Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 19:43:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 317276 alkalommal)
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2700 Dátum: 2012. December 31. - 17:21:43 »

Továbbra is 6,9....főként autópálya 120, csekély helyben ill. utánfutóval Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Hmmm....úgy esett, hogy itthon tankoltam....ugyanazon útvonalon, ugyanolyan körülmények között (forgalom, időjárás, stb) ugyanazt a távot 8,1 l/100km-ből abszolválta a lacsi. (Ebben a hónapban sajnos sokat kellett ki-haza futkároznom)
Ill. helyesbítek...utánfutózás nem volt, de ennek a ténynek csak javítania kellett volna az átlagon! No hát továbbra is ennyit a magyar kutakon kapható üzemanyagokról...és ez nem egyedi eset, immáron 6,5 éve, mióta megvan a gép, ugyanilyen tapasztalataim vannak.
Tény: nem a pár forinttal olcsóbb benzint áruló kutat kell keresni, hanem olyant, amelyik normális üzemanyagot árul, hiszen ugyanannyi km futásnál akár 10 literrel kevesebb üzemanyag elégetése is lehetséges, ami lényegesen nagyobb összeg, mint mondjuk -10 Ft literenként. Kacsint Vigyorog
Utolsó mondatot nem értem... Te hol tankolsz Mo-n olyan üzemanyagot, amivel '10 literrel kevesebb üzemanyag'-ot fogyasztanál?
Az a kút ami ezzel hirdeti magát, se tud ilyent adni - a tagtársak tapasztalatai alapján. Én próbáltam drágább-minőségibb-megbízhatóbb kutakat, de objektív különbséget SOHA nem tapasztaltam.  He Ezért tankoltam a legolcsóbbnál, mert az se volt rosszabb benya! - a fogyik szerint
Az osztrák benzin meg paradoxon az összefüggésben. OLCSÓBB és JOBB  Ich verstehe nicht! 

ezt az állításod meg kell ,hogy cáfoljam sajnos van különbség a kutak közt és az osztrák üzemanyag sem paradoxon
oké .. értem .. de melyik ami KIUGRÓAN jobb?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #2701 Dátum: 2013. Január 01. - 01:08:58 »

Négy éve élek és dolgozom Ausztriában.Most kettő autót tankolok folyamatosan,benzines 2.0,diesel 2.0 .Fogyasztás van bőven,ami jónak számít üzemanyagok terén  a következők:diesel Ömv Max motion hihetetlenül nyomatékosabb lesz az autó tőle,olcsóbb néha mint Mo.-n az alap gázolaj.  Jet kút :elég takarékos tőle és az egyik legolcsóbb diesel. Maximarkt gázolaj vacak ,viszont a benzin tök jó,igaz 98-ast tankolok.Mo. -n csak Max motiont vagy Avia kút bármelyik üzemanyagát.A többi felejtős.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2702 Dátum: 2013. Január 01. - 12:35:42 »

