Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 19:08:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 295606 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #180 Dátum: 2009. December 06. - 20:46:00 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf 
A kanyarokban tényleg olyan nyúlós volt, bár 90-nél még nem volt halálfélelmem se. Viszont a városi kisebb gödröket és úthibákat (pl csatornafedelek) sokkal jobban elnyelte/csillapította mint a Lacsi teszi. Legalábbis az enyém.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #181 Dátum: 2009. December 08. - 09:27:48 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf 
A kanyarokban tényleg olyan nyúlós volt, bár 90-nél még nem volt halálfélelmem se. Viszont a városi kisebb gödröket és úthibákat (pl csatornafedelek) sokkal jobban elnyelte/csillapította mint a Lacsi teszi. Legalábbis az enyém.
Biztos másik beállítást adtál meg a privát mérnököknek. Mosolyog
Én a Matiznál csak a billegésre emlékszem, kanyarban és lyukaknál is. Egyedül a váltóját éreztem jobbnak, bár elég hosszú nyélen csücsültek a fogaskerekek... Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #182 Dátum: 2010. Január 05. - 20:13:24 »

Jaj,majd el felejtettem leírni,már annyira megszoktam.Ma hogy meg lett emelve a kocsi,természetesen kiakadt (csak)1 telóm.Fő a változatosság,most a jobb hátsó.Ezzel még félelmetesebb dolgokat produkál az autó,mint mikor az elsők akadnak ki.Már megjárattam fekvőrendőrökön,remélem mihamarabb jó lesz.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #183 Dátum: 2010. Január 07. - 15:57:13 »

Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #184 Dátum: 2010. Január 08. - 09:04:15 »

Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.

Én továbbra sem hiszem, hogy ilyen, a teleszkóp komolyabb sérülése nélkül, lehetséges.
Naplózva
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #185 Dátum: 2010. Január 24. - 18:55:39 »

Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.

Én továbbra sem hiszem, hogy ilyen, a teleszkóp komolyabb sérülése nélkül, lehetséges.

Pedig elhiheted, bezony van ilyen!
Naplózva

ghorinka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


1.4 16V Elite


WWW
« Hozzászólás #186 Dátum: 2010. Január 25. - 14:13:05 »

Helló!

A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. 
Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért?
Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó
olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein.

Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget!
Üdv
Naplózva

Press-Air 21 Kft. - ipariszerszámok, csavarozástechnika , csiszolástechnika www.irtools.hu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #187 Dátum: 2010. Január 25. - 14:24:03 »

Kayaba gátlót láttam itt. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P18537&cMegnNr=2899
A gyári elsők kb 20eFT-ba kerülnek. Én nem vennék gyárit Kacsint
Naplózva


LPG
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #188 Dátum: 2010. Január 25. - 19:31:34 »

Helló!

A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. 
Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért?
Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó
olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein.

Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget!
Üdv

Monroe, Bilstein nincs, én is próbáltam már beszerezni. Kayaba gázos van 20ezer körüli áron, attól függően hogy hol veszed.
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #189 Dátum: 2010. Január 26. - 08:27:45 »

Helló!

A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. 
Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért?
Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó
olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein.

Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget!
Üdv
Szerintem többünknek szivárog. A szerelőm azt mondta, hogy addig nincs értelme cserélgetni, amíg nem érezni, hogy máshogy vislekedik miatt a kocsi.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #190 Dátum: 2010. Január 26. - 08:47:54 »

Aki gátlót vesz, arra figyeljen, hogy minden karosszéria típushoz másmilyen kell!
SW-hez én még nem is találtam a gyárin kívül mást.
Naplózva


LPG
ghorinka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


1.4 16V Elite


WWW
« Hozzászólás #191 Dátum: 2010. Január 26. - 08:54:52 »

Köszi a helpet.
Lehet hogy csak placebo de amikor belemegyek a jobb elsővel egy mélyebb csatornafedélbe mondjuk, akkor úgy érzem hogy eléggé megrántja a kormányt.
De nem is szeretném cserélni addig amíg nem muszáj pláne amíg a téli kátyúk el nem tűnnek.
Kayaba-ról kaptam árat tegnap, az automax.hu-n kérdeztem utána, ott az elsőre 15.990 Forintot mondtak /db a hátsóra pedig 19.000-et.
Üdv.
Naplózva

Press-Air 21 Kft. - ipariszerszámok, csavarozástechnika , csiszolástechnika www.irtools.hu
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #192 Dátum: 2010. Január 26. - 09:29:42 »

Köszi a helpet.
Lehet hogy csak placebo de amikor belemegyek a jobb elsővel egy mélyebb csatornafedélbe mondjuk, akkor úgy érzem hogy eléggé megrántja a kormányt.
De nem is szeretném cserélni addig amíg nem muszáj pláne amíg a téli kátyúk el nem tűnnek.
Kayaba-ról kaptam árat tegnap, az automax.hu-n kérdeztem utána, ott az elsőre 15.990 Forintot mondtak /db a hátsóra pedig 19.000-et.
Üdv.
Amikor szólt a szerelő, nekem is ez volt. Ca. 300kmen keresztül ezt figyeltem:)
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #193 Dátum: 2010. Január 26. - 17:22:14 »

Igaz hogy fekszereles kozben figyeltem fel ra , de azt hiszem ide tartozik mert a teleszkoppal kapcsolatos. Ugyanis amig az auto eleje  felvolt emelve es ott bibelodok a fekekkel egyszer csk arra lettem figyelmes hogy a teleszkop fent a rogzitesi pontnal elmozdithato (vagyis a teleszkop****a kotyog a rogzitesi jukban, en meg ilyennel nem talalkoztam az elozo 2 automnal ezert feltunt nagyon, hogy mi lehet az oka, vagy igy kell ennek lennie? He He He
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #194 Dátum: 2010. Január 31. - 09:47:20 »

Igaz hogy fekszereles kozben figyeltem fel ra , de azt hiszem ide tartozik mert a teleszkoppal kapcsolatos. Ugyanis amig az auto eleje  felvolt emelve es ott bibelodok a fekekkel egyszer csk arra lettem figyelmes hogy a teleszkop fent a rogzitesi pontnal elmozdithato (vagyis a teleszkop****a kotyog a rogzitesi jukban, en meg ilyennel nem talalkoztam az elozo 2 automnal ezert feltunt nagyon, hogy mi lehet az oka, vagy igy kell ennek lennie? He He He
Van aki azt mondja, hogy ez a jelenség normális, van aki szerint nem.
A torony szilent nincs már "gyári" állapotban. Az enyém (jobb 1) már lett cserélve, de viszonylag hamar újra előjött a dolog. Megint ott.
Nem nagyon kell foglalkozni vele. Kicsit kopogósabb lesz tőle a futómű (kiteket kormánynál vagy fekvő rendőrön hallhatod pl.), de állítólag gondot nem okoz. Bár ez nyilván csak egy bizonyos fokú lógásig igaz.
Nálam nem csinált gondot, még a gumi sem kopott félre tőle, tehát nem befolyásolja érdemleges mértékben a futómű geometriát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!