Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2400 Dátum: 2012. Március 03. - 13:37:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2401 Dátum: 2012. Március 03. - 15:31:20 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2402 Dátum: 2012. Március 03. - 15:55:02 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2403 Dátum: 2012. Március 03. - 16:08:44 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. Nekem meg a Hummer H1 tetszik Szívesen közlekednék vele városban. Ha nem találnék parkolóhelyet, csinálnék
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2404 Dátum: 2012. Március 03. - 19:18:16 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2405 Dátum: 2012. Március 03. - 19:26:06 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2406 Dátum: 2012. Március 03. - 19:28:05 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2407 Dátum: 2012. Március 03. - 19:37:33 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit. Azért 1:17-nél majdnem eldobta a vasat! A pálya ki-szalmabálázása sem lehetett kis munka! Csak halkan kérdem...ebbena Juke-ban vajon melyik oldalt van az olajszivattyú? Mert ha bal oldalon, akkor nagyon nem kell kapaszkodni ennek az autónak a megvásárlásáért...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2408 Dátum: 2012. Március 03. - 19:41:26 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit. Azért 1:17-nél majdnem eldobta a vasat! A pálya ki-szalmabálázása sem lehetett kis munka! Csak halkan kérdem...ebbena Juke-ban vajon melyik oldalt van az olajszivattyú? Mert ha bal oldalon, akkor nagyon nem kell kapaszkodni ennek az autónak a megvásárlásáért... Soha nem vennék ilyen csúnya autót, mert csak álarcban merném vezetni, az meg kényelmetlen. Ez független az olajszivattyútól. Muzulmán asszonyoknak való, csadorban lehet vezetni, nem látják, hogy kié.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #2409 Dátum: 2012. Március 03. - 20:23:26 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit. Azért 1:17-nél majdnem eldobta a vasat! A pálya ki-szalmabálázása sem lehetett kis munka! Csak halkan kérdem...ebbena Juke-ban vajon melyik oldalt van az olajszivattyú? Mert ha bal oldalon, akkor nagyon nem kell kapaszkodni ennek az autónak a megvásárlásáért... Soha nem vennék ilyen csúnya autót, mert csak álarcban merném vezetni, az meg kényelmetlen. Ez független az olajszivattyútól. Muzulmán asszonyoknak való, csadorban lehet vezetni, nem látják, hogy kié. A versenycélra (át)épített autók szinte mind úgynevezett száraz karteresek, ami tömören annyit tesz, hogy az olajszivattyú nem az olajteknőből szívja közvetlenül az olajat. Egy előszivattyú a szinte teljesen lapos olajteknőből egy tartályba juttatja az összegyűlt kenőanyagot, majd innen szívja az olajszivattyú a megfelelő nyomással továbbítva kenendő helyekre. Természetesen olajhűtő is van a rendszerbe integrálva. Így biztosítható extrém helyzetekben is a megfelelő kenés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2410 Dátum: 2012. Március 04. - 13:23:17 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit. Azért 1:17-nél majdnem eldobta a vasat! A pálya ki-szalmabálázása sem lehetett kis munka! Csak halkan kérdem...ebbena Juke-ban vajon melyik oldalt van az olajszivattyú? Mert ha bal oldalon, akkor nagyon nem kell kapaszkodni ennek az autónak a megvásárlásáért... Soha nem vennék ilyen csúnya autót, mert csak álarcban merném vezetni, az meg kényelmetlen. Ez független az olajszivattyútól. Muzulmán asszonyoknak való, csadorban lehet vezetni, nem látják, hogy kié. A versenycélra (át)épített autók szinte mind úgynevezett száraz karteresek, ami tömören annyit tesz, hogy az olajszivattyú nem az olajteknőből szívja közvetlenül az olajat. Egy előszivattyú a szinte teljesen lapos olajteknőből egy tartályba juttatja az összegyűlt kenőanyagot, majd innen szívja az olajszivattyú a megfelelő nyomással továbbítva kenendő helyekre. Természetesen olajhűtő is van a rendszerbe integrálva. Így biztosítható extrém helyzetekben is a megfelelő kenés. Hát nemtom...szerintem ez egy mezei utcai Juke felmatricázva egy ügyességi versenyre...de lehet rosszul gondolom.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #2411 Dátum: 2012. Március 04. - 15:10:11 » |
|
Jó produkció volt a pilótától, viszont- szerintem- ez az autó oly ronda, mint egy varangy, és hasonlít is rá, a hülye lámpa-szemeivel. Egy torzszülött véleményem szerint, mint más is, a FIAT lépcsős elejű Multipla egyterüje, vagy a kacsa popsijú Renault Meganja, vagy a vonalzós Hummer a jéglovag. Ez a Juke tényleg az egyik legrondább autó. A Multipla viszont szép, nekem tetszik. Csak azért nem azt vettem a Lacetti helyett, mert nem volt annyi pénzem. De csak a második széria a szép az első tényleg ronda. Az első a szép. A másodikban semmi egyedi nincs, max. a 6 ülés. Akkor az első egyedi, a második szép egy kicsit. Azért 1:17-nél majdnem eldobta a vasat! A pálya ki-szalmabálázása sem lehetett kis munka! Csak halkan kérdem...ebbena Juke-ban vajon melyik oldalt van az olajszivattyú? Mert ha bal oldalon, akkor nagyon nem kell kapaszkodni ennek az autónak a megvásárlásáért... Soha nem vennék ilyen csúnya autót, mert csak álarcban merném vezetni, az meg kényelmetlen. Ez független az olajszivattyútól. Muzulmán asszonyoknak való, csadorban lehet vezetni, nem látják, hogy kié. A versenycélra (át)épített autók szinte mind úgynevezett száraz karteresek, ami tömören annyit tesz, hogy az olajszivattyú nem az olajteknőből szívja közvetlenül az olajat. Egy előszivattyú a szinte teljesen lapos olajteknőből egy tartályba juttatja az összegyűlt kenőanyagot, majd innen szívja az olajszivattyú a megfelelő nyomással továbbítva kenendő helyekre. Természetesen olajhűtő is van a rendszerbe integrálva. Így biztosítható extrém helyzetekben is a megfelelő kenés. Hát nemtom...szerintem ez egy mezei utcai Juke felmatricázva egy ügyességi versenyre...de lehet rosszul gondolom. Tuti, hogy speciálisan átalakított gép. Ha a kerekeket nézed, a levegőben levőknek is forogni kéne, ha difizárat feltételezünk, ami nélkül nem lenne hajtás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2412 Dátum: 2012. Március 04. - 17:27:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #2413 Dátum: 2012. Március 04. - 17:31:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #2414 Dátum: 2012. Március 04. - 17:40:36 » |
|
Nem csodálom, jó nagy parasztvakítás az egész video.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|