Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 03:07:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 301478 alkalommal)
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Május 13. - 10:19:24 »

Voltam és 2 helyen is azt mondták: Hankook gumi. Ha végigsimitod a feluletet akkor olyan hullámos lett egész picit. Ez adja azt a hangot. És mondjuk ezt alátámassza az a tény hogy téli gumival ami Kléber nem halottam a hangot...
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Május 13. - 21:33:04 »

Voltam és 2 helyen is azt mondták: Hankook gumi. Ha végigsimitod a feluletet akkor olyan hullámos lett egész picit. Ez adja azt a hangot. És mondjuk ezt alátámassza az a tény hogy téli gumival ami Kléber nem halottam a hangot...
És most? Beruházol valami más papucsba? Új felni, új topán?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Május 13. - 23:13:21 »

Nem. Szerintem nem gumi megyek tovább. Ha gumi lenne 5km -nél nem kéne hallani tükör uton. MEgyek egy spec céghez.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Június 06. - 11:07:18 »

BeZe! Mélyen hallgatsz, hogy mi lett a kerekeiddel!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Június 22. - 17:22:57 »

Semmi, mindenki gumit mond. Esküszöm nem hiszem el Vigyorog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Június 22. - 20:39:46 »

Hali!

Mert hitetlen vagy!  Ha felénk jársz, felteszünk Neked másikat és rájösz, hogy inkább hallgatod tovább a zajt.  Mosolyog



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Július 13. - 07:33:18 »


A jelenség a következő: Általában lassú menetnél kormányzáskor ill. fékezéskor tompa ropogó hangot hallok az első futómű felől amolya talpas gyanus eset. A héten valamikor beviszem a szervízbe, a fejleményekről majd beszámolok.

Tegnap este óta nekem is ilyen tünetek jöttek elő. A héten megpróbálom elvinni szervizbe (bár nm tudom mennyire lesz rá időm). Remélem csak annyi, ami neked volt.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Július 15. - 17:08:59 »

Úgy legyen!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Augusztus 12. - 18:43:32 »

Ma voltam futómű állításon. Beállította a srác középre a kormányt, megcsinálta az összetartást. Érdekes módon hátul sem stimmelt. Mindezek hibáját 1 éve tapasztalom egy kötelező szervíz látogatás után. Mindez 5000 Ft-omba kerűlt. Most tökéletes. Jah, ismerős futóműves, nem chevys-opeles.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Augusztus 12. - 19:26:26 »

Üdv. Azt írtad, hátul sem stimmelt. Pontosan mi (összetartás, dőlés), mert a hátsó fix, így sokmindent nem lehet hozni rajta. Nekem egy kátlyú megütötte a jobb hátsó felnimet, ezáltal az első fele beljebb nézett mint a hátsó, de mivel az összekötő fix, így csak lazítás és kézi feszítéssel hoztak vissza néhány milit belőle. De addig se volt gond vele, a gumin se látszott az eltérés.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Augusztus 12. - 19:45:17 »

Üdv. Azt írtad, hátul sem stimmelt. Pontosan mi (összetartás, dőlés), mert a hátsó fix, így sokmindent nem lehet hozni rajta. Nekem egy kátlyú megütötte a jobb hátsó felnimet, ezáltal az első fele beljebb nézett mint a hátsó, de mivel az összekötő fix, így csak lazítás és kézi feszítéssel hoztak vissza néhány milit belőle. De addig se volt gond vele, a gumin se látszott az eltérés.
Hátul összetartás nem volt jó. Elől meg gyakorlatilag semmi. Pedig nem járok kátyús helyeken... egyik kötelezőszervíz után lett ilyen....Vajon mit csinálhattak? Srác azon volt kiakadva, hogy a helyi szervízek szinte egyikébe sem engedik be a tulajt a kocsihoz.... Pedig én nem is mondtam neki semmi ilyet Mosolyog De ez igaz is... 
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Augusztus 25. - 17:02:03 »


 Sziasztok!
 
