Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 05:25:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 310945 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #75 Dátum: 2007. November 16. - 19:17:39 »

Kripic! Gondolom sajnos ugyanugy töltötted, mint eddig. Vagy rohadt sokat ivott most a kocsid /volt oka rá?/, vagy a jól bevállt kutad, bizony lehet, hogy lopós lett. Mindig egyformán kell etetni a jószágot, és akkor van esély a pontos fogyasztást megmérni. Közel 300 Ft-os benzinnél nagy a csábítás ám! Képzeld mindenkit csak 5-10%-kal vágnak át, és tankoljon csak 50 kocsi. Nem láttam még éhező kutast. Talán a következő tankolásnál nem kapsz agyvérzést. Drukkolok Neked! Nekem is volt hasonló körülmények közötti autózásnál 2 liter különbség, amit máshogy nem értek, csak úgy, hogy támogatom a kutasok nehéz sorsát. Amúgy szívesen. Üdv: LadiGidy
A korábbiakat nem mondom véletlenül , már 120Km -t tettem meg de még mindíg bő telit jelez a tank
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #76 Dátum: 2007. November 16. - 20:03:45 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #77 Dátum: 2007. November 17. - 17:02:48 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Hiszek neked! Hasonló tapasztalattal...
(DE) Én a metamatikának jobban hiszek. Mérj valami paramétert (pl. gyorsulás, xxxx fordulatnál a km/h adat) és úgy hasonlítsd össze. Én a fordulatot próbáltam. Először 6000fordulattal (majd 5000)próbáltam, de sajna a harmadik fokozatnál már nem sikerált elérni lakott területen  Vigyorog kint meg mindig van valami akadály  Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #78 Dátum: 2007. November 18. - 09:07:39 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Hiszek neked! Hasonló tapasztalattal...
(DE) Én a metamatikának jobban hiszek. Mérj valami paramétert (pl. gyorsulás, xxxx fordulatnál a km/h adat) és úgy hasonlítsd össze. Én a fordulatot próbáltam. Először 6000fordulattal (majd 5000)próbáltam, de sajna a harmadik fokozatnál már nem sikerált elérni lakott területen  Vigyorog kint meg mindig van valami akadály  Kacsint

A gázpedál holtjátékát náhányan már régen 0 közelébe állítottuk, így az "állása" önmagában nem sokat mond annak sem , aki még ezt nem tette vagy nem is teszi meg. Mégis saccolgattam én is: 5-ben ~1cm ~110 km/ó.
Üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #79 Dátum: 2007. November 18. - 12:15:38 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Hiszek neked! Hasonló tapasztalattal...
(DE) Én a metamatikának jobban hiszek. Mérj valami paramétert (pl. gyorsulás, xxxx fordulatnál a km/h adat) és úgy hasonlítsd össze. Én a fordulatot próbáltam. Először 6000fordulattal (majd 5000)próbáltam, de sajna a harmadik fokozatnál már nem sikerált elérni lakott területen  Vigyorog kint meg mindig van valami akadály  Kacsint

A gázpedál holtjátékát náhányan már régen 0 közelébe állítottuk, így az "állása" önmagában nem sokat mond annak sem , aki még ezt nem tette vagy nem is teszi meg. Mégis saccolgattam én is: 5-ben ~1cm ~110 km/ó.
Üdv
Bowdenspanolás nekem is megvolt akkor és ebben teljesen igazad van. Aki nem szüntette meg a holtjátékot, annak soha nem lesz fél centi.  Másképp kellett volna leírnom, de talán ebből is kiderül, hogy mit akartam mondani vele.
Bár gazdaságilag nem tudom felmérni, mit jelentett volna ha az ÖMV bekebelezi a MOL-t, de spec nekem bejönne a benyájuk! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #80 Dátum: 2007. November 18. - 13:24:34 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Hiszek neked! Hasonló tapasztalattal...
(DE) Én a metamatikának jobban hiszek. Mérj valami paramétert (pl. gyorsulás, xxxx fordulatnál a km/h adat) és úgy hasonlítsd össze. Én a fordulatot próbáltam. Először 6000fordulattal (majd 5000)próbáltam, de sajna a harmadik fokozatnál már nem sikerált elérni lakott területen  Vigyorog kint meg mindig van valami akadály  Kacsint

