diablo77
|
|
« Hozzászólás #285 Dátum: 2010. Március 23. - 21:59:06 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #286 Dátum: 2010. Március 23. - 22:20:16 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog. Az olcsóbb megoldást keresem - egyenlőre. Ha ideiglenes a gyógyulás az nekem akkor is nagyon jó lenne. 578xx-en áll a kilométeróra, azaz jövő hónap végén/május elején 60 ezer = ékszíj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, szelepfedél-tömítés (csordogálgat az olaj a gyergyákhoz), balelső féltengely belső végén pici olajnyomok okának feltárása (állítólag valami tömítőgyűrűt kellene cserélni), klíma ellenőrzés-feltöltés. Így is legalább 50-60 körülre számítok. Telócserét elkerülném most, ha lehet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #287 Dátum: 2010. Március 24. - 07:03:24 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog. Az olcsóbb megoldást keresem - egyenlőre. Ha ideiglenes a gyógyulás az nekem akkor is nagyon jó lenne. 578xx-en áll a kilométeróra, azaz jövő hónap végén/május elején 60 ezer = ékszíj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, szelepfedél-tömítés (csordogálgat az olaj a gyergyákhoz), balelső féltengely belső végén pici olajnyomok okának feltárása (állítólag valami tömítőgyűrűt kellene cserélni), klíma ellenőrzés-feltöltés. Így is legalább 50-60 körülre számítok. Telócserét elkerülném most, ha lehet... Nekem még gari idő alatt jött elő a probléma és akkor sem cserével akarták orvosolni,mondván,hogy a hiba javítható(Így).Úgyhogy a szakszervíz is így orvosolja a hibát.Persze ha már nem garis az autó,akkor már a cserét javasolják.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #288 Dátum: 2010. Március 26. - 21:49:37 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog. Az olcsóbb megoldást keresem - egyenlőre. Ha ideiglenes a gyógyulás az nekem akkor is nagyon jó lenne. 578xx-en áll a kilométeróra, azaz jövő hónap végén/május elején 60 ezer = ékszíj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, szelepfedél-tömítés (csordogálgat az olaj a gyergyákhoz), balelső féltengely belső végén pici olajnyomok okának feltárása (állítólag valami tömítőgyűrűt kellene cserélni), klíma ellenőrzés-feltöltés. Így is legalább 50-60 körülre számítok. Telócserét elkerülném most, ha lehet... 60 ból nemnagyon áll meg ez az attrakció
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #289 Dátum: 2010. Március 28. - 20:27:00 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog. Az olcsóbb megoldást keresem - egyenlőre. Ha ideiglenes a gyógyulás az nekem akkor is nagyon jó lenne. 578xx-en áll a kilométeróra, azaz jövő hónap végén/május elején 60 ezer = ékszíj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, szelepfedél-tömítés (csordogálgat az olaj a gyergyákhoz), balelső féltengely belső végén pici olajnyomok okának feltárása (állítólag valami tömítőgyűrűt kellene cserélni), klíma ellenőrzés-feltöltés. Így is legalább 50-60 körülre számítok. Telócserét elkerülném most, ha lehet... 60 ból nemnagyon áll meg ez az attrakció Így van. Hivatalos szervízben valóban nem. Egy jó ismerősre bízom, aki szervízben dolgozik és nem portásként... :-) Valamelyik alkatrész nagykerből - talán Bárdi - 30% kedvezménnyel tudja vásárolni az alkatrészeket. Ez is segít lejjebb tartani az árat. A klímával nem foglalkozik, abban nem lesz maszekolás... Jah: A debreceni túra megtette hatását, azaz elmúlt a betegség. (vagy csak tünetmenetes...)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 28. - 20:47:55 írta Yanee »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #290 Dátum: 2010. Március 28. - 21:32:49 » |
|
