mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #270 Dátum: 2008. Február 22. - 22:31:12 » |
|
Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni. Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot)
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #271 Dátum: 2008. Február 24. - 20:01:00 » |
|
Sziasztok! Én 1800 Ft.-ból tudok 100 km.ert utazni.Nem diesel a kicsike hanem gázos.Tuti jó.Mindenkinek csak ajánlhatom.Igaz, most megválok egy dieselért cserébe, de ennek nem a gáz az oka, hanem a régibe beletett 100000 km(motorproblémák nélkül!!!!). Üdv.:Mostnemtom
Mennyibe fájt a gáz beszerrelése?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #272 Dátum: 2008. Február 24. - 20:21:14 » |
|
Sziasztok! Én 1800 Ft.-ból tudok 100 km.ert utazni.Nem diesel a kicsike hanem gázos.Tuti jó.Mindenkinek csak ajánlhatom.Igaz, most megválok egy dieselért cserébe, de ennek nem a gáz az oka, hanem a régibe beletett 100000 km(motorproblémák nélkül!!!!). Üdv.:Mostnemtom
Mennyibe fájt a gáz beszerrelése? 2 évvel ezelőtt kb 280.000 Ft. volt.Sok ugyan, de kb 50 Ekm alatt megtérül.Bár ahogy most mennek fel az árak lehet hogy hamarabb.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #273 Dátum: 2008. Február 24. - 21:02:28 » |
|
..., és ha majd jól elterjednek a gázos autók, akkor jön a kormány (nem a négyküllős!), és sarcra állítja a gáz árát is. Elterjedtek a dizelek, hát drágább lett, mint a benzin. Az árak mind- mind spekulativ áldozatok, illetve persze mi fogyasztók. Lásd a fűtések menetét! Olaj, majd gáz, majd inkább faggy meg!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #274 Dátum: 2008. Február 24. - 21:40:53 » |
|
..., és ha majd jól elterjednek a gázos autók, akkor jön a kormány (nem a négyküllős!), és sarcra állítja a gáz árát is. Elterjedtek a dizelek, hát drágább lett, mint a benzin. Az árak mind- mind spekulativ áldozatok, illetve persze mi fogyasztók. Lásd a fűtések menetét! Olaj, majd gáz, majd inkább faggy meg!
Ez tuti, hogy így lesz.Sajnos ez ellen nem tudunk mit tenni.Egyenlőre most úgy néz ki megéri a gázzal foglakozni.Azt hogy mit hoz a jövő nem tudom.Nekem is álmatlan éjszakáim vannak, hogy most váltok dieselre.A józan ész azt diktálja ne tegyem, maradjak a gáznál. De könyörgöm, Ti mentetek már a diesellel?Elképesztő.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #275 Dátum: 2008. Február 25. - 16:45:11 » |
|
Azért érdemes egy-két negatívumot is megemlíteni a gázos autókról:Nem tudod akárhova szervízbe vinni(csak akinek engedélye van),csak a kijelölt vizsgabázisokon tudod vizsgáztatni,nem parkolhatsz vele akárhol,többet eszik gázból mint benzinből,teljesítmény csökkenés,dupla zöldkártya,X évente ki kell cserélni a tartályt ha jó ha nem jó,a pótkerék tartály kiűzi a helyéről a pótkerekünket amit kerülgethetünk... stb.5 évig jártam én is gázos autóval és ezeket tapasztaltam.Ezzel senkit nem akarok lebeszélni róla,de tényleg csak a sokat autózóknak éri meg berakatni!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sz.gabor
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 308
2.0 TCDi 16V
|
|
« Hozzászólás #276 Dátum: 2008. Február 25. - 18:29:07 » |
|
Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni. Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot) Nekem gyakorlatilag be volt állva, mert tesztautó volt és 8 hónaposan vettem 4952 km-rel. Sűrűn használom városban hidegen (4 km reggel és délután vissza) így 5.6 volt az első mérésem. ez az 5.2 meg úgy jött ki hogy Siófok - Győr - Siófok, egy hét meló(város rövid táv), azt Siófok - Vác - Siófok és egy hét meló(város rövid táv).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #277 Dátum: 2008. Február 25. - 22:20:12 » |
|
Azért érdemes egy-két negatívumot is megemlíteni a gázos autókról:Nem tudod akárhova szervízbe vinni(csak akinek engedélye van),csak a kijelölt vizsgabázisokon tudod vizsgáztatni,nem parkolhatsz vele akárhol,többet eszik gázból mint benzinből,teljesítmény csökkenés,dupla zöldkártya,X évente ki kell cserélni a tartályt ha jó ha nem jó,a pótkerék tartály kiűzi a helyéről a pótkerekünket amit kerülgethetünk... stb.5 évig jártam én is gázos autóval és ezeket tapasztaltam.Ezzel senkit nem akarok lebeszélni róla,de tényleg csak a sokat autózóknak éri meg berakatni!
