Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 11:29:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 311214 alkalommal)
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #405 Dátum: 2008. Március 13. - 23:20:47 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi még nyers+próbálgatod, nyomod neki.Nem csoda!Egy kicsit majd összeérik és csökken a fogyi.Na utána sem lesz Matizos, de azért mégis.
Várom már,de türelmes vagyok sosem volt új autóm és most minden új nekem.
Fokozatosan szoktasd hozzá a terheléshez.Ne gyilkold csak finoman.Miután 16 szelepes pörgetni kell, ha teljesítményt akarsz tőle!Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy versenygép.Csak annyit várhatsz tőle amit egy 1,4 gép tud.
Ez már most 2x az elöző autóménak.
A tudása vagy a fogyasztása?
Tudása /erő/
Csak vigyázz nehogy szétszaladjon a ménes!Nehogy abba a hibába ess, hogy ez bármilyen nehéz helyzetet erőből meg tud oldani!!!Csak óvatosan amig teljesen meg nem ismered a korlátait!Utána is.
Igen szerencsére van tapasztalatom az utakon és nem vagyok az a vakmerő tipus napi 2-300km megyek nem száguldok oda érek 90-100-al is és még kevesebbet eszik a vas is Vigyorog sőőőt még a jogsim sincs veszélyben,hisz ebből élek .
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #406 Dátum: 2008. Március 13. - 23:25:59 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi még nyers+próbálgatod, nyomod neki.Nem csoda!Egy kicsit majd összeérik és csökken a fogyi.Na utána sem lesz Matizos, de azért mégis.
Várom már,de türelmes vagyok sosem volt új autóm és most minden új nekem.
Fokozatosan szoktasd hozzá a terheléshez.Ne gyilkold csak finoman.Miután 16 szelepes pörgetni kell, ha teljesítményt akarsz tőle!Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy versenygép.Csak annyit várhatsz tőle amit egy 1,4 gép tud.
Ez már most 2x az elöző autóménak.
A tudása vagy a fogyasztása?
Tudása /erő/
Csak vigyázz nehogy szétszaladjon a ménes!Nehogy abba a hibába ess, hogy ez bármilyen nehéz helyzetet erőből meg tud oldani!!!Csak óvatosan amig teljesen meg nem ismered a korlátait!Utána is.
Igen szerencsére van tapasztalatom az utakon és nem vagyok az a vakmerő tipus napi 2-300km megyek nem száguldok oda érek 90-100-al is és még kevesebbet eszik a vas is Vigyorog sőőőt még a jogsim sincs veszélyben,hisz ebből élek .
Dícséretes hozzáállás!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #407 Dátum: 2008. Március 13. - 23:42:08 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi még nyers+próbálgatod, nyomod neki.Nem csoda!Egy kicsit majd összeérik és csökken a fogyi.Na utána sem lesz Matizos, de azért mégis.
Várom már,de türelmes vagyok sosem volt új autóm és most minden új nekem.
Fokozatosan szoktasd hozzá a terheléshez.Ne gyilkold csak finoman.Miután 16 szelepes pörgetni kell, ha teljesítményt akarsz tőle!Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy versenygép.Csak annyit várhatsz tőle amit egy 1,4 gép tud.
Ez már most 2x az elöző autóménak.
A tudása vagy a fogyasztása?
Tudása /erő/
Csak vigyázz nehogy szétszaladjon a ménes!Nehogy abba a hibába ess, hogy ez bármilyen nehéz helyzetet erőből meg tud oldani!!!Csak óvatosan amig teljesen meg nem ismered a korlátait!Utána is.
Igen szerencsére van tapasztalatom az utakon és nem vagyok az a vakmerő tipus napi 2-300km megyek nem száguldok oda érek 90-100-al is és még kevesebbet eszik a vas is Vigyorog sőőőt még a jogsim sincs veszélyben,hisz ebből élek .
Dícséretes hozzáállás!
Ha mindenki így álna a dolgokhoz fele annyi ember halna meg az utakon.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #408 Dátum: 2008. Március 14. - 09:51:59 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi! Nekem az első héten volt 10,5-11 liter. Most már, 8 hónappal később a Pesti tötymörgést megúszom 8 körül. És még nyáron, légkondival sem eszi le gatyám. Szerintem el van találva.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #409 Dátum: 2008. Március 14. - 16:46:55 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi! Nekem az első héten volt 10,5-11 liter. Most már, 8 hónappal később a Pesti tötymörgést megúszom 8 körül. És még nyáron, légkondival sem eszi le gatyám. Szerintem el van találva.
Bevallom, irigyellek...
Csak hozott valamit a konyhára az a szoftváre meg miegymás, amit beleapplikáltak... Ez a 8 lityi szerintem überelhetetlen érték az 1.6 SW-k között (városi fogyit emleget a felújításon átesett Vigyorog Vigyorog cartárs...)
Én most kezdek kissé megelégedettebb lenni, így K&N betétszűrő után, pedig a nagypapa-üzemben így előálló 8,8-9,2 még mindig enyhén több, mint a tiéd.
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #410 Dátum: 2008. Március 14. - 17:08:08 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi! Nekem az első héten volt 10,5-11 liter. Most már, 8 hónappal később a Pesti tötymörgést megúszom 8 körül. És még nyáron, légkondival sem eszi le gatyám. Szerintem el van találva.
Bevallom, irigyellek...
Csak hozott valamit a konyhára az a szoftváre meg miegymás, amit beleapplikáltak... Ez a 8 lityi szerintem überelhetetlen érték az 1.6 SW-k között (városi fogyit emleget a felújításon átesett Vigyorog Vigyorog cartárs...)
Én most kezdek kissé megelégedettebb lenni, így K&N betétszűrő után, pedig a nagypapa-üzemben így előálló 8,8-9,2 még mindig enyhén több, mint a tiéd.

