Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 22:25:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 311604 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1620 Dátum: 2010. április 16. - 11:58:50 »

Tankoltam és 9,6l lett a fogy. De kit érdekel, mikor 154Ft a gáz! Vigyorog
Naplózva


LPG
kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #1621 Dátum: 2010. április 16. - 12:06:00 »

Krisz, ha jól látom, ez ugyanaz az adalékanyag amit kb. egy hete belinkeltél ( http://www.plus20.hu/index.html ) Szóval kipróbáltad, és aránylag jó lett az eredmény - úgy, hogy nagyreszt E85 volt a tankban (ha jól értem az hozzászólásodban).

Lehet, hogy mi is kipróbáljuk, hogy legyen más "eredmény is". Most mondjuk nekünk is félig van E85-el (minden 5. tankolaskor félig töltjük, hátha lemarja a kormot). Ha kifogyott a benzin+etanol keverék, szerzek ebből a trutyiból.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1622 Dátum: 2010. április 16. - 14:04:51 »

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/04/16/ausztriaba_jarnak_a_magyarok_tankolni/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1623 Dátum: 2010. április 16. - 15:52:38 »

Tankoltam és 9,6l lett a fogy. De kit érdekel, mikor 154Ft a gáz! Vigyorog
Ócsójános!!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Én csakéz'is 330-ért veszek benzint... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1624 Dátum: 2010. április 16. - 17:14:57 »

Krisz, ha jól látom, ez ugyanaz az adalékanyag amit kb. egy hete belinkeltél ( http://www.plus20.hu/index.html ) Szóval kipróbáltad, és aránylag jó lett az eredmény - úgy, hogy nagyreszt E85 volt a tankban (ha jól értem az hozzászólásodban).

Lehet, hogy mi is kipróbáljuk, hogy legyen más "eredmény is". Most mondjuk nekünk is félig van E85-el (minden 5. tankolaskor félig töltjük, hátha lemarja a kormot). Ha kifogyott a benzin+etanol keverék, szerzek ebből a trutyiból.
Igen ua. http://www.plus20.hu/index.html És a fogyim továbra is jól alakul.Jelenleg 323km áll a napiszámláló 0-a full tankról és az óa 3/4-n van pontosan.A szer előtt ilyen km-nél már igencsak fél tanknál jártam.Most mondjuk a java rész vidék ebből és max 110 km/h a sebesség.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. - 17:19:29 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #1625 Dátum: 2010. április 16. - 20:33:18 »

Sziasztok.
Én ma voltam tankolni. Sima 95-t tankolok. E85 -t még soha nem használtam és most már egy ideje adalékanyag sincs benne, 6,48l lett az átlagfogyasztásom. Szerintem ez már adalékkal sem fog lejjebb menni......bár még ha melegedik az idő?! Majd meglátjuk.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1626 Dátum: 2010. április 16. - 22:44:25 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1627 Dátum: 2010. április 17. - 08:36:09 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Az a baj a dízellel, hogy csak 5 sebességes és nagyobb tempónál (országút, pálya) pörög. Meg ugye a dízelekkel szinte folyamatosan padlógázon megy a többség, mert az nem tűnik olyan gyilkolásnak, mint a benzinest tiltásig forgatni (pedig ua.). Persze azt nem tudom, Te hogy vezetsz.

Mindig ugyanott tankolsz? Nem lehet, hogy a kúton csalnak a mennyiséggel? Picit többet mutat a kút, mint amit kitöltesz és máris borul a fogyi...
Naplózva

Pittike
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1628 Dátum: 2010. április 17. - 09:01:28 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Az a baj a dízellel, hogy csak 5 sebességes és nagyobb tempónál (országút, pálya) pörög. Meg ugye a dízelekkel szinte folyamatosan padlógázon megy a többség, mert az nem tűnik olyan gyilkolásnak, mint a benzinest tiltásig forgatni (pedig ua.). Persze azt nem tudom, Te hogy vezetsz.

Mindig ugyanott tankolsz? Nem lehet, hogy a kúton csalnak a mennyiséggel? Picit többet mutat a kút, mint amit kitöltesz és máris borul a fogyi...
Igaza van Pittikének!Én is hallom mikor a dieseles lámpánál való indulásnál mellettem pörgeti és kapcsolgat fölfelé.Pedig ezekkel nyomatékból kell menni és mielőbb szurkálni felfelé a seb.fokozatokat.
Naplózva

06 70/22 11 222
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1629 Dátum: 2010. április 17. - 21:49:40 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Az a baj a dízellel, hogy csak 5 sebességes és nagyobb tempónál (országút, pálya) pörög. Meg ugye a dízelekkel szinte folyamatosan padlógázon megy a többség, mert az nem tűnik olyan gyilkolásnak, mint a benzinest tiltásig forgatni (pedig ua.). Persze azt nem tudom, Te hogy vezetsz.

Mindig ugyanott tankolsz? Nem lehet, hogy a kúton csalnak a mennyiséggel? Picit többet mutat a kút, mint amit kitöltesz és máris borul a fogyi...
Igaza van Pittikének!Én is hallom mikor a dieseles lámpánál való indulásnál mellettem pörgeti és kapcsolgat fölfelé.Pedig ezekkel nyomatékból kell menni és mielőbb szurkálni felfelé a seb.fokozatokat.
Különböző helyeken tankoltam, így elvileg a mennyiségek pontosak. A dízel technikát elég régen használom, (az örvénykamrás korszak óta), így érzem, hogy meddig ésszerű pörgetni. Az zavar, hogy kifejezetten odafigyelek a használatra és mégis ennyi. Ha pörgetném, mint aki wankel motorhoz szokott, akkor elfogadnám a mennyiséget, de békésen 2000-2500-ig pörgetem, ha hirtelen helyzet van,  akkor is max 3500-ig, ugyanis ezeket nincs értelme tovább, mivel kifullad és egy váltás után ismét húz a turbo miatt.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1630 Dátum: 2010. április 18. - 08:36:34 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Az a baj a dízellel, hogy csak 5 sebességes és nagyobb tempónál (országút, pálya) pörög. Meg ugye a dízelekkel szinte folyamatosan padlógázon megy a többség, mert az nem tűnik olyan gyilkolásnak, mint a benzinest tiltásig forgatni (pedig ua.). Persze azt nem tudom, Te hogy vezetsz.