Valóban sok igazság van abban amit írtál.A törteneti hűség megkívánja néhány dolog pontosítását. A tartályt nem kell cserélni és nyomáspróbáztatni is csak 5 évente.De ha kicserélteted is az sem egy egetverő összeg.A szervíz sem gond, egyszerűen üres tartállyal kell menni.Egyébként nálam meg egyáltalán nem foglalkoztak vele. A pótkerék valóban távozik, de van hozzá egy füles táska amivel oda raktam ahova akartam, vagy egyáltalán nem vittem magammal.Az új autók zöménél már nincs is pótkerék csak defektjavító készlet.Ez ugyan tényleg nem pótolja a kereket, de a semminél jobb.A teljesítmény csökkenést nem veszed észre, csak ha állandóan nyélgázzal mész.Valóban gyengébben megy gázzal, de normál körülmények között amúgy sem használod ki az autód teljesítménypotenciálját.Tényleg többet is eszik kb 1,5 literrel de a gáz "csak" 186 Ft. és nem is változik olyan hektikusan , mint a benzin vagy a diesel. Persze megvannak a hátrányai is ez kétségtelen, de azt kell mondjam nincs olyan amivel nem tudtam együtt élni a mindennapokban. Ezzel nem azt akartam elérni, hogy most eszét vesztve menjen mindenki gázt szerelteni, csak figyelemfelhívásnak szántam, hogy lám a Lacsijaink milyen színes palettát képeznek a honi autózásban.Egyébként a beszereltetési költségek kb. 40.000 km alatt térülnek meg, úgyhogy valóban csak annak ajánlott aki sokat megy.(mintahogy a diesel is)
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #278 Dátum: 2008. Február 25. - 22:28:01 » |
|
Bocsánat a szívfájdításért, de mivel már nem vagyok egyedüli dieseles ezért bátorkodtam ezt az újjabb mérési adatot közölni. Másrészt ez az autó 4.5 miska, ezért az árért ha többet enne 6-nál belevágnám a nagyfejszét Mennyi km. után állt be így a fogyasztás?Az elején mennyit evett?Érdekel, mert az állandó üzemanyagár növekedés miatt, már kezdek pánikolni, hogy nem érdemes lecserélnem a gázosat!(A gáz 1.5 év alatt drágult 6 forintot) Nekem gyakorlatilag be volt állva, mert tesztautó volt és 8 hónaposan vettem 4952 km-rel. Sűrűn használom városban hidegen (4 km reggel és délután vissza) így 5.6 volt az első mérésem. ez az 5.2 meg úgy jött ki hogy Siófok - Győr - Siófok, egy hét meló(város rövid táv), azt Siófok - Vác - Siófok és egy hét meló(város rövid táv). Érdekelnének a benyomásaid az autóról, szívesen összefutnék veled egy kávéra. A héten megyek Világosra a Pályakezelőkhöz, mert szeretném átíratni a pályamatricám az új autóra.Onnan csak egy ugrás Siófok.Mit gondolsz lenne egy szabad félórád szerdán vagy csütörtökön?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #279 Dátum: 2008. Február 26. - 15:51:11 » |
|
Sziasztok! Csak most merem megosztani veletek a következő élményhömpölyt, eddig magam sem akartam hinni a szememnek... A történet röviden a következő: Egy jó hónappal ezelőtt elbénáztam az esedékes tankolást, és egyéb lehetőség híján a helyi madarasteszkó kútjánál voltam kénytelen tankolni. Miután a szokásoshoz képest hosszabb út állt előttem, fenntartásaim ellenére telenyomtam. 1st surprise: A gépezet határozottan jól viselte a merényletet, ment, mint eddig, sőt! Szemre nehezebben fogyott a benya, no mondom, ennek fele sem tréfa, úgyhogy – kizárólag a kontroll miatt – visszatértem ugyanahhoz a kúthoz. Ismét telenyomtam, 2nd surprise: Tényleg nem zabált annyit, mint eleddig. Miután még mindig nem hittem, hogy ilyen velem is megeshet, így újabb 500valahány km után ismét ugyanehhez a kúthoz vissza, ismét tele, fogyi megint kevesebb, mint az előbbi volt. Makacs vagyok, így hát ezután sem adtam fel, és amikor eljött az ideje, ismét ehhez a kúthoz kanyarodtam. 