Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 03:25:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 310629 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #270 Dátum: 2008. Február 22. - 22:31:12 »

Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni.  Vigyorog

Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Vigyorog Vigyorog
Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #271 Dátum: 2008. Február 24. - 20:01:00 »

Sziasztok!
Én 1800 Ft.-ból tudok 100 km.ert utazni.Nem diesel a kicsike hanem gázos.Tuti jó.Mindenkinek csak ajánlhatom.Igaz, most megválok egy dieselért cserébe, de ennek nem a gáz az oka, hanem a régibe beletett 100000 km(motorproblémák nélkül!!!!).
Üdv.:Mostnemtom
Mennyibe fájt a gáz beszerrelése?
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #272 Dátum: 2008. Február 24. - 20:21:14 »

Sziasztok!
Én 1800 Ft.-ból tudok 100 km.ert utazni.Nem diesel a kicsike hanem gázos.Tuti jó.Mindenkinek csak ajánlhatom.Igaz, most megválok egy dieselért cserébe, de ennek nem a gáz az oka, hanem a régibe beletett 100000 km(motorproblémák nélkül!!!!).
Üdv.:Mostnemtom
Mennyibe fájt a gáz beszerrelése?
2 évvel ezelőtt kb 280.000 Ft. volt.Sok ugyan, de kb 50 Ekm alatt megtérül.Bár ahogy most mennek fel az árak lehet hogy hamarabb.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #273 Dátum: 2008. Február 24. - 21:02:28 »

..., és ha majd jól elterjednek a gázos autók, akkor jön a kormány (nem a négyküllős!), és sarcra állítja a gáz árát is. Elterjedtek a dizelek, hát drágább lett,  mint a benzin. Az árak mind- mind spekulativ áldozatok, illetve persze mi fogyasztók. Lásd a fűtések menetét! Olaj, majd gáz, majd inkább faggy meg!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #274 Dátum: 2008. Február 24. - 21:40:53 »

..., és ha majd jól elterjednek a gázos autók, akkor jön a kormány (nem a négyküllős!), és sarcra állítja a gáz árát is. Elterjedtek a dizelek, hát drágább lett,  mint a benzin. Az árak mind- mind spekulativ áldozatok, illetve persze mi fogyasztók. Lásd a fűtések menetét! Olaj, majd gáz, majd inkább faggy meg!
Ez tuti, hogy így lesz.Sajnos ez ellen nem tudunk mit tenni.Egyenlőre most úgy néz ki megéri a gázzal foglakozni.Azt hogy mit hoz a jövő nem tudom.Nekem is álmatlan éjszakáim vannak, hogy most váltok dieselre.A józan ész azt diktálja ne tegyem, maradjak a gáznál. De könyörgöm, Ti mentetek már a diesellel?Elképesztő.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #275 Dátum: 2008. Február 25. - 16:45:11 »

Azért érdemes egy-két negatívumot is megemlíteni a gázos autókról:Nem tudod akárhova szervízbe vinni(csak akinek engedélye van),csak a kijelölt vizsgabázisokon tudod vizsgáztatni,nem parkolhatsz vele akárhol,többet eszik gázból mint benzinből,teljesítmény csökkenés,dupla zöldkártya,X évente ki kell cserélni a tartályt ha jó ha nem jó,a pótkerék tartály kiűzi a helyéről a pótkerekünket amit kerülgethetünk... stb.5 évig jártam én is gázos autóval és ezeket tapasztaltam.Ezzel senkit nem akarok lebeszélni róla,de tényleg csak a sokat autózóknak éri meg berakatni!
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #276 Dátum: 2008. Február 25. - 18:29:07 »

Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni.  Vigyorog

Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Vigyorog Vigyorog
Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot)

Nekem gyakorlatilag be volt állva, mert tesztautó volt és 8 hónaposan vettem 4952 km-rel. Sűrűn használom városban hidegen (4 km reggel és délután vissza) így 5.6 volt az első mérésem. ez az 5.2 meg úgy jött ki hogy 
Siófok - Győr - Siófok, egy hét meló(város rövid táv), azt Siófok - Vác - Siófok és egy hét meló(város rövid táv).
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #277 Dátum: 2008. Február 25. - 22:20:12 »