A gázpedál holtjátékát náhányan már régen 0 közelébe állítottuk, így az "állása" önmagában nem sokat mond annak sem , aki még ezt nem tette vagy nem is teszi meg. Mégis saccolgattam én is: 5-ben ~1cm ~110 km/ó.
Üdv
Bowdenspanolás nekem is megvolt akkor és ebben teljesen igazad van. Aki nem szüntette meg a holtjátékot, annak soha nem lesz fél centi.  Másképp kellett volna leírnom, de talán ebből is kiderül, hogy mit akartam mondani vele.
Bár gazdaságilag nem tudom felmérni, mit jelentett volna ha az ÖMV bekebelezi a MOL-t, de spec nekem bejönne a benyájuk! Vigyorog

Én az ESSO-nál tankoltam ebben a szűk másfél hónapban, mióta megvan a Drágám (igaz, már 4X tele, meg is érezte a buxám), de legközelebb az ÖMV-nél fogok, annyira dícséritek! Kibrószálom, tényleg van-e érezhető különbség. He
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #81 Dátum: 2007. November 18. - 15:42:54 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Hiszek neked! Hasonló tapasztalattal...
(DE) Én a metamatikának jobban hiszek. Mérj valami paramétert (pl. gyorsulás, xxxx fordulatnál a km/h adat) és úgy hasonlítsd össze. Én a fordulatot próbáltam. Először 6000fordulattal (majd 5000)próbáltam, de sajna a harmadik fokozatnál már nem sikerált elérni lakott területen  Vigyorog kint meg mindig van valami akadály  Kacsint

A gázpedál holtjátékát náhányan már régen 0 közelébe állítottuk, így az "állása" önmagában nem sokat mond annak sem , aki még ezt nem tette vagy nem is teszi meg. Mégis saccolgattam én is: 5-ben ~1cm ~110 km/ó.
Üdv
Bowdenspanolás nekem is megvolt akkor és ebben teljesen igazad van. Aki nem szüntette meg a holtjátékot, annak soha nem lesz fél centi.  Másképp kellett volna leírnom, de talán ebből is kiderül, hogy mit akartam mondani vele.
Bár gazdaságilag nem tudom felmérni, mit jelentett volna ha az ÖMV bekebelezi a MOL-t, de spec nekem bejönne a benyájuk! Vigyorog

Én az ESSO-nál tankoltam ebben a szűk másfél hónapban, mióta megvan a Drágám (igaz, már 4X tele, meg is érezte a buxám), de legközelebb az ÖMV-nél fogok, annyira dícséritek! Kibrószálom, tényleg van-e érezhető különbség. He
Olvass vissza, mert nem mindegyik ÖMV kapja kintről a benzint, illetve van, ahol pancsolnak vele! Eddig Zegen mindig jó volt, N.kanizsán már nem annyira, mert egyszer nem produkálta  az elvártat, viszont Kaposváron a híd alatti kúton vacakabb volt, mint az átlag megszokott MOL. Most B.lellén tettem bele, eddig jónak tűnik, de majd 2-3 hét múlva ha kifogy, beszámolok. (a múltkor amikor arra jártam céges kocsival napközben, mintha osztrák ÖMV festésű kamionból fejték volna, de nem esküszöm meg rá, mert remegett a tükör, amiben visszanéztem a kútra ahogy elmentem mellette)
Amúgy ha nem lenne ennyivel jobb a benyájuk, akkor le sem sz......m őket, ugyanis már lassan két hónapja nem képesek válaszolni a levelemre, amit még egyszer el is küldtem nekik, hátha nem kapták meg. máshol meg reklámozzák a honlapjukat, csak éppen nem válaszolnak ha kérdésed van...hmmm)
« Utoljára szerkesztve: 2007. November 18. - 15:45:29 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #82 Dátum: 2007. November 18. - 18:58:10 »

...
Amúgy ha nem lenne ennyivel jobb a benyájuk, akkor le sem sz......m őket, ugyanis már lassan két hónapja nem képesek válaszolni a levelemre, amit még egyszer el is küldtem nekik, hátha nem kapták meg. máshol meg reklámozzák a honlapjukat, csak éppen nem válaszolnak ha kérdésed van...hmmm)
Te Cápa!
Nem lehet, hogy közös az ügyfélszolgálatuk a GM-mel..? Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog (De hogy ugyanott tanulták a marketing-kommunikációt, az tuti! )
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #83 Dátum: 2007. November 19. - 11:28:47 »

