Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:01:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 309416 alkalommal)
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #2325 Dátum: 2011. Május 27. - 18:42:07 »

Ma tankoltam, 8,7- es átlag. Ebben csak Pest van + 1,5 óra alapjárat a légkondisnál, meg jó sok légkondis várakozás itt- ott. Egyetlen pozitívum, hogy 15 liter E8s volt a benzinben.

Egyébként leonel szerint a nagyfateros vezetési stílusom egyrészt nem fekszik a motornak, másrészt iszonyatosan el van lustulva a motor. Szó szerint azt mondta, vigyem ki pályára és kenjem el száját.

Mióta ezt mondjuk mi is sebikével, nekünk nem akartatok hinni!!!!!!!!!
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2326 Dátum: 2011. Május 27. - 18:57:10 »

Ma tankoltam, 8,7- es átlag. Ebben csak Pest van + 1,5 óra alapjárat a légkondisnál, meg jó sok légkondis várakozás itt- ott. Egyetlen pozitívum, hogy 15 liter E8s volt a benzinben.

Egyébként leonel szerint a nagyfateros vezetési stílusom egyrészt nem fekszik a motornak, másrészt iszonyatosan el van lustulva a motor. Szó szerint azt mondta, vigyem ki pályára és kenjem el száját.

Mióta ezt mondjuk mi is sebikével, nekünk nem akartatok hinni!!!!!!!!!
Joe, én nem nem hiszem, kifejezetten tudom, de nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2327 Dátum: 2011. Május 27. - 19:11:22 »

Akkor most kicsit piszkállak szomszéd.  Vigyorog

Produkáltam magamnak egy rekord fogyasztást.

Február óta, mióta megvettem a kocsit, tegnap repült bele a 10.000-ik kilométer. 
Ezt Lacika két pesti klímás út, helyi poroszkálás, és öt nap melóba járás után, 698 Km megtételét 47,64L-el honorálta!!
Azaz 6,83L/100Km!!     Vigyorog Vigyorog

Kicsit változtattam a vezetési stílusomon, nem akarok mindíg már gyorsulgatni, és eltűnni.
2500 alatt csak szélsőséges esetben váltok, és 3000 fölé nem engedem.
Így is elég dinamikus, és jó a fogyi is.  Kacsint
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2328 Dátum: 2011. Május 27. - 20:26:07 »

Akkor most kicsit piszkállak szomszéd.  Vigyorog

Produkáltam magamnak egy rekord fogyasztást.

Február óta, mióta megvettem a kocsit, tegnap repült bele a 10.000-ik kilométer. 
Ezt Lacika két pesti klímás út, helyi poroszkálás, és öt nap melóba járás után, 698 Km megtételét 47,64L-el honorálta!!
Azaz 6,83L/100Km!!     Vigyorog Vigyorog

Kicsit változtattam a vezetési stílusomon, nem akarok mindíg már gyorsulgatni, és eltűnni.
2500 alatt csak szélsőséges esetben váltok, és 3000 fölé nem engedem.
Így is elég dinamikus, és jó a fogyi is.  Kacsint
Nem piszkáltál. Te rendszeresen jársz országúton, én meg utoljára tavaly augusztusban voltam hosszabb távon. Azóta maximum az M0- ra mentem fel 10-12 km erejéig.  Ehhez képest a standard 8,2fogyasztás nem rossz. Nálam mindig be van kapcsolva a légkondi.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2329 Dátum: 2011. Május 27. - 21:30:47 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #2330 Dátum: 2011. Május 28. - 05:52:33 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Pörgessétek csak,aztán meg megy a sírás mikor motorgenerál van 100.000km-nél,meg váltó csere.Mi? He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2331 Dátum: 2011. Május 28. - 07:31:53 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Pörgessétek csak,aztán meg megy a sírás mikor motorgenerál van 100.000km-nél,meg váltó csere.Mi? He
ez igen csúnya negatívum volt, én nem kívántam nektek semmi rosszat, hm...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2332 Dátum: 2011. Május 28. - 09:28:58 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Pörgessétek csak,aztán meg megy a sírás mikor motorgenerál van 100.000km-nél,meg váltó csere.Mi? He
ez igen csúnya negatívum volt, én nem kívántam nektek semmi rosszat, hm...
és a váltó,hogy jön a pörgetéshez? He (a szelepcsere drágább játék)
Naplózva

