Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 14:21:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 312106 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1305 Dátum: 2009. December 05. - 21:17:34 »

OFF
Múltkor kipróbáltam egy automatás Mondeo kombit.12 éves,2.0-s benzines.Mi tagadás,érdekes élmény volt.Ülés/tükör fűtés,kipörgésgátló,abs,2 légzsák,man. klíma,tetőablak,sport fokozat,ilyesmik.200.000 Forintért vette.Kis kaszni munka van vele.
ON
Tulaj szerint 7 és 8 lityi között van a fogyi.
Hogyne. Lejtmenetben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1306 Dátum: 2009. December 05. - 23:23:12 »

Mint igértem a fogyim oda- vissza 866 km volt, meg persze némi egyebek is, hazafelé végig esőben, így 8,07 lett, a részidő jobb volt, igaz akkor is volt eső, de nem a pályán, nagyobb sebességnél. Ez első tankolásnál 7,03, most pedig 9,05 volt, nem azonos km-ekkel persze. Ebben már volt pesti bevásárlási dugó is, meg sok kis táv, romlott is egyből ennyit a második tankolásra. Sajnos nem azonos helyen volt a tankolás, itt is lehet némi difi...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1307 Dátum: 2009. December 05. - 23:56:32 »

OFF
Múltkor kipróbáltam egy automatás Mondeo kombit.12 éves,2.0-s benzines.Mi tagadás,érdekes élmény volt.Ülés/tükör fűtés,kipörgésgátló,abs,2 légzsák,man. klíma,tetőablak,sport fokozat,ilyesmik.200.000 Forintért vette.Kis kaszni munka van vele.
ON
Tulaj szerint 7 és 8 lityi között van a fogyi.
Azután pedig elindul +2Literrel  Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1308 Dátum: 2009. December 06. - 12:50:08 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1309 Dátum: 2009. December 06. - 13:16:59 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Azért nem volt nagy reagálás, mert nem hiszünk ezekben a trükkökben általában. Sokszor jön egy- egy zseni, aki kitalálja a frankót, elad egy csomó kütyüt, azután meg néma csönd, majd elmúlik pár év, és jön egy másik zseni. Meggyőződésem, hogy egy csővel, vagy mágnessel, stb- stb, ha javulna fogyasztás, és a teljesítmény, akkor azt már gyárilag is beszerelnék, de érdekes módon egyik ilyet sem vittek még be a szériákba, talán nem véletlenül. Emlékszem, a Ladáknál kínáltak szűkítőt, ami valóban csökkenthette a fogyit, mert azt tette, mintha nem nyomták volna egy pontnál tovább a gázpedált. Aki vesz ilyet, és valóban csökken a fogyija, az azért van, mert ilyenkor figyeli a vezetését, és AKARJA, hogy jobb legyen a fogyija, pláne, ha sokat fizetett érte. Azután már nem figyeli, és mi lesz? Minden marad a régiben. Szerintem.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1310 Dátum: 2009. December 06. - 13:38:34 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Azért nem volt nagy reagálás, mert nem hiszünk ezekben a trükkökben általában. Sokszor jön egy- egy zseni, aki kitalálja a frankót, elad egy csomó kütyüt, azután meg néma csönd, majd elmúlik pár év, és jön egy másik zseni. Meggyőződésem, hogy egy csővel, vagy mágnessel, stb- stb, ha javulna fogyasztás, és a teljesítmény, akkor azt már gyárilag is beszerelnék, de érdekes módon egyik ilyet sem vittek még be a szériákba, talán nem véletlenül. Emlékszem, a Ladáknál kínáltak szűkítőt, ami valóban csökkenthette a fogyit, mert azt tette, mintha nem nyomták volna egy pontnál tovább a gázpedált. Aki vesz ilyet, és valóban csökken a fogyija, az azért van, mert ilyenkor figyeli a vezetését, és AKARJA, hogy jobb legyen a fogyija, pláne, ha sokat fizetett érte. Azután már nem figyeli, és mi lesz? Minden marad a régiben. Szerintem.

Szerintem ez a figura egy újabb kalandor a gazdagodjunk meg a hiszékeny embereken szélhámos körből!
Naplózva

95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1311 Dátum: 2009. December 06. - 13:48:01 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Azért nem volt nagy reagálás, mert nem hiszünk ezekben a trükkökben általában. Sokszor jön egy- egy zseni, aki kitalálja a frankót, elad egy csomó kütyüt, azután meg néma csönd, majd elmúlik pár év, és jön egy másik zseni. Meggyőződésem, hogy egy csővel, vagy mágnessel, stb- stb, ha javulna fogyasztás, és a teljesítmény, akkor azt már gyárilag is beszerelnék, de érdekes módon egyik ilyet sem vittek még be a szériákba, talán nem véletlenül. Emlékszem, a Ladáknál kínáltak szűkítőt, ami valóban csökkenthette a fogyit, mert azt tette, mintha nem nyomták volna egy pontnál tovább a gázpedált. Aki vesz ilyet, és valóban csökken a fogyija, az azért van, mert ilyenkor figyeli a vezetését, és AKARJA, hogy jobb legyen a fogyija, pláne, ha sokat fizetett érte. Azután már nem figyeli, és mi lesz? Minden marad a régiben. Szerintem.