Azért érdemes egy-két negatívumot is megemlíteni a gázos autókról:Nem tudod akárhova szervízbe vinni(csak akinek engedélye van),csak a kijelölt vizsgabázisokon tudod vizsgáztatni,nem parkolhatsz vele akárhol,többet eszik gázból mint benzinből,teljesítmény csökkenés,dupla zöldkártya,X évente ki kell cserélni a tartályt ha jó ha nem jó,a pótkerék tartály kiűzi a helyéről a pótkerekünket amit kerülgethetünk... stb.5 évig jártam én is gázos autóval és ezeket tapasztaltam.Ezzel senkit nem akarok lebeszélni róla,de tényleg csak a sokat autózóknak éri meg berakatni!
Valóban sok igazság van abban amit írtál.A törteneti hűség megkívánja néhány dolog pontosítását.
A tartályt nem kell cserélni és nyomáspróbáztatni is csak 5 évente.De ha kicserélteted is az sem egy egetverő összeg.A szervíz sem gond, egyszerűen üres tartállyal kell menni.Egyébként nálam meg egyáltalán nem foglalkoztak vele.
A pótkerék valóban távozik, de van hozzá egy füles táska amivel oda raktam ahova akartam, vagy egyáltalán nem vittem magammal.Az új autók zöménél már nincs is pótkerék csak defektjavító készlet.Ez ugyan tényleg nem pótolja a kereket, de a semminél jobb.A teljesítmény csökkenést nem veszed észre, csak ha állandóan nyélgázzal mész.Valóban gyengébben megy gázzal, de normál körülmények között amúgy sem használod ki az autód teljesítménypotenciálját.Tényleg többet is eszik kb 1,5 literrel de a gáz "csak" 186 Ft. és nem is változik olyan hektikusan , mint a benzin vagy a diesel.
Persze megvannak a hátrányai is ez kétségtelen, de azt kell mondjam nincs olyan amivel nem tudtam együtt élni a mindennapokban.
Ezzel nem azt akartam elérni, hogy most eszét vesztve menjen mindenki gázt szerelteni, csak figyelemfelhívásnak szántam, hogy lám a Lacsijaink milyen színes palettát képeznek a honi autózásban.Egyébként a beszereltetési költségek kb. 40.000 km alatt térülnek meg, úgyhogy valóban csak annak ajánlott aki sokat megy.(mintahogy a diesel is)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #278 Dátum: 2008. Február 25. - 22:28:01 »

Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni.  Vigyorog

Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Vigyorog Vigyorog
Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot)

Nekem gyakorlatilag be volt állva, mert tesztautó volt és 8 hónaposan vettem 4952 km-rel. Sűrűn használom városban hidegen (4 km reggel és délután vissza) így 5.6 volt az első mérésem. ez az 5.2 meg úgy jött ki hogy 
Siófok - Győr - Siófok, egy hét meló(város rövid táv), azt Siófok - Vác - Siófok és egy hét meló(város rövid táv).
Érdekelnének a benyomásaid az autóról, szívesen összefutnék veled egy kávéra. A héten megyek Világosra a Pályakezelőkhöz, mert szeretném átíratni a pályamatricám az új autóra.Onnan csak egy ugrás Siófok.Mit gondolsz lenne egy szabad félórád szerdán vagy csütörtökön?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #279 Dátum: 2008. Február 26. - 15:51:11 »

Sziasztok!
Csak most merem megosztani veletek a következő élményhömpölyt, eddig magam sem akartam hinni a szememnek...
A történet röviden a következő: Egy jó hónappal ezelőtt elbénáztam az esedékes tankolást, és egyéb lehetőség híján a helyi madarasteszkó kútjánál voltam kénytelen tankolni. Miután a szokásoshoz képest hosszabb út állt előttem, fenntartásaim ellenére telenyomtam. 1st surprise: A gépezet határozottan jól viselte a merényletet, ment, mint eddig, sőt! Szemre nehezebben fogyott a benya, no mondom, ennek fele sem tréfa, úgyhogy – kizárólag a kontroll miatt – visszatértem ugyanahhoz a kúthoz. Ismét telenyomtam, 2nd surprise: Tényleg nem zabált annyit, mint eleddig. Miután még mindig nem hittem, hogy ilyen velem is megeshet, így újabb 500valahány km után ismét ugyanehhez a kúthoz vissza, ismét tele, fogyi megint kevesebb, mint az előbbi volt. Makacs vagyok, így hát ezután sem adtam fel, és amikor eljött az ideje, ismét ehhez a kúthoz kanyarodtam. 3rd surprise: 8,8 literes átlagfogyi, ami a használati körülményeimet is figyelembe véve az SW-k között szerintem igen-igen kedvező.

