Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:34:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 309465 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2400 Dátum: 2011. Szeptember 10. - 20:43:13 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #2401 Dátum: 2011. Szeptember 10. - 20:44:47 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Naplózva


LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2402 Dátum: 2011. Szeptember 10. - 20:49:41 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Az sem egy utolsó szempont Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #2403 Dátum: 2011. Szeptember 10. - 23:14:06 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Az sem egy utolsó szempont Vigyorog
Ennek a hírdetésnek már a hitelességét is kétlem hiszen van 26l-100l-ig mindenféle tank szgk-ban. Magyarul egy Trabanttal sokkal jobban javul a fogyi mint egy Audival?He??
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #2404 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 06:31:28 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Az sem egy utolsó szempont Vigyorog
Ennek a hírdetésnek már a hitelességét is kétlem hiszen van 26l-100l-ig mindenféle tank szgk-ban. Magyarul egy Trabanttal sokkal jobban javul a fogyi mint egy Audival?He??
Én is csak ott tankolok,de kötve hiszem,hogy fel fog tűnni az az egy liter.Különösen az off technikánál,amibe 150l fér. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2405 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 08:49:27 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Ezt a vízzel való manipulációt el kellene végre felejteni. Sem fizikailag, sem pedig kémiailag nem keveredik az üzemanyagokkal a víz, csak megfelelő "segédanyagok", katalizátorok hozzáadásával. A víz nagyobb sűrűségű, ha úgy tetszik, nehezebb az üzemanyagoknál ergo a tartályok alján gyűlik össze. A tartályokból viszont "búvárcsövön", többszörös ülepítőn és szűrőkön át jut a kútfejbe az anyag. A vízzel való hiánypótlás egyenes következménye az lenne, hogy szinte tiszta víz kerülne tankoláskor a rendszerbe. Egyedüli üzemanyag az E85, ami viszont jelentős víz felvételére képes, észrevehetetlen (szemmel legalábbis) módon. Gondoljatok a különböző szeszes italok töménységére utaló jelzésekre. A kútnál betöltésre kerülő (vagy nem) speciális adalékkoncentrátum viszont valós probléma. Ennek hiánya ellenben inkább a "régi" konstrukciójú járművek motorjának működését befolyásolja, akár hallható módon is (csörög, kopog gyorsításkor). Az úgynevezett túltárolt üzemanyagok esetében is hasonló a helyzet. A "korszerű" , vezérlő elektronikával szabályozott rendszerek viszont elég tág határok között képesek látszólag jól működni. Itt a fogyasztás ugrásszerű változása (leginkább növekedése) árulkodó jel lehet. Tudnám még "boncolni" a témát, de szerintem már így is elég fárasztó voltam, elnézést érte.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2406 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 09:03:47 »

Dehogy vagy fárasztó Tomy. Én mindig örömmel olvasom az okosító irományaidat.  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2407 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 10:04:33 »

Pedig én is olvastam valahol, hogy mekkora százalékban tartalmaz a benzin vizet. Gondolom nem csapi vízről van szó, az nem keveredik. Nagyon elenyésző mennyiségben és nem a kúti csalásoknál beletöltött vízre gondolok. Na majd ha lesz időm, kikeresem azt a cikket. Valami olyasmi rémlik, hogy az ólom kivonása miatt kevernek bele és a tökéletesebb égés miatt, de nem állítom.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2408 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 10:35:02 »

Pedig én is olvastam valahol, hogy mekkora százalékban tartalmaz a benzin vizet. Gondolom nem csapi vízről van szó, az nem keveredik. Nagyon elenyésző mennyiségben és nem a kúti csalásoknál beletöltött vízre gondolok. Na majd ha lesz időm, kikeresem azt a cikket. Valami olyasmi rémlik, hogy az ólom kivonása miatt kevernek bele és a tökéletesebb égés miatt, de nem állítom.
Valóban juthat "természetes úton" is víz bele, de ez sem keveredik el, hanem kiül a tartály alján. Létezik "égésjavításra" bejuttatott víz, de ez a járműbe utólagosan beépített szerkezettel adagolt, ez tényleg hatásos, amennyiben megfelelő technológiával történik. Nem az üzemanyaghoz, hanem a beszívott levegőbe porlasztják. Az üzemanyaghoz keverni csak egyéb segédanyagok közvetítésével lehet, ez egy meglehetősen zavaros elegy lesz. Minden más esetben rövid idő alatt kiválik a víz, és ott tartunk, mint a kezdetekben.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2409 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 15:19:23 »