Továbbra is 6,9....főként autópálya 120, csekély helyben ill. utánfutóval Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Hmmm....úgy esett, hogy itthon tankoltam....ugyanazon útvonalon, ugyanolyan körülmények között (forgalom, időjárás, stb) ugyanazt a távot 8,1 l/100km-ből abszolválta a lacsi. (Ebben a hónapban sajnos sokat kellett ki-haza futkároznom)
Ill. helyesbítek...utánfutózás nem volt, de ennek a ténynek csak javítania kellett volna az átlagon! No hát továbbra is ennyit a magyar kutakon kapható üzemanyagokról...és ez nem egyedi eset, immáron 6,5 éve, mióta megvan a gép, ugyanilyen tapasztalataim vannak.
Tény: nem a pár forinttal olcsóbb benzint áruló kutat kell keresni, hanem olyant, amelyik normális üzemanyagot árul, hiszen ugyanannyi km futásnál akár 10 literrel kevesebb üzemanyag elégetése is lehetséges, ami lényegesen nagyobb összeg, mint mondjuk -10 Ft literenként. Kacsint Vigyorog
Utolsó mondatot nem értem... Te hol tankolsz Mo-n olyan üzemanyagot, amivel '10 literrel kevesebb üzemanyag'-ot fogyasztanál?
Az a kút ami ezzel hirdeti magát, se tud ilyent adni - a tagtársak tapasztalatai alapján. Én próbáltam drágább-minőségibb-megbízhatóbb kutakat, de objektív különbséget SOHA nem tapasztaltam.  He Ezért tankoltam a legolcsóbbnál, mert az se volt rosszabb benya! - a fogyik szerint
Az osztrák benzin meg paradoxon az összefüggésben. OLCSÓBB és JOBB  Ich verstehe nicht! 
Eddig bárhol tankoltam itthon, többet evett belőle, mint a kinti benzinből...amúgy utoljára kagylós volt, ami itt nálunk még az elfogadható kategóriába tartozik. MOL, Avanti, Jet kutakon eleve rosszabb fogyasztásom szokott lenni. Kacsint
Na akkor itt a példa Komis, hogy érthetőbb legyen amit mondtam:
Legutóbbi két tankolásom (mint mondtam, minden változó, sebesség, időjárás, útviszonyok, terhelés, stb ugyanaz volt)
ÖMV osztrák üzemanyaggal 6,9 lett a fogyasztásom. Ha 60 litert elosztom ezzel, akkor 870 km jön ki. Itthoni benzinnel 8,2 lett a fogyasztásom, amit osztva 60 literrel 731km. Ez azt jelenti, hogy 139 km megtett út lett a különbség. Vegyünk egy átlagot, ne a jobb 6,9-es értéket és ne is a 8,2.t, tehát legyen 7,5 nagy jóindulattal. 7,5 szorozva 1,39-cel, az 10,425 liter. Ergo ugyanakkora távot ennyivel kevesebb üzemanyagból meg lehet tenni a kinti benzinnel.
Ez nem 1-2 mérés eredménye, amióta kijárok, folyamatosan hasonló különbségeket tapasztalok a kinti és az itthoni benzinnel történő futás között. Amikor kimentem júliusban 58000 volt az autóban, most 71000, tehát párszor tankoltam, mire összeállt a kép erről. Így értettem a 10 liter különbséget. Érthető? Kacsint Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 01. - 12:47:14 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2703 Dátum: 2013. Január 02. - 14:39:30 »

