Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 16:25:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 311369 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1665 Dátum: 2010. április 29. - 18:18:51 »


Szombaton reggel én sem akartam elhinni, amit számoltam:

Majdnem 47 litert tankoltam 652 km-re. Mindig az első kattanásig nyomom, aztán felkerekítem valahány száz forintra. Ez így olyan 7,23 L/100 km.
A szándékom a kis fogyasztás volt, de magam is meglepődtem az eredményen. A titok: pályán 110, max. 120 nagyon ritkán, többi országút 80-100 között.

Ez kábé 1- 1,5 L-es spórolás, szóval meggondolandó mondjuk egy 500 km-es úton, ahol ezáltal a zsebben maradhat kb. egy pálya-matrica ára.
Magyarul a 3000-es fordult körül használod. Kacsint
Városban max. 3-asban, országúton kb. 90-ig négyes, feljebb meg a 110 van 3000 körül. Mosolyog

Nem, nem!

Én 60-nál már 5-ösben megyek, ha nem gyorsítok. Úgyhogy az állandó 3000-es fordulat csak a 100 körül igaz, 5-ösben.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1666 Dátum: 2010. április 29. - 20:56:28 »


Szombaton reggel én sem akartam elhinni, amit számoltam:

Majdnem 47 litert tankoltam 652 km-re. Mindig az első kattanásig nyomom, aztán felkerekítem valahány száz forintra. Ez így olyan 7,23 L/100 km.
A szándékom a kis fogyasztás volt, de magam is meglepődtem az eredményen. A titok: pályán 110, max. 120 nagyon ritkán, többi országút 80-100 között.

Ez kábé 1- 1,5 L-es spórolás, szóval meggondolandó mondjuk egy 500 km-es úton, ahol ezáltal a zsebben maradhat kb. egy pálya-matrica ára.
Magyarul a 3000-es fordult körül használod. Kacsint
Városban max. 3-asban, országúton kb. 90-ig négyes, feljebb meg a 110 van 3000 körül. Mosolyog

Nem, nem!

Én 60-nál már 5-ösben megyek, ha nem gyorsítok. Úgyhogy az állandó 3000-es fordulat csak a 100 körül igaz, 5-ösben.
Hm.. Én még sohasem kapcsoltam ötödikbe 80 alatt.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1667 Dátum: 2010. április 29. - 21:59:14 »


Szombaton reggel én sem akartam elhinni, amit számoltam:

Majdnem 47 litert tankoltam 652 km-re. Mindig az első kattanásig nyomom, aztán felkerekítem valahány száz forintra. Ez így olyan 7,23 L/100 km.
A szándékom a kis fogyasztás volt, de magam is meglepődtem az eredményen. A titok: pályán 110, max. 120 nagyon ritkán, többi országút 80-100 között.

Ez kábé 1- 1,5 L-es spórolás, szóval meggondolandó mondjuk egy 500 km-es úton, ahol ezáltal a zsebben maradhat kb. egy pálya-matrica ára.
Magyarul a 3000-es fordult körül használod. Kacsint
Városban max. 3-asban, országúton kb. 90-ig négyes, feljebb meg a 110 van 3000 körül. Mosolyog

Nem, nem!

Én 60-nál már 5-ösben megyek, ha nem gyorsítok. Úgyhogy az állandó 3000-es fordulat csak a 100 körül igaz, 5-ösben.
Hm.. Én még sohasem kapcsoltam ötödikbe 80 alatt.

Cirkálni 2000-es fordulaton is lehet. Minél kevesebbet forog, annál kevesebbet fogyaszt.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1668 Dátum: 2010. április 30. - 07:18:15 »


Szombaton reggel én sem akartam elhinni, amit számoltam:

Majdnem 47 litert tankoltam 652 km-re. Mindig az első kattanásig nyomom, aztán felkerekítem valahány száz forintra. Ez így olyan 7,23 L/100 km.
A szándékom a kis fogyasztás volt, de magam is meglepődtem az eredményen. A titok: pályán 110, max. 120 nagyon ritkán, többi országút 80-100 között.

Ez kábé 1- 1,5 L-es spórolás, szóval meggondolandó mondjuk egy 500 km-es úton, ahol ezáltal a zsebben maradhat kb. egy pálya-matrica ára.
Magyarul a 3000-es fordult körül használod. Kacsint
Városban max. 3-asban, országúton kb. 90-ig négyes, feljebb meg a 110 van 3000 körül. Mosolyog

Nem, nem!

Én 60-nál már 5-ösben megyek, ha nem gyorsítok. Úgyhogy az állandó 3000-es fordulat csak a 100 körül igaz, 5-ösben.
Hm.. Én még sohasem kapcsoltam ötödikbe 80 alatt.

Cirkálni 2000-es fordulaton is lehet. Minél kevesebbet forog, annál kevesebbet fogyaszt.
Ez nem teljesen így van, mert pl. ha a "motorféket" vesszük, ott pöröghet 4ezret is, mégis kevesebbet eszik olyankor, mint alapjáraton.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1669 Dátum: 2010. április 30. - 07:47:56 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1670 Dátum: 2010. április 30. - 07:53:20 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.

