatkozz ezen aki már csinált ilyet,föleg már tárgyaltuk ,hogy a kombi alatt erősített a futómű!!
Stabilizátor is vastagabb
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #415 Dátum: 2011. Február 17. - 20:59:26 »

Szevasztok!

Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???

Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg!
Előre is köszönöm a segítséget!!

Tisztelettel,
egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila

A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot
Na ezt a hibalehetőséget még mi sem vettük számításba. Egy próbát megér! Mosolyog Legközelebb megnézetem a szerelőmmel.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #416 Dátum: 2011. Február 17. - 21:03:52 »

Szevasztok!

Egy éve vettem az immáron 5 éves, 1,4-es, 5 ajtós Lacettimet (2005 decemberben lett üzembe helyezve Magyarországon), amivel akadt az idők folyamán némi műszaki gond, melyeket szakszervízben vagy maszek módszerekkel lettek megoldva. Most egy olyan probléma van a futóművel, hogy az úttest hirtelen szintkülönbség változásánál - pl. viszonylag sima aszfalton van még egy kis aszfalthiány kb. 2 cm vagy ennél több szintkülönbség, nem tankcsapda viszonylat, azokat kerülöm - csattan a jobb első és ha jól vettem ki akkor már a jobb hátsó futómű is. Nem éles, hanem inkább tompa, nagyobb felületű fém kemény műanyag találkozása szerű tompább csattanás. A lengéscsillapítók most lesznek cserélve 45e km Budapest, 23e km Dunaújváros és kb. 9-10e km Pécs után a bal eleje és a jobb hátsó teleszkóp eléggé folyik már. Természetesen japcsi KYB (Kajaba vagy mi a franc) teleszkópok lesznek benne. Nos visszatérve a problémára a jobb első teleszkóp nem mutat folyást, a szerelő felemelve megrángatta a kereket, a McPharpson összes rudazatát, kormányművel és semmi hang nem jelentekezett, minek során megállapításra került, hogy nagyon masszív a futómű. Nos a kérdés az lenne, hogy ezt a tompán csattogó hangot - ami a kerék lefelé történő elmozdulásakor jelentekzik- mi okozhatja? Gondoltunk rá, hogy csak a teleszkóp kopog és csere után majd jó lesz, de egyéb ötlet, hogy mi okozhatja és hogyan?? Toronycsapágy csattoghat, esetleg a toronyszilent ami kicsúszhat a helyéről és az???

Ha valaki tud valami okosat mondani, mi lehet a bibi, az kérem írja meg!
Előre is köszönöm a segítséget!!

Tisztelettel,
egy mostanában nem túl boldog Lacetti tulajdonos, Attila

A bölcsőd van fellazulva és az adja a hangot
Na ezt a hibalehetőséget még mi sem vettük számításba. Egy próbát megér! Mosolyog Legközelebb megnézetem a szerelőmmel.

Ezt tapasztalatból írtam a benzinesnél  csak egyszer volt fellazulva a dizel az rendszeresen fellazul /finom bánásmód+sportfutómű/ de a végén beáztatom menetrögzítőbe 
Naplózva

70/4334431
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #417 Dátum: 2011. Február 17. - 22:00:59 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő.
Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #418 Dátum: 2011. Február 17. - 22:16:35 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő.
Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg?

Az automatám 1500kg!!!
Naplózva

70/4334431
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #419 Dátum: 2011. Február 17. - 22:42:46 »

Engem az érdekelne, miben különbözik az SW első lengéscsillapítója a HB és Sedan modellekétől?
Berakható az SW-be?

nekem erről úgy nyilatkozott az alkatrészkereskedő haverom, hogy azonosak
Nem tudom, de gyáriban az 5ajtóshoz 20e, az SW-hez meg 40e.
Más a cikkszámuk is.
Szerintem csak diesel és benzines között van külömbség gátlóban.A többi parasztvakitás ez 100%-k.
De az SW megengedett össztömege több, mint a másik kettőé, és a terhelhetősége is nagyobb. A rúgók sem egyformák- gondolom.
Gidy!40 kg a külömbség sújban ez nem számottevő.
Az Sw 1350kg(diesel),a HB 1140kg(vagy 1190kg pontosan nem emlékszem)a különbség nem 210kg?

Az automatám 1500kg!!!
Én innen néztem. http://www.a5.hu/cikkek/3/9415.shtml
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!