Továbbra is 6,9....főként autópálya 120, csekély helyben ill. utánfutóval Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Hmmm....úgy esett, hogy itthon tankoltam....ugyanazon útvonalon, ugyanolyan körülmények között (forgalom, időjárás, stb) ugyanazt a távot 8,1 l/100km-ből abszolválta a lacsi. (Ebben a hónapban sajnos sokat kellett ki-haza futkároznom)
Ill. helyesbítek...utánfutózás nem volt, de ennek a ténynek csak javítania kellett volna az átlagon! No hát továbbra is ennyit a magyar kutakon kapható üzemanyagokról...és ez nem egyedi eset, immáron 6,5 éve, mióta megvan a gép, ugyanilyen tapasztalataim vannak.
Tény: nem a pár forinttal olcsóbb benzint áruló kutat kell keresni, hanem olyant, amelyik normális üzemanyagot árul, hiszen ugyanannyi km futásnál akár 10 literrel kevesebb üzemanyag elégetése is lehetséges, ami lényegesen nagyobb összeg, mint mondjuk -10 Ft literenként. Kacsint Vigyorog
Utolsó mondatot nem értem... Te hol tankolsz Mo-n olyan üzemanyagot, amivel '10 literrel kevesebb üzemanyag'-ot fogyasztanál?
Az a kút ami ezzel hirdeti magát, se tud ilyent adni - a tagtársak tapasztalatai alapján. Én próbáltam drágább-minőségibb-megbízhatóbb kutakat, de objektív különbséget SOHA nem tapasztaltam.  He Ezért tankoltam a legolcsóbbnál, mert az se volt rosszabb benya! - a fogyik szerint
Az osztrák benzin meg paradoxon az összefüggésben. OLCSÓBB és JOBB  Ich verstehe nicht! 
Eddig bárhol tankoltam itthon, többet evett belőle, mint a kinti benzinből...amúgy utoljára kagylós volt, ami itt nálunk még az elfogadható kategóriába tartozik. MOL, Avanti, Jet kutakon eleve rosszabb fogyasztásom szokott lenni. Kacsint
Na akkor itt a példa Komis, hogy érthetőbb legyen amit mondtam:
Legutóbbi két tankolásom (mint mondtam, minden változó, sebesség, időjárás, útviszonyok, terhelés, stb ugyanaz volt)
ÖMV osztrák üzemanyaggal 6,9 lett a fogyasztásom. Ha 60 litert elosztom ezzel, akkor 870 km jön ki. Itthoni benzinnel 8,2 lett a fogyasztásom, amit osztva 60 literrel 731km. Ez azt jelenti, hogy 139 km megtett út lett a különbség. Vegyünk egy átlagot, ne a jobb 6,9-es értéket és ne is a 8,2.t, tehát legyen 7,5 nagy jóindulattal. 7,5 szorozva 1,39-cel, az 10,425 liter. Ergo ugyanakkora távot ennyivel kevesebb üzemanyagból meg lehet tenni a kinti benzinnel.
Ez nem 1-2 mérés eredménye, amióta kijárok, folyamatosan hasonló különbségeket tapasztalok a kinti és az itthoni benzinnel történő futás között. Amikor kimentem júliusban 58000 volt az autóban, most 71000, tehát párszor tankoltam, mire összeállt a kép erről. Így értettem a 10 liter különbséget. Érthető? Kacsint Vigyorog

BingÓ! Verstehe...  Vigyorog Azt hittem(értettem), hogy Mo-i kúttal is tudsz ilyet produkálni  Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2704 Dátum: 2013. Január 02. - 18:33:49 »

Emlékeztek? Az oroszországi klubtársunk, aki Kazan-ban él, és minusz 25-30 celziusoknál 25-27 litert fogyaszt a Lacettije. Sok mi? Hát igen, de, azt írta most nekem, hogy átlag (nem Abramovics, és társai) orosz fizetésből 1500 (azaz egyezerötszáz) liter benzint tud venni. Ez nálunk úgy lenne, hogy netto 600000 Ft jönne a zsebünkbe. Persze nyilván a fizetés nem ennyi, hanem nagyon olcsó a benya, de ezért nem aggódnak annyira a fogyinál. No meg nem mindegy, hogy milyen az időjárás, az is rontja jelentősen a fogyijukat. Amikor Szerbiában voltak, akkor normálist evett a Lacetti. Hát úgy látszik nem Szibériára, és télre tervezték a gépet. Ezek után ígérem, télen nem megyek meglátogatni Árpi barátomat Kazanba, inkább ő jöjjön nyáron ide hozzánk. No meg- gondolom a benya minősége még rosszabb lehet, mint a mieink, pléne nem, mint a Lajtán túl...Igaz Cápa? He Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #2705 Dátum: 2013. Január 02. - 19:32:13 »