Köszönöm a válaszokat. Holnap megyek egy Kbarcika-Debrecent, holnapután ugyanezt csak visszafelé. Aztán ha nem javul, akkor tudok itt a környéken egy olyan összegyűrődött útszakaszt, ami felveszi a versenyt bármilyen macskaköves úttal, vagy rázópaddal... (vagy inkább ) Ha valaki ismerős errefelé: Kbarcika-Tardona út egy része... Én reggelente megyek egy horror szakaszon, Mátramindszent felé. Egyszer felveszem videóra, érdemes. Pár 100 méteres szakasz, de ennél rosszabb úton én még nem voltam kocsival. Komolyan mondom a földút jobb. Dettó. Két verzióban használom: 1. kettesben szinte lépésben. 2. 100km/h fölött - egyenes szakasz - teló dolgozik, autó siklik... Ha a debreceni túra után nincs normalizálódás, akkor ez utóbbit fogom alkalmazni! Látom leszavaztatok. Azért mielőtt szétvered az autó futóművét a "nemes cél" érdekében, gondolj rá, hogy ami (ideiglenesen) meggyógyítHATja a lengéscsillapítót, az ugyanakkor tutira megrövidíti a többi futómű alkatrész élettartamát. És a következő emelés után megint kezdődhet majd a terror... Szerintem nem szavaztunk le. A legjobb megoldás tényleg a csere csak kicsit költséges dolog. Az olcsóbb megoldást keresem - egyenlőre. Ha ideiglenes a gyógyulás az nekem akkor is nagyon jó lenne. 578xx-en áll a kilométeróra, azaz jövő hónap végén/május elején 60 ezer = ékszíj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, szelepfedél-tömítés (csordogálgat az olaj a gyergyákhoz), balelső féltengely belső végén pici olajnyomok okának feltárása (állítólag valami tömítőgyűrűt kellene cserélni), klíma ellenőrzés-feltöltés. Így is legalább 50-60 körülre számítok. Telócserét elkerülném most, ha lehet... 60 ból nemnagyon áll meg ez az attrakció Így van. Hivatalos szervízben valóban nem. Egy jó ismerősre bízom, aki szervízben dolgozik és nem portásként... :-) Valamelyik alkatrész nagykerből - talán Bárdi - 30% kedvezménnyel tudja vásárolni az alkatrészeket. Ez is segít lejjebb tartani az árat. A klímával nem foglalkozik, abban nem lesz maszekolás... Jah: A debreceni túra megtette hatását, azaz elmúlt a betegség. (vagy csak tünetmenetes...) Nem is hivatalos szervízről beszéltünk azért írtam,hogy normális cuccból mert márkaszervízben 120ból sem állna meg. ha a legolcsóbbat veszi meg akkor igen de ha nézünk egy skf v. gates vez klt akkor ár elköltöttük az összeg felét sőt és még hol a többi...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
thomaso
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Hozzászólás #291 Dátum: 2010. április 13. - 20:02:25 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #292 Dátum: 2010. április 13. - 20:18:25 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
thomaso
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Hozzászólás #293 Dátum: 2010. április 13. - 20:48:23 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján. De ha jól olvasom ez az egyedüli ingyenes megoldás. A másik a csere lenne, de az drága és mi van ha a következő kerékcserénél amikor megemelik az autót megint ez történik? Vagy ez inkább csak régi teleszkópokkal fordul elő?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #294 Dátum: 2010. április 13. - 21:20:56 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján. De ha jól olvasom ez az egyedüli ingyenes megoldás. A másik a csere lenne, de az drága és mi van ha a következő kerékcserénél amikor megemelik az autót megint ez történik? Vagy ez inkább csak régi teleszkópokkal fordul elő? Csere után nem tudom előjön-e ujból ez a dolog mert itt senki nem cserélt emiatt.Viszont gondolom más lengéscsillapitónál(márkásabb)nincs ilyen.De majd sebi ideér a topikhoz és megmondja pontosan.