Pedig én is olvastam valahol, hogy mekkora százalékban tartalmaz a benzin vizet. Gondolom nem csapi vízről van szó, az nem keveredik. Nagyon elenyésző mennyiségben és nem a kúti csalásoknál beletöltött vízre gondolok. Na majd ha lesz időm, kikeresem azt a cikket. Valami olyasmi rémlik, hogy az ólom kivonása miatt kevernek bele és a tökéletesebb égés miatt, de nem állítom.
Valóban juthat "természetes úton" is víz bele, de ez sem keveredik el, hanem kiül a tartály alján. Létezik "égésjavításra" bejuttatott víz, de ez a járműbe utólagosan beépített szerkezettel adagolt, ez tényleg hatásos, amennyiben megfelelő technológiával történik. Nem az üzemanyaghoz, hanem a beszívott levegőbe porlasztják. Az üzemanyaghoz keverni csak egyéb segédanyagok közvetítésével lehet, ez egy meglehetősen zavaros elegy lesz. Minden más esetben rövid idő alatt kiválik a víz, és ott tartunk, mint a kezdetekben.
Na valami ilyesmi lesz, igen! Persze, hogy bejut természetes úton is, hiszen pl. a tartályban lévő benzin elfogyásával egyidejűleg a helyét levegő veszi át, aminek van páratartalma. Ez a tank belső falán is lecsapódhat a hőingadozásnál.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2410 Dátum: 2011. Szeptember 11. - 16:53:56 »

Pedig én is olvastam valahol, hogy mekkora százalékban tartalmaz a benzin vizet. Gondolom nem csapi vízről van szó, az nem keveredik. Nagyon elenyésző mennyiségben és nem a kúti csalásoknál beletöltött vízre gondolok. Na majd ha lesz időm, kikeresem azt a cikket. Valami olyasmi rémlik, hogy az ólom kivonása miatt kevernek bele és a tökéletesebb égés miatt, de nem állítom.
Valóban juthat "természetes úton" is víz bele, de ez sem keveredik el, hanem kiül a tartály alján. Létezik "égésjavításra" bejuttatott víz, de ez a járműbe utólagosan beépített szerkezettel adagolt, ez tényleg hatásos, amennyiben megfelelő technológiával történik. Nem az üzemanyaghoz, hanem a beszívott levegőbe porlasztják. Az üzemanyaghoz keverni csak egyéb segédanyagok közvetítésével lehet, ez egy meglehetősen zavaros elegy lesz. Minden más esetben rövid idő alatt kiválik a víz, és ott tartunk, mint a kezdetekben.
Na valami ilyesmi lesz, igen! Persze, hogy bejut természetes úton is, hiszen pl. a tartályban lévő benzin elfogyásával egyidejűleg a helyét levegő veszi át, aminek van páratartalma. Ez a tank belső falán is lecsapódhat a hőingadozásnál.
Egész pontosan így történik!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2411 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 08:42:54 »

Az utolsó fogyasztások, ami érdekes módon elég változatosak. Persze minden adat liter/100km-ben értendők. (Mielőtt cikizésnek lennék kitéve)
7,9- 8,2- 8,6- 8,7- 9,2- 10!- 8,6- 6,9- 8,8- 7,7- 8,1.
A kiugró 10 az persze csak bp.-i rövid városi menetek voltak, és kevés km megtétele volt, de így is utáltam, de nagyon. El kell ismerni, hogy nem a legtakarékosabb autó a mienk, de ezzel együtt szeretjük. A gyerekeink se mindig jók, és őket is szeretjük nagyon, és ez így van jól.