Emlékeztek? Az oroszországi klubtársunk, aki Kazan-ban él, és minusz 25-30 celziusoknál 25-27 litert fogyaszt a Lacettije. Sok mi? Hát igen, de, azt írta most nekem, hogy átlag (nem Abramovics, és társai) orosz fizetésből 1500 (azaz egyezerötszáz) liter benzint tud venni. Ez nálunk úgy lenne, hogy netto 600000 Ft jönne a zsebünkbe. Persze nyilván a fizetés nem ennyi, hanem nagyon olcsó a benya, de ezért nem aggódnak annyira a fogyinál. No meg nem mindegy, hogy milyen az időjárás, az is rontja jelentősen a fogyijukat. Amikor Szerbiában voltak, akkor normálist evett a Lacetti. Hát úgy látszik nem Szibériára, és télre tervezték a gépet. Ezek után ígérem, télen nem megyek meglátogatni Árpi barátomat Kazanba, inkább ő jöjjön nyáron ide hozzánk. No meg- gondolom a benya minősége még rosszabb lehet, mint a mieink, pléne nem, mint a Lajtán túl...Igaz Cápa? He Kacsint Vigyorog
Na jó, de mi viszont - igaz kényszerből, de - óvjuk a környezetet, míg Árpit ez kevésbé kell, hogy izgassa... Kacsint Kacsint Kacsint (vagy inkább:  )
Naplózva
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #2706 Dátum: 2013. Február 09. - 10:14:32 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel motor kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Gyanítom rövid a váltó is, de ennek ellenére szerintem sok.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát...
Nos a másig gondom, hogy nagyon nehezen tudom teletankolni, amikor kattan a pisztoly onnan még majdnem tíz litert tudok beletenni igaz több lassú mozdulattal és kínlódással ezáltal nincs egy fix tankolási pontom sem amihez igazodni lehetne tankoláskor. Gyanítom ilyen lassú folyatásnál tud igazán csalni a kútoszlop is. Segítsetek hátha van ezen az autón is levegőztető pöcök vagy valami hasonló.
Köszönöm:)
Naplózva

üdv
Takarító
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #2707 Dátum: 2013. Február 09. - 10:59:13 »

Sziasztok!

...
Nos a másig gondom, hogy nagyon nehezen tudom teletankolni, amikor kattan a pisztoly onnan még majdnem tíz litert tudok beletenni igaz több lassú mozdulattal és kínlódással ezáltal nincs egy fix tankolási pontom sem amihez igazodni lehetne tankoláskor. Gyanítom ilyen lassú folyatásnál tud igazán csalni a kútoszlop is. Segítsetek hátha van ezen az autón is levegőztető pöcök vagy valami hasonló.
Köszönöm:)
Szerintem a megoldás: az első kattig tankolsz.... Mindig.
Hidd el, ez elég jó viszonyítási pont... Kacsint Kacsint, főleg ha lehetőség szerint azonos kútnál, azonos kútoszlopnál teszed... Ha tankolásonként "csak" 45 liter tankolsz 55 helyett, abból miért ne lehetne átlagfogyasztást számolni... ??