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #295 Dátum: 2010. április 14. - 06:53:09 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján. De ha jól olvasom ez az egyedüli ingyenes megoldás. A másik a csere lenne, de az drága és mi van ha a következő kerékcserénél amikor megemelik az autót megint ez történik? Vagy ez inkább csak régi teleszkópokkal fordul elő? Csere után nem tudom előjön-e ujból ez a dolog mert itt senki nem cserélt emiatt.Viszont gondolom más lengéscsillapítónál(márkásabb)nincs ilyen.De majd sebi ideér a topikhoz és megmondja pontosan. A cseréltekre nincs tapasztalat, sebike ajánlása a felújítás Kárászyéknál. A meghibásodás teljesen heterogén, hogy mikor jön elő, a mostani menta sedan amit használunk kb 15 ször volt felemelve és szerencsére nem jelentkezett ez a gond. Ha jól emlékszem a kombi kivételével lehet után gyártottat kapni (Unix, Bárdi).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #296 Dátum: 2010. április 14. - 07:07:31 » |
|
Uj jelenségre figyeltem fel a minap.Lassu gurulásnál egyenletlen uton (hát persze budapast)kopogó,klutyogó hang jőn elő ahogy az autó bileg az uton.mi ez talpas?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
thomaso
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Hozzászólás #297 Dátum: 2010. április 14. - 09:32:07 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján. De ha jól olvasom ez az egyedüli ingyenes megoldás. A másik a csere lenne, de az drága és mi van ha a következő kerékcserénél amikor megemelik az autót megint ez történik? Vagy ez inkább csak régi teleszkópokkal fordul elő? Csere után nem tudom előjön-e ujból ez a dolog mert itt senki nem cserélt emiatt.Viszont gondolom más lengéscsillapítónál(márkásabb)nincs ilyen.De majd sebi ideér a topikhoz és megmondja pontosan. A cseréltekre nincs tapasztalat, sebike ajánlása a felújítás Kárászyéknál. A meghibásodás teljesen heterogén, hogy mikor jön elő, a mostani menta sedan amit használunk kb 15 ször volt felemelve és szerencsére nem jelentkezett ez a gond. Ha jól emlékszem a kombi kivételével lehet után gyártottat kapni (Unix, Bárdi). Köszönöm a tippet! Van esetleg infód róla, hogy a felújítás kb mennyibe kerülne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #298 Dátum: 2010. április 14. - 10:37:40 » |
|
Sziasztok,
Nekem is lengéscsillapító illetve teleszkóp problémám van - tegnap lett átrakva a nyári gumi, azóta nagyon kemény a hátulja a kocsinak. Olvastam, hoyg a rázós úton való menet illetve a fekvőrendőrözés pár nap alatt helyrehozhatja, hát remélem nálam is bevállik. 1 éve van meg a kombi, azóta ez a második kerékcsere. Az alőzőnél nem volt ilyen gond.
lehet nem fogja szeretni a futómü ezt a beavatkozást de itt sokan igy csinálják jobb hijján. De ha jól olvasom ez az egyedüli ingyenes megoldás. A másik a csere lenne, de az drága és mi van ha a következő kerékcserénél amikor megemelik az autót megint ez történik? Vagy ez inkább csak régi teleszkópokkal fordul elő? Csere után nem tudom előjön-e ujból ez a dolog mert itt senki nem cserélt emiatt.Viszont gondolom más lengéscsillapítónál(márkásabb)nincs ilyen.De majd sebi ideér a topikhoz és megmondja pontosan. A cseréltekre nincs tapasztalat, sebike ajánlása a felújítás Kárászyéknál. A meghibásodás teljesen heterogén, hogy mikor jön elő, a mostani menta sedan amit használunk kb 15 ször volt felemelve és szerencsére nem jelentkezett ez a gond. Ha jól emlékszem a kombi kivételével lehet után gyártottat kapni (Unix, Bárdi). Köszönöm a tippet! Van esetleg infód róla, hogy a felújítás kb mennyibe kerülne? Mi még nem újíttattunk fel velük lacsi telót csak más vonalról ismerjük a munkáikat, érdeklődj náluk. http://www.karaszy.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #299 Dátum: 2010. április 14. - 11:20:16 » |
|
Uj jelenségre figyeltem fel a minap.Lassu gurulásnál egyenletlen uton (hát persze budapast)kopogó,klutyogó hang jőn elő ahogy az autó bileg az uton.mi ez talpas?
Én most cseréltettem első stabilizátor pálcákat. A tünet ugyan ez volt. De egy szerelő biztosan meg tudja állapítani a tényleges hibát, ha megnézi a kocsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|