95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #2265 Dátum: 2011. December 30. - 12:44:30 » |
|
Azt nem mondom, hogy egyetértek vele, de ezt a combizomzatot értékelni kell. Én tudnám is értékelni....úgy 1-3 évig! Kenyéren és vízen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2266 Dátum: 2012. Január 01. - 17:13:36 » |
|
http://virtualisszekelyfold.ro/index2.htmlEgy kis kedvcsinálónak, illetve emléknek, ki- ki hová tartozik.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2267 Dátum: 2012. Január 02. - 13:57:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2268 Dátum: 2012. Január 02. - 15:26:29 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2269 Dátum: 2012. Január 02. - 17:42:10 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit! Nyugi Cápa! Nyergest nagyon ifjú nem is vezethet, pláne tartálykocsit. Ahhoz több éves gyakorlat kell, utána még tanfolyamok, vizsgák. (C+E jogsi, plusz ADR, meg egyebek, esetleg nemzetközi) Az életével csak nem játszott volna, mert a tartálykocsi, ha borul, akkor sejtheted mi minden jön még a sima balesethez, tűz, robbanás, környezetszennyezés. Egyszerűen van, hogy, ha félig van töltve a tartály, akkor a folyadék ide- oda lötyög, az vezet az ilyen belengésekhez, amit nagyon nehéz megállítani, ilyenkor valóban csak a gázadás, és kiegyenesítés segít, de el kell találni a kormány mozdulatokat is, miközben élénk pánik tör ki az emberből. Ezért vannak kamralemezek a tartályban, hogy ezt a dolgot enyhítse. Hasonló a dolog a csuklósbusznál, csak ott lényegesen könnyebb visszafogni a himbálást, mert a teher kisebb, és nem mozog nagyon, és rövidebb is. Szóval ez van a nyergesekkel, de azon belül is a tartályokkal. Jól beszéltem Jopek úr? Tartályossal is dolgoztál, vagy csak "sima" nyergessel? Szerintem meg jól megfogta, igaz piszok szerencséje volt neki, és azoknak, akik nem jöttek szemben akkor. Egyébként ilyenkor menekülni kell előle, akár az árokba is, ha még élni akarunk. Inkább a kocsi törjön, mint temessenek. Feltétele a bekötés!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 02. - 17:43:51 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2270 Dátum: 2012. Január 02. - 18:33:27 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit! Nyugi Cápa! Nyergest nagyon ifjú nem is vezethet, pláne tartálykocsit. Ahhoz több éves gyakorlat kell, utána még tanfolyamok, vizsgák. (C+E jogsi, plusz ADR, meg egyebek, esetleg nemzetközi) Az életével csak nem játszott volna, mert a tartálykocsi, ha borul, akkor sejtheted mi minden jön még a sima balesethez, tűz, robbanás, környezetszennyezés. Egyszerűen van, hogy, ha félig van töltve a tartály, akkor a folyadék ide- oda lötyög, az vezet az ilyen belengésekhez, amit nagyon nehéz megállítani, ilyenkor valóban csak a gázadás, és kiegyenesítés segít, de el kell találni a kormány mozdulatokat is, miközben élénk pánik tör ki az emberből. Ezért vannak kamralemezek a tartályban, hogy ezt a dolgot enyhítse. Hasonló a dolog a csuklósbusznál, csak ott lényegesen könnyebb visszafogni a himbálást, mert a teher kisebb, és nem mozog nagyon, és rövidebb is. Szóval ez van a nyergesekkel, de azon belül is a tartályokkal. Jól beszéltem Jopek úr? Tartályossal is dolgoztál, vagy csak "sima" nyergessel? Szerintem meg jól megfogta, igaz piszok szerencséje volt neki, és azoknak, akik nem jöttek szemben akkor. Egyébként ilyenkor menekülni kell előle, akár az árokba is, ha még élni akarunk. Inkább a kocsi törjön, mint temessenek. Feltétele a bekötés!!! Szerintem, meg direkt csinálta.