És igen, van levegőztető pöcök... Pont azt nyomkorászod a pisztollyal, amikor még akár 10-15 litert is bele tudsz tankolni az első katt után...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 09. - 11:00:49 írta kripic » Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2708 Dátum: 2013. Február 09. - 17:37:39 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel motor kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Gyanítom rövid a váltó is, de ennek ellenére szerintem sok.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát...
Nos a másig gondom, hogy nagyon nehezen tudom teletankolni, amikor kattan a pisztoly onnan még majdnem tíz litert tudok beletenni igaz több lassú mozdulattal és kínlódással ezáltal nincs egy fix tankolási pontom sem amihez igazodni lehetne tankoláskor. Gyanítom ilyen lassú folyatásnál tud igazán csalni a kútoszlop is. Segítsetek hátha van ezen az autón is levegőztető pöcök vagy valami hasonló.
Köszönöm:)
Üdvözöllek a hitetlenkedők körében! El kell keserítselek, ennek a típusnak ezek a tökéletesen átlagos és megmásíthatatlan jellemzői. Sőt, nekem 15e km-ig még többet fogyasztott. Ez a megszoksz, vagy megszöksz kategória. De ha visszaolvasol a fórumban, akkor megtalálod ezeket a tapasztalatokat akár tőlem, akár másoktól. A tankolás egyébként nem hibás dolog, nagyon sok típus működik így -sajnos- egészen 1980-tól kezdve bárhol gyártott autóknál. Ezek szerint eddig szerencséd volt, hogy nem ilyeneket tankoltál. Egyébként én mindig számolom a fogyit (csütörtöki adatom 7,08 l viszonylag sok rövid járattal) és mindig nyakig öntöm, amikor már nem megy lejjebb a cucc a peremtől, az a tuti viszonyítás.
Egyébként milyen évjáratod van, hogy ilyen kevés a km?
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #2709 Dátum: 2013. Február 09. - 18:14:44 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel motor kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban. Gyanítom rövid a váltó is, de ennek ellenére szerintem sok.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát...
Nos a másig gondom, hogy nagyon nehezen tudom teletankolni, amikor kattan a pisztoly onnan még majdnem tíz litert tudok beletenni igaz több lassú mozdulattal és kínlódással ezáltal nincs egy fix tankolási pontom sem amihez igazodni lehetne tankoláskor. Gyanítom ilyen lassú folyatásnál tud igazán csalni a kútoszlop is. Segítsetek hátha van ezen az autón is levegőztető pöcök vagy valami hasonló.
Köszönöm:)
Üdvözöllek a hitetlenkedők körében! El kell keserítselek, ennek a típusnak ezek a tökéletesen átlagos és megmásíthatatlan jellemzői. Sőt, nekem 15e km-ig még többet fogyasztott. Ez a megszoksz, vagy megszöksz kategória. De ha visszaolvasol a fórumban, akkor megtalálod ezeket a tapasztalatokat akár tőlem, akár másoktól. A tankolás egyébként nem hibás dolog, nagyon sok típus működik így -sajnos- egészen 1980-tól kezdve bárhol gyártott autóknál. Ezek szerint eddig szerencséd volt, hogy nem ilyeneket tankoltál. Egyébként én mindig számolom a fogyit (csütörtöki adatom 7,08 l viszonylag sok rövid járattal) és mindig nyakig öntöm, amikor már nem megy lejjebb a cucc a peremtől, az a tuti viszonyítás.
Egyébként milyen évjáratod van, hogy ilyen kevés a km?
A fogyasztással kapcsolatban megjegyezném, hogy tél van. A fogyasztási érdéked jó, kevés még benne a km, hogy amiatt aggódj. Az enyémben már 83ezer van, fogyim jobb lett 15-20ezer km után. Én napi rendszerességgel használom, napi 30km. 6-7 liter között megáll. A fogyasztással én már nem foglalkozom, ha menni kell, használni kell az autót, nincs mese. Inkább élvezem az autó nyujtotta előnyöket. Rövid távokon használva nem fogsz 5 litert produkálni. Tankolásra pedig, mindig ugyanaz a kút, ugyanaz a kútfej, első kattanásig. Ne felejtsd el, ez egy kétezres motor!
Naplózva
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #2710 Dátum: 2013. Február 09. - 19:05:02 »

Köszönöm a "bátorítást" Mosolyog Sok fajta típust és dízel motort használtam már. Csak tudatosan tudtam 6l fölé menni a fogyasztással. Szeretem uralmam alatt tartani a technikát, bár most nem jön össze:) Tankolást remélem megszokom, bár eddig mindig megtaláltam a csínját. Egyébként 6 litert tartanék normálisnak az 5 váltó miatt. Többször próbáltam már a Lacettit. Mindig dízelt;) A motor befolyásolt döntőleg:)Egyik legjobb motor amivel eddig találkoztam. Véleményem szerint az eredeti A420-as motor, ami az Epicában van jobb. Ez belepiszkált verzió én erre is gyanakszom. Fixgeometriás feltöltő stb. Így kevesebb kW. Egyébként nem használták a verdát, így lett megvéve természetesen bevizsgáltatva márka szervizben is. Ezért kevés a km.

Tél...igen ez is lehet 0,5 liter ez igaz.
 
