Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 04:26:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4   Le
 
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 46424 alkalommal)
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Dátum: 2008. Február 17. - 18:26:33 »

Tapasztalatok, tippek az automata váltóról
Naplózva
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Hozzászólás #1 Dátum: 2008. Február 17. - 18:55:45 »

Tisztelt Cartársak!

Kíváncsi vagyok, hányan használtok automata Lacetti-t, remélem összejön néhány használható tipp.

Tapasztalataim a benzines 1,8 Automatáról:
Pozitívumok: Olyan finoman vált, hogy az valami döbbenet. A visszaváltás persze kicsit lassabb, mint a szekvenciális váltóknál, de könnyen megtanulható, kezelhető.
Országúti fogyasztás, 130-140-es tempónál simán 8 l. (Osztrák benzinnel 7,7) Szerintem ez elfogadható.

Negatívum:
A városi fogyasztás. Nyáron 11-12, télen 13-14. Az viszont jó hír, ha már egyszer bemelegedett, akkor már szinte mindegy, mennyire nyomom neki.

Tipp:
Nálam bejött a használati útmutatóban írt ötlet, miszerint dugóban, lassú városi közlekedésben tegyük 3-asba. Így lehet spórolni valamit.

Üdv - gregg
Naplózva
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Hozzászólás #2 Dátum: 2008. Február 17. - 19:28:42 »

Az elébb egy kérdés kimaradt...

Azt hiszem, valaki már érdeklődött, hogy milyen váltóval érkezik a 2,0 D Automata. Én is ilynre szeretném cserélni a benzinfalót, ezért kicsit utánanéztem. Az interneten szerepel 4 ill. 5 fokozatúként is, ezért megkérdeztem a opel-chevy M3-at. Ott az eladó nem tudta, szerinte kb. 2 db van az országban. Szóval semmi sem biztos, de szerintem a Lacetti marad 4 sebességes, bár az epica már komolyabb szerkót kapott. (5 sebességes, kézzel is kapcsolható)

Remélem valaki tud pontosabbat.

Üdv - gr
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #3 Dátum: 2008. Február 28. - 19:21:46 »

Az elébb egy kérdés kimaradt...

Azt hiszