Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 14:40:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 295509 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #150 Dátum: 2009. November 12. - 16:09:27 »

Bár a szervíznél is említettem, de a téma ide való.

Sajnos úgy néz ki valahol megcsaptam a bal első lengéscsillapítót, mivel eregeti az olajat magából.
Volt már valakinek cseréje? A szervízben azt mondta a "srác", hogy amíg nincs vele probléma (érezhető), addig ne piszkáljuk.

Ahhoz a Lacsinál nagyon oda sem kell csapnod sehova... Eregeti az szinte mindegyik, 100 után pláne, de némelyiknél már 40 után kezdőőőőőőőőőőőőődik. Ha ez megvigasztal, utána még elég sokat elmegy mire kinyiffan.
Szívós fajta az biztos!...negatív értelemben is! Ma éppen három hete, hogy kereket cseréltem....mintha kezdene tökéletesen működni a teló...!
Direkt megkérdeztem a gumisomtól, hogy látott-e már olyat, hogy egy teló kiakad az emelőre emeléskor. Azt mondta, hoyg nem is látott, meg nem is hallott ilyet. Szerinte a kerék nem húzhatja meg annyira a telót, hogy kiakadjon.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #151 Dátum: 2009. November 12. - 17:08:38 »

Bár a szervíznél is említettem, de a téma ide való.

Sajnos úgy néz ki valahol megcsaptam a bal első lengéscsillapítót, mivel eregeti az olajat magából.
Volt már valakinek cseréje? A szervízben azt mondta a "srác", hogy amíg nincs vele probléma (érezhető), addig ne piszkáljuk.

Ahhoz a Lacsinál nagyon oda sem kell csapnod sehova... Eregeti az szinte mindegyik, 100 után pláne, de némelyiknél már 40 után kezdőőőőőőőőőőőőődik. Ha ez megvigasztal, utána még elég sokat elmegy mire kinyiffan.
Szívós fajta az biztos!...negatív értelemben is! Ma éppen három hete, hogy kereket cseréltem....mintha kezdene tökéletesen működni a teló...!
Direkt megkérdeztem a gumisomtól, hogy látott-e már olyat, hogy egy teló kiakad az emelőre emeléskor. Azt mondta, hoyg nem is látott, meg nem is hallott ilyet. Szerinte a kerék nem húzhatja meg annyira a telót, hogy kiakadjon.
Nem a kerék húzza meg, hanem a rugó nyomja ki...gondolom jobban, mint kéne....még szerencse, hogy a keményebb rugókkal kapta M.o. a lacsikat... itt a hátránya ami eddig előny volt.... Meg aztán nem a végpontban akad ki, mert visszaáll az eredeti magasságba, hanem felkeményedik és nem lesz rugózás, nem engedi a rugónak, hogy elnyelje az úthibákat, csak ha erős behatás éri.
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 12. - 17:10:51 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #152 Dátum: 2009. November 12. - 19:47:36 »

Bár a szervíznél is említettem, de a téma ide való.

Sajnos úgy néz ki valahol megcsaptam a bal első lengéscsillapítót, mivel eregeti az olajat magából.
Volt már valakinek cseréje? A szervízben azt mondta a "srác", hogy amíg nincs vele probléma (érezhető), addig ne piszkáljuk.

Ahhoz a Lacsinál nagyon oda sem kell csapnod sehova... Eregeti az szinte mindegyik, 100 után pláne, de némelyiknél már 40 után kezdőőőőőőőőőőőőődik. Ha ez megvigasztal, utána még elég sokat elmegy mire kinyiffan.
Szívós fajta az biztos!...negatív értelemben is! Ma éppen három hete, hogy kereket cseréltem....mintha kezdene tökéletesen működni a teló...!
Direkt megkérdeztem a gumisomtól, hogy látott-e már olyat, hogy egy teló kiakad az emelőre emeléskor. Azt mondta, hoyg nem is látott, meg nem is hallott ilyet. Szerinte a kerék nem húzhatja meg annyira a telót, hogy kiakadjon.
Nem a kerék húzza meg, hanem a rugó nyomja ki...gondolom jobban, mint kéne....még szerencse, hogy a keményebb rugókkal kapta M.o. a lacsikat... itt a hátránya ami eddig előny volt.... Meg aztán nem a végpontban akad ki, mert visszaáll az eredeti magasságba, hanem felkeményedik és nem lesz rugózás, nem engedi a rugónak, hogy elnyelje az úthibákat, csak ha erős behatás éri.

