Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 16:25:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 309948 alkalommal)
Haryy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #2625 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 18:21:00 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben kagylós benzint tankoltam többször, mert ez esik útba. Nem nagyon hittem a marketing dumának. Fuel saver, persze, jól hangzik. Minden esetre hihetetlen meglepetésként sikerült 6 azaz hat literes fogyit produkálni, nem először, ez már a negyedik teli tankolás ugyanott egy kattig (volt egy 5.8l is de azt nem hiszem el).
Hurrá örülünk!! Lacsika elkezdett diétázni, marad pénz egy-két sörre!
DE! Az elmúlt két napban megjelent mindenki rémálma, a hidegen rángatózás, bakkecskézés, torpanás. Ha valaki járt ma este a váci út vége felé, ő láthatott olyan bénázást tőlem, hogy szégyeletem, hogy Lacettiben ülök. Egyszerűen a piros lámpa után a rémisztő 5 km/h végsebességet sem tudtam elérni, majd olyat ugrott, amilyet kezdő koromban sem tudtam produkálni, aztán persze pár száz méter után megint hörgés. erőtlenedés stb... Persze ezt a tünetet már ismeritek ezért nem ragozom tovább. Bemelegedés után minden OK.
A kérdés inkább az lenne, hogy a Shell benya okozhatja így kb. 200liter után, vagy kezdjek el kutakodni a motorház tető alatt? EGéR le van zárva, olaj szigorúan max alatt, gyertyákhoz nincs kulcsom, de a kábelek éppnek tűnnek. És neeeem akarok szelepeket cseréltetni   
5let? illetve tapasztalt már valamelyikőtök ilyet a fuel saver 95-től?   He
1,4 HB 2006
köszönöm!
Sajnos vlt már hasonló tapasztalat a kagylós ámítástól. Oda se neki, tankolj máshol!
Köszi!
Ki fogom járni a tankot és majd tankolok egy OMV-t. Nem is tudom, miben reménykedjek, ha megszűnik a rángatás az jó Mosolyog, de ha megint 7-7,5 lesz a fogyasztás az nem jó   De ha meg mondjuk szelepeket v. lambda szondát kell cserélni az meg nagyon nem jó  
Szóval az igazi az elmúlt 1-2 hónapi állapot lenne 6 literrel rángatás nélkül. No, de ne álmodozzunk "az élet nem habos torta Pelikán".
Ha nem felejtem el megírom mi a tapasztalat.
Naplózva
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #2626 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 08:52:20 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben kagylós benzint tankoltam többször, mert ez esik útba. Nem nagyon hittem a marketing dumának. Fuel saver, persze, jól hangzik. Minden esetre hihetetlen meglepetésként sikerült 6 azaz hat literes fogyit produkálni, nem először, ez már a negyedik teli tankolás ugyanott egy kattig (volt egy 5.8l is de azt nem hiszem el).
Hurrá örülünk!! Lacsika elkezdett diétázni, marad pénz egy-két sörre!
DE! Az elmúlt két napban megjelent mindenki rémálma, a hidegen rángatózás, bakkecskézés, torpanás. Ha valaki járt ma este a váci út vége felé, ő láthatott olyan bénázást tőlem, hogy szégyeletem, hogy Lacettiben ülök. Egyszerűen a piros lámpa után a rémisztő 5 km/h végsebességet sem tudtam elérni, majd olyat ugrott, amilyet kezdő koromban sem tudtam produkálni, aztán persze pár száz méter után megint hörgés. erőtlenedés stb... Persze ezt a tünetet már ismeritek ezért nem ragozom tovább. Bemelegedés után minden OK.
A kérdés inkább az lenne, hogy a Shell benya okozhatja így kb. 200liter után, vagy kezdjek el kutakodni a motorház tető alatt? EGéR le van zárva, olaj szigorúan max alatt, gyertyákhoz nincs kulcsom, de a kábelek éppnek tűnnek. És neeeem akarok szelepeket cseréltetni   
5let? illetve tapasztalt már valamelyikőtök ilyet a fuel saver 95-től?   He
1,4 HB 2006
köszönöm!
Évek óta csak kagylóst tolok, semmi baj nincs vele, szerintem nem a benya a ludas. Mondjuk 90% mindig ugyanazon a kúton tankolok Soroksári Tesco.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2627 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 21:17:23 »


