Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 08:32:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 311125 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1800 Dátum: 2010. Június 10. - 19:54:18 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1801 Dátum: 2010. Június 11. - 07:44:43 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1802 Dátum: 2010. Június 11. - 08:30:03 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1803 Dátum: 2010. Június 11. - 08:35:29 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1804 Dátum: 2010. Június 11. - 08:51:11 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt.
MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1805 Dátum: 2010. Június 11. - 09:38:40 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt.
MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot.
akkor ezek szerint én francia benyót szokok használni  Mosolyog
ez a teszt nekem gyanús volt, nem tűnik hitelesnek
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1806 Dátum: 2010. Június 11. - 14:12:31 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt.
MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot.
OMW frászt osztrák benzint kap! Magyart. Százhalombattán lepároltat, finomítottat. Belső infó...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1807 Dátum: 2010. Június 11. - 14:42:34 »

http://www.mami.hu/pdf/Benzinteszt_cikk_II.pdf
E szerint nincs baj a benzinnel.
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
Krisz, ne haragudj, de te honnét vetted, hogy ez egy megrendelt teszt volt? Nekem pont az jön át mindkét cikkben, hogy az iskola tanulói saját kíváncsiságuk kielégítésére csinálták őket.

Cap, nem hiszem a 600-as gixer motorja akkora eltérést mutatna a miénkhez képest. Persze vannak eltérések, de pl. mi nem is tudjuk abban a fordulatszámtartományban használni (mit használni- elérni), mint az.

Szerintem ez a mérés nagyon régóta a leghihetőbb, amit láttam.

Nem hinném ugyanakkor, hogy a Shellnek megérni a benzint áthajózni Angliából, viszont az OMVnek majdnek mindegy, hogy a sajátot hozza át, vagy a MOLtól veszi szvsz.(Valószínűsítem, hogy mindkettőt egyébként)
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1808 Dátum: 2010. Június 11. - 14:50:04 »

Az OMW a magyar piacra a MOL- tól vásárol. De csak idéntől. Ez a teszt meg 2006- os.
Az autó könyvébe nekem meg az volt írva, hogy 95- ös (vagy jobb) oktánszámú üzemanyagot használjak.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1809 Dátum: 2010. Június 11. - 14:57:46 »

Az OMW a magyar piacra a MOL- tól vásárol. De csak idéntől. Ez a teszt meg 2006- os.
Az autó könyvébe nekem meg az volt írva, hogy 95- ös (vagy jobb) oktánszámú üzemanyagot használjak.
...és azokkal is tesztelték
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1810 Dátum: 2010. Június 15. - 09:06:06 »

7.7L / 100Km
Sok város és légkondi. Mosolyog
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1811 Dátum: 2010. Június 15. - 11:39:29 »

7.7L / 100Km
Sok város és légkondi. Mosolyog
Kicsit húúúzos a légkondid fogyasztása  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #1812 Dátum: 2010. Június 15. - 12:13:46 »

Nekem a Suzuki-tól lassan átszokó lábammal nem nagyon sikeredik 9,5l alá menni, többszöri teli tankkal lemérve. A motor 1.4-es, 80% E85+benzin keverékével járok. Nem hajtom, kíméletesen gyorsítok kb. 3000-nél váltok eggyel fentebb, esetleg a 4. -et ki is hagyom, 3-ból 5-be váltok. Kb fele város, fele autópálya, napi használat, kb. 2*20km. Összehasonlításképpen az 1.3-as japán tisztán e85-el kb 7,5 litert evett, sokkal pörgősebben hajtva, nem nagyon kímélve, pályán 140-150-el.
A lacsiba legutóbb sikerült 66,6 liter üzemanyagot a tankba csorgatni, így megerősítem egyes fórumtársak hasonló eredményét. Hogy ez a kút "érdeme-e" (Avia) vagy a tank ennyivel nagyobb, nem tudom eldönteni. Ez azért jelentősen is befolyásolhatja a számított fogyasztást.
Minden esetre kicsit sokallom ezt a fogyasztást. Az első tankolásom kb 10 liter tiszta (MOL kút) 95-ös benzin volt, azzal sem volt kisebb a fogyasztás, bár ismerve a szintjelző bizonytalanságát, csak saccra tudom ezt mondani.

A mostaninál már nem szeretnék lomhábban utazni, vezetni. Ha nincs jobb tippetek (azt hiszem már kiveséztetek mindent), akkor eltűröm, hogy ez ennyit kér, de meg nem békélek vele.

Azért egyszer majd kipróbálom egy tőlünk nyugatabbra eső benzinkút nedűjével is...

 
 
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1813 Dátum: 2010. Június 15. - 12:19:19 »

7.7L / 100Km
Sok város és légkondi. Mosolyog
Kicsit húúúzos a légkondid fogyasztása  Vigyorog Vigyorog

Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1814 Dátum: 2010. Június 15. - 13:21:53 »

Nekem a Suzuki-tól lassan átszokó lábammal nem nagyon sikeredik 9,5l alá menni, többszöri teli tankkal lemérve. A motor 1.4-es, 80% E85+benzin keverékével járok. Nem hajtom, kíméletesen gyorsítok kb. 3000-nél váltok eggyel fentebb, esetleg a 4. -et ki is hagyom, 3-ból 5-be váltok. Kb fele város, fele autópálya, napi használat, kb. 2*20km. Összehasonlításképpen az 1.3-as japán tisztán e85-el kb 7,5 litert evett, sokkal pörgősebben hajtva, nem nagyon kímélve, pályán 140-150-el.
A lacsiba legutóbb sikerült 66,6 liter üzemanyagot a tankba csorgatni, így megerősítem egyes fórumtársak hasonló eredményét. Hogy ez a kút "érdeme-e" (Avia) vagy a tank ennyivel nagyobb, nem tudom eldönteni. Ez azért jelentősen is befolyásolhatja a számított fogyasztást.
Minden esetre kicsit sokallom ezt a fogyasztást. Az első tankolásom kb 10 liter tiszta (MOL kút) 95-ös benzin volt, azzal sem volt kisebb a fogyasztás, bár ismerve a szintjelző bizonytalanságát, csak saccra tudom ezt mondani.

A mostaninál már nem szeretnék lomhábban utazni, vezetni. Ha nincs jobb tippetek (azt hiszem már kiveséztetek mindent), akkor eltűröm, hogy ez ennyit kér, de meg nem békélek vele.

Azért egyszer majd kipróbálom egy tőlünk nyugatabbra eső benzinkút nedűjével is...

 
 
Az E85 jelentősen növeli a fogyasztást. Az 1.3-as Suzukihoz meg szerintem nem érdemes mérni, más kategória. Ha jól emlékszem 795kg, a Lacsi 1100kg.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!