A sedanban is van óra középen csak nem a műszerfal tetején, hanem a légbefúvók és a rádió között van.
Na ebben nem voltam büfé.
Ami zavar, fikázzák a belteret, mert fogalmuk sincs róla, hogy a másik két kasztnihoz más a beltér.
Azután, egy használt kereskedőtől kapott, láthatólag elől hátul sérült autóról írnak, de még a fáradtságot sem veszik, hogy utána nézzenek.
Mikortól árulták itthon a dízelt? Ha jól tudom, csak Platínium felszereltséggel volt kapható, abban viszont benne volt a 4 lufi és a bőr ülés, ugye?
Ezt, mint olyat, Elite- nek írják, de az meg nem digit klímás. Ráadásul CD táras a rádió. Tehát ez Platínium.
De akkor hol van az esőszenzor? Hol vannak az oldallégzsákos ülések? Amik elvileg bőr, kell, hogy legyen?
továbbá nekem senki ne mondja, hogy 27.000 km után az index kapcsoló, a műanyagok, a sebváltó és a kormány így megkopik. Tudom, Stocznak volt gondja kormány kopásával, de másnak nem. És az övé talán négy éves? közel a 200000. km- hez, de nem így néz ki.
Szóval a Totalcaros urak szépen benézték a dolgot, azután a kommenteknél meg mosogatják magukat, hogy olvassunk a sorok között...
Szépen elkurváskodták magukat, egy valószínűleg 200000+ km-t futott, sérült vasat reklámoznak. Nevetséges.