Hát ha tovább mennek a benzin árak akkor el kell tenni az autót az utókornak Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #411 Dátum: 2008. Március 14. - 17:11:21 »

Chevrolet Lacetti Mumia! De legalább milyen jó állapotban találják meg pár ezer év múlva az ásatásoknál. Temessetek mellé, vagy fordítva? He Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #412 Dátum: 2008. Március 14. - 17:12:43 »

Chevrolet Lacetti Mumia! De legalább milyen jó állapotban találják meg pár ezer év múlva az ásatásoknál. Temessetek mellé, vagy fordítva? He Vigyorog
Teszünk mellé 1 kis benzint is biztos ami biztos kedved támad akkor ki tudj törni a magányból Vigyorog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #413 Dátum: 2008. Március 14. - 17:46:48 »

Mosolyog
Oké, de nem meglepődni, ha következő indításkor kicsit lejebb lesz a mutató! normál. Egyébként én már megint elmentem 580 km-t tankolás óta és még negyedig van. Főleg város és megint a dzetnyál.
A lényeg kimaradt. telitankoltam és nem egész 28 liter fért bele kattig. Ebből a távból 180km volt hosszútáv, a többi 2-3km-es távok sok-sok állással.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #414 Dátum: 2008. Március 14. - 17:52:27 »

Mosolyog
Oké, de nem meglepődni, ha következő indításkor kicsit lejebb lesz a mutató! normál. Egyébként én már megint elmentem 580 km-t tankolás óta és még negyedig van. Főleg város és megint a dzetnyál.
A lényeg kimaradt. telitankoltam és nem egész 28 liter fért bele kattig. Ebből a távból 180km volt hosszútáv, a többi 2-3km-es távok sok-sok állással.
Hát akkor verd a s..edet a földhöz, mert neked egy szuper, pénztárcakímélő jutott... Ha jól számolom, kevesebb, mint 7 liter/100...?
Én is akarok egy ilyet!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #415 Dátum: 2008. Március 14. - 17:54:01 »

Mosolyog
Oké, de nem meglepődni, ha következő indításkor kicsit lejebb lesz a mutató! normál. Egyébként én már megint elmentem 580 km-t tankolás óta és még negyedig van. Főleg város és megint a dzetnyál.
A lényeg kimaradt. telitankoltam és nem egész 28 liter fért bele kattig. Ebből a távból 180km volt hosszútáv, a többi 2-3km-es távok sok-sok állással.
A dieselesek is lefordulnak a székről,meg én is Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #416 Dátum: 2008. Március 14. - 17:58:20 »

Mosolyog
Oké, de nem meglepődni, ha következő indításkor kicsit lejebb lesz a mutató! normál. Egyébként én már megint elmentem 580 km-t tankolás óta és még negyedig van. Főleg város és megint a dzetnyál.
A lényeg kimaradt. telitankoltam és nem egész 28 liter fért bele kattig. Ebből a távból 180km volt hosszútáv, a többi 2-3km-es távok sok-sok állással.
Hát akkor verd a s..edet a földhöz, mert neked egy szuper, pénztárcakímélő jutott... Ha jól számolom, kevesebb, mint 7 liter/100...?
Én is akarok egy ilyet!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Mondjuk elég nyugodt stílusban vezetek, ráadásul csak 1200km van a kocsiban, 3000ford. felett nem nagyon jártam vele eddig, illetve 90 fölött sem. A Kalosommal sem volt fogyasztásilag semmi probléma, pedig sokan írták arra is hogy sokat eszik (1.4 8V). Esztergom-Szeged-Esztergom távon kihoztam belőle 5.5l/100km átlagot az én nyugodt tempómmal autópályán (110-130km/h)
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #417 Dátum: 2008. Március 14. - 20:53:51 »

nekem 12,5 jött ki picit durva 2,5 motor megérteném de ezzzz 1,4 pöcs köszörűűű Vigyorog
Nyugi! Nekem az első héten volt 10,5-11 liter. Most már, 8 hónappal később a Pesti tötymörgést megúszom 8 körül. És még nyáron, légkondival sem eszi le gatyám. Szerintem el van találva.
Bevallom, irigyellek...
Csak hozott valamit a konyhára az a szoftváre meg miegymás, amit beleapplikáltak... Ez a 8 lityi szerintem überelhetetlen érték az 1.6 SW-k között (városi fogyit emleget a felújításon átesett Vigyorog Vigyorog cartárs...)
Én most kezdek kissé megelégedettebb lenni, így K&N betétszűrő után, pedig a nagypapa-üzemben így előálló 8,8-9,2 még mindig enyhén több, mint a tiéd.

Szerintem egy icipicit peched van. De ne felejtsd, hogy az enyém fiatalabb gép. Plussz tényleg nem árt, ha valahol visszahozza az árát a Sport kit.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #418 Dátum: 2008. Március 14. - 23:20:25 »

Mai friss mérés.A képen látható km-ből 200 km autópálya 140-150-es tempóval, baromi nagy dugó Pesten kb 1óra 40 perc tötymörgés, hazafelé az M7 en ugyanez Fehérvárnál valami baleset miatt.A többi város és egyéb út.Hát annyi amennyi, mivel adatokat nem közölhetek.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #419 Dátum: 2008. Március 14. - 23:22:21 »

Mai friss mérés.A képen látható km-ből 200 km autópálya 140-150-es tempóval, baromi nagy dugó Pesten kb 1óra 40 perc tötymörgés, hazafelé az M7 en ugyanez Fehérvárnál valami baleset miatt.A többi város és egyéb út.Hát annyi amennyi, mivel adatokat nem közölhetek.
mostménem?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!