Lacetti klub fórum
2024. November 12. - 07:19:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 317319 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1275 Dátum: 2009. December 01. - 07:19:50 »

Én csak olyankor keseredek el egy kicsit, amikor azt olvasom, hogy az üresen is 2.1 tonna Lexus RX450h városban 8.3liter fogyaszt 100km-en.
Drága Tanár Úr! Gondold végig, hogy az árkülönbözetből hány litert tudnál venni, mennyivel több km-t mehetnél a falánk Lacettivel, és ne feledd a lényeget sem, hogy nem nagyon szeretnénk Téged, ha beállítanál egy ilyen Lexussal, mert egy hangyányit írigykednénk- gondolom, de nem biztos. Kacsint Vigyorog Vagy mégis? He Kacsint Vigyorog
Annyira azért nem sajnálom, hogy nem Lexusom van, pláne hogy az árából kijönne 3db fullos Cruze. Vigyorog
Engem csak az dühít, hogy a keveset fogyasztó ergo kevésbé szennyező autók annyira drágák, pedig én is szivesen használnék környezetkímélő Priust vagy más ilyen hibrided. Jut eszembe, pénteken áttam is egy hibrid Toyota Camryt, hát szép autó
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 01. - 09:13:07 írta diablo77 » Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1276 Dátum: 2009. December 01. - 08:34:30 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2009. December 01. - 09:14:51 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb?
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1278 Dátum: 2009. December 01. - 09:51:17 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb?

nem 165-ös  Mosolyog

nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1279 Dátum: 2009. December 01. - 09:58:32 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb?

nem 165-ös  Mosolyog

nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15
Ebből kifolyólag valóban 3 centivek keskenyebb a futófelülete a télinek. Nem csapott be. Zárójelben óvatosan megemlítem, hogy ilyen nyári gumival, csak nyugat Európában mernék autózni, ahol valóban utak vannak, és nem annak látszó valamik, mint nálunk sok helyen.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1280 Dátum: 2009. December 01. - 10:46:52 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.
Milyen gumid van, hogy 3cm-rel keskenyebb?

nem 165-ös  Mosolyog

nyári: 215/40R17, téli: 185/60R15
Ebből kifolyólag valóban 3 centivel keskenyebb a futófelülete a télinek. Nem csapott be. Zárójelben óvatosan megemlítem, hogy ilyen nyári gumival, csak nyugat Európában mernék autózni, ahol valóban utak vannak, és nem annak látszó valamik, mint nálunk sok helyen.

A nyári kerekeink nekünk is 17"-k, nem okozott különösebb gondot közlekedni velük, pedig én nem csak a főutakon járok.
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1281 Dátum: 2009. December 02. - 10:38:43 »

Nekem szigorúan csak bp-s fogyim: 40.3 liter és 435 km.
Az nem is rossz.
Őszintén szólva már pár hónapja betartom Sebijoe tanácsát és igyekszem tartani a 3000-es fordulatot (3-asban 3000-es ford = 60), persze van amikor megszokásból 4-esbe rakom, mert zavar hogy hangos. Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2009. December 02. - 11:30:43 »

Most 8.1 lett a fogyi.Hmm..Nem való ilyen melegbe a téligumi.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1283 Dátum: 2009. December 02. - 12:51:44 »

Sok országút, kicsi város, kicsi pálya, 470 km, átlag 8,1 L. Eddig majd 9-eket fogyasztott a drága, valószínűleg a felrakott, 3 cm-rel keskenyebb téli gumi is beleszólt a dologba.

Korai öröm: tegnap megint tankoltam. Szinte csupa autópálya után (esőben 110-120, szárazon 130-150, utóbbi volt többségben), 507 km 45,5 L benzinnel: majd 9 L! 
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1284 Dátum: 2009. December 02. - 12:54:43 »

Nekem szigorúan csak bp-s fogyim: 40.3 liter és 435 km.
Az nem is rossz.
Őszintén szólva már pár hónapja betartom Sebijoe tanácsát és igyekszem tartani a 3000-es fordulatot (3-asban 3000-es ford = 60), persze van amikor megszokásból 4-esbe rakom, mert zavar hogy hangos. Vigyorog

És bejön? Jobb a fogyid? Mert én szinte mindig alacsony fordulaton megyek. Városban például, ha nem kell gyorsítani, 50 felett 5-ösben csorgok. 1500-2000 közötti fordulaton gyakran haladok. Ez lenne a gond? Pályán viszont az a baj, hogy 4000-en áll a mutató.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2009. December 02. - 22:06:12 »

Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Mosolyog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1286 Dátum: 2009. December 03. - 08:44:30 »

Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Mosolyog

Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid?
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1287 Dátum: 2009. December 03. - 08:50:37 »

Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Mosolyog

Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid?
Én nem fogyizom.. Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1288 Dátum: 2009. December 03. - 12:04:20 »

Áhh!! 90 alatt soha nem volt még a váltóm 5-ösben.Ezt a 3000-es rpm-t ma figyeltem,én 3000-s fordulaton 3-asban majdnem 65-el megyek,a 4-es 80 és az ötös 100 felett picivel.Ettől függetlenül belterületen mindig 3-asban megyek és nagyon sokat használom a motorféket.Van úgy hogy csak szimplán a visszakapcsolgatás pont eléggé lelassít egy kanyarra.Nem kell 2 méteres féktávokat venni,nem a F1-ben vagyunk. Mosolyog

Na de a kérdés megválaszolatlan maradt (bár nem Neked tettem fel, hanem Weres cartársnak), szóval jobb ettől a fogyid?
Én nem fogyizom.. Vigyorog Vigyorog

Köszi szépen, akkor jó étvágyat az ebédhez.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2009. December 03. - 13:26:59 »

Én pedig városban is használom az 5. fokozatot akár 50-nél is, ha folyamatosan lehet haladni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!