...
Amúgy ha nem lenne ennyivel jobb a benyájuk, akkor le sem sz......m őket, ugyanis már lassan két hónapja nem képesek válaszolni a levelemre, amit még egyszer el is küldtem nekik, hátha nem kapták meg. máshol meg reklámozzák a honlapjukat, csak éppen nem válaszolnak ha kérdésed van...hmmm)
Te Cápa!
Nem lehet, hogy közös az ügyfélszolgálatuk a GM-mel..? Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog (De hogy ugyanott tanulták a marketing-kommunikációt, az tuti! )
A nagy malmok lassan őrölnek...nehezen indulnak be. De ha egyszer beindulnak! Csak győzzük kivárni!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #84 Dátum: 2007. November 19. - 13:30:11 »

Akárki akármit mond...még ha hülyének is néztek...akkor is elmondom, legfeljebb kiröhögtök!  Vigyorog
Ma megint ÖMV került bele. Az utóbbi időben emlegettem, hogy ebből egy literrel kevesebbet eszik, na meg mintha dinamikusabb lenne. Sokadszori ÖMV-MOL csiki-csuki után is azt állítom, hogy ugyanazt a dinamikát ÖMV-s benzinnel sokkal kisebb gázpedál-lenyomással tudja produkálni a  kocsi! (Innen is eredhet, hogy kevesebbet fogyaszt ugyanolyan menetkörülmények között!) Egyenletes haladásnál mondjuk negyedikben 80 körül ÖMV-s benzinnel alig van kb. fél centit lenyomva a pedál!!! Lehet, hogy teljesen becsavarodtam, vagy ennyire belebuzultam a gépbe, de tényleg hihetetlen a különbség!
Most lehet röhögni, nézzétek el nekem ezt a kis beütést!  Vigyorog
Üdv!
Teljesen alátámasztom a véleményedet, én már kb egy éve csak OMV 95 carrerát tankolok. A városi (BP) fogyasztásom 8-8.5 liter körül van! Azelöt ez 9-10 liter volt.
Naplózva

tois
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #85 Dátum: 2007. November 21. - 16:04:28 »

Nekem is 8-8,5 között mozog a fogyim, vegyes használatban. Én a Shellnél tankolok általában, próbáltam OMV-t, Carrera 95-t, más kúton 98-ast amíg volt, Jetnél 95-t, a fogyasztásban nem volt mérhető különbség. A shell pedig közel van, régebben is oda jártam, nekem nem volt még rossz tapasztalatom ennél a kútnál.
Naplózva
weni
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #86 Dátum: 2007. November 22. - 21:31:36 »

Üdv Mindenkinek!

Nos én nem osztom a benzin minőségével magyarázott 1-1,5 literes fogyasztás különbséget. Véleményem továbbra is az, hogy 98 százalékban a jobbláb mérete alakítja azt. Átlag 8-8,5 litert eszik az enyém. Most leteszteltem öreguras tempóban: 80-85 km országúton, pörgetés nélkül, dombokon üresbe téve, városban alacsony fordulatszámon üzemeltetve. Csurig tanktól csurig tankig a fogyi 5,7 literre adódott. Mindez Tesco benzinnel.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #87 Dátum: 2007. November 23. - 09:29:46 »

Üdv Mindenkinek!

Nos én nem osztom a benzin minőségével magyarázott 1-1,5 literes fogyasztás különbséget. Véleményem továbbra is az, hogy 98 százalékban a jobbláb mérete alakítja azt. Átlag 8-8,5 litert eszik az enyém. Most leteszteltem öreguras tempóban: 80-85 km országúton, pörgetés nélkül, dombokon üresbe téve, városban alacsony fordulatszámon üzemeltetve. Csurig tanktól csurig tankig a fogyi 5,7 literre adódott. Mindez Tesco benzinnel.

Hát persze, hogy nem 1 tényező alakítja a fogyit. Régebben is kiveséztük, hogy nincsenek steril körülmények a hétköznapokban. Persze lehet játszani a tudományos megközelítést Kacsint, emiatt mindenki másra fokuszál. ÉS aki keres az talál.... Így minden vélemény igaz és a nagy IGAZból mindenki megtalált egy szeletet.
Példának okáért a benzint lehet figyelni minőségre, kútfejet mennyiségre, hőmérsékletre, lábméretre stb stb....  He
Überelni egyik ismerősömet viszont nem lehet : Ő megy 50-100km-t majd a mércés kannából betöltve az anyagot xxxxx tizedesig nyomo követi a fogyasztást.
De saját bevallása szerint már injekciós fecskendővel is próbált finomítani az adatokon  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #88 Dátum: 2007. November 23. - 17:48:44 »

Üdv Mindenkinek!