Mindig ugyanott tankolsz? Nem lehet, hogy a kúton csalnak a mennyiséggel? Picit többet mutat a kút, mint amit kitöltesz és máris borul a fogyi...
Igaza van Pittikének!Én is hallom mikor a dieseles lámpánál való indulásnál mellettem pörgeti és kapcsolgat fölfelé.Pedig ezekkel nyomatékból kell menni és mielőbb szurkálni felfelé a seb.fokozatokat.
Különböző helyeken tankoltam, így elvileg a mennyiségek pontosak. A dízel technikát elég régen használom, (az örvénykamrás korszak óta), így érzem, hogy meddig ésszerű pörgetni. Az zavar, hogy kifejezetten odafigyelek a használatra és mégis ennyi. Ha pörgetném, mint aki wankel motorhoz szokott, akkor elfogadnám a mennyiséget, de békésen 2000-2500-ig pörgetem, ha hirtelen helyzet van,  akkor is max 3500-ig, ugyanis ezeket nincs értelme tovább, mivel kifullad és egy váltás után ismét húz a turbo miatt.
Én is diesel párti vagyok de most benyás lett.(sajnos)Kipróbálnék szivesen már egy dieselt lacsiból.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1631 Dátum: 2010. április 18. - 20:20:34 »

Tankoltam.
A szokásos pesti útjaim légkondival: horror. 10,85 liter!  Ez így már ráfizetés.

Mivel AVIA kútnál jártam adtam egy utolsó esélyt 35 liter E85 és 19,58 liter benzin.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1632 Dátum: 2010. április 18. - 21:08:48 »

Tankoltam.
A szokásos pesti útjaim légkondival: horror. 10,85 liter!  Ez így már ráfizetés.

Mivel AVIA kútnál jártam adtam egy utolsó esélyt 35 liter E85 és 19,58 liter benzin.
jobb lett volna a majd 20l benyát 15l-nél megállitani.És adj időt az ecunak átállni.Nekem most nagyon kedvezően alakul igy óra szerint mert fél tanknál már 470km állt a napi számláló.340km-nél többet ilyen óraállásnál nem birtam csinálni.Kiváncsi leszek a végére.
Naplózva

06 70/22 11 222
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1633 Dátum: 2010. április 18. - 21:52:50 »

724 km vegyes (kb. fele-fele város-országút) menet után 7,5l. Alakul, (8,0 és 7,8 után) de még mindíg a dízel átlag legteteje. 
Az a baj a dízellel, hogy csak 5 sebességes és nagyobb tempónál (országút, pálya) pörög. Meg ugye a dízelekkel szinte folyamatosan padlógázon megy a többség, mert az nem tűnik olyan gyilkolásnak, mint a benzinest tiltásig forgatni (pedig ua.). Persze azt nem tudom, Te hogy vezetsz.

Mindig ugyanott tankolsz? Nem lehet, hogy a kúton csalnak a mennyiséggel? Picit többet mutat a kút, mint amit kitöltesz és máris borul a fogyi...
Igaza van Pittikének!Én is hallom mikor a dieseles lámpánál való indulásnál mellettem pörgeti és kapcsolgat fölfelé.Pedig ezekkel nyomatékból kell menni és mielőbb szurkálni felfelé a seb.fokozatokat.
Különböző helyeken tankoltam, így elvileg a mennyiségek pontosak. A dízel technikát elég régen használom, (az örvénykamrás korszak óta), így érzem, hogy meddig ésszerű pörgetni. Az zavar, hogy kifejezetten odafigyelek a használatra és mégis ennyi. Ha pörgetném, mint aki wankel motorhoz szokott, akkor elfogadnám a mennyiséget, de békésen 2000-2500-ig pörgetem, ha hirtelen helyzet van,  akkor is max 3500-ig, ugyanis ezeket nincs értelme tovább, mivel kifullad és egy váltás után ismét húz a turbo miatt.
Én is diesel párti vagyok de most benyás lett.(sajnos)Kipróbálnék szivesen már egy dieselt lacsiból.
Én szívesen odaadom egy próbakörre - ha Nyíregyházán jársz.  Mosolyog Egyébként szerintem jól sikerült a karakterisztikája, pont hétköznapi átlagos használathoz lett hangolva. 2000-től már nagyon szépen húz, de alatta sem használhatatlan (mint pl. a ford 1.4d, 1.6d motorjai, meg mások).
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1634 Dátum: 2010. április 19. - 07:45:52 »

Autópálya M6. Nagyobb étvágya volt, mint vártam. Szabályos sebesség határán mentem és 9L evett az 1.4 moci.
Ez hogy viszonyul a gyári adathoz? Vagy a Ti tapasztalatotokhoz?
Újra töltve és futva -csak a sebesség arányok csökkentek. Igyekeztem az út felét 130körül, a másik felét 120körül megtenni.
Benya maradt még a városi közlekedésre is. Így 40L 513km = 7,79 átlag.
A múltkori 9Litert a tartós +130as tempó számlájára írom.. 
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!