Lehet, hogy ezzel most részlegesen megsértettem a fórum-szabályzatunk 2.4. pontját (konkrétan: …Tilos más felhasználók izgatása…  Vigyorog Vigyorog Vigyorog), de azért érdekelne, hogy van-e köztünk más bátor (botor) ember, aki hasonlókat élt át a sokak (köztük én is) által szidott ócsóbenzines kutaknál? Csak mert lehet, hogy át kell értékelnem az aeddigi - rossz tapasztalatokon alapuló - véleményemet... Kacsint

Mi lesz így velem, ha még a K&N betétszűrőt is beleapplikálom a gépbe... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2008. Február 26. - 16:33:27 írta kripic » Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #280 Dátum: 2008. Február 26. - 15:55:38 »

Kripci!
Kannát kűldök, címem tudod! Vigyorog
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #281 Dátum: 2008. Február 26. - 16:02:35 »

Soha nem mertem betérni az ilyen kutakra, de a mostani OMV Carrerával elért 9,6-os fogyi után, lehet, hogy rászánom magam! Főleg Kripic írása után.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #282 Dátum: 2008. Február 26. - 16:07:17 »

Szaiasztok!
Csak most merem megosztani veletek a következő élményhömpölyt, eddig magam sem akartam hinni a szememnek...
A történet röviden a következő: Egy jó hónappal ezelőtt elbénáztam az esedékes tankolást, és egyéb lehetőség híján a helyi madarasteszkó kútjánál voltam kénytelen tankolni. Miután a szokásoshoz képest hosszabb út állt előttem, fenntartásaim ellenére telenyomtam. 1st surprise: A gépezet határozottan jól viselte a merényletet, ment, mint eddig, sőt! Szemre nehezebben fogyott a benya, no mondom, ennek fele sem tréfa, úgyhogy – kizárólag a kontroll miatt – visszatértem ugyanahhoz a kúthoz. Ismét telenyomtam, 2nd surprise: Tényleg nem zabált annyit, mint eleddig. Miután még mindig nem hittem, hogy ilyen velem is megeshet, így újabb 500valahány km után ismét ugyanehhez a kúthoz vissza, ismét tele, fogyi megint kevesebb, mint az előbbi volt. Makacs vagyok, így hát ezután sem adtam fel, és amikor eljött az ideje, ismét ehhez a kúthoz kanyarodtam. 3rd surprise: 8,8 literes átlagfogyi, ami a használati körülményeimet is figyelembe véve az SW-k között szerintem igen-igen kedvező.

Lehet, hogy ezzel most részlegesen megsértettem a fórum-szabályzatunk 2.4. pontját (konkrétan: …Tilos más felhasználók izgatása…  Vigyorog Vigyorog Vigyorog), de azért érdekelne, hogy van-e köztünk más bátor (botor) ember, aki hasonlókat élt át a sokak (köztük én is) által szidott ócsóbenzines kutaknál? Csak mert lehet, hogy át kell értékelnem az aeddigi - rossz tapasztalatokon alapuló - véleményemet... Kacsint

Mi lesz így velem, ha még a K&N betétszűrőt is beleapplikálom a gépbe... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Én már végigpróbáltam szerintem a kínálati paletta minden tagját és nem vettem észre lényeges különbséget.Nem tudsz két egyforma mérési körülményt produkálni, úgyhogy messze menő következtetéseket nem érdemes levonni néhány adatból.Szerintem egy 2000-3000 km. -es etapok átlagfogyijából lehetne következtetni.
Sokáig prémium benzinnel próbálkoztam (olcsóbban jutottam hozzá) és semmilyen változást nem észleltem.Sem a fogyasztásban sem a teljesítményben nem lehetett érzékelhető különbséget felmutatni.Állítólag az occcsó benzinek adalék nélküliek és ezért olcsóbbak.Hát én az adalékolást is nehezen hiszem el a mai világban.Egy biztos a felhasználó soha nem fog jól járni.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #283 Dátum: 2008. Február 26. - 16:23:52 »

Kripci!
Kannát kűldök, címem tudod! Vigyorog

Áááá, nem jó, a posta nem vállalja a tűzveszélyes anyagok továbbítását.. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #284 Dátum: 2008. Február 26. - 16:25:09 »

Soha nem mertem betérni az ilyen kutakra, de a mostani OMV Carrerával elért 9,6-os fogyi után, lehet, hogy rászánom magam! Főleg Kripic írása után.

Na ja, többek között pont ezért kérdezem, amit kérdezek, mert a Carrera nálam is hasonlóakat váltott ki
(Vagy az a Carrera nem Carrera... hmmmm )
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!