Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1980 Dátum: 2011. Június 26. - 15:46:25 » |
|
Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk! A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen. Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon. Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve. A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1981 Dátum: 2011. Június 26. - 15:57:12 » |
|
Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk! A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen. Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon. Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve. A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér. Debrecenben például már régóta futnak Metán hajtású buszok. http://www.hajduvolan.hu/metanbusz-21.html
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1982 Dátum: 2011. Június 26. - 16:15:36 » |
|
Elárulom, hogy a busszal hajnalban üres városban nem tudom tartani a menetidőt, mert pirosról pirosra érkezem, ez így van Bosnyáktól Barossig, majd folytatás Budán tovább a Gellérttől az Etele útig, majd vissza szintúgy. Ekkor a felének csak pislogni kéne, de nem, inkább piros, hosszan, és sehol autó, sehol gyalogos a Bartókon, és fogy a nafta, büdösítjük a várost. Szerintem, mivel egy lityi üzemanyagon cirka 160-180 Ft adó van, inkább az a cél, hogy a járműveket akadályozzák a gazdaságos menetben, mert ez is egy extra plusz adóbevétel. 25 éve buszozom a fővárosban, tehát a tömegközlekedés felől is így látom a dolgot, amit elvileg előnyben akarják részesíteni, akkor meg mit szóljunk, ha sajáttal megyünk, ami még rosszabb, de van, hogy indokolt autózni még nekem is. Szóval a véleményem az, hogy a hülyeség párosul a mérhetetlen hozzá nem értéssel, és a harácsolással. Itthon vagyunk! A lámpák programozása az APEH , most már NAVH, és a MOL érdeke egyértelműen. Én különben a mai napig nem értem miért nem állnak át fokozatosan cng-s buszokra.Azt pedig végkép nem,hogy azon a rohadtt füstcsavaron,miért nem lehet állitani a buszokon. Mindkét kérdésre igen prózai a válasz. Füstcsavar: önállóan ez kevés a füst megszüntetésére, viszont jelentős teljesítmény vesztéssel jár, az egyéb működésbeli zavarokról nem is beszélve. A CNG üzem: az egész országban talán két "gyors töltő kút" létezik, a többi pedig igen lassan töltené meg a buszok egész napos üzemeléséhez szükséges mennyiséget és igen drágák is. Az átalakítás sem két fillér. Debrecenben például már régóta futnak Metán hajtású buszok. http://www.hajduvolan.hu/metanbusz-21.htmlIgen, tudom. Ugyan ez a téma itt már "OFF", ahogy szoktátok mondani, majd átrakjátok a helyére. Az 1990-es években én magam is tevékenyen részt vettem az akkori Gázművek földgázos projektjében, mi több, a mi műhelyünk volt az országban az első, amelyik megfelelt mind az LPG, mind a CNG üzemű járművek átalakításához előírt feltételeknek. Az úgynevezett CNG-gázolaj vegyes üzemű járművekkel is kísérleteztünk, szintén a L-R céggel karöltve. Elhiheted, hogy leginkább pénzügyi korlátai vannak az átalakításnak, nem a technológia szab határt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1983 Dátum: 2011. Június 27. - 07:09:18 » |
|
Nem csesznek ki senkivel. Ez hihetőbb magyarázat, mint az, hogy: "Sajna, nem tudjuk jobban megcsinálni...."
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1984 Dátum: 2011. Június 27. - 08:30:16 » |
|
És akkor ez továbbra is az "Érdekes videók, képek, hangok, oldalak." Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1985 Dátum: 2011. Június 28. - 11:36:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1986 Dátum: 2011. Június 28. - 12:25:09 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1987 Dátum: 2011. Június 28. - 14:10:20 » |
|
Olyan laza volt a gyerek,hogy szét is esett.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #1988 Dátum: 2011. Június 28. - 17:33:43 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1989 Dátum: 2011. Június 28. - 20:13:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1990 Dátum: 2011. Június 30. - 22:02:54 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1991 Dátum: 2011. Július 04. - 13:25:58 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1992 Dátum: 2011. Július 04. - 16:20:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1993 Dátum: 2011. Július 09. - 22:50:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1994 Dátum: 2011. Július 10. - 11:11:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|