R*R
|
|
« Hozzászólás #990 Dátum: 2009. Február 14. - 21:18:12 » |
|
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni. Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... Sajna eljő az ideje, hogy másként lesz... a pontok első begyűjtése után! Megvárod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bánhegyi Ferenc
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Chevrolet Lacetti 1,4 Star AC
|
|
« Hozzászólás #991 Dátum: 2009. Február 15. - 08:04:09 » |
|
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni. Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... Komolyan mondom tavalyelött 3 személlyel végig légkondival,7,5-el jöttem haza Horvátországból.És végig 110-130-al mentem! Az tavaly belefutottam az alagutaknál egy dugóba,4 óra araszolás,mindjárt 12 lityit megivott! Olvass vissza, tavalyi, szintén Horvátországi útról van beszámolóm. Tetőboxszal, 4 személlyel, 200 kg csomaggal. Raktam képet is, hogy 730 km után meddig volt még a tank. Nem a távolsági utazással van a baj a lacsinál. Helyben eszik sokat. Ez igaz,mert városban simán lenyeli a 10 litert!Nekem ezt mondták a szalonban mikor vettem!De én általában hosszabb utakra használom, mert ezzel járok naponta dolgozni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #992 Dátum: 2009. Február 15. - 11:13:33 » |
|
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni. Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... Ezzel én is így vagyok. Biztonságosabb, ha nincs körülöttem senki. Tegnap is a 4-esen jó sok szani, meg sumakker volt.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #993 Dátum: 2009. Február 15. - 11:15:34 » |
|
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni. Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... Sajna eljő az ideje, hogy másként lesz... a pontok első begyűjtése után! Megvárod? Mármint RR kartárs arra gondol, hogy hasznos dolog a szélárnyék, ill. radarernyő!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #994 Dátum: 2009. Február 15. - 13:38:52 » |
|
Hát akkor lehet az én lábammal van a baj, mert ilyen értéket én szakadékban hátszéllel tudnék csak produkálni. Mondjuk az is igaz, hogy nekem város 60-70, azon kívül ha a forgalom engedi, akkor 110-120. Ha meg nem, akkor lehetővé teszem, hogy ne legyen alőttem senki, vagyis előzök. Nem szeretem, ha állandóan a másik seggét kell figyelnem, nem bírom, ha vanank előttem. Persze így tényleg nem lehet takarékosan vezetni... Sajna eljő az ideje, hogy másként lesz... a pontok első begyűjtése után! Megvárod? Hát nem tudom...Lehet csak az első büntis tízezresek tanítanak móresre...meg kéne változni, az biztos! De ez már másik topic...inkább az így közlekedünk...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Február 15. - 13:40:58 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #995 Dátum: 2009. Február 15. - 16:06:17 » |
|
Khmmm. A topik temaja!!!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #996 Dátum: 2009. Március 05. - 09:31:19 » |
|
A legutóbbi tankolásom megint 9,2-es átlagot hozott. Ez a gyár által megadott érték városi fogyira. Most viszont, hogy jobb az idő, már látszódik a fogyijavulás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #997 Dátum: 2009. Március 17. - 22:30:44 » |
|
No ez egész jó: 7,9l / 100 km. Kizárólag székesfővárosunk és környéke. Melegítések, dugóban ácsingolás, egyebek. Téli gumival, ellustult motorral...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #998 Dátum: 2009. Március 18. - 14:27:24 » |
|
Nekem az esztergomi/visegrádi tali, (volt autópályán végseb is) + egy hét munkábajárás (ez nálam 10 literes fogyi) mindösszesen 8,25-re jött ki. 52 liter/630km. Én ezzel elégedett vagyok. Na nem ugrálok örömömben, de nem is bosszankodom.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #999 Dátum: 2009. Március 18. - 14:45:03 » |
|
Nekem az esztergomi/visegrádi tali, (volt autópályán végseb is) + egy hét munkábajárás (ez nálam 10 literes fogyi) mindösszesen 8,25-re jött ki. 52 liter/630km. Én ezzel elégedett vagyok. Na nem ugrálok örömömben, de nem is bosszankodom. Azt megnézném, hogy örömödben ugrálsz. Nem semmi látvány lehet!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1000 Dátum: 2009. Március 18. - 17:49:23 » |
|
Nekem az esztergomi/visegrádi tali, (volt autópályán végseb is) + egy hét munkábajárás (ez nálam 10 literes fogyi) mindösszesen 8,25-re jött ki. 52 liter/630km. Én ezzel elégedett vagyok. Na nem ugrálok örömömben, de nem is bosszankodom. Cápa! Többször kell feljönnöd a talikra, és akkor szuper lesz az éves átlag fogyasztásod! Gyere havonta, hogy szeresd a kocsid! A 8,25 jó, és így nem bosszant a 10 literes otthoni kolbászolás. Otthon járj bringával, az egészséges a testednek, és a lelkednek is, mert nincs 10 literes fogyi, csak élet, erő, egészség!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #1001 Dátum: 2009. Március 18. - 21:42:00 » |
|
Nekem is fogyaszt.Annyit-amennyit nem kötöm az orrotokra.Mindenesetre az autópálya tempót (szigorúan 140 km/h) majd 1 lityis plussz fogyasztással honorálja. A futkosós tingli tangli jobban fekszik neki.Igaz a tempomat nincs jó hatással a fogyira.Ja láttátok olcsóbb az olaj mint a benzin?Ebből is látszik mennyire semmi köze az áraknak az előállítási költséghez.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1002 Dátum: 2009. Március 19. - 15:53:27 » |
|
Nekem is fogyaszt.Annyit-amennyit nem kötöm az orrotokra.Mindenesetre az autópálya tempót (szigorúan 140 km/h) majd 1 lityis plussz fogyasztással honorálja. A futkosós tingli tangli jobban fekszik neki.Igaz a tempomat nincs jó hatással a fogyira.Ja láttátok olcsóbb az olaj mint a benzin?Ebből is látszik mennyire semmi köze az áraknak az előállítási költséghez.
