Lacetti klub fórum
2024. November 12. - 04:29:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 317307 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #630 Dátum: 2008. Május 07. - 08:45:15 »

Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Kacsint
Egy tankkal ennyit még sosem mentem!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #631 Dátum: 2008. Május 07. - 13:25:54 »

Kaposújlak utáni fogyim. Esztergom-Kaposújlak-Esztergom távon (kb 490km) plusz itthon városi rövid távok (kb 60km)=7.92liter/100km. Én picit jobbat vártam a hosszú táv miatt, de valószínű az autópályás 130-nál is benyakal minimum 7 litert, így viszont nem is annyira rossz. Mosolyog
Hát ez fogyi igencsak sokkal több, mint az a nemrég irígyelt 174 km városi rövidekre tankolt 11,66 lityi.
Most akkor van titok, vagy nincs titok, amiről fellebben a fátyol Veszprémben Vigyorog Vigyorog Vigyorog He
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #632 Dátum: 2008. Május 07. - 15:59:21 »

Kaposújlak utáni fogyim. Esztergom-Kaposújlak-Esztergom távon (kb 490km) plusz itthon városi rövid távok (kb 60km)=7.92liter/100km. Én picit jobbat vártam a hosszú táv miatt, de valószínű az autópályás 130-nál is benyakal minimum 7 litert, így viszont nem is annyira rossz. Mosolyog
Hát ez fogyi igencsak sokkal több, mint az a nemrég irígyelt 174 km városi rövidekre tankolt 11,66 lityi.
Most akkor van titok, vagy nincs titok, amiről fellebben a fátyol Veszprémben Vigyorog Vigyorog Vigyorog He
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor.
Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:(
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #633 Dátum: 2008. Május 07. - 16:40:18 »

WERES és R*R, nektek mennyi a fogyasztása az autótoknak?
Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
    A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok.
Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó.
Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #634 Dátum: 2008. Május 07. - 16:55:03 »

A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok.
Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó.
Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
Hmm... ez érdekes, ha neked ilyen vezetési stílus(tempó) mellet ennyi a fogyasztás. Akkor másnak, hogyan jön ki közel 10liter. He
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 07. - 17:31:48 írta Jani » Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #635 Dátum: 2008. Május 07. - 17:46:15 »

Tudja valaki, hogy ez az új neo veo meo leo...mennyivel drágább, mint a sima 95-ös? Mondjuk a carrera nem volt más, mint a 95-ös. Legalábbis nem vettem észre semmi változást.
Mire rászánnám magam, hogy megprószálom a 98-ast, addigra kivonták a forgalomból. Vigyorog..(cápa nem lassú, csak a lajhár hozzá képest egy kapkodó idegbolond!)
Rá se ránts, a 98-as úgyis csak pénzkidobás lenne...  Kacsint
Kevesebbet sem eszik, jobban sem megy, csak DRÁGÁBB! 
Akkor meg minek? He 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #636 Dátum: 2008. Május 07. - 19:45:44 »

A korábbiakat megerősítem, a tuningok után "takarékos" stílusban is 7,5 volt nyáron és a téli sem ment 8,5 fölé vegyes használatban. Ha 100-as átlagot hajtottam (nem pályán: 140 vagy felette, ahol lehetett) amihez azért nyomni és előzni kell rendesen, akkor sem rosszabb a fogyasztás. De vezetés közben nem filózok a litereken, meg azon sem mikor dől ki alólam Lacsi motorja- ha holnapután lenne, akkor is megérte, mert a prestige-nél jóval többet hoztam ki belőle, ami sokszor nehezen volt emészthető... és könnyeden tudtam előzni. Úgy ítélem meg egyelőre nincs teljesítmény csökkenésnek semmi jele. Kaposújlakon a Nexia sem volt fiatal autó, mégis repült a szériához képest. A kormozó kíméletnek már ismerjük az áldásos hatását, mindenképpen ellene szavazok.
Nos a tabi: már 5%-kal több utat tettem meg (500 km, tehát nem rövid a táv és vegyes várossal is) és még tuti van 5% a jelzésig. Ha ugyanennyivel nőne a fogyi, akkor is beraknám a tabit, mert jobb vele az autó.
Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
Hmm... ez érdekes, ha neked ilyen vezetési stílus(tempó) mellet ennyi a fogyasztás. Akkor másnak, hogyan jön ki közel 10liter. He
Röviden: minden bizonnyal az összes beavatkozásnak- átalakításnak a gyáriakhoz képest -döntő szerepe van. De nem  fogyasztás csökkentés volt a cél, hanem a jobb nyomaték és több LE. Két éve írom, aki belenyugszik a 10 l-es fogyasztásba és nem tesz semmit, az továbbra is 10 l-t tankol 100 km-re, pláne ha még a motor sem húz úgy, ahogy kellene.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #637 Dátum: 2008. Május 07. - 21:09:11 »

Kaposújlak utáni fogyim. Esztergom-Kaposújlak-Esztergom távon (kb 490km) plusz itthon városi rövid távok (kb 60km)=7.92liter/100km. Én picit jobbat vártam a hosszú táv miatt, de valószínű az autópályás 130-nál is benyakal minimum 7 litert, így viszont nem is annyira rossz. Mosolyog
Hát ez fogyi igencsak sokkal több, mint az a nemrég irígyelt 174 km városi rövidekre tankolt 11,66 lityi.
Most akkor van titok, vagy nincs titok, amiről fellebben a fátyol Veszprémben Vigyorog Vigyorog Vigyorog He
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor.
Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:(
Akkor válts fel negyedikből ötödikbe!  Vigyorog Ugyanis ötödikben forog 140-nél 4000-et.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #638 Dátum: 2008. Május 08. - 08:39:52 »

Kaposújlak utáni fogyim. Esztergom-Kaposújlak-Esztergom távon (kb 490km) plusz itthon városi rövid távok (kb 60km)=7.92liter/100km. Én picit jobbat vártam a hosszú táv miatt, de valószínű az autópályás 130-nál is benyakal minimum 7 litert, így viszont nem is annyira rossz. Mosolyog
Hát ez fogyi igencsak sokkal több, mint az a nemrég irígyelt 174 km városi rövidekre tankolt 11,66 lityi.
Most akkor van titok, vagy nincs titok, amiről fellebben a fátyol Veszprémben Vigyorog Vigyorog Vigyorog He
Nekem sem tetszett annyira a fogyim. Viszont az előző fogyasztások mindig 1 személlyel voltak, most viszont 2 személy ült a kocsiban illetve a klíma végig üzemben volt. Illetve gondolom az autópálya is megdobhatta, olyan tempónál azért közel 4000-ret fordul a motor.
Nekem sajnos 130-nál 4000 fölött forog, bár ugye 1.4-es:(
Akkor válts fel negyedikből ötödikbe!  Vigyorog Ugyanis ötödikben forog 140-nél 4000-et.
Nagyon humoros. Mosolyog Tényleg 4000 felett van 5-ben 130-nál. Nem sokkal de felette.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #639 Dátum: 2008. Május 08. - 14:01:54 »

Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed Vigyorog)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #640 Dátum: 2008. Május 08. - 17:04:47 »

Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed Vigyorog)
Negyedik variáció: Valamelyik óra csal.
Ötödik variáció a gumiméret változtatása.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #641 Dátum: 2008. Május 08. - 17:07:16 »

Akkor nem értem. 140-re szoktam, ráállni, mert az sebességben is jónak túnik a forgalomhoz képest, no meg 4000-nél van a fordulat, onnan van nyomaték. vagy így van, vagy nagyot tévedek és rosszul emlékszem! (Harmadik variáció, hogy neked más az áttételed Vigyorog)
Negyedik variáció: Valamelyik óra csal.
Ötödik variáció a gumiméret változtatása.
Na mindegy, ez úgysem idevaló téma. Majd utánanézek.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #642 Dátum: 2008. Május 10. - 06:30:13 »

Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Kacsint
Egy tankkal ennyit még sosem mentem!
Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal. 
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #643 Dátum: 2008. Május 10. - 11:33:31 »

Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Kacsint
Egy tankkal ennyit még sosem mentem!
Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal. 
Hmmm. Ez már komoly indoknak hat..
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #644 Dátum: 2008. Május 10. - 17:11:56 »

Én a szombati kirándulás reggelén tankoltam, azóta 600 km-t mentem és még nem világít a benzinkutam, pedig néha mentem 6500-as fordulaton. Lehet, hogy országúton 5 litert evett meg???
Lesz az 8 liter is. De majd meglátjuk. Kacsint
Egy tankkal ennyit még sosem mentem!
Szám szerint +7,8%-kal több a megtett km Dyno-tabbal. 
Hmmm. Ez már komoly indoknak hat..
Plusz nem kormol!!!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!