Nos én nem osztom a benzin minőségével magyarázott 1-1,5 literes fogyasztás különbséget. Véleményem továbbra is az, hogy 98 százalékban a jobbláb mérete alakítja azt. Átlag 8-8,5 litert eszik az enyém. Most leteszteltem öreguras tempóban: 80-85 km országúton, pörgetés nélkül, dombokon üresbe téve, városban alacsony fordulatszámon üzemeltetve. Csurig tanktól csurig tankig a fogyi 5,7 literre adódott. Mindez Tesco benzinnel.

Minden relatív...de ezt már valaki előttem sok-sok évvel kimondta!  Vigyorog
+példa: Régebbi autómmal (c12NZ-s corsa mind a 45 pacija) próbáltam takarékosan menni,autópályán is max 90km/h és 4,2 jött ki nap végére.
-példa: Téli városi futkározások alkalmával, amikor minden második utcában parkoltam 15-25 percet, pont annyit, hogy a mínuszokban vissza tudjon hülni a motor, megette a 10,5 litert!
Lehet kísérletezgetni, milliliterezgetni, de én fogyasztásnál sosem az ilyen példákkal szoktam magamat (és márkatársaimat) ámítani. Tisztában voltam vele, hogy 12-15000 km után áll be egy új autó fogyasztása és ugyanazokon az utakon, ugyanolyan mindennapi használat mellett (nagy számok törvényét figyelembe véve a forgalom sűrűségét illetően is), szoktam kalkulálni egy értéket. Soha nem ujjongok, ha az adott tank benzinnel éppen több vidéki utam van és egy literrel kevesebb a végeredmény és nem görbül le a szám, ha tele vagyok városi használattal és eltűnik a torkán 10 liter ilyen időben.
De! Vannak olyan időszakok, amikor mindig hasonló hőmérséklet van, átlagos a forgalom, a használati körülmény, az autó terhelése, stb és a végén megkapom az eredményt. Na az közelít a valósághoz, de ez is csak olyan, mint az, hogy a "vasúti sínek, mint párhuzamos vonalak a végtelenben találkoznak".  Vigyorog
Persze még az sem tökéletes, ha valaki egész évben rakosgatja a tankolási számlákat és év végén csinál zárást, mert ezt is mihez viszonyítaná? A teljesen más ember teljesen más lakóhelyén történt teljesen más életvitelével és közlekedési szokásaival, vezetési stílusával, amikor csak az autójuk neve azonos? Vagy az előző autójának fogyasztásához, amely autó mindenben más volt? Én is pl. ezzel sportosabban közlekedek, könnyű megetetni ezzel is annyit, amennyit a nagyobb hengerűrtartalmú előző evett.
Minden fogyasztási adat megközelítő, statisztikai érték. Statisztika. Merthogy a statisztika is kis túlzással nem más, mint légből kapott adatok pontos rögzítése. Tankolásnál légből kapott adat pl, amennyi benzint mutat a kút kijelzőja, ugyanis tuti nem annyi ment a tankba. Itt nem kizárólag a negatív érétkes csalásra gondolok, ugyanis valaki slagot felemelve teszi vissza a pisztolyt, valaki meg nem és a csőben lévő + fél deci is folyhat ide-oda, hisz nem a pisztolycső végén mér a műszer.  Vigyorog
Na már megint elragadtattam magam.
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #89 Dátum: 2007. November 26. - 07:59:35 »

Szombaton volt szerencsém végighasítani nagyrabecsült M1-es autópályánkon.
130 Km/h-s sebességgel, -mert ugye a határig 6 db kamera lesi minden mozdulatunkat, haladtam oda - vissza és a fogyim egy kis várossal elég jó. 500 Km-nél mutatott 1/4 tankot a mutató. Most 620Km-nél még nem ég a "kis sárga benzinkutam".
Szerintem ez olyan 8 körüli fogyasztás, ami nem rossz ilyen sebességgel és 1.6 mocival.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!