Összeadva a futott km-eket, és a megtankolt litereket az átlag: 8,3l/100 km lett. Hát ezt tudja szerintem, ezzel lehet számolni egy 1,6-os SW-vel, általában többed magammal, és szinte mindig teli rakva a kombit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 12. - 09:33:26 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #2412 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 21:25:12 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Ezt a vízzel való manipulációt el kellene végre felejteni. Sem fizikailag, sem pedig kémiailag nem keveredik az üzemanyagokkal a víz, csak megfelelő "segédanyagok", katalizátorok hozzáadásával. A víz nagyobb sűrűségű, ha úgy tetszik, nehezebb az üzemanyagoknál ergo a tartályok alján gyűlik össze. A tartályokból viszont "búvárcsövön", többszörös ülepítőn és szűrőkön át jut a kútfejbe az anyag. A vízzel való hiánypótlás egyenes következménye az lenne, hogy szinte tiszta víz kerülne tankoláskor a rendszerbe. Egyedüli üzemanyag az E85, ami viszont jelentős víz felvételére képes, észrevehetetlen (szemmel legalábbis) módon. Gondoljatok a különböző szeszes italok töménységére utaló jelzésekre. A kútnál betöltésre kerülő (vagy nem) speciális adalékkoncentrátum viszont valós probléma. Ennek hiánya ellenben inkább a "régi" konstrukciójú járművek motorjának működését befolyásolja, akár hallható módon is (csörög, kopog gyorsításkor). Az úgynevezett túltárolt üzemanyagok esetében is hasonló a helyzet. A "korszerű" , vezérlő elektronikával szabályozott rendszerek viszont elég tág határok között képesek látszólag jól működni. Itt a fogyasztás ugrásszerű változása (leginkább növekedése) árulkodó jel lehet. Tudnám még "boncolni" a témát, de szerintem már így is elég fárasztó voltam, elnézést érte.
Hidd el komám, hogy szeretik használni segédanyagként a vízet. Nekem a kispókom tápszivattyúja repedt meg a fagyás miatt télen, benzin csőve, üa. szűrője repedt meg. Sógor C corsájának a motorja rángatott be, valami üzemanyag kütyüt cseréltek benne, üa. tank leeresztve, 1/3-2/3 arányban víz-üzemanyag. Ja és a legfontosabb a saját két szemem, amikor üzemanyag kút elszámolás alkalmával megmintáztuk a tartályt. Kacsint
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2413 Dátum: 2011. Szeptember 13. - 09:57:29 »

Tankol valaki rendszeresen Shell kúton? Kíváncsi lennék, hogy fog-e csökkenni a fogyasztása az új benzinjüktől.
1 liter fogy. csökkenést ígérnek, persze nem 100km-re hanem teli tankonként. Vigyorog
Ha nem Ausztriában tankolok, akkor itthon mindig a Shellnél. Úgy hogy erre én is kíváncsi leszek Mosolyog Lehet megtalálták az "elveszett" adalékokat, és végre bele is teszik a benyába Vigyorog
Vagy nem raknak bele vizet. Vigyorog
Ezt a vízzel való manipulációt el kellene végre felejteni. Sem fizikailag, sem pedig kémiailag nem keveredik az üzemanyagokkal a víz, csak megfelelő "segédanyagok", katalizátorok hozzáadásával. A víz nagyobb sűrűségű, ha úgy tetszik, nehezebb az üzemanyagoknál ergo a tartályok alján gyűlik össze. A tartályokból viszont "búvárcsövön", többszörös ülepítőn és szűrőkön át jut a kútfejbe az anyag. A vízzel való hiánypótlás egyenes következménye az lenne, hogy szinte tiszta víz kerülne tankoláskor a rendszerbe. Egyedüli üzemanyag az E85, ami viszont jelentős víz felvételére képes, észrevehetetlen (szemmel legalábbis) módon. Gondoljatok a különböző szeszes italok töménységére utaló jelzésekre. A kútnál betöltésre kerülő (vagy nem) speciális adalékkoncentrátum viszont valós probléma. Ennek hiánya ellenben inkább a "régi" konstrukciójú járművek motorjának működését befolyásolja, akár hallható módon is (csörög, kopog gyorsításkor). Az úgynevezett túltárolt üzemanyagok esetében is hasonló a helyzet. A "korszerű" , vezérlő elektronikával szabályozott rendszerek viszont elég tág határok között képesek látszólag jól működni. Itt a fogyasztás ugrásszerű változása (leginkább növekedése) árulkodó jel lehet. Tudnám még "boncolni" a témát, de szerintem már így is elég fárasztó voltam, elnézést érte.
Hidd el komám, hogy szeretik használni segédanyagként a vízet. Nekem a kispókom tápszivattyúja repedt meg a fagyás miatt télen, benzin csőve, üa. szűrője repedt meg. Sógor C corsájának a motorja rángatott be, valami üzemanyag kütyüt cseréltek benne, üa. tank leeresztve, 1/3-2/3 arányban víz-üzemanyag. Ja és a legfontosabb a saját két szemem, amikor üzemanyag kút elszámolás alkalmával megmintáztuk a tartályt. Kacsint
akkor erre a problémára a megoldás némi etanol a tankba. nem-igen látok más megoldást
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2414 Dátum: 2011. Szeptember 13. - 20:57:52 »

Új (szégyenteljes) adat: 7,6l gázolaj/100 km. A távnak 2/3-a autópálya 140 km/h körül 4 személlyel alig csomaggal (egy rövidebb távú végsebesség kipróbálással, ami egyébként óra szerint 190 volt), a többi fele-fele országút- város. Szóval sok. Pedig a guminyomást is megnöveltem picit, de ezt nem érdekli ez sem, csak az, hogy vedelhessen bőven. 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!