Lacetti klub fórum
2024. November 12. - 02:22:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 317298 alkalommal)
ferencv
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #1590 Dátum: 2010. április 07. - 00:02:46 »

Jaj, én meg le sem merem írni a legutolsó fogyimat,annyira szemtelenül alacsony volt.Bp és közeli környéke járással,általában esti vagy hétvégi időpontokban,amikor lehet gond nélkül haladni,sehol nem mentem 70-nél gyorsabban és nem pörgettem.Így lett 7,09liter.Mindig egyformán tankolok az első kattanásig.
És akkor nekem írod, hogy tűnjek el a topikból?! Ma tankoltam, nekem 9,1 lett a fogyi. Arról meg nem tehetek, hogy csak 165ft 1 liter gáz. Vigyorog

Hali!

Neked milyen a beépitett gázrendszered, hol rakattad bele?
Mekkora a pótkeréktartály?

Itt rakata be http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/index
Zavoli rendszer és asszem 40L a tartály  Mosolyog
(bocs h beleszóltam) 

Kösz a gyors választ.
Naplózva
kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #1591 Dátum: 2010. április 07. - 04:57:47 »

A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1592 Dátum: 2010. április 07. - 11:57:57 »

A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
Nem is az. ez egy normális fogyasztás. Nekem is hasonló lehetne, plusz egy nyúl, de most az emelést kihagyom, mert Rudinál van garazsirozva. Kacsint

Amúgy egy kis beszámoló? Hol jártatok, milyen volt, miket ajánlanátok? Szívesen olvasnánk róla. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1593 Dátum: 2010. április 07. - 20:24:40 »

A cseh út alatt 8.5 literes átlagfogyasztás volt, főleg autópályán, néha hegyen-völgyön át. Mondjuk tele volt az autó. Ez nem tűnik rossznak...
Nem is az. ez egy normális fogyasztás. Nekem is hasonló lehetne, plusz egy nyúl, de most az emelést kihagyom, mert Rudinál van garazsirozva. Kacsint

Amúgy egy kis beszámoló? Hol jártatok, milyen volt, miket ajánlanátok? Szívesen olvasnánk róla. Kacsint Vigyorog
OFF
Sőőr, knédli, bryndza, parenyica, meg erdő. Kicsit sztereotíp vagyok..? Vigyorog Vigyorog Ja, és Skoda.. Vigyorog
Amúgy szeretem azt az országot. Mosolyog
ON
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1594 Dátum: 2010. április 09. - 04:34:40 »

Autópálya M6. Nagyobb étvágya volt, mint vártam. Szabályos sebesség határán mentem és 9L evett az 1.4 moci.
Ez hogy viszonyul a gyári adathoz? Vagy a Ti tapasztalatotokhoz?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1595 Dátum: 2010. április 09. - 07:08:15 »

Autópálya M6. Nagyobb étvágya volt, mint vártam. Szabályos sebesség határán mentem és 9L evett az 1.4 moci.
Ez hogy viszonyul a gyári adathoz? Vagy a Ti tapasztalatotokhoz?
Ezek szerint én az 1.8-al ne békétlenkedjek a 9l miatt  He
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1596 Dátum: 2010. április 09. - 13:09:03 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1597 Dátum: 2010. április 09. - 16:58:47 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1598 Dátum: 2010. április 09. - 17:47:51 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1599 Dátum: 2010. április 09. - 21:02:52 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.?
A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... 
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1600 Dátum: 2010. április 09. - 21:31:02 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.?
A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... 
Bocs, de nem stimmel, mert vagy Volvo, vagy X5, mert az utóbbi BMW! Amúgy meg terepjárók mint nagy dögök, de van pénzük a tulajoknak, hogy hasítsanak gátlástalanul.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1601 Dátum: 2010. április 09. - 21:35:13 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.?
A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... 
tavaj mentünk Horvátba 2felnőt,1 gyerek, +1heti cucc hátul oda fele éjjel mentünk vissza fele nappal klímával (940km oda vissza) asszem 7 vagy 7,5 volt a fogyi ,max 140km/h tempóval (1,4 sedan).
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1602 Dátum: 2010. április 09. - 21:35:46 »

130-nál már rendesen pörög a motor, az 1.4 nem tudom mennyit, de az 1.6 3900 körül, szóval akkor már kell valamit fogyasztania. Tapasztalatom szerint az óra szerinti 100-120 az, amikor a legkevesebbet eszi.

Ugyanaz az áttétel az 1.4-ben és 1.6-ban.

120 fölött a légellenállás elkezdi rohamosan megfogni az autót, ezért innentől a fogyasztás is elszabadul. 9l teljesen korrekt autópálya tempóban köbcentitől függetlenül.
Ha az áttétel ugyanaz, gondolom a lökethossz is, akkor gondolom a hengerfuratokban tér el az 1,4-es és 1,6-os. Amúgy ami a fogyasztást illeti: nekem takarékos, mert amint azt már többször írtam, tetőboxszal, nyaralásra megpakolva klímával letudtuk 7,5-ből pályán. A kilencet kicsit sokallom. Fordulat 4000-4100 közötti óra szerinti 140-nél.
Erre emlékeztem és pont ezért várom, hogy kinek van mért adata 1.4 mocival autópályán.?
A legrosszabb légellenállást pedig a volvo mutatta ,meg az X5. Utóbbi érthető, de a volvo olyan mint a metro , tolja a levegőt. 150-160nal elment mellettem és megrázta a lacsi fenekét a levegő... 
Bocs, de nem stimmel, mert vagy Volvo, vagy X5, mert az utóbbi BMW! Amúgy meg terepjárók mint nagy dögök, de van pénzük a tulajoknak, hogy hasítsanak gátlástalanul.
Igen, ezt írtam (egy)volvo + (egy)X5-t. Sajna kapkodom, mert párhuzamosan írom a suliban a szakgyak írásbelit
A Volvo úgy tolta a levegőt, mint az X5-ös. Magyarán sz*r a légellenállása, ami kissé meglepett.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1603 Dátum: 2010. április 10. - 07:07:54 »

Ezt a terméket most találtam. Igaz lehet? He  http://www.plus20.hu/index.html
Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1604 Dátum: 2010. április 10. - 07:14:50 »

Ezt a terméket most találtam. Igaz lehet? He  http://www.plus20.hu/index.html
Nem hiszek a csodaszerekben, de azért kipróbálhatod.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!