Évek óta csak kagylóst tolok, semmi baj nincs vele, szerintem nem a benya a ludas. Mondjuk 90% mindig ugyanazon a kúton tankolok Soroksári Tesco.
te ilyen közel jársz hozzám? én a szomszédban tankolok évek óta (osan) gond nélkül  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2628 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 21:35:35 »

Akkor teszek egy próbát. Tehát, az ominózus "aktív szénszűrő" környezetvédelmi célokat szolgál. Az üzemanyag tartályban levő gőzt nem a szabadba engedik, hanem "elnyeletik" ebben az alkatrészben levő aktív szénnel. Tudva levő, hogy ez az anyag viszonylag kis térfogat mellett nagyon nagy felülettel rendelkezik. Bizonyos időnként -rendszerint részterhelési tartományban- egy a motor vezérlő által vezérelt szelepen keresztül megetetik az ebben összegyűlt szénhidrogén gőzt. Ez persze hatással van az emisszióra is, de kezeli a szabályozott keverékképzésen keresztül. El lehet képzelni, hogy amikor ez az aktív szénszűrő folyékony üzemanyaggal telítődik a gőz helyett, akkor milyen lesz a "szellőztetéskor" az emisszió és a fogyasztás. Van még egy probléma. Némely -ismereteim szerint főleg német autók esetében- nagyobb galibát is tud okozni. Tönkre teszi az üzemanyag szivattyút. Az aktív szénszűrőből visszamossa a szénport a tankba szép lassan, ami a szivattyú előszűrőn át tud menni, megeszi, bemarja a kommutátort, így idő előtti kopást okozva behal a szivattyú. Elég gyakran találkoztam olyan esettel, hogy amikor kiemeltem a szivattyút a tankból, a szivattyú pohárban fekete por volt. Szétvágtuk az üa. szűrőt is és ott a papír betét is teljesen fekete volt. Vegyész ismerősöm megvizsgálta és bizony ez szén. Honnan máshonnan, mint az aktív szénszűrőből. Mint írtam, jellemzően német autóknál láttam ilyet, a Chevy nem biztos, hogy vissza tudja mosni a szenet. A viszont tuti, hogy nem szerencsés nyakig tankolni. Ennyit gondoltam elmesélni, lehet, hogy valaki még ki tudja egészíteni.
[/quote]
És mi a helyzet a dízelnél?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 07. - 21:08:55 írta Levi75 » Naplózva
Haryy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #2629 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 17:24:02 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben kagylós benzint tankoltam többször, mert ez esik útba. Nem nagyon hittem a marketing dumának. Fuel saver, persze, jól hangzik. Minden esetre hihetetlen meglepetésként sikerült 6 azaz hat literes fogyit produkálni, nem először, ez már a negyedik teli tankolás ugyanott egy kattig (volt egy 5.8l is de azt nem hiszem el).
Hurrá örülünk!! Lacsika elkezdett diétázni, marad pénz egy-két sörre!
DE! Az elmúlt két napban megjelent mindenki rémálma, a hidegen rángatózás, bakkecskézés, torpanás. Ha valaki járt ma este a váci út vége felé, ő láthatott olyan bénázást tőlem, hogy szégyeletem, hogy Lacettiben ülök. Egyszerűen a piros lámpa után a rémisztő 5 km/h végsebességet sem tudtam elérni, majd olyat ugrott, amilyet kezdő koromban sem tudtam produkálni, aztán persze pár száz méter után megint hörgés. erőtlenedés stb... Persze ezt a tünetet már ismeritek ezért nem ragozom tovább. Bemelegedés után minden OK.
A kérdés inkább az lenne, hogy a Shell benya okozhatja így kb. 200liter után, vagy kezdjek el kutakodni a motorház tető alatt? EGéR le van zárva, olaj szigorúan max alatt, gyertyákhoz nincs kulcsom, de a kábelek éppnek tűnnek. És neeeem akarok szelepeket cseréltetni   
5let? illetve tapasztalt már valamelyikőtök ilyet a fuel saver 95-től?   He
1,4 HB 2006
köszönöm!
Évek óta csak kagylóst tolok, semmi baj nincs vele, szerintem nem a benya a ludas. Mondjuk 90% mindig ugyanazon a kúton tankolok Soroksári Tesco.
Megkövetem a sárga kagylótékat! valóban úgy tűnik nem a benzin a ludas, egérkének adtam egy kis wd40-et és három napja tünetmentes a beteg. Értem én, hogy környezetvédelem meg miegymás, próbálok én is zölden élni, de a remélem csuklik a mérnök aki kitalálta ezt az eszes berendezést.
Mondjuk, ha csak ezen múlik, szívesen befújkálom időnként, de jobb lenne ha nem is létezne.
No mindegy, remélem továbbra is alacsony szinten tudom tartani az étvágyat, max. hozzászámolom az időnkénti wd-40 spriccek árát az üzemanyag költségsorhoz. Gondolom egy flakkon kb.10-15 évig elég lesz Mosolyog
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #2630 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 17:49:00 »