3rd surprise: 8,8 literes átlagfogyi, ami a használati körülményeimet is figyelembe véve az SW-k között szerintem igen-igen kedvező. Lehet, hogy ezzel most részlegesen megsértettem a fórum-szabályzatunk 2.4. pontját (konkrétan: …Tilos más felhasználók izgatása… ), de azért érdekelne, hogy van-e köztünk más bátor (botor) ember, aki hasonlókat élt át a sokak (köztük én is) által szidott ócsóbenzines kutaknál? Csak mert lehet, hogy át kell értékelnem az aeddigi - rossz tapasztalatokon alapuló - véleményemet... Mi lesz így velem, ha még a K&N betétszűrőt is beleapplikálom a gépbe...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Február 26. - 16:33:27 írta kripic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #280 Dátum: 2008. Február 26. - 15:55:38 » |
|
Kripci! Kannát kűldök, címem tudod!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #281 Dátum: 2008. Február 26. - 16:02:35 » |
|
Soha nem mertem betérni az ilyen kutakra, de a mostani OMV Carrerával elért 9,6-os fogyi után, lehet, hogy rászánom magam! Főleg Kripic írása után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #282 Dátum: 2008. Február 26. - 16:07:17 » |
|
Szaiasztok! Csak most merem megosztani veletek a következő élményhömpölyt, eddig magam sem akartam hinni a szememnek... A történet röviden a következő: Egy jó hónappal ezelőtt elbénáztam az esedékes tankolást, és egyéb lehetőség híján a helyi madarasteszkó kútjánál voltam kénytelen tankolni. Miután a szokásoshoz képest hosszabb út állt előttem, fenntartásaim ellenére telenyomtam. 1st surprise: A gépezet határozottan jól viselte a merényletet, ment, mint eddig, sőt! Szemre nehezebben fogyott a benya, no mondom, ennek fele sem tréfa, úgyhogy – kizárólag a kontroll miatt – visszatértem ugyanahhoz a kúthoz. Ismét telenyomtam, 2nd surprise: Tényleg nem zabált annyit, mint eleddig. Miután még mindig nem hittem, hogy ilyen velem is megeshet, így újabb 500valahány km után ismét ugyanehhez a kúthoz vissza, ismét tele, fogyi megint kevesebb, mint az előbbi volt. Makacs vagyok, így hát ezután sem adtam fel, és amikor eljött az ideje, ismét ehhez a kúthoz kanyarodtam. 3rd surprise: 8,8 literes átlagfogyi, ami a használati körülményeimet is figyelembe véve az SW-k között szerintem igen-igen kedvező. Lehet, hogy ezzel most részlegesen megsértettem a fórum-szabályzatunk 2.4. pontját (konkrétan: …Tilos más felhasználók izgatása… ), de azért érdekelne, hogy van-e köztünk más bátor (botor) ember, aki hasonlókat élt át a sokak (köztük én is) által szidott ócsóbenzines kutaknál? Csak mert lehet, hogy át kell értékelnem az aeddigi - rossz tapasztalatokon alapuló - véleményemet... Mi lesz így velem, ha még a K&N betétszűrőt is beleapplikálom a gépbe... Én már végigpróbáltam szerintem a kínálati paletta minden tagját és nem vettem észre lényeges különbséget.Nem tudsz két egyforma mérési körülményt produkálni, úgyhogy messze menő következtetéseket nem érdemes levonni néhány adatból.Szerintem egy 2000-3000 km. -es etapok átlagfogyijából lehetne következtetni. Sokáig prémium benzinnel próbálkoztam (olcsóbban jutottam hozzá) és semmilyen változást nem észleltem.Sem a fogyasztásban sem a teljesítményben nem lehetett érzékelhető különbséget felmutatni.Állítólag az occcsó benzinek adalék nélküliek és ezért olcsóbbak.Hát én az adalékolást is nehezen hiszem el a mai világban.Egy biztos a felhasználó soha nem fog jól járni.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
|
|
|