06 70/22 11 222
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #2333 Dátum: 2011. Május 28. - 13:48:05 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Pörgessétek csak,aztán meg megy a sírás mikor motorgenerál van 100.000km-nél,meg váltó csere.Mi? He
ez igen csúnya negatívum volt, én nem kívántam nektek semmi rosszat, hm...
és a váltó,hogy jön a pörgetéshez? He (a szelepcsere drágább játék)
A lényeg az,hogy ha valaki nem tudja otthon kihasználni autója adottságait és csak kormosodik-koszolódik a motor,adja kölcsön nekem egy oda-vissza útra autópályázni Ausztriában.Amikor az 1,4 HB-m volt(6,8l/100km fogyival) soha nem jöttek elő ezek a problémák,pedig mindig megkapta a magáét.A dinamikus vezetési stílussal nem teszed tönkre a gépet.Viszont az eszetlenkedéssel igen.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #2334 Dátum: 2011. Május 28. - 14:07:23 »

nem tudok másképpen vezetni, csak "öregurasan". És Évi is csak így tud. Ezen nem lehet változtatni, mert fáj, ha húzatom a motort.
én is tudok úgy vezetni, a fogyinak jó is, de néha azért jól esik alen menünek lenni, hisz mégiscsak a leggyorsabb lacsi  Mosolyog
én felfogom, hogy vannak, akik félnek a motorfelbőgéstől, de átérezni nem. faterom is ilyen, ezért való neki inkább automata dizel, mert benzinessel is nagyon alacsony fordulattal megy, ami sztem a kéziváltós dizelnek sem okés. automatával nem tud 40nel ötösben menni, max 3asban. biztos nem véletlenül. az 1.6 benzin zafiránknak pont az öregüras vezetés ártott meg, eltűntek a lóerők és zabálta az olajat, meg dadogott néha a sok kiégetlen dzsuvától. véleményem szerint a fordulatszám skála max tartománya még belefér a motornak néha, nem véletlenül 6500nál van tiltás és nem 7000nél, mint a fiatokban. no visszatérve, én nekem életem része az autó és az autóversenyek, már pár évesen is a panel ablakból nézegettem órákig az autókat, pedig akkor nem volt nagy választék  Vigyorog , valszeg adrenalin függő is lettem az évek alatt. de sztem kell egy családban egy ilyen ember, hisz sosem volt gond az autóinkkal, mert voltam én, aki kiégette a retket  Vigyorog gondolom van benne valami, mert amióta saját autóim vannak, azóta hiányzik a kormoló nekik, habár 1-2 hetente lemegyek miskolcra a berlingoval, de az az 1.6 dizel az undorító, pont annyira dinamikus, mint a kamionok, együtt lassulunk az emelkedőn padlógázzal.  szégyen ez a teljesítmény egy 2-3 éves technikától ( a nyomatékk 3000nél elfogy és a fordulatszám skálája 7000ig van címkézve. nem mertem még 4000 fölé menni, hisz a nyomatékgörbe ott már a szevaszban van).
szóval sztem a vezetési stílus hamar kialakul, max az évek alatt jön a higgadtság.
Pörgessétek csak,aztán meg megy a sírás mikor motorgenerál van 100.000km-nél,meg váltó csere.Mi? He
ez igen csúnya negatívum volt, én nem kívántam nektek semmi rosszat, hm...
és a váltó,hogy jön a pörgetéshez? He (a szelepcsere drágább játék)
Nem kívántam senkinek rosszat.Csak azt vettem észre,hogy te is szereted kergetni az autót,meg krisz is.Neked volt nemrég motorgenerál.A váltók meg gondolom nem igazán bírják ezt az igénybe vételt.Ez csak egy vélemény,mindenki úgy kergeti az autóját,ahogy akarja.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2335 Dátum: 2011. Május 28. - 14:57:03 »

