sziasztok!
hát igen ez a 110-es tempo amit cápa feri írt ez még talán belefér a jó fogyasztásba nálam ,3ezres fordulat alá ami a jó fogyasztást ígéri.én úgy vettem észre ha nem mész 3 ezer fölé nincs gond a fogyasztással, nézzétek meg én is horváthban voltam az etanolnál írtam mértem mindent benzinest etanolost is.
Bár ha azt vesszük hogy mindenki össze-vissza tankol 60 és 70 liter meg egy katt vagy több kattig hát ember legyen a talpán aki kiszámolja pontossan a fogyit.
A 110-hez képest a tavalyi 130-140-es tempó 4-6 dcl többletfogyit jelentett. (Tavalyi számítások szerint ugyanennyi csomaggal, boxszal, súllyal, szintén légkondival a fogyi 7,5-7,7 lett.) Szerintem ez nem egetverő.
Azért ezt a telecsurgatást még ha lesz hosszú utam, megcsinálom majd! Nagy élmény volt látni, hogy 400 km után még majd 3/4 ig mutatja a szintjelző! Még akkor is, ha tudtam, hogy az első 200 km-en éppencsak megmozdult, először a csőből fogyasztotta ki a + -t.
Az út előtt azt nézegettem, hogy Omis előtt hol van megbízható benzinkút, hogy ott is legyen benzinem. Álmomban nem gondoltam volna, hogy hazulról odáig letekerem a 660 km-t, aztán még marad a sárga lámpáig annyi benne, hogy az ottani bevásárlásos tingli-tanglit is kibírta volna egész héten. (Azért a biztonság kedvéért mielőtt felmentünk Makarska fölé a nagy hegyre megtankoltam, nem vártam meg, hogy kivillanjon. De jó is volt, mert abban a 100 km-ben ha nem evett meg 15 litert, akkor egyet sem!!! Egyesben alig ment fel a gép és olyan szerpentin volt, hogy némelyikben vissza kellett engedni, mert egy ívben nem fordult el! Ja és persze egy sáv!)
Ha nincs ez a 100 km-es hegyi túra, akkor két tank benzinnel (kétszer csurigról a sárga lámpáig 62 liter) letudtam volna az 1650 km-es nyaralást...megpakolva.