95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #105 Dátum: 2007. December 03. - 17:21:29 » |
|
Igen nagyon nem mindegy, hogy mekkora lejtőről beszélünk, így ha a sebességet úgy lehet tartani, hogy üresben van mindenképpen az a takarékos megoldás, de ha megszalad a motorfék a gazdaságos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #106 Dátum: 2007. December 03. - 18:16:16 » |
|
Megnyugtatásul...céges új caddy-nk, amiben 2,0 PDTDI van a maga 140 pacijával, 2500 km-nél jár és 9 literes az étvágya. Lehet, hogy mégsem álhír az atók szoftveres programozása, amely az első párezer km alatt nyomja be a naftát? Nekem a cetti 10-12000-nél ált be 8 körülre, előtte nagy átlagban bő 9 volt.
Bocsánat, helyesbítenem kell! A caddynkben csak 1,9 PDTDI van és 105 LE. Csak a hitelesség kedvéért, merthogy hülyeségeket beszéltem. Sorry.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #107 Dátum: 2007. December 03. - 18:44:44 » |
|
Megnyugtatásul...céges új caddy-nk, amiben 2,0 PDTDI van a maga 140 pacijával, 2500 km-nél jár és 9 literes az étvágya. Lehet, hogy mégsem álhír az atók szoftveres programozása, amely az első párezer km alatt nyomja be a naftát? Nekem a cetti 10-12000-nél ált be 8 körülre, előtte nagy átlagban bő 9 volt.
Bocsánat, helyesbítenem kell! A caddynkben csak 1,9 PDTDI van és 105 LE. Csak a hitelesség kedvéért, merthogy hülyeségeket beszéltem. Sorry. Semmi baj. Haver Passat-ja 1.9 TDI, az is városban 10 alatt nemigen kullog. Pedig nem versenyez, igaz automata. De 1200 Kg-s autó, pláne városban... A suzuki 800 Kg, az is városban inkább 8, mint 7. Akkor meg??
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #108 Dátum: 2007. December 04. - 08:10:10 » |
|
Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! A biztosági része nem volt kérdéses számomra. Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h -, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani Köszi a válaszokat Komlói út? Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #109 Dátum: 2007. December 04. - 08:16:08 » |
|
Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! A biztosági része nem volt kérdéses számomra. Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h -, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani Köszi a válaszokat Komlói út? Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #110 Dátum: 2007. December 04. - 09:15:43 » |
|
Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! A biztosági része nem volt kérdéses számomra. Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h -, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani Köszi a válaszokat Komlói út? Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé? bingó! Netán számíthatok arra, hogy egyszer reggel szembe jössz..
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #111 Dátum: 2007. December 04. - 10:07:05 » |
|
Üresben alapjáratit fogyaszt, esetleg többet is bekapcsolt villanycuccoknál, és főleg: NEM BIZTONSÁGOS!!! Szétégetheted így a féket, és amennyíben hirtelen gyorsítani kell valamiért, késel, mert kuplung ki, sebesség be, kuplung vissza, esetleg rántás, szóval nem szabad! A fékszervó is gyengébb ilyenkor, nem kicsit, nagyon! Remélem meggyőztelek!?! Komolyabb lejtőn pedig felér egy öngyilkossággal! Üdv: LadiGidy /öreg autós, és szakoktató/
Tökéletesen! A biztosági része nem volt kérdéses számomra. Pécsen van 1-1,2km lassú lejtő (2+2sáv) ahol a lejtő tetején lévő sebesség (üresben guruláskor) azonos a lejtő alján lévővel -szigorúan 50Km/h -, tehát igen kellemes adottságú. Mivel majd minden nap használom, ezért a sok kicsi sokra megy gondolatát igyekszem hasznosítani Köszi a válaszokat Komlói út? Az se rossz út, mert jóóóóóóóóóóóóó hosszú táv, de durvább és ott motorfék kell. Én a Siklósi úton gurulgatok... Egyébként más kocsi tipusok gurulási tempója más és más. Sokszor 'legyorsulok' csendes gurulásban más autókat(városban). Ez is a Lacsik pozitív tulajdonságai közé tartozik. Ami a temető mellett vezet ki a kesztyűgyár mellett a volt Fema felé? bingó! Netán számíthatok arra, hogy egyszer reggel szembe jössz.. Lehet, mert ha tehetem, szívesen megyek Pécsre. Rokonok is vannak, de egyébként is imádom azt a várost! Nem tudom, miért, de nagyon szimpatikus! Sokfelé megfordultam már az országban, de egyik sem ragadott meg ennyire. Évente egyszer mindenképpen kell menni, nov 1 körül temetőbe. De nemegyszer volt rá példa, hogy egy hosszú hétvégén felkerekedtünk, foglaltam szobát egy szállodában és eltöltöttünk ott 2-3 napot. Szóval semmi sem lehetetlen, majd ha megismerlek villogok ezerrel! Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #112 Dátum: 2007. December 04. - 13:07:23 » |
|
9 lityi lett a fogyim, pedig hideg van és városozom. Viszont 12 eKm átlépve. Lehet, hogy ezért csökkent???
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #113 Dátum: 2007. December 04. - 14:13:45 » |
|
legfrisseb fogyim 8.8 ful város
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #115 Dátum: 2007. December 04. - 18:54:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #116 Dátum: 2007. December 05. - 09:56:08 » |
|
Legfrissebb fogyasztási adatom: 1 üveg unicummal és 2 sörrel akár 300 Km-t is elmegyek persze a Lacsi hátsó ulésén.HI-HI-HI.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #117 Dátum: 2007. December 05. - 14:40:46 » |
|
Az sem olcsóbb! Üdv: LadiGidy az antialkoholista
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #118 Dátum: 2007. December 05. - 15:46:18 » |
|
Az sem olcsóbb! Üdv: LadiGidy az antialkoholista
Sőt!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fantomas
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #119 Dátum: 2007. December 06. - 18:12:36 » |
|
550 km alatt 43,5 liter OMV Carrera gurult le a torkán.Ez 7,78-as fogyinak felel meg országút 90-100 körül és vidéki városi forgalom vegyesen(fele-fele).Kb két hónapja egy kevés klímával 8,3 volt.Az 1,0-ás Suzuki utáni sokkot kiheverve már nem is olyan sok....A cimborám most vett egy 1,4 16V (75LE) Fabiát , az 6,9-et fogyasztott vegyesben.Szerintem 1-1,5literrel magasabb fogyasztás elfogadható a nagyobb méret,nehezebb autó és plusz 20 paci miatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|