ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #210 Dátum: 2010. Február 25. - 19:32:21 » |
|
Köszi mindenkinek a tippet, segítséget. A jobbos csapágy a xar. Ha lesz korpa jöhet a csere . Ezt leszámítva cool a verda,az egész család lacettis (muternak 5a-s,bratyómnak sedán,nekem az imádott sw) Mégegyszer köszi mindenkinek! Az egész család? Ők akkor, miért nem tagok még? Szervezd be őket is! Szórólapot nekik!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #211 Dátum: 2010. Február 25. - 21:31:39 » |
|
Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #212 Dátum: 2010. Február 25. - 22:04:23 » |
|
Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú inkább azt mondanám a kátyuk közt néha út is van
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #213 Dátum: 2010. Február 25. - 22:18:29 » |
|
Lengéscsillapító és kerékcsapágy mindig a jobbos megy tönkre előbb, mert az út szélén több a kátyú inkább azt mondanám a kátyuk közt néha út is van Néha van, ilyenkor tavasszal nincs Tapasztaltam a napokban én is bőven. Egyik kátyút kikerülöd eltrafálod a másikat...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
bear64
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #214 Dátum: 2010. Február 26. - 18:38:35 » |
|
Megvolt a Dunakeszi-s lengéscsillapító felújítás.Eddig hibátlan a dolog.Megszünt a 80-90 közötti pattogás és az eleje sem szitál.40k volt szereléssel együtt a 4db.Ha érdekel valakit írok elérhetőséget.Reggel 9-re vittem du.4-re kész volt.
|
|
|
Naplózva
|
1.6 16V Sedan
|
|
|
ngyzslt
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #215 Dátum: 2010. Február 26. - 20:47:50 » |
|
Megvolt a Dunakeszi-s lengéscsillapító felújítás.Eddig hibátlan a dolog.Megszünt a 80-90 közötti pattogás és az eleje sem szitál.40k volt szereléssel együtt a 4db.Ha érdekel valakit írok elérhetőséget.Reggel 9-re vittem du.4-re kész volt.
Szia! A LINDOR hoz vitted javítani őket? Nekem is be van ragadva a bal oldala a kocsinak és gondoltam műszaki előtt /április/ megcsináltatom mind a 4-et hogy nem legyen velük egy jó ideig baj. Még így is olcsóbban megúszom mit a cserét. Tudsz elérhetőséget? Már elég kevés időm van a műszakiig. köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bear64
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #216 Dátum: 2010. Február 28. - 00:06:17 » |
|
Nem.Ez egy abszolút svarcban dolgozó emberke bár ezt a részét nem feszegettem.Attól olcsóbb , hogy nem az egész golyalábat cseréli hanem a "patront" ami benne van. http://www.telostudor.hu/Ez az elérhetőség.Itt minden fennt van ami fontos.
|
|
|
Naplózva
|
1.6 16V Sedan
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #217 Dátum: 2010. Február 28. - 12:04:25 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #218 Dátum: 2010. Március 01. - 11:25:19 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #219 Dátum: 2010. Március 01. - 11:46:35 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 01. - 11:48:54 írta Pittike »
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #220 Dátum: 2010. Március 01. - 11:55:34 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek... Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van? A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben. ...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #221 Dátum: 2010. Március 01. - 12:29:08 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek... Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van? A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben. ...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni... Ha jól emlékszem a kombi alatt más van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #222 Dátum: 2010. Március 01. - 13:12:09 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek... Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van? A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben. ...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni... Ha jól emlékszem a kombi alatt más van. Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #223 Dátum: 2010. Március 01. - 13:16:44 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek... Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van? A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben. ...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni... Ha jól emlékszem a kombi alatt más van. Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül? Ha jól emlékszem, az epc szerint a 4-5ajtós elöl ugyan az, a kombi más. Hátul mindnek más a gátlója. De meatloafnak kombija van és neki is van ilyen problémája.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #224 Dátum: 2010. Március 01. - 13:35:43 » |
|
Csak megjegyezném, hogy műszakin semmilyen hátrányt nem élvez a mérés során a beragadt teló. Furcsa, de ez van. A mérőpadon ugyanúgy 78-82%-osak voltak a telóim mind a beragadt, mind a jó. Elvileg tehát a rázópad nem talál hibát. Tehát aki csak a műszaki miatt verné magát költségekbe, ne tegye, de legalábbis előbb méresse meg!
Hmm. ez igen érdekes, ha meg van szorulva, akkor nem kéne azt a mérőpadnak jeleznie? Nem akarok izélni (tudom, hogy mindenki aggódik a kocsija egészségéért), de ez azt támasztja alá, amit korábban mondtam, hogy a megszorulás inkább csak egy érzés, mint valós probléma... A mérőpad nem az efféle hibák kiszűrésére készült és nem is alkalmas rá. A csillapítást méri, vagyis a rúgók utórezgéseinek csökkentését. Ha áll a teló nincs rezgés. Egyébként mérőpadok között is óriási eltérések vannak, nem mindegyiken ment volna át a beragadt teló, de van olyan amin tényleg csak az abszolút kuka lengéscsillapítók buknak meg, az sem mindegyik, mint a példa mutatja. Gatsy hidd el beragad az, nekünk az ötajtóson alsó állásban ragadt be, féloldalasan állt tőle az egész autó és minden kátyúban fel is akadtunk vele (mert nem rúgózott ki). Ki is cserélték gariban, márpedig jó alkatrésszel ilyet nem tesznek... Oké, elhiszem, de miért csak az 5a? A más súly miatt a 4a és a kombi más lengéscsillapítóval van? A másik, ha beragad, akkor hogyan csillapít? Főleg, ha alsóállásban ragad be? Tiszta, hogy nem minden mérőpad ugyanolyan, de műszakivizsgahelyek nek központilag előírják, hogy milyen előíráskonak kell megfelelnie a mérőpadnak, így ha az egyik mást már mint a másik, akkor ott komolyabb hiba van a rendszerben. ...és tényleg nem cseszegetni akarok, csak próbálok egy másik nézőpontból világítást adni... Ha jól emlékszem a kombi alatt más van. Elvleg a sedan és az SWnek ugyan az az alváza nem? Akkor a sedan alatt is lehet ua. a csillapítás. Vagy volt valakinek ilyen problémája az 5a-kon kívül? Ha jól emlékszem, az epc szerint a 4-5ajtós elöl ugyan az, a kombi más. Hátul mindnek más a gátlója. De meatloafnak kombija van és neki is van ilyen problémája. Ja ja.Minden alkalommal,mikor meg kell emelni az autót,de nekem idáig mindig megjavult.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
|