Csak azt vettem észre,hogy te is szereted kergetni az autót,meg krisz is.Neked volt nemrég motorgenerál.
Pajti, nem generál volt, hanem a kerámiaport kellett kitisztítani a hengerektől. a katalizátor kerámiája tört-zúzodott porrá, ami bekerült oda. fél évig bírta a motor az első hibajelzéstől, de senki sem gondolta komolyan, hogy cserélni kéne a 270ezres alkatrészt. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #2336 Dátum: 2011. Május 29. - 18:59:51 »

Csak azt vettem észre,hogy te is szereted kergetni az autót,meg krisz is.Neked volt nemrég motorgenerál.
Pajti, nem generál volt, hanem a kerámiaport kellett kitisztítani a hengerektől. a katalizátor kerámiája tört-zúzodott porrá, ami bekerült oda. fél évig bírta a motor az első hibajelzéstől, de senki sem gondolta komolyan, hogy cserélni kéne a 270ezres alkatrészt. 
Nekem pedig valami váltótüske vagy mi a franc volt kikopva.-emiatt volt pontatlan,nehézkes a váltás és lett erőltetve ami tolóvilla (nem a léptető) törést okozott.A váltómnak ezenkívül semmi baja nem volt,de volt olcsón uj igy komplett csere lett.
Naplózva

06 70/22 11 222
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #2337 Dátum: 2011. Június 02. - 08:58:01 »

6,55 - vidéki főutak.
A mostani tankolás után még csak 100-egynéhány km-t mentem, de már most lentebb van mutató, mint a legfelső vonás, pedig az előző tankolást követő 100 km-nél még meg sem mozdult. Hát ez van, ha az ember fia
bekapcsolt klímával sportosan/tempósan közlekedik...
Megvolt a tankolás: 7,29 lett a vége egy nagyon spórolós 300km-el...
Viszont a mostani tankolás után is adtam neki a tempós/pörgetős közlekedésből. Még rosszabbul áll a mutató, mint az előző alkalommal...
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2338 Dátum: 2011. Június 13. - 06:57:39 »

Február óta, mióta átvettem az autót, sikerült egy újabb pozitív rekordot döntenem.
Az átlagos 7,2-7,5-es fogyasztás elkezdett lefele kúszni, és többször is elértem már majdnem a számomra bűvösnek tartott 6,8L-es szintet.
A legutóbbi fogyasztás viszont engem is meglepett, 6,75L!!!   Vigyorog

Elkezdtem megszokni az autót, és már jobban odafigyelek a váltásokra, és a kigyorsításokra is.
Nemigen engedem a fordulatot 2000/min alá, a váltás 2500 felett történik, és max 3000-es fordulatig tolom neki.
El is kezdett beállni a fogyasztásom, és már 7L alatti az elmúlt 3 tankolás.

Fontos hozzátennem, hogy szinte csak országúton használom Dorog-Tatabánya viszonylatban, naponta kétszer.
Ez mellé még befut az egyetemre bejutás, ami meg Győrben van.

A február 17.-i átvétel óta sikerült 11500Km-t beleraknom, már kezdem érezni az autó erősségeit, és gyengéit, de jól döntöttem az autó mellett!  Vigyorog
Nagy, kényelmes, hosszú utakra kifejezetten ideális, és már nem akar mindenki letolni az útról.  Vigyorog

Előző gazdija kicsit rendetlen volt, és nem adott meg neki mindent, így azért kellett eddig költenem rá, de nem bánom.

A fogyasztás meg számomra tökéletes, a majdnem fapados Lanosom is megette a hegyeken át a maga 6,5 literjét, klíma, meg sok egyéb más nélkül. 
 
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #2339 Dátum: 2011. Június 13. - 07:31:51 »

Yeti:
"A fogyasztás meg számomra tökéletes, a majdnem fapados Lanosom is megette a hegyeken át a maga 6,5 literjét, klíma, meg sok egyéb más nélkül.  Menő"

Arról nem is beszélve, hogy így teljes jogú Lacetti Klubos lettél, ami önmagában is véve főnyeremény! Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!