Sőt alacsony fordulaton erőlködik a motor, a szelepek elkokszosodásához vezet. A káros anyag kibocsátás is magasabb.
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1671 Dátum: 2010. április 30. - 08:04:17 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.

Sőt alacsony fordulaton erőlködik a motor, a szelepek elkokszosodásához vezet. A káros anyag kibocsátás is magasabb.

Szerintem 2000-es fordulaton nem erőlködik a motor, és biztos vagyok benne, hogy kevesebbet fogyaszt, mint 3000-nél.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1672 Dátum: 2010. április 30. - 13:35:33 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.

Sőt alacsony fordulaton erőlködik a motor, a szelepek elkokszosodásához vezet. A káros anyag kibocsátás is magasabb.

Szerintem 2000-es fordulaton nem erőlködik a motor, és biztos vagyok benne, hogy kevesebbet fogyaszt, mint 3000-nél.
De ez biztosan nincs így, ha gyorsítanod szükséges: Nézd csak meg a saját motorod kimért motordiagnosztikai eredményeit: 2000-es fordulaton mind a nyomaték, mind a teljesítmény JÓVAL kisebb, mint 3000 környékén.
Szerintem... Kacsint
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1673 Dátum: 2010. április 30. - 14:53:54 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.

Sőt alacsony fordulaton erőlködik a motor, a szelepek elkokszosodásához vezet. A káros anyag kibocsátás is magasabb.

Szerintem 2000-es fordulaton nem erőlködik a motor, és biztos vagyok benne, hogy kevesebbet fogyaszt, mint 3000-nél.


De ez biztosan nincs így, ha gyorsítanod szükséges: Nézd csak meg a saját motorod kimért motordiagnosztikai eredményeit: 2000-es fordulaton mind a nyomaték, mind a teljesítmény JÓVAL kisebb, mint 3000 környékén.
Szerintem... Kacsint
Ez mind igaz, de én állandó tempónál (fordulatnál) hasosnlítanám össze. És még mindig tartom az állításom (bizonyítani nem tudom Mosolyog)
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1674 Dátum: 2010. április 30. - 17:27:39 »

A motornak van egy karakterisztikája, amihez tartozik egy fogyasztási görbe. Nem biztos, hogy az optimális fogyasztás alacsony fordulatnál van.

Sőt alacsony fordulaton erőlködik a motor, a szelepek elkokszosodásához vezet. A káros anyag kibocsátás is magasabb.

Szerintem 2000-es fordulaton nem erőlködik a motor, és biztos vagyok benne, hogy kevesebbet fogyaszt, mint 3000-nél.


De ez biztosan nincs így, ha gyorsítanod szükséges: Nézd csak meg a saját motorod kimért motordiagnosztikai eredményeit: 2000-es fordulaton mind a nyomaték, mind a teljesítmény JÓVAL kisebb, mint 3000 környékén.
Szerintem... Kacsint
Ez mind igaz, de én állandó tempónál (fordulatnál) hasosnlítanám össze. És még mindig tartom az állításom (bizonyítani nem tudom Mosolyog)
Ez biztos így van. A legtöbb autónal 2000-3000-ig van a zöld zóna, ami a leggazdaságosabb. Tacumánál meg ha jól emlékszem 1500-2500-ig. Az más kérdés, hogy gyorsításnál érdemes visszaváltani.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1675 Dátum: 2010. Május 01. - 07:58:19 »

Szerintem meg a zöld zóna parasztvakítás. Ahogy pl. az Ignisben a pillanatnyi fogyasztásmérés.

Speciel én vezetés közben nem nézegetem a fordulatszámlálót. Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1676 Dátum: 2010. Május 01. - 09:11:48 »

Szerintem meg a zöld zóna parasztvakítás. Ahogy pl. az Ignisben a pillanatnyi fogyasztásmérés.

Speciel én vezetés közben nem nézegetem a fordulatszámlálót. Kacsint
Csak álló helyzetben? Akkor meg minek? Takard le, hogy ne zavarjon! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1677 Dátum: 2010. Május 01. - 09:22:53 »

Szerintem meg a zöld zóna parasztvakítás. Ahogy pl. az Ignisben a pillanatnyi fogyasztásmérés.

Speciel én vezetés közben nem nézegetem a fordulatszámlálót. Kacsint
Csak álló helyzetben? Akkor meg minek? Takard le, hogy ne zavarjon! Kacsint Vigyorog
Mondom: vezetés közben. nem a fordulatszámláló alapján váltok.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1678 Dátum: 2010. Május 01. - 09:24:33 »

Apropó.

Tankoltam. Fogyit Athee számolta: 8,5. Állandóan 3 fővel, városban, légkondival. Kivétel 34 km. M0 a talira menet. Nem volt benne E85.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1679 Dátum: 2010. Május 01. - 09:33:16 »

azt álmodtam, hogy van egy motorom a lacsi mellett, és mindkettőbe e85-öt tankoltam egy mol kúton a benzinre, persze tudatosan.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!