Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 11:20:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 223   Le
 
Szerző Téma: Érdekes videók, képek, hangok, oldalak.  (Megtekintve 328510 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1980 Dátum: 2011. Június 26. - 15:46:25 »

Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk!
A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen.
Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon.
Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve.
A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1981 Dátum: 2011. Június 26. - 15:57:12 »

Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk!
A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen.
Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon.
Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve.
A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér.
Debrecenben például már régóta futnak Metán hajtású buszok.  Kacsint
http://www.hajduvolan.hu/metanbusz-21.html
Naplózva

Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1982 Dátum: 2011. Június 26. - 16:15:36 »

Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk!
A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen.
Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon.
Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve.
A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér.
Debrecenben például már régóta futnak Metán hajtású buszok.  Kacsint
http://www.hajduvolan.hu/metanbusz-21.html
Igen, tudom. Ugyan ez a téma itt már "OFF", ahogy szoktátok mondani, majd átrakjátok a helyére.
Az 1990-es években én magam is tevékenyen részt vettem az akkori Gázművek földgázos projektjében, mi több, a mi műhelyünk volt az országban az első, amelyik megfelelt mind az LPG, mind a CNG üzemű járművek átalakításához előírt feltételeknek. Az úgynevezett CNG-gázolaj vegyes üzemű járművekkel is kísérleteztünk, szintén a L-R céggel karöltve. Elhiheted, hogy leginkább pénzügyi korlátai vannak az átalakításnak, nem a technológia szab határt.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1983 Dátum: 2011. Június 27. - 07:09:18 »

Az első kérdés, ami felmerült bennem, hogy miért kell valakivel mindig kicseszni? MIért nem lehet, hogy végre mindenki jól járjon? Vagy ez csak álom? He
Nem csesznek ki senkivel. Ez hihetőbb magyarázat, mint az, hogy: "Sajna, nem tudjuk jobban megcsinálni...."
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1984 Dátum: 2011. Június 27. - 08:30:16 »

És akkor ez továbbra is az "Érdekes videók, képek, hangok, oldalak." Köszi!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1985 Dátum: 2011. Június 28. - 11:36:29 »

http://www.origo.hu/auto/20110623-eletszerutlen-modszerrel-merik-az-autok-fogyasztasat.html
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1986 Dátum: 2011. Június 28. - 12:25:09 »

És akkor ez továbbra is az "Érdekes videók, képek, hangok, oldalak." Köszi!
http://acidcow.com/video/20865-graffiti_artist_fail.html Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1987 Dátum: 2011. Június 28. - 14:10:20 »

És akkor ez továbbra is az "Érdekes videók, képek, hangok, oldalak." Köszi!
http://acidcow.com/video/20865-graffiti_artist_fail.html Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Olyan laza volt a gyerek,hogy szét is esett. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1988 Dátum: 2011. Június 28. - 17:33:43 »

És akkor ez továbbra is az "Érdekes videók, képek, hangok, oldalak." Köszi!
http://acidcow.com/video/20865-graffiti_artist_fail.html Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Nagyon jóóóó!!!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1989 Dátum: 2011. Június 28. - 20:13:34 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/06/28/dogosebb_lesz_a_chevrolet_cruze/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1990 Dátum: 2011. Június 30. - 22:02:54 »

Ford életképek a múltból
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1991 Dátum: 2011. Július 04. - 13:25:58 »

http://videa.hu/videok/jarmuvek/lamborghini-es-a-mokus-auto-murcielago-XnK6sOhbHntFwHfz

Azért vannak sofőrök, akik még egy ilyen lapos kocsival is meg tudják szépen közölni az útra tévedt állatokat és nem hűtőráccsal írtanak!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
(Vajon kire gondoltam? )  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1992 Dátum: 2011. Július 04. - 16:20:53 »

http://videa.hu/videok/jarmuvek/lamborghini-es-a-mokus-auto-murcielago-XnK6sOhbHntFwHfz

Azért vannak sofőrök, akik még egy ilyen lapos kocsival is meg tudják szépen közölni az útra tévedt állatokat és nem hűtőráccsal írtanak!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
(Vajon kire gondoltam? )  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Ne bántsd szegény öregapánkat. Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1993 Dátum: 2011. Július 09. - 22:50:04 »

LEGO Porsche 911 (997) Turbo Cabriolet PDK
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1994 Dátum: 2011. Július 10. - 11:11:57 »

http://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU&feature=player_embedded
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 223   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!