sziasztok. nekem az eddigi legjobb fogyasztásom 7,04L volt 100km en mindez 150km autópálya 130-140km/h val 100km országút a többi laza városi forgalom siófokon. de azt is észrevettem hogy ha kicsit pörgősebben járok akkor kevesebbet eszik mint amikor nagypapásan vezetek. nem tudom ez lehetséges e. az autó 2004 es 1.4 es lacetti.
Naplózva
Haryy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #2631 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 15:53:50 »

sziasztok. nekem az eddigi legjobb fogyasztásom 7,04L volt 100km en mindez 150km autópálya 130-140km/h val 100km országút a többi laza városi forgalom siófokon. de azt is észrevettem hogy ha kicsit pörgősebben járok akkor kevesebbet eszik mint amikor nagypapásan vezetek. nem tudom ez lehetséges e. az autó 2004 es 1.4 es lacetti.
Én nem tudom, hová soroljam magam, asszem inkább a nagypapis halmazba férek bele. Bár hozzáteszem mindíg határon autózom, ahol még nem büntet a rend éber őre. GPS szerint városban 53, országúton 95, autópályán valammivel 140 alatt. A nagypapis stílus abban mutatkozik meg, hogy féket csak akkor használok ha kell, legtöbb esetben elég a motorfék (így a fékeken is spórolok) Persze szerencsés helyzetben vagyok legtöbbször bejáratott útvonalakon közlekedem, így ha nem jön mögöttem senki kiélvezhetem a spórolási vágyaim. És miért 53 városban? mert ott már 5.-ben alapjáraton ketyegek, 50-nél viszon még nem szereti az 5.-et gép. Most biztosan fogok kapni hideget - meleget a fórumtársaktól, mivel sokan a pörgősebb stílusra esküsznek, de én ezzel a stílussal tudtam elérni három év után a hat lityós fogyasztást. És nem felvágni akarok a hat literrel, nem bosszantani akarok senkit, csak a Lacsit védem, hogy el lehet járni vele fele pesti dugózás, fele autóúton közlekedéssel viszonylag értelmes költségen. Hozzáteszem nagyon szeretem az autót és figyelek minden rezdülésére, rendszeresen cserélem ami kell (olaj, légszűrő stb..)Kívülről szegénykém igen ütött kopott, de a motronak megadom ami jár. Nem használok spéci dolgokat, STP-t sem látott soha, de próbálom rendszeresn karbantartani és állítom, hogy meghálálja.
Most éppen Siófokon nyaralunk, tehát lesz benne egy autópályás fogyasztás is klímával, két gyerkőccel + a hozzájuk tartozó felszereléssel. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége, korábban ue. útovonalon 50/50 ethanol/benzin keverékel sikerült 10 litert átpréselni a motoron/100 km. Most tiszta benzin, és nagypapis stílus... hát majd meglátjom. Nem hiszem, hogy 7-8l alatt megúszom, de a remény hal meg utoljára.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2632 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 17:11:16 »

Ismét tankoltam. Kétszer voltunk Esztergomba, amúgy a szokásos elővárosi / városi használat. 1/3 benzin- 2/3 etanol keveréke, mindig légkondi, sok rövid, 2-3 km-es táv. Jó párszor a teljes család.