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 09. - 19:08:18 írta Takarító » Naplózva

üdv
Takarító
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2711 Dátum: 2013. Február 09. - 19:13:35 »

Köszönöm a "bátorítást" Mosolyog Sok fajta típust és dízel motort használtam már. Csak tudatosan tudtam 6l fölé menni a fogyasztással. Szeretem uralmam alatt tartani a technikát, bár most nem jön össze:) Tankolást remélem megszokom, bár eddig mindig megtaláltam a csínját. Egyébként 6 litert tartanék normálisnak az 5 váltó miatt. Többször próbáltam már a Lacettit. Mindig dízelt;) A motor befolyásolt döntőleg:)Egyik legjobb motor amivel eddig találkoztam. Véleményem szerint az eredeti A420-as motor, ami az Epicában van jobb. Ez belepiszkált verzió én erre is gyanakszom. Fixgeometriás feltöltő stb. Így kevesebb kW. Egyébként nem használták a verdát, így lett megvéve természetesen bevizsgáltatva márka szervizben is. Ezért kevés a km.

Tél...igen ez is lehet 0,5 liter ez igaz.
 

El kell,hogy keserítselek a motor egy az egyben ugyanaz mint az Epica Captiva esetében csak nekünk szerencsénk volt,hogy normális turbót kaptunk/Mitsubishi/ és ez legalább alapról is normálisan megy a korszerű dizelek átka/Euro4 től felfelé/ a "kedvező" fogyasztás amit nekünk tetéztek egy rövid váltóval.
Gondolj bele 120km/h nál a 3000feletti fordulatba és rájössz miért eszik ennyit
Naplózva

70/4334431
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #2712 Dátum: 2013. Február 09. - 19:32:28 »



El kell,hogy keserítselek a motor egy az egyben ugyanaz mint az Epica Captiva esetében csak nekünk szerencsénk volt,hogy normális turbót kaptunk/Mitsubishi/ és ez legalább alapról is normálisan megy a korszerű dizelek átka/Euro4 től felfelé/ a "kedvező" fogyasztás amit nekünk tetéztek egy rövid váltóval.
Gondolj bele 120km/h nál a 3000feletti fordulatba és rájössz miért eszik ennyit
[/quote]

Na de ha cammogok 90-100 körül az a maximális motornyomatéknál van nemde? 2000-2100 környékén. Itt kellene nagyon keveset fogyasztania. Erre alapoztam a max 6 litert. Autópályát viszont nem szereti...
Naplózva

üdv
Takarító
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2713 Dátum: 2013. Február 09. - 20:10:16 »



El kell,hogy keserítselek a motor egy az egyben ugyanaz mint az Epica Captiva esetében csak nekünk szerencsénk volt,hogy normális turbót kaptunk/Mitsubishi/ és ez legalább alapról is normálisan megy a korszerű dizelek átka/Euro4 től felfelé/ a "kedvező" fogyasztás amit nekünk tetéztek egy rövid váltóval.
Gondolj bele 120km/h nál a 3000feletti fordulatba és rájössz miért eszik ennyit

Na de ha cammogok 90-100 körül az a maximális motornyomatéknál van nemde? 2000-2100 környékén. Itt kellene nagyon keveset fogyasztania. Erre alapoztam a max 6 litert. Autópályát viszont nem szereti...
[/quote]

még egy adalék a fogyasztásodhoz finnyás az üzemanyagra a gyengébbet bőszen pusztítja a minőségiből akár 1-1,5l el kevesebbel is beéri...
amúgy nézd meg más autóban mennyit forog 90km/h nál amúgy nem tudsz folyamatosan 90 el menni és egy két kigyorsítás el is eszi a sporólásod...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 09. - 20:12:20 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2714 Dátum: 2013. Február 10. - 12:47:46 »

Autópályát viszont nem szereti...
[/quote]
Igen, ott nagyon kapcsolnék én is egy 6.-at.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!