diablo77
|
|
« Hozzászólás #180 Dátum: 2009. December 06. - 20:46:00 » |
|
Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Még ráadásul kényelmesebb is! Á azért ott még nem tartunk Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is. Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf A kanyarokban tényleg olyan nyúlós volt, bár 90-nél még nem volt halálfélelmem se. Viszont a városi kisebb gödröket és úthibákat (pl csatornafedelek) sokkal jobban elnyelte/csillapította mint a Lacsi teszi. Legalábbis az enyém.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #181 Dátum: 2009. December 08. - 09:27:48 » |
|
Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Még ráadásul kényelmesebb is! Á azért ott még nem tartunk Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is. Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf A kanyarokban tényleg olyan nyúlós volt, bár 90-nél még nem volt halálfélelmem se. Viszont a városi kisebb gödröket és úthibákat (pl csatornafedelek) sokkal jobban elnyelte/csillapította mint a Lacsi teszi. Legalábbis az enyém. Biztos másik beállítást adtál meg a privát mérnököknek. Én a Matiznál csak a billegésre emlékszem, kanyarban és lyukaknál is. Egyedül a váltóját éreztem jobbnak, bár elég hosszú nyélen csücsültek a fogaskerekek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #182 Dátum: 2010. Január 05. - 20:13:24 » |
|
Jaj,majd el felejtettem leírni,már annyira megszoktam.Ma hogy meg lett emelve a kocsi,természetesen kiakadt (csak)1 telóm.Fő a változatosság,most a jobb hátsó.Ezzel még félelmetesebb dolgokat produkál az autó,mint mikor az elsők akadnak ki.Már megjárattam fekvőrendőrökön,remélem mihamarabb jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #183 Dátum: 2010. Január 07. - 15:57:13 » |
|
Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #184 Dátum: 2010. Január 08. - 09:04:15 » |
|
Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.
Én továbbra sem hiszem, hogy ilyen, a teleszkóp komolyabb sérülése nélkül, lehetséges.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Petike
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #185 Dátum: 2010. Január 24. - 18:55:39 » |
|
Érdekes,hogy a hátsó teleszkóp egy nap alatt megjavult,míg az elsőknek kell 3 nap,mikor kiakadnak.
Én továbbra sem hiszem, hogy ilyen, a teleszkóp komolyabb sérülése nélkül, lehetséges. Pedig elhiheted, bezony van ilyen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ghorinka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
1.4 16V Elite
|
|
« Hozzászólás #186 Dátum: 2010. Január 25. - 14:13:05 » |
|
Helló! A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért? Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein. Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget! Üdv
|
|
|
Naplózva
|
Press-Air 21 Kft. - ipariszerszámok, csavarozástechnika , csiszolástechnika www.irtools.hu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #187 Dátum: 2010. Január 25. - 14:24:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Petike
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #188 Dátum: 2010. Január 25. - 19:31:34 » |
|
Helló! A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért? Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein. Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget! Üdv Monroe, Bilstein nincs, én is próbáltam már beszerezni. Kayaba gázos van 20ezer körüli áron, attól függően hogy hol veszed.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #189 Dátum: 2010. Január 26. - 08:27:45 » |
|
Helló! A napokban észrevettem, hogy szivárog a jobb első lökésgátlóm. Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen gátlókat vehetek bele, honnan, és kb. mennyiért? Nem szeretnék gyárit venni, egyrészt mert drága, másrészt, mert tuti, hogy drága. Inkább valami nevesebb gyártó olcsóbb termékét vásárolnám bele, akár Monroe, akár Bilstein. Ha van valami forrásotok előre is köszi a segítséget! Üdv Szerintem többünknek szivárog. A szerelőm azt mondta, hogy addig nincs értelme cserélgetni, amíg nem érezni, hogy máshogy vislekedik miatt a kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #190 Dátum: 2010. Január 26. - 08:47:54 » |
|
Aki gátlót vesz, arra figyeljen, hogy minden karosszéria típushoz másmilyen kell! SW-hez én még nem is találtam a gyárin kívül mást.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ghorinka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
1.4 16V Elite
|
|
« Hozzászólás #191 Dátum: 2010. Január 26. - 08:54:52 » |
|
Köszi a helpet. Lehet hogy csak placebo de amikor belemegyek a jobb elsővel egy mélyebb csatornafedélbe mondjuk, akkor úgy érzem hogy eléggé megrántja a kormányt. De nem is szeretném cserélni addig amíg nem muszáj pláne amíg a téli kátyúk el nem tűnnek. Kayaba-ról kaptam árat tegnap, az automax.hu-n kérdeztem utána, ott az elsőre 15.990 Forintot mondtak /db a hátsóra pedig 19.000-et. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
Press-Air 21 Kft. - ipariszerszámok, csavarozástechnika , csiszolástechnika www.irtools.hu
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #192 Dátum: 2010. Január 26. - 09:29:42 » |
|
Köszi a helpet. Lehet hogy csak placebo de amikor belemegyek a jobb elsővel egy mélyebb csatornafedélbe mondjuk, akkor úgy érzem hogy eléggé megrántja a kormányt. De nem is szeretném cserélni addig amíg nem muszáj pláne amíg a téli kátyúk el nem tűnnek. Kayaba-ról kaptam árat tegnap, az automax.hu-n kérdeztem utána, ott az elsőre 15.990 Forintot mondtak /db a hátsóra pedig 19.000-et. Üdv.
Amikor szólt a szerelő, nekem is ez volt. Ca. 300kmen keresztül ezt figyeltem:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #193 Dátum: 2010. Január 26. - 17:22:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #194 Dátum: 2010. Január 31. - 09:47:20 » |
|
Van aki azt mondja, hogy ez a jelenség normális, van aki szerint nem. A torony szilent nincs már "gyári" állapotban. Az enyém (jobb 1) már lett cserélve, de viszonylag hamar újra előjött a dolog. Megint ott. Nem nagyon kell foglalkozni vele. Kicsit kopogósabb lesz tőle a futómű (kiteket kormánynál vagy fekvő rendőrön hallhatod pl.), de állítólag gondot nem okoz. Bár ez nyilván csak egy bizonyos fokú lógásig igaz. Nálam nem csinált gondot, még a gumi sem kopott félre tőle, tehát nem befolyásolja érdemleges mértékben a futómű geometriát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|