Szerintem ez a figura egy újabb kalandor a gazdagodjunk meg a hiszékeny embereken szélhámos körből!
Ez az ezt akartam! Minél több és szélesebb véleményt, akár pozitív vagy negatív. Tovább-tovább akarom, hogy mindenki megszólaljon.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1312 Dátum: 2009. December 06. - 13:49:15 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Azért nem volt nagy reagálás, mert nem hiszünk ezekben a trükkökben általában. Sokszor jön egy- egy zseni, aki kitalálja a frankót, elad egy csomó kütyüt, azután meg néma csönd, majd elmúlik pár év, és jön egy másik zseni. Meggyőződésem, hogy egy csővel, vagy mágnessel, stb- stb, ha javulna fogyasztás, és a teljesítmény, akkor azt már gyárilag is beszerelnék, de érdekes módon egyik ilyet sem vittek még be a szériákba, talán nem véletlenül. Emlékszem, a Ladáknál kínáltak szűkítőt, ami valóban csökkenthette a fogyit, mert azt tette, mintha nem nyomták volna egy pontnál tovább a gázpedált. Aki vesz ilyet, és valóban csökken a fogyija, az azért van, mert ilyenkor figyeli a vezetését, és AKARJA, hogy jobb legyen a fogyija, pláne, ha sokat fizetett érte. Azután már nem figyeli, és mi lesz? Minden marad a régiben. Szerintem.

Szerintem ez a figura egy újabb kalandor a gazdagodjunk meg a hiszékeny embereken szélhámos körből!
Hát erről beszéltem Nyuszómuszó! Csak én árnyaltan fogalmaztam, pedig nem kellett volna. 99%-ban szélhámosok ezek a zsenik, ahogy Sebijoe nevén nevezte őket. Azok bizony!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1313 Dátum: 2009. December 06. - 13:55:53 »

Azonban, ha jól láttam akkor akár kereshetnénk is a klubnak.  Most 17 ezerért kínálják karácsonyra és ha nem felel meg, visszaküldve a 23ezret az akció nélküli árat térítik vissza. ( lehet, hogy én értelmezem rosszul, majd megnézitek) Ha pedig beválik, egy esetleges teszt után, akár 100Km.-ént 600Ft-ot takaríthatunk meg
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1314 Dátum: 2009. December 06. - 14:04:30 »

Ezekben a kütyükben én sem hiszek. De te tehetsz egy próbát. Vigyorog Ha nem jön be visszakapod a pénzed(talán).
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1315 Dátum: 2009. December 06. - 18:49:39 »

Nekem szigorúan csak bp-s fogyim: 40.3 liter és 435 km.
Az nem is rossz.
Őszintén szólva már pár hónapja betartom Sebijoe tanácsát és igyekszem tartani a 3000-es fordulatot (3-asban 3000-es ford = 60), persze van amikor megszokásból 4-esbe rakom, mert zavar hogy hangos. Vigyorog

És bejön? Jobb a fogyid? Mert én szinte mindig alacsony fordulaton megyek. Városban például, ha nem kell gyorsítani, 50 felett 5-ösben csorgok. 1500-2000 közötti fordulaton gyakran haladok. Ez lenne a gond? Pályán viszont az a baj, hogy 4000-en áll a mutató.
kevesebb a károsanyagkibocsájtás 3000-nél tartva, meg egyébként is 2 és 4 ezer fordulat között egészséges a mai motorokkal bánni. nekem így jobb lett a fogyim 2.5 literrel gusztustalan városi 'haladásnál'. így a 2-esben 3000 fordulat (40) sem gáz, legalább jobban ki lehet gyorsítani Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1316 Dátum: 2009. December 06. - 18:52:23 »

Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Mosolyog

Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid?
bocsi, csak eltűntem pár napja (mióta ismét hajadon vagyunk megesett párszor Vigyorog). a motorféknél viszont szinte semmit nem használ üzemanyagból a motor, ezért is jó használni a bizonyos intervallumot
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1317 Dátum: 2009. December 08. - 08:29:59 »

Sajnálattal tapasztalom, hogy a felvetésemre még csak nem is reagáltok Metloaf kivételével, pedig szerintem a fogyikat mindenki csak elfogadja és nem elégedett vele. A 20%- os fogyicsökkentés autóinknál abszolút nem elhanyagolható. Nem értem a passzivitást: ami lehetne akár pozitív, akár negatív. He He He
Egy Einstein nevű pasas azt mondta, hogy.....
Ha nem tévedek senki nem cáfolta meg az energiamegmaradás törvényét?! Akkor meg, hogy lehet kevesebb üzemanyaggal nagyobb teljesítményt elérni?? Veszel egy korszerűbb autót! de ugyanazzal az autóval a nagy számok törvénye alapján ugyanazt produkálod.
Lásd a klub átlagos fogyasztását cc ugyanaz tipusoként.
Jobb ha az árát beletankolod, az legalább hasznosul  Kacsint
Üdv
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #1318 Dátum: 2009. December 08. - 18:13:36 »

Remélem nem leszek kizárva.....48,71L/760Km hihihi
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1319 Dátum: 2009. December 08. - 18:26:20 »

Remélem nem leszek kizárva.....48,71L/760Km hihihi
Kizárva nem leszel, de a legközelebb tankold tele a gépet, és azt is írd meg, hogy akkor mi lett az eredmény. No meg a kettőt együtt is. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!