WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #630 Dátum: 2008. Május 07. - 08:45:15 » |
|
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Egy tankkal ennyit még sosem mentem!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #631 Dátum: 2008. Május 07. - 13:25:54 » |
|
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #632 Dátum: 2008. Május 07. - 15:59:21 » |
|
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor. Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #633 Dátum: 2008. Május 07. - 16:40:18 » |
|
WERES és R*R, nektek mennyi a fogyasztása az autótoknak?
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg??? A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok. Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó. Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #634 Dátum: 2008. Május 07. - 16:55:03 » |
|
A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok. Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó. Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
Hmm... ez érdekes, ha neked ilyen vezetési stílus(tempó) mellet ennyi a fogyasztás. Akkor másnak, hogyan jön ki közel 10liter.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 07. - 17:31:48 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #635 Dátum: 2008. Május 07. - 17:46:15 » |
|
Tudja valaki, hogy ez az új neo veo meo leo...mennyivel drágább, mint a sima 95-ös? Mondjuk a carrera nem volt más, mint a 95-ös. Legalábbis nem vettem észre semmi változást. Mire rászánnám magam, hogy megprószálom a 98-ast, addigra kivonták a forgalomból. ..(cápa nem lassú, csak a lajhár hozzá képest egy kapkodó idegbolond!) Rá se ránts, a 98-as úgyis csak pénzkidobás lenne... Kevesebbet sem eszik, jobban sem megy, csak DRÁGÁBB! Akkor meg minek?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #636 Dátum: 2008. Május 07. - 19:45:44 » |
|
A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok. Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó. Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
Hmm... ez érdekes, ha neked ilyen vezetési stílus(tempó) mellet ennyi a fogyasztás. Akkor másnak, hogyan jön ki közel 10liter. Röviden: minden bizonnyal az összes beavatkozásnak- átalakításnak a gyáriakhoz képest -döntő szerepe van. De nem fogyasztás csökkentés volt a cél, hanem a jobb nyomaték és több LE. Két éve írom, aki belenyugszik a 10 l-es fogyasztásba és nem tesz semmit, az továbbra is 10 l-t tankol 100 km-re, pláne ha még a motor sem húz úgy, ahogy kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #637 Dátum: 2008. Május 07. - 21:09:11 » |
|
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor. Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:( Akkor válts fel negyedikből ötödikbe! Ugyanis ötödikben forog 140-nél 4000-et.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #638 Dátum: 2008. Május 08. - 08:39:52 » |
|
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor. Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:( Akkor válts fel negyedikből ötödikbe! Ugyanis ötödikben forog 140-nél 4000-et. Nagyon humoros. Tényleg 4000 felett van 5-ben 130-nál. Nem sokkal de felette.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #639 Dátum: 2008. Május 08. - 14:01:54 » |
|
Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed )
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #640 Dátum: 2008. Május 08. - 17:04:47 » |
|
Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed ) Negyedik variáció: Valamelyik óra csal. Ötödik variáció a gumiméret változtatása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #641 Dátum: 2008. Május 08. - 17:07:16 » |
|
Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed ) Negyedik variáció: Valamelyik óra csal. Ötödik variáció a gumiméret változtatása. Na mindegy, ez úgysem idevaló téma. Majd utánanézek.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #642 Dátum: 2008. Május 10. - 06:30:13 » |
|
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Egy tankkal ennyit még sosem mentem! Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #643 Dátum: 2008. Május 10. - 11:33:31 » |
|
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Egy tankkal ennyit még sosem mentem! Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal. Hmmm. Ez már komoly indoknak hat..
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #644 Dátum: 2008. Május 10. - 17:11:56 » |
|
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Egy tankkal ennyit még sosem mentem! Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal. Hmmm. Ez már komoly indoknak hat.. Plusz nem kormol!!!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|