 Kopogó hangok jönnek az első futómű felől, kockaköves ill. rossz minőségű úton.
 A kocsi menettulajdonsága jók, nem húz sehová, de idegesítő a hang,és félő hogy nagyobb
 probléma is lehet belőle.Ma 9-ó fele voltam a szervízbe / igaz hogy előzetes bejelentezés nélkül,a kocsiállasok
 üresek, a szerelők beszélgettek/ érdeklődtem hogy mi lehet a kopogó hang oka ? A munkafelvevő szerint,
 stabilizátorpálca gömbfejei vannak megkopva. De mivel hogy nem vagyok bejelentkezve kérhetek időpontot
 a javítás megejtésére. Ha ez a hiba oka, akkor HÚSZ pénzbe fog fájni a dolog.
 Kinek volt hasonló problémája, és a megoldás módja, költsége is érdekelne.
 A kocsiba 62 000 km. van, és 2004. 12. havi Nubira III. 1.8-as sedán.
 
  He
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Augusztus 25. - 19:17:19 »


 Sziasztok!
 
 Kopogó hangok jönnek az első futómű felől, kockaköves ill. rossz minőségű úton.
 A kocsi menettulajdonsága jók, nem húz sehová, de idegesítő a hang,és félő hogy nagyobb
 probléma is lehet belőle.Ma 9-ó fele voltam a szervízbe / igaz hogy előzetes bejelentezés nélkül,a kocsiállasok
 üresek, a szerelők beszélgettek/ érdeklődtem hogy mi lehet a kopogó hang oka ? A munkafelvevő szerint,
 stabilizátorpálca gömbfejei vannak megkopva. De mivel hogy nem vagyok bejelentkezve kérhetek időpontot
 a javítás megejtésére. Ha ez a hiba oka, akkor HÚSZ pénzbe fog fájni a dolog.
 Kinek volt hasonló problémája, és a megoldás módja, költsége is érdekelne.
 A kocsiba 62 000 km. van, és 2004. 12. havi Nubira III. 1.8-as sedán.
 
  He
 
Ezt az ablakon keresztül állapította meg? Melyik szerviz volt? Menj Vácra, keresd Schekk Kornélt, hivatkozz a klubra, jobb ellátásban reménykedhetsz. (Vác után dél felé a főút mellett a Duna oldalán van a szervizük Bp. felé.) Jó szerencsét!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tbaly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Augusztus 26. - 07:09:46 »

Sziasztok!

2008 április végén vásároltam egy Chevrolet Lacetti WTCC Street Edition típusú 1.4-es 5 ajtós autót. Azt vettem észre, hogy ha hátul is ül 2-3 átlagos termetű ember, a kocsi hátsó felfüggesztése felől kanyarokban eléggé hangos zajok (nyöszörgés, mormogás) hallatszanak. A szervízben először kontaktspray-el befújkáltaák, de nem sokat segített. Júliusi nyaralásunkkor (4-en utaztunk átlagos mennyiségű csomaggal) a sportosításért felelős merevítő alsó része a rugók közül kiugrott. A szervízben ezt legutóbb kivették, hogy nem kell oda. Emiatt azonban a kocsi háta lejjebb került, oda lett a sportos fara a járgánynak. Tud valaki megoldást egy jobb felfüggesztés merevítésre?

Járt már más is így?


Előre is köszi a válaszokat
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 10:51:27 »

Sziasztok!

2008 április végén vásároltam egy Chevrolet Lacetti WTCC Street Edition típusú 1.4-es 5 ajtós autót. Azt vettem észre, hogy ha hátul is ül 2-3 átlagos termetű ember, a kocsi hátsó felfüggesztése felől kanyarokban eléggé hangos zajok (nyöszörgés, mormogás) hallatszanak. A szervízben először kontaktspray-el befújkáltaák, de nem sokat segített. Júliusi nyaralásunkkor (4-en utaztunk átlagos mennyiségű csomaggal) a sportosításért felelős merevítő alsó része a rugók közül kiugrott. A szervízben ezt legutóbb kivették, hogy nem kell oda. Emiatt azonban a kocsi háta lejjebb került, oda lett a sportos fara a járgánynak. Tud valaki megoldást egy jobb felfüggesztés merevítésre?

Járt már más is így?


Előre is köszi a válaszokat
Nem akarlak elkeseríteni, de ilyen kivitelű autókkal nincs igazán tapasztalatunk.
Keresd meg R*R kollégát, ő jártas tuning ügyekben.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!