9,3 liter / 100 km.

Viszont a tankolást eltoltam, mivel elbambultam és 30 liter benya került a tankba.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #2633 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 17:18:55 »

nem tudom mért van az hogy ha olyan kúton tankolok ahol még az analóg pörgős számláló méri a benzint akkor ilyen 8.8 meg 9.2 liter fogyasztás jön ki amikor meg a digitálisnál akkor ilyen 7.2-7.6 liter. de egymás után többször is ennyi. ezek szerint az analóg számláló vagy ****ul mér vagy csalnak vele?? mindig első kattanásig tankolok és a számlálót nullázom tankoláskor tehát hiteles fogyasztás mérés
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2634 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 17:31:45 »

nekem talán Mosonmagyaróvárnál volt olyan tankolásom egyszer, hogy mire beértem a shopba 5 ft-tal több lett a tankolás és még engem nézett hülyének a csaj, hogy értetlenkedek, mondta, hogy nézzem meg a gépben, ha nem hiszem. egyértelmű volt a lehúzás számomra....legyenek boldogok vele. amúgy ha a párom figyelte volna a kútfejet, kivi lettem volna, hogy ott is átugrik-e az összeg amíg beérek....na mindegy
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #2635 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 20:48:58 »


Évek óta csak kagylóst tolok, semmi baj nincs vele, szerintem nem a benya a ludas. Mondjuk 90% mindig ugyanazon a kúton tankolok Soroksári Tesco.
te ilyen közel jársz hozzám? én a szomszédban tankolok évek óta (osan) gond nélkül  Kacsint
Egyszer nagy bajom volt ott a benyával ott már nem tankolok Vigyorog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #2636 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 18:40:30 »

Túlvagyunk egy zempléni körúton, 4 nap miskolci ottléttel, jó kis városi furikázással. 9 nap, 718Km, 52 liter. 7.2-es fogyi.  Mosolyog Lukoil-os 98-ast tankolok.
Naplózva
Haryy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #2637 Dátum: 2012. Augusztus 16. - 19:40:03 »

Megjöttünk a Balcsiról, azátn egy kis Pesti tötymörgés. 7.1l fogyi lett az átlag. Rosszabb mint a bejáratott útvonalakon megszokott, de jónak értékelem. Asszem ez alá, nagyon vegyesben nem lehet ezzel az autóval menni.  Kicsit elkezdtek repedezni a gyári Kumhok, lassan érik egy csere, arra azért majd kiváncsi leszek, hogy más márkával sikrül e tovább faragni a benzin költségeken.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2638 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 21:42:54 »

Sikerült kihoznom egy 10 literes fogyasztást az autóból.

Ne mentem hosszú távokat, és nagyon sokat helyben, 1-2 km-t. Azt hiszem az ilyen távok nagyon rosszat tesznek a fogyinak, még ebben a hőségben sem érte el a motor az üzemi hőfokot. Illetve nagyon sok esetben (legalább 10 alkalommal) járó motorral hagytam az autót, benne Évivel, gyerekekkel, a légkondi miatt. Gondolom ez is hozott a fogyasztásra.  Ez van, ezt kell szeretni. Hihetetlen, kb. 300km-t mentem az előző tankolás óta csak itt Vörösváron, illetve a solymári Auchanig.

Amúgy benzin - etanol keverék volt benne, fele- fele arányban.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2639 Dátum: 2012. Augusztus 25. - 20:05:13 »

48 liter 700 km. Autópálya 110-120-as tempó+két heti munkába járás 7 km-re. Tetszik ez az osztrák benzin!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!