Hát nekünk keményebb és lágyabb lengéscsillapítóval szerelt Lacsi is jutott és pont a lágyabbak szoktak beállni, nem a kemény. Egyébként nem kiakad (túlcsúszik), hanem egyszerűen megszorul.
Naplózva

Pittike
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #153 Dátum: 2009. November 13. - 10:29:08 »

Bár a szervíznél is említettem, de a téma ide való.

Sajnos úgy néz ki valahol megcsaptam a bal első lengéscsillapítót, mivel eregeti az olajat magából.
Volt már valakinek cseréje? A szervízben azt mondta a "srác", hogy amíg nincs vele probléma (érezhető), addig ne piszkáljuk.

Ahhoz a Lacsinál nagyon oda sem kell csapnod sehova... Eregeti az szinte mindegyik, 100 után pláne, de némelyiknél már 40 után kezdőőőőőőőőőőőőődik. Ha ez megvigasztal, utána még elég sokat elmegy mire kinyiffan.
Szívós fajta az biztos!...negatív értelemben is! Ma éppen három hete, hogy kereket cseréltem....mintha kezdene tökéletesen működni a teló...!
Direkt megkérdeztem a gumisomtól, hogy látott-e már olyat, hogy egy teló kiakad az emelőre emeléskor. Azt mondta, hoyg nem is látott, meg nem is hallott ilyet. Szerinte a kerék nem húzhatja meg annyira a telót, hogy kiakadjon.
Nem a kerék húzza meg, hanem a rugó nyomja ki...gondolom jobban, mint kéne....még szerencse, hogy a keményebb rugókkal kapta M.o. a lacsikat... itt a hátránya ami eddig előny volt.... Meg aztán nem a végpontban akad ki, mert visszaáll az eredeti magasságba, hanem felkeményedik és nem lesz rugózás, nem engedi a rugónak, hogy elnyelje az úthibákat, csak ha erős behatás éri.

Hát nekünk keményebb és lágyabb lengéscsillapítóval szerelt Lacsi is jutott és pont a lágyabbak szoktak beállni, nem a kemény. Egyébként nem kiakad (túlcsúszik), hanem egyszerűen megszorul.
Értem, tulajdonképpen az a probléma, hogy nem párhuzamosan megy egymásba a két cső és az egyik felütközik a másik falán, és beáll.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #154 Dátum: 2009. November 13. - 11:21:08 »

Hát én megnéznék egy olyan telót, aminek a dugattyús tengelye felütközik a dugattyúházra...Biztos van olyan, csak azzal nem lehet közlekedni.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #155 Dátum: 2009. November 13. - 11:57:44 »

Hát én megnéznék egy olyan telót, aminek a dugattyús tengelye felütközik a dugattyúházra...Biztos van olyan, csak azzal nem lehet közlekedni.
Hát pedig a lacsikba ilyen jutott.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #156 Dátum: 2009. November 14. - 12:26:10 »

Hát én megnéznék egy olyan telót, aminek a dugattyús tengelye felütközik a dugattyúházra...Biztos van olyan, csak azzal nem lehet közlekedni.
Hát pedig a lacsikba ilyen jutott.

Ha ott állna meg, akkor MonsterTruck válna a Lacettiből... Vigyorog
Naplózva

Pittike
ngyzslt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #157 Dátum: 2009. December 05. - 14:25:03 »

SZiasztok!

Eljött nekem is az első futóműs gondom.
Tegnap fel lett elemve a kötelező szervíz miatt és olyan mintha a lengéscsillapítóim a bal oldalon megszorultak volna. Mintha a bal oldala ültetve lenne.
KB a fele a hézag a jobb és a bal oldal között. /kaszni-gumi/ Ugrál mint a kecske...r a deszkán.
Végigolvastam az összes hozzászólást, valószínű hogy megszorultak?
Idegesít kicsit a dolog mert csak 39e van benne. Mi lehet a gond?
Milyen trükköt alkalmazzak?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #158 Dátum: 2009. December 05. - 14:33:16 »

SZiasztok!

Eljött nekem is az első futóműs gondom.
Tegnap fel lett elemve a kötelező szervíz miatt és olyan mintha a lengéscsillapítóim a bal oldalon megszorultak volna. Mintha a bal oldala ültetve lenne.
KB a fele a hézag a jobb és a bal oldal között. /kaszni-gumi/ Ugrál mint a kecske...r a deszkán.
Végigolvastam az összes hozzászólást, valószínű hogy megszorultak?
Idegesít kicsit a dolog mert csak 39e van benne. Mi lehet a gond?
Milyen trükköt alkalmazzak?


