diablo77
|
|
« Hozzászólás #1275 Dátum: 2009. December 01. - 07:19:50 » |
|
Annyira azért nem sajnálom, hogy nem Lexusom van, pláne hogy az árából kijönne 3db fullos Cruze. Engem csak az dühít, hogy a keveset fogyasztó ergo kevésbé szennyező autók annyira drágák, pedig én is szivesen használnék környezetkímélő Priust vagy más ilyen hibrided. Jut eszembe, pénteken áttam is egy hibrid Toyota Camryt, hát szép autó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 01. - 09:13:07 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1276 Dátum: 2009. December 01. - 08:34:30 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2009. December 01. - 09:14:51 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1278 Dátum: 2009. December 01. - 09:51:17 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb? nem 165-ös nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1279 Dátum: 2009. December 01. - 09:58:32 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb? nem 165-ös nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15 Ebből kifolyólag valóban 3 centivek keskenyebb a futófelülete a télinek. Nem csapott be. Zárójelben óvatosan megemlítem, hogy ilyen nyári gumival, csak nyugat Európában mernék autózni, ahol valóban utak vannak, és nem annak látszó valamik, mint nálunk sok helyen.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1280 Dátum: 2009. December 01. - 10:46:52 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb? nem 165-ös nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15 Ebből kifolyólag valóban 3 centivel keskenyebb a futófelülete a télinek. Nem csapott be. Zárójelben óvatosan megemlítem, hogy ilyen nyári gumival, csak nyugat Európában mernék autózni, ahol valóban utak vannak, és nem annak látszó valamik, mint nálunk sok helyen. A nyári kerekeink nekünk is 17"-k, nem okozott különösebb gondot közlekedni velük, pedig én nem csak a főutakon járok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1281 Dátum: 2009. December 02. - 10:38:43 » |
|
Nekem szigorúan csak bp-s fogyim: 40.3 liter és 435 km.
Az nem is rossz. Őszintén szólva már pár hónapja betartom Sebijoe tanácsát és igyekszem tartani a 3000-es fordulatot (3-asban 3000-es ford = 60), persze van amikor megszokásból 4-esbe rakom, mert zavar hogy hangos.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2009. December 02. - 11:30:43 » |
|
Most 8.1 lett a fogyi.Hmm..Nem való ilyen melegbe a téligumi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1283 Dátum: 2009. December 02. - 12:51:44 » |
|
Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Korai öröm: tegnap megint tankoltam. Szinte csupa autópálya után (esőben 110-120, szárazon 130-150, utóbbi volt többségben), 507 km 45,5 L benzinnel: majd 9 L!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1284 Dátum: 2009. December 02. - 12:54:43 » |
|
Nekem szigorúan csak bp-s fogyim: 40.3 liter és 435 km.
Az nem is rossz. Őszintén szólva már pár hónapja betartom Sebijoe tanácsát és igyekszem tartani a 3000-es fordulatot (3-asban 3000-es ford = 60), persze van amikor megszokásból 4-esbe rakom, mert zavar hogy hangos. És bejön? Jobb a fogyid? Mert én szinte mindig alacsony fordulaton megyek. Városban például, ha nem kell gyorsítani, 50 felett 5-ösben csorgok. 1500-2000 közötti fordulaton gyakran haladok. Ez lenne a gond? Pályán viszont az a baj, hogy 4000-en áll a mutató.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2009. December 02. - 22:06:12 » |
|
Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1286 Dátum: 2009. December 03. - 08:44:30 » |
|
Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1287 Dátum: 2009. December 03. - 08:50:37 » |
|
Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid? Én nem fogyizom..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2009. December 03. - 12:04:20 » |
|
Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid? Én nem fogyizom.. Köszi szépen, akkor jó étvágyat az ebédhez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2009. December 03. - 13:26:59 » |
|
Én pedig városban is használom az 5. fokozatot akár 50-nél is, ha folyamatosan lehet haladni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|