Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 22:07:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 317286 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #105 Dátum: 2007. December 03. - 17:21:29 »

Igen nagyon nem mindegy, hogy mekkora lejtőről beszélünk, így ha a sebességet úgy lehet tartani, hogy üresben van mindenképpen az a takarékos megoldás, de ha megszalad a motorfék a gazdaságos.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #106 Dátum: 2007. December 03. - 18:16:16 »

Megnyugtatásul...céges új caddy-nk, amiben 2,0 PDTDI van a maga 140 pacijával, 2500 km-nél jár és 9 literes az étvágya. Lehet, hogy mégsem álhír az atók szoftveres programozása, amely az első párezer km alatt nyomja be a naftát? Nekem a cetti 10-12000-nél ált be 8 körülre, előtte nagy átlagban bő 9 volt.
Bocsánat, helyesbítenem kell! A caddynkben csak 1,9 PDTDI van és 105 LE. Csak a hitelesség kedvéért, merthogy hülyeségeket beszéltem. Sorry.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #107 Dátum: 2007. December 03. - 18:44:44 »

Megnyugtatásul...céges új caddy-nk, amiben 2,0 PDTDI van a maga 140 pacijával, 2500 km-nél jár és 9 literes az étvágya. Lehet, hogy mégsem álhír az atók szoftveres programozása, amely az első párezer km alatt nyomja be a naftát? Nekem a cetti 10-12000-nél ált be 8 körülre, előtte nagy átlagban bő 9 volt.
Bocsánat, helyesbítenem kell! A caddynkben csak 1,9 PDTDI van és 105 LE. Csak a hitelesség kedvéért, merthogy hülyeségeket beszéltem. Sorry.
Semmi baj.
Haver Passat-ja 1.9 TDI, az is városban 10 alatt nemigen kullog. Pedig nem versenyez, igaz automata. De 1200 Kg-s autó, pláne városban...
A suzuki 800 Kg, az is városban inkább 8, mint 7. Akkor meg??
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #108 Dátum: 2007. December 04. - 08:10:10 »

Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! Kacsint A biztosági része nem volt kérdéses számomra.
Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h Vigyorog-, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani  Vigyorog Vigyorog

Köszi a válaszokat

Komlói út?


Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Mosolyog
Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Vigyorog
Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #109 Dátum: 2007. December 04. - 08:16:08 »

Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! Kacsint A biztosági része nem volt kérdéses számomra.
Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h Vigyorog-, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani  Vigyorog Vigyorog

Köszi a válaszokat

Komlói út?


Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Mosolyog
Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Vigyorog
Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Vigyorog
Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #110 Dátum: 2007. December 04. - 09:15:43 »

Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! Kacsint A biztosági része nem volt kérdéses számomra.
Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h Vigyorog-, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani  Vigyorog Vigyorog

Köszi a válaszokat

Komlói út?


Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Mosolyog
Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Vigyorog
Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Vigyorog
Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé?
bingó!  Kacsint Netán számíthatok arra, hogy egyszer reggel szembe jössz..He Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #111 Dátum: 2007. December 04. - 10:07:05 »

Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! Kacsint A biztosági része nem volt kérdéses számomra.
Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h Vigyorog-, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani  Vigyorog Vigyorog

Köszi a válaszokat

Komlói út?


Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Mosolyog
Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Vigyorog
Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Vigyorog
Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé?
bingó!  Kacsint Netán számíthatok arra, hogy egyszer reggel szembe jössz..He Vigyorog
Lehet, mert ha tehetem, szívesen megyek Pécsre. Rokonok is vannak, de egyébként is imádom azt a várost! Nem tudom, miért, de nagyon szimpatikus! Sokfelé megfordultam már az országban, de egyik sem ragadott meg ennyire. Évente egyszer mindenképpen kell menni, nov 1 körül temetőbe. De nemegyszer volt rá példa, hogy egy hosszú hétvégén felkerekedtünk, foglaltam szobát egy szállodában és eltöltöttünk ott 2-3 napot. Szóval semmi sem lehetetlen, majd ha megismerlek villogok ezerrel!  Vigyorog
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #112 Dátum: 2007. December 04. - 13:07:23 »

9 lityi lett a fogyim, pedig hideg van és városozom.
Viszont 12 eKm átlépve. Lehet, hogy ezért csökkent???
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #113 Dátum: 2007. December 04. - 14:13:45 »

legfrisseb fogyim 8.8 ful város
Naplózva

kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #114 Dátum: 2007. December 04. - 14:47:08 »

9 lityi lett a fogyim, pedig hideg van és városozom.
Viszont 12 eKm átlépve. Lehet, hogy ezért csökkent???
Szerintem nem. Szerintem a klubkutya okozza, ahogy a kocsi elé kötve rohangálva besegít.... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #115 Dátum: 2007. December 04. - 18:54:17 »

9 lityi lett a fogyim, pedig hideg van és városozom.
Viszont 12 eKm átlépve. Lehet, hogy ezért csökkent???
Szerintem nem. Szerintem a klubkutya okozza, ahogy a kocsi elé kötve rohangálva besegít.... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
IGAZ! Erre nem gondoltam. Kacsint De hidegbe neki is több csont jár!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #116 Dátum: 2007. December 05. - 09:56:08 »

Legfrissebb fogyasztási adatom: 1 üveg unicummal és 2 sörrel akár 300 Km-t is elmegyek persze a Lacsi hátsó ulésén.HI-HI-HI.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #117 Dátum: 2007. December 05. - 14:40:46 »

Az sem olcsóbb! Üdv: LadiGidy az antialkoholista
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #118 Dátum: 2007. December 05. - 15:46:18 »

Az sem olcsóbb! Üdv: LadiGidy az antialkoholista
Sőt!
Naplózva

fantomas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #119 Dátum: 2007. December 06. - 18:12:36 »

550 km alatt 43,5 liter OMV Carrera gurult le a torkán.Ez 7,78-as fogyinak felel meg országút 90-100 körül és vidéki városi forgalom vegyesen(fele-fele).Kb két hónapja egy kevés klímával 8,3 volt.Az 1,0-ás Suzuki utáni sokkot kiheverve már nem is olyan sok....A cimborám most vett egy 1,4 16V (75LE) Fabiát , az 6,9-et fogyasztott vegyesben.Szerintem 1-1,5literrel  magasabb fogyasztás elfogadható  a nagyobb méret,nehezebb autó  és plusz 20 paci miatt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!