Néha beválik, ha valami nagyon rossz úton megjáratod.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #159 Dátum: 2009. December 05. - 14:35:12 »

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezek a hibák a gyári telók miatt vannak? Nem tudom mi a gyári, de ugye ami van, azt nekem jövőre muszály cserélni. Elvileg, mert nem ereszt, jól bírja a Koni.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ngyzslt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #160 Dátum: 2009. December 05. - 14:37:48 »

SZiasztok!

Eljött nekem is az első futóműs gondom.
Tegnap fel lett elemve a kötelező szervíz miatt és olyan mintha a lengéscsillapítóim a bal oldalon megszorultak volna. Mintha a bal oldala ültetve lenne.
KB a fele a hézag a jobb és a bal oldal között. /kaszni-gumi/ Ugrál mint a kecske...r a deszkán.
Végigolvastam az összes hozzászólást, valószínű hogy megszorultak?
Idegesít kicsit a dolog mert csak 39e van benne. Mi lehet a gond?
Milyen trükköt alkalmazzak?

Néha beválik, ha valami nagyon rossz úton megjáratod.
Gondolta én is arra, de nem lehet baja a fútóműnek ha mégis a lengécsillapító halt be?
Nem értek ezekhez, csak a mobilokhoz. Az meg kicsit más.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #161 Dátum: 2009. December 05. - 15:23:37 »

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezek a hibák a gyári telók miatt vannak? Nem tudom mi a gyári, de ugye ami van, azt nekem jövőre muszály cserélni. Elvileg, mert nem ereszt, jól bírja a Koni.
Hee? Miért kell cserélni a gátlóidat? Azért, mert nem ereszt? Ezt most nem értem.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #162 Dátum: 2009. December 05. - 16:30:35 »

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezek a hibák a gyári telók miatt vannak? Nem tudom mi a gyári, de ugye ami van, azt nekem jövőre muszály cserélni. Elvileg, mert nem ereszt, jól bírja a Koni.
Hee? Miért kell cserélni a gátlóidat? Azért, mert nem ereszt? Ezt most nem értem.
Rosszul fogalmaztam. Egyenlőre nem ereszt, de kérdés meddig bírják. Állítólag nem bírják sokáig ezeket a vacak utakat. Élettartamuk sokkal rövidebb.
A szerelőm szerint viszont nem szabad hozzányúlni, tök mindegy mit írnak különböző helyeken.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #163 Dátum: 2009. December 05. - 17:19:33 »

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezek a hibák a gyári telók miatt vannak? Nem tudom mi a gyári, de ugye ami van, azt nekem jövőre muszály cserélni. Elvileg, mert nem ereszt, jól bírja a Koni.
Hee? Miért kell cserélni a gátlóidat? Azért, mert nem ereszt? Ezt most nem értem.
Rosszul fogalmaztam. Egyenlőre nem ereszt, de kérdés meddig bírják. Állítólag nem bírják sokáig ezeket a vacak utakat. Élettartamuk sokkal rövidebb.
A szerelőm szerint viszont nem szabad hozzányúlni, tök mindegy mit írnak különböző helyeken.
Ha Koni van benne az biztosan nem gyári, de annál tovább bírja!
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #164 Dátum: 2009. December 05. - 18:40:04 »

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezek a hibák a gyári telók miatt vannak? Nem tudom mi a gyári, de ugye ami van, azt nekem jövőre muszály cserélni. Elvileg, mert nem ereszt, jól bírja a Koni.
Hee? Miért kell cserélni a gátlóidat? Azért, mert nem ereszt? Ezt most nem értem.
Rosszul fogalmaztam. Egyenlőre nem ereszt, de kérdés meddig bírják. Állítólag nem bírják sokáig ezeket a vacak utakat. Élettartamuk sokkal rövidebb.
A szerelőm szerint viszont nem szabad hozzányúlni, tök mindegy mit írnak különböző helyeken.
Ha Koni van benne az biztosan nem gyári, de annál tovább bírja!
Nem gyári. Nekem nincs is futómű gondom és nagyon jó az útfekvése az autónak kanyarban.
Valami tuningos guru cikkében olvastam, hogy eek a gátlók nem bírják a magyar utakat, 40 - 50000 km után csereérettek. Én nem száguldozom, és évi 11000- 12000 km megy csak az autóba, de az utak minősége tényleg rossz felénk.
Pl. Budakeszin van egy rész, ahol sűrün járok. Ott méf 30- as tempoval is olyan érzésem van, hogy szétmegy a futómű.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!