Lacetti klub fórum
2024. December 15. - 17:47:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 301758 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #210 Dátum: 2010. Február 25. - 19:32:21 »

Köszi mindenkinek a tippet, segítséget.
A jobbos csapágy a xar.
Ha lesz korpa jöhet a csere .
Ezt leszámítva cool a verda,az egész család lacettis (muternak 5a-s,bratyómnak sedán,nekem az imádott sw)

Mégegyszer köszi  mindenkinek!
Az egész család? Ők akkor, miért nem tagok még? Szervezd be őket is! Szórólapot nekik! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #211 Dátum: 2010. Február 25. - 21:31:39 »

Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú Mosolyog
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #212 Dátum: 2010. Február 25. - 22:04:23 »

Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú Mosolyog

inkább azt mondanám a kátyuk közt néha út is van
Naplózva

70/4334431
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #213 Dátum: 2010. Február 25. - 22:18:29 »

Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú Mosolyog
inkább azt mondanám a kátyuk közt néha út is van
Néha van, ilyenkor tavasszal nincs Kacsint Tapasztaltam a napokban én is bőven. Egyik kátyút kikerülöd eltrafálod a másikat...
Naplózva

Pittike
bear64
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Hozzászólás #214 Dátum: 2010. Február 26. - 18:38:35 »

Megvolt a Dunakeszi-s lengéscsillapító felújítás.Eddig hibátlan a dolog.Megszünt a 80-90 közötti pattogás és az eleje sem szitál.40k volt szereléssel együtt a 4db.Ha érdekel valakit írok elérhetőséget.Reggel 9-re vittem du.4-re kész volt.
Naplózva

1.6 16V Sedan
ngyzslt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #215 Dátum: 2010. Február 26. - 20:47:50 »

Megvolt a Dunakeszi-s lengéscsillapító felújítás.Eddig hibátlan a dolog.Megszünt a 80-90 közötti pattogás és az eleje sem szitál.40k volt szereléssel együtt a 4db.Ha érdekel valakit írok elérhetőséget.Reggel 9-re vittem du.4-re kész volt.
Szia!
A LINDOR hoz vitted javítani őket? Nekem is be van ragadva a bal oldala a kocsinak és gondoltam műszaki előtt /április/ megcsináltatom mind a 4-et hogy nem legyen velük egy jó ideig baj. Még így is olcsóbban megúszom mit a cserét. Tudsz elérhetőséget? Már elég kevés időm van a műszakiig.
köszi
Naplózva
bear64
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Hozzászólás #216 Dátum: 2010. Február 28. - 00:06:17 »

Nem.Ez egy abszolút svarcban dolgozó emberke bár ezt a részét nem feszegettem.Attól olcsóbb , hogy nem az egész golyalábat cseréli hanem a "patront" ami benne van.
http://www.telostudor.hu/
Ez az elérhetőség.Itt minden fennt van ami fontos.
Naplózva

1.6 16V Sedan
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #217 Dátum: 2010. Február 28. - 12:04:25 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #218 Dátum: 2010. Március 01. - 11:25:19 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #219 Dátum: 2010. Március 01. - 11:46:35 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...

« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 01. - 11:48:54 írta Pittike » Naplózva

Pittike
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #220 Dátum: 2010. Március 01. - 11:55:34 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...


Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van?
A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben.

...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #221 Dátum: 2010. Március 01. - 12:29:08 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...


Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van?
A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben.

...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...

Ha jól emlékszem a kombi alatt más van.
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #222 Dátum: 2010. Március 01. - 13:12:09 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...


Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van?
A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben.

...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...

Ha jól emlékszem a kombi alatt más van.
Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #223 Dátum: 2010. Március 01. - 13:16:44 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...


Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van?
A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben.

...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...

Ha jól emlékszem a kombi alatt más van.
Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül?
Ha jól emlékszem, az epc szerint a 4-5ajtós elöl ugyan az, a kombi más. Hátul mindnek más a gátlója.
De meatloafnak kombija van és neki is van ilyen problémája.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #224 Dátum: 2010. Március 01. - 13:35:43 »

Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja.

Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...


Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van?
A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben.

...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...

Ha jól emlékszem a kombi alatt más van.
Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül?
Ha jól emlékszem, az epc szerint a 4-5ajtós elöl ugyan az, a kombi más. Hátul mindnek más a gátlója.
De meatloafnak kombija van és neki is van ilyen problémája.
Ja ja.Minden alkalommal,mikor meg kell emelni az autót,de nekem idáig mindig megjavult.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!