ferencv
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
|
« Hozzászólás #1590 Dátum: 2010. április 07. - 00:02:46 » |
|
Jaj, én meg le sem merem írni a legutolsó fogyimat,annyira szemtelenül alacsony volt.Bp és közeli környéke járással,általában esti vagy hétvégi időpontokban,amikor lehet gond nélkül haladni,sehol nem mentem 70-nél gyorsabban és nem pörgettem.Így lett 7,09liter.Mindig egyformán tankolok az első kattanásig.
És akkor nekem írod, hogy tűnjek el a topikból?! Ma tankoltam, nekem 9,1 lett a fogyi. Arról meg nem tehetek, hogy csak 165ft 1 liter gáz. Hali! Neked milyen a beépitett gázrendszered, hol rakattad bele? Mekkora a pótkeréktartály? Itt rakata be http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/indexZavoli rendszer és asszem 40L a tartály (bocs h beleszóltam) Kösz a gyors választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #1591 Dátum: 2010. április 07. - 04:57:47 » |
|
A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1592 Dátum: 2010. április 07. - 11:57:57 » |
|
A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
Nem is az. ez egy normális fogyasztás. Nekem is hasonló lehetne, plusz egy nyúl, de most az emelést kihagyom, mert Rudinál van garazsirozva. Amúgy egy kis beszámoló? Hol jártatok, milyen volt, miket ajánlanátok? Szívesen olvasnánk róla.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1593 Dátum: 2010. április 07. - 20:24:40 » |
|
A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
Nem is az. ez egy normális fogyasztás. Nekem is hasonló lehetne, plusz egy nyúl, de most az emelést kihagyom, mert Rudinál van garazsirozva. Amúgy egy kis beszámoló? Hol jártatok, milyen volt, miket ajánlanátok? Szívesen olvasnánk róla. OFF Sőőr, knédli, bryndza, parenyica, meg erdő. Kicsit sztereotíp vagyok..? Ja, és Skoda.. Amúgy szeretem azt az országot. ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1594 Dátum: 2010. április 09. - 04:34:40 » |
|
Autópálya M6. Nagyobb étvágya volt, mint vártam. Szabályos sebesség határán mentem és 9L evett az 1.4 moci. Ez hogy viszonyul a gyári adathoz? Vagy a Ti tapasztalatotokhoz?
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1595 Dátum: 2010. április 09. - 07:08:15 » |
|
Autópálya M6. Nagyobb étvágya volt, mint vártam. Szabályos sebesség határán mentem és 9L evett az 1.4 moci. Ez hogy viszonyul a gyári adathoz? Vagy a Ti tapasztalatotokhoz?
Ezek szerint én az 1.8-al ne békétlenkedjek a 9l miatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1596 Dátum: 2010. április 09. - 13:09:03 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1597 Dátum: 2010. április 09. - 16:58:47 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1598 Dátum: 2010. április 09. - 17:47:51 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül. Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1599 Dátum: 2010. április 09. - 21:02:52 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül. Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél. Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.? A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1600 Dátum: 2010. április 09. - 21:31:02 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül. Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél. Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.? A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... Bocs, de nem stimmel, mert vagy Volvo, vagy X5, mert az utóbbi BMW! Amúgy meg terepjárók mint nagy dögök, de van pénzük a tulajoknak, hogy hasítsanak gátlástalanul.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1601 Dátum: 2010. április 09. - 21:35:13 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül. Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél. Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.? A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... tavaj mentünk Horvátba 2felnőt,1 gyerek, +1heti cucc hátul oda fele éjjel mentünk vissza fele nappal klímával (940km oda vissza) asszem 7 vagy 7,5 volt a fogyi ,max 140km/h tempóval (1,4 sedan).
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1602 Dátum: 2010. április 09. - 21:35:46 » |
|
130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban. 120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül. Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél. Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.? A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... Bocs, de nem stimmel, mert vagy Volvo, vagy X5, mert az utóbbi BMW! Amúgy meg terepjárók mint nagy dögök, de van pénzük a tulajoknak, hogy hasítsanak gátlástalanul. Igen, ezt írtam (egy)volvo + (egy)X5-t. Sajna kapkodom, mert párhuzamosan írom a suliban a szakgyak írásbelit A Volvo úgy tolta a levegőt, mint az X5-ös. Magyarán sz*r a légellenállása, ami kissé meglepett.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1604 Dátum: 2010. április 10. - 07:14:50 » |
|
Nem hiszek a csodaszerekben, de azért kipróbálhatod.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|