Nemcsak az előállításhoz, de még a beszerzéshez sincs sok köze. Nyilván nem akkor töltik fel a stratégiai, és egyéb tartalék tartályokat, amikor 240 dollár a nyersolaj, hanem akkor, amikor jóval olcsóbb. Viszont az emelkedést azonnal magasan áthárítják, a csökkenést lassabban, kevésbé mérsékelve, mert ezt is meg lehet tenni velünk. Volt, hogy a benzin volt drágább 25-30 forinttal, később ennyivel a gázolaj, most meg újra olcsóbb a dizel. Jó duma, hogy a jegyzés szerint megy. De a jegyzés is, mint minden más is tiszta átverés, manipuláció, persze a mi zsebünkre. Az a lényeg, hogy mi mindig rosszul járjunk. Legkevesebb fizetésekért a legnagyobb adókat fizetjük a világpiaci, vagy annál is magasabb árakon vásárolunk mindent. Balekok vagyunk- sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #1003 Dátum: 2009. Március 20. - 22:42:48 » |
|
Nekem is fogyaszt.Annyit-amennyit nem kötöm az orrotokra.Mindenesetre az autópálya tempót (szigorúan 140 km/h) majd 1 lityis plussz fogyasztással honorálja. A futkosós tingli tangli jobban fekszik neki.Igaz a tempomat nincs jó hatással a fogyira.Ja láttátok olcsóbb az olaj mint a benzin?Ebből is látszik mennyire semmi köze az áraknak az előállítási költséghez.
Nemcsak az előállításhoz, de még a beszerzéshez sincs sok köze. Nyilván nem akkor töltik fel a stratégiai, és egyéb tartalék tartályokat, amikor 240 dollár a nyersolaj, hanem akkor, amikor jóval olcsóbb. Viszont az emelkedést azonnal magasan áthárítják, a csökkenést lassabban, kevésbé mérsékelve, mert ezt is meg lehet tenni velünk. Volt, hogy a benzin volt drágább 25-30 forinttal, később ennyivel a gázolaj, most meg újra olcsóbb a dizel. Jó duma, hogy a jegyzés szerint megy. De a jegyzés is, mint minden más is tiszta átverés, manipuláció, persze a mi zsebünkre. Az a lényeg, hogy mi mindig rosszul járjunk. Legkevesebb fizetésekért a legnagyobb adókat fizetjük a világpiaci, vagy annál is magasabb árakon vásárolunk mindent. Balekok vagyunk- sajnos. Nem az a legnagyobb baj , hogy balekok vagyunk, hanem az , hogy vajmi keveset tehetsz ellene.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1004 Dátum: 2009. Március 21. - 14:26:45 » |
|
Nekem is fogyaszt.Annyit-amennyit nem kötöm az orrotokra.Mindenesetre az autópálya tempót (szigorúan 140 km/h) majd 1 lityis plussz fogyasztással honorálja. A futkosós tingli tangli jobban fekszik neki.Igaz a tempomat nincs jó hatással a fogyira.Ja láttátok olcsóbb az olaj mint a benzin?Ebből is látszik mennyire semmi köze az áraknak az előállítási költséghez.
Nemcsak az előállításhoz, de még a beszerzéshez sincs sok köze. Nyilván nem akkor töltik fel a stratégiai, és egyéb tartalék tartályokat, amikor 240 dollár a nyersolaj, hanem akkor, amikor jóval olcsóbb. Viszont az emelkedést azonnal magasan áthárítják, a csökkenést lassabban, kevésbé mérsékelve, mert ezt is meg lehet tenni velünk. Volt, hogy a benzin volt drágább 25-30 forinttal, később ennyivel a gázolaj, most meg újra olcsóbb a dizel. Jó duma, hogy a jegyzés szerint megy. De a jegyzés is, mint minden más is tiszta átverés, manipuláció, persze a mi zsebünkre. Az a lényeg, hogy mi mindig rosszul járjunk. Legkevesebb fizetésekért a legnagyobb adókat fizetjük a világpiaci, vagy annál is magasabb árakon vásárolunk mindent. Balekok vagyunk- sajnos. Nem az a legnagyobb baj , hogy balekok vagyunk, hanem az , hogy vajmi keveset tehetsz ellene. Ha tehetnénk, nem lennénk balekok! Hallottátok: új miniszterelnök lesz! Én a Kapitányra, vagy Stoczra gondoltam, esetleg még Cápára. Ki vállalja?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|