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2271 Dátum: 2012. Január 02. - 18:55:52 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit! Nyugi Cápa! Nyergest nagyon ifjú nem is vezethet, pláne tartálykocsit. Ahhoz több éves gyakorlat kell, utána még tanfolyamok, vizsgák. (C+E jogsi, plusz ADR, meg egyebek, esetleg nemzetközi) Az életével csak nem játszott volna, mert a tartálykocsi, ha borul, akkor sejtheted mi minden jön még a sima balesethez, tűz, robbanás, környezetszennyezés. Egyszerűen van, hogy, ha félig van töltve a tartály, akkor a folyadék ide- oda lötyög, az vezet az ilyen belengésekhez, amit nagyon nehéz megállítani, ilyenkor valóban csak a gázadás, és kiegyenesítés segít, de el kell találni a kormány mozdulatokat is, miközben élénk pánik tör ki az emberből. Ezért vannak kamralemezek a tartályban, hogy ezt a dolgot enyhítse. Hasonló a dolog a csuklósbusznál, csak ott lényegesen könnyebb visszafogni a himbálást, mert a teher kisebb, és nem mozog nagyon, és rövidebb is. Szóval ez van a nyergesekkel, de azon belül is a tartályokkal. Jól beszéltem Jopek úr? Tartályossal is dolgoztál, vagy csak "sima" nyergessel? Szerintem meg jól megfogta, igaz piszok szerencséje volt neki, és azoknak, akik nem jöttek szemben akkor. Egyébként ilyenkor menekülni kell előle, akár az árokba is, ha még élni akarunk. Inkább a kocsi törjön, mint temessenek. Feltétele a bekötés!!! Szerintem, meg direkt csinálta. Erős a gyanúm nekem is, hogy ez direkt volt.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #2272 Dátum: 2012. Január 02. - 20:05:18 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit! Nyugi Cápa! Nyergest nagyon ifjú nem is vezethet, pláne tartálykocsit. Ahhoz több éves gyakorlat kell, utána még tanfolyamok, vizsgák. (C+E jogsi, plusz ADR, meg egyebek, esetleg nemzetközi) Az életével csak nem játszott volna, mert a tartálykocsi, ha borul, akkor sejtheted mi minden jön még a sima balesethez, tűz, robbanás, környezetszennyezés. Egyszerűen van, hogy, ha félig van töltve a tartály, akkor a folyadék ide- oda lötyög, az vezet az ilyen belengésekhez, amit nagyon nehéz megállítani, ilyenkor valóban csak a gázadás, és kiegyenesítés segít, de el kell találni a kormány mozdulatokat is, miközben élénk pánik tör ki az emberből. Ezért vannak kamralemezek a tartályban, hogy ezt a dolgot enyhítse. Hasonló a dolog a csuklósbusznál, csak ott lényegesen könnyebb visszafogni a himbálást, mert a teher kisebb, és nem mozog nagyon, és rövidebb is. Szóval ez van a nyergesekkel, de azon belül is a tartályokkal. Jól beszéltem Jopek úr? Tartályossal is dolgoztál, vagy csak "sima" nyergessel? Szerintem meg jól megfogta, igaz piszok szerencséje volt neki, és azoknak, akik nem jöttek szemben akkor. Egyébként ilyenkor menekülni kell előle, akár az árokba is, ha még élni akarunk. Inkább a kocsi törjön, mint temessenek. Feltétele a bekötés!!! Szerintem, meg direkt csinálta. Erős a gyanúm nekem is, hogy ez direkt volt. Naná, hogy direkt... A videózó is valószínüleg egy tartálykocsit vezet, gondolom kollégák lehetnek. Régi trükkjük lehet ez, most meg is örökítették. Tartályossal nem jártam, de sosem hiányzott! Láttam már sokat az oldalán, nem szép látvány...Meg láttam néhány rendőrautót is, tartálysofőrök házánál... gondolom kerestek valamit?! Ja ez lemaradt..: Huszonéves is vezethet tartálykocsit. Az, hogy a munkáltató mennyi gyakorlatot kér az embertől más tészta. Ha jól tudom az ADR vizsgához 2 éves jogosítvány kell. Azt tudom, hogy én 21 voltam, amikor már kamionnal nyomtam és az ADR vizsgám is meg volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 02. - 20:16:10 írta Jopek »
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2273 Dátum: 2012. Január 02. - 22:10:42 » |
|
Fogadnék, hogy megint egy felelőtlen huszonéves, aki így szórakozza ki magát....Még talicskát sem adnék az ilyen kezébe, nemhogy nyergesre jogsit! Nyugi Cápa! Nyergest nagyon ifjú nem is vezethet, pláne tartálykocsit. Ahhoz több éves gyakorlat kell, utána még tanfolyamok, vizsgák. (C+E jogsi, plusz ADR, meg egyebek, esetleg nemzetközi) Az életével csak nem játszott volna, mert a tartálykocsi, ha borul, akkor sejtheted mi minden jön még a sima balesethez, tűz, robbanás, környezetszennyezés. Egyszerűen van, hogy, ha félig van töltve a tartály, akkor a folyadék ide- oda lötyög, az vezet az ilyen belengésekhez, amit nagyon nehéz megállítani, ilyenkor valóban csak a gázadás, és kiegyenesítés segít, de el kell találni a kormány mozdulatokat is, miközben élénk pánik tör ki az emberből. Ezért vannak kamralemezek a tartályban, hogy ezt a dolgot enyhítse. Hasonló a dolog a csuklósbusznál, csak ott lényegesen könnyebb visszafogni a himbálást, mert a teher kisebb, és nem mozog nagyon, és rövidebb is. Szóval ez van a nyergesekkel, de azon belül is a tartályokkal. Jól beszéltem Jopek úr? Tartályossal is dolgoztál, vagy csak "sima" nyergessel? Szerintem meg jól megfogta, igaz piszok szerencséje volt neki, és azoknak, akik nem jöttek szemben akkor. Egyébként ilyenkor menekülni kell előle, akár az árokba is, ha még élni akarunk. Inkább a kocsi törjön, mint temessenek. Feltétele a bekötés!!! Szerintem, meg direkt csinálta. Erős a gyanúm nekem is, hogy ez direkt volt. Naná, hogy direkt... A videózó is valószínüleg egy tartálykocsit vezet, gondolom kollégák lehetnek. Régi trükkjük lehet ez, most meg is örökítették. Tartályossal nem jártam, de sosem hiányzott! Láttam már sokat az oldalán, nem szép látvány...Meg láttam néhány rendőrautót is, tartálysofőrök házánál... gondolom kerestek valamit?! Ja ez lemaradt..: Huszonéves is vezethet tartálykocsit. Az, hogy a munkáltató mennyi gyakorlatot kér az embertől más tészta. Ha jól tudom az ADR vizsgához 2 éves jogosítvány kell. Azt tudom, hogy én 21 voltam, amikor már kamionnal nyomtam és az ADR vizsgám is meg volt. Bezony-bezony.....látszik a mozgásán, hogy néhányszor már egyenesbe állna, de megint meglengeti. Sajnos ez már a sokadik videó, amin hasonlóakat látni, pl. a múltkor a csávó felállt, táncolt vezetés közben, stb. MNT rakott fel a facebookra múltkor egy jó kis videót, minden ilyen felelőtlennel megnézetném!!!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2274 Dátum: 2012. Január 03. - 09:03:12 » |
|
Látszik, hogy jó indulatú ember vagyok alapjában, és nagyon naiv. De, ha tényleg direkt csinálta, akkor oda a jó indulatom, és zártosztályba vele! Elmeháborodott!
Amit leírtam az viszont igaz, de csak a normális emberekre, akiknek nem szándékosan tette ezt a "driftelést" a tartálykocsi.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2275 Dátum: 2012. Január 03. - 21:10:01 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #2276 Dátum: 2012. Január 03. - 22:13:35 » |
|
Jó nagy baromság az egész! Egyszerű szenzáció hajhászás a videó. Aki nyári gumival ilyen terepviszonyokat "próbál fel", ülhet akár milyen csúcs terepjáróban, ugyan így fog járni. Tudom, miről beszélek, jó néhány évet eltöltöttem autósportban (autócross, rallycsross). Ilyen talajon csak speciális mintázatú gumival van esély egyáltalán haladni, nem hogy vontatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2277 Dátum: 2012. Január 04. - 09:08:53 » |
|
Jó nagy baromság az egész! Egyszerű szenzáció hajhászás a videó. Aki nyári gumival ilyen terepviszonyokat "próbál fel", ülhet akár milyen csúcs terepjáróban, ugyan így fog járni. Tudom, miről beszélek, jó néhány évet eltöltöttem autósportban (autócross, rallycsross). Ilyen talajon csak speciális mintázatú gumival van esély egyáltalán haladni, nem hogy vontatni.
18 évet voltam a Geofizikai Intézetnél, terepen dolgoztunk ruszki terepjárókkal. Azonos kocsikkal, azonos helyen volt, aki el tudott menni, és volt aki nem. Sokan borultak, mert buták voltak, de, ha tudtad mit csinálsz, akkor épen maradtál, és a kocsi is. De bármilyen is az autó, ha hülye vezeti elakadhat bárhol. Nézzétek a "mentő", belement az árokba ész nélkül, és persze a két tengely a gödörbe került, hát persze, hogy elakadt. Kell a négy kerék hajtás, kell a jó gumi, és nagyon kell, hogy tudjon vezetni. Bármelyik hiánya pofára esést jelent. Amúgy meg lessétek meg, három drága u.n. sznob terepjáró áll ott, gazdag, de hülye oroszokkal, akiknek több a pénzük, mint az agysejtjük, hazavágják a kocsikat brahiból, és még jókat röhögnek is. Biztosan nem bányászok voltak...Az "újgazdagság" nem egyenlő a sok ésszel.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2278 Dátum: 2012. Január 04. - 21:36:58 » |
|
Jó nagy baromság az egész! Egyszerű szenzáció hajhászás a videó. Aki nyári gumival ilyen terepviszonyokat "próbál fel", ülhet akár milyen csúcs terepjáróban, ugyan így fog járni. Tudom, miről beszélek, jó néhány évet eltöltöttem autósportban (autócross, rallycsross). Ilyen talajon csak speciális mintázatú gumival van esély egyáltalán haladni, nem hogy vontatni.
18 évet voltam a Geofizikai Intézetnél, terepen dolgoztunk ruszki terepjárókkal. Azonos kocsikkal, azonos helyen volt, aki el tudott menni, és volt aki nem. Sokan borultak, mert buták voltak, de, ha tudtad mit csinálsz, akkor épen maradtál, és a kocsi is. De bármilyen is az autó, ha hülye vezeti elakadhat bárhol. Nézzétek a "mentő", belement az árokba ész nélkül, és persze a két tengely a gödörbe került, hát persze, hogy elakadt. Kell a négy kerék hajtás, kell a jó gumi, és nagyon kell, hogy tudjon vezetni. Bármelyik hiánya pofára esést jelent. Amúgy meg lessétek meg, három drága u.n. sznob terepjáró áll ott, gazdag, de hülye oroszokkal, akiknek több a pénzük, mint az agysejtjük, hazavágják a kocsikat brahiból, és még jókat röhögnek is. Biztosan nem bányászok voltak...Az "újgazdagság" nem egyenlő a sok ésszel. Na de fiúk! Az ilyen videók azért vannak, hogy röhögjünk, nem vita tárgyának! Mindenki látja, hogy eszement, vezetni nem tudó balfékok. Éljen a jókedv! .....meg a "vízbőlazoxigént" és a "egyebet nem tudok, kéremkapcsojjaki"
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #2279 Dátum: 2012. Január 06. - 21:44:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|