Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 18:49:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 295582 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #165 Dátum: 2009. December 05. - 18:47:31 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #166 Dátum: 2009. December 05. - 20:15:10 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #167 Dátum: 2009. December 05. - 20:31:26 »

Néha olyan érzésem van,mintha egy pillanatra kihagyna a kormány szervó.Tekerés közben hirtelen nehéz lesz,de csak egy pillanatra és nem mindig.Volt már valakinek hasonló?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #168 Dátum: 2009. December 05. - 21:06:36 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #169 Dátum: 2009. December 06. - 09:30:34 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf 
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #170 Dátum: 2009. December 06. - 12:43:40 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf 
Én annyira nem szólnám le. Édesanyámnak van Matíza és elég sokat vezettem. A komfort és úttartás valamint a fékek valóban feleannyira jók mint a Lacsinál ( egy keleti autó után azonban mégis felemelő érzésnek találod az autót), de az ára és a fogyija is feleakkora, amik legalább akkora előnyök mint az előtte említtek. Azt ne felejtsük el, hogy más célra lettek tervezve, ezért más elvárásoknak is kell megfelelniük. Az ideális azt hiszem a két autó előnyös tulajdonságainak összegyúrásából fakadna.
1,Alacsony vétel és üzemeltetési költség.
2,Bőséges utas és csomagtérkínálat.
3,Dinamikus motor, alacsony fogyival.
4,Komfortos, stabil útfogás.
5,Maximális biztonság.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #171 Dátum: 2009. December 06. - 12:52:04 »

Mi tagadás, az én kocsim futóműve is elég kemény, legalábbis a rugózása, minden apró hibát megérezni benne. A minap vezettem a kolléganőm Matizát. Hát az valahogy kényelmesebbnek tűnt illetve inkább komfortosabbnak (leszámítva a kenyérszervót)
Diablo! Vegyál akkor szervós Matizt, vagy Sparkot, Neked elég az is... Kacsint Vigyorog Még ráadásul kényelmesebb is! Kacsint Vigyorog
Á azért ott még nem tartunk Vigyorog Vigyorog
Helykínálatban messze veri még a kategóriatársakat is.
Hát én nem tudom, milyen Matiz volt az, de én a szelepcserekor csereautónak egy Matizt kaptam, és a kanyarokban halálfélelmem volt. Magas, keskeny, zselészerű felfüggesztéssel...broáf 
Én annyira nem szólnám le. Édesanyámnak van Matíza és elég sokat vezettem. A komfort és úttartás valamint a fékek valóban feleannyira jók mint a Lacsinál ( egy keleti autó után azonban mégis felemelő érzésnek találod az autót), de az ára és a fogyija is feleakkora, amik legalább akkora előnyök mint az előtte említtek. Azt ne felejtsük el, hogy más célra lettek tervezve, ezért más elvárásoknak is kell megfelelniük. Az ideális azt hiszem a két autó előnyös tulajdonságainak összegyúrásából fakadna.
1,Alacsony vétel és üzemeltetési költség.
2,Bőséges utas és csomagtérkínálat.
3,Dinamikus motor, alacsony fogyival.
4,Komfortos, stabil útfogás.
5,Maximális biztonság.
Majdnem van is ilyen, csak egy dolog nem stimmel: az első tétel. A többi már okés! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
BeseSasa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209


Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon


« Hozzászólás #172 Dátum: 2009. December 06. - 12:53:03 »

95LE!
Tudod! erre mondják hogy szép öregasszony és jó munka nem létezik!
Naplózva

Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #173 Dátum: 2009. December 06. - 13:37:05 »

Gidy! A dinamikus motorod, ami bámilyen fordulat tartományban azonnal reagál a gázpedál mozdításásra mikor evett 6 liter alatt?  Kacsint
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #174 Dátum: 2009. December 06. - 13:42:47 »

95LE!
Tudod! erre mondják hogy szép öregasszony és jó munka nem létezik!
Erre akár azt is mondhatnám, hogy inkább rossz bort, mint jó munkát, de én hiszek abban, hogy  amit leírtam az technológilag megvalósítható, csak legfeljebb a gyártónak nem éri meg. Ahhoz, hogy  működjön sokkal nagyobb késztetésre van szükség ( Pl. nyersanyag és üa. hiány)
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #175 Dátum: 2009. December 06. - 14:04:25 »

Gidy! A dinamikus motorod, ami bámilyen fordulat tartományban azonnal reagál a gázpedál mozdításásra mikor evett 6 liter alatt?  Kacsint
95LE! Ezt most nem értem. Miért kérdezed, nem mondtam ilyet soha, tehát nem is fogyasztott 6 liter alatt soha. (7-et már igen!). Azt, hogy ezt állítja valaki, azt be is kéne bizonyítania. Ha olyan biztos a sikerben, miért nem adja oda kipróbálásra ingyen, nem ötjegyű összegért egy csövecskét, és ha valóban használatával jobban megy majd, és kevesebbet fogyaszt, pláne 20%-kal, akkor kifizetem az áruért az összeget, megígérem, ezt írásban is adom természetesen. Ha ilyen biztos a találmányában, akkor ne féljen, adja oda, de sajnos a tapasztalat az ma, és főleg kis hazánkban, hogy megveszem, kifizetem a nem túl kevés pénzt érte, majd kiderül, hogy nem tudja az adott dolgokat, kérem vissza a pénzt, és mi történik? Hát persze, hogy nem kapom valamiért mégsem vissza, mert trükk van bőven a tarsolyban. Ez ügyben hitetlen vagyok.
Ja, most ezt az üzemanyag csökkentő csőre írtam, nem tudom most erre gondoltál-e? Ha pedig a chip tuningra, akkor az más tészta, az más világ, ott a motor tartalékjaival tudnak jobbat produkálni, de az mint már sokszor volt róla szó, az komolyabb beavatkozás. Ahhoz Te értesz.
Vagy valamit most félreértettem? Lemaradtam valamiről? Világosíts fel, kérlek!
Még valamit: hogy kerültünk ide? He Kacsint Vigyorog Tényleg nem értem!
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 06. - 14:15:03 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #176 Dátum: 2009. December 06. - 14:51:36 »

Apa! Szerintem a Matiz / spark üzemeltetési költségére írta.

95 LE! Azért az a motor a Matízban sokkal kisebb súlyt mozgat. A 12 éves Swiftem is csak 5,5 -6 litert eszik és bár szeretem a Lacsi ehhez képest a luxus netovábbja.
Valamit valamiért.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #177 Dátum: 2009. December 06. - 15:15:56 »

SZiasztok!

Eljött nekem is az első futóműs gondom.
Tegnap fel lett elemve a kötelező szervíz miatt és olyan mintha a lengéscsillapítóim a bal oldalon megszorultak volna. Mintha a bal oldala ültetve lenne.
KB a fele a hézag a jobb és a bal oldal között. /kaszni-gumi/ Ugrál mint a kecske...r a deszkán.
Végigolvastam az összes hozzászólást, valószínű hogy megszorultak?
Idegesít kicsit a dolog mert csak 39e van benne. Mi lehet a gond?
Milyen trükköt alkalmazzak?

Néha beválik, ha valami nagyon rossz úton megjáratod.
Gondolta én is arra, de nem lehet baja a fútóműnek ha mégis a lengécsillapító halt be?
Nem értek ezekhez, csak a mobilokhoz. Az meg kicsit más.
Semmi esetre sem használ neki. Amit eddig a rugó nyelt el (ütés/mozgás) azt most a silentek csillapítják - amennyire tudják. + a gumi.
Ezeket nyilván sokkal jobban megviseli (kategóriákkal nagyobb terhet/alakváltozást kell elviselniük).
Nem tesz jót a felfüggesztés egyéb elemeinek sem (gömbcsuklók, csapágyak), sőt az egész autónak sem.
Gondolj bele!
Mekkora különbség, ha gumi kalapáccsal ütsz valamit, vagy acél fejűvel!
Ha nincs rugózás, nincs tompítás.

Ha garanciális akkor hiszti a szervizben. Cseréljék. Ha szerencséd van ( ) olyan kerül bele ami nem ragad meg. Sajnos sokaknál előfordul ez a probléma.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #178 Dátum: 2009. December 06. - 19:38:10 »

Gidy! Gyakorlatilag a Matíz és a Lacsi összehasonlításától indultunk, amikor a megítélésem szerinti ideális tulajdonságokat pontokba szedtem. Erre Te megjegyezted, hogy Neked az 1-es pontot leszámítva ilyen a járgányod, amire én csak kötözködésképpen Vigyorog a harmadik pont kritériumaira próbáltam utalni. Remélem azért nincs harag?
Még valamit: hogy kerültünk ide? He Kacsint Vigyorog Tényleg nem értem! Szomorú
1,Alacsony vétel és üzemeltetési költség.
2,Bőséges utas és csomagtérkínálat.
3,Dinamikus motor, alacsony fogyival.
4,Komfortos, stabil útfogás.
5,Maximális biztonság.
Majdnem van is ilyen, csak egy dolog nem stimmel: az első tétel. A többi már okés! Kacsint Vigyorog
Gidy! A dinamikus motorod, ami bámilyen fordulat tartományban azonnal reagál a gázpedál mozdításásra mikor evett 6 liter alatt?  Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #179 Dátum: 2009. December 06. - 20:35:42 »

Gidy! Gyakorlatilag a Matíz és a Lacsi összehasonlításától indultunk, amikor a megítélésem szerinti ideális tulajdonságokat pontokba szedtem. Erre Te megjegyezted, hogy Neked az 1-es pontot leszámítva ilyen a járgányod, amire én csak kötözködésképpen Vigyorog a harmadik pont kritériumaira próbáltam utalni. Remélem azért nincs harag?
Még valamit: hogy kerültünk ide? He Kacsint Vigyorog Tényleg nem értem! Szomorú
1,Alacsony vétel és üzemeltetési költség.
2,Bőséges utas és csomagtérkínálat.
3,Dinamikus motor, alacsony fogyival.
4,Komfortos, stabil útfogás.
5,Maximális biztonság.
Majdnem van is ilyen, csak egy dolog nem stimmel: az első tétel. A többi már okés! Kacsint Vigyorog
Gidy! A dinamikus motorod, ami bámilyen fordulat tartományban azonnal reagál a gázpedál mozdításásra mikor evett 6 liter alatt?  Kacsint
Na akkor már értem, és Te értetted félre. Mert nem az én kocsimra gondoltam, hanem egy  JÓVAL DRÁGÁBB SZUPER GÉPRE, ami mindenben jobb, csak az árában, és fenntartásában nem. Természetesen nincs gondunk egymással, remélem a kocsinkkal sem. Ha megnézed a fogyis topicot, akkor láthatod, hogy nem 6 alatt fogyaszt a gépem- sajnos. De nem is kerül annyiba, mint egy Lexus hybrid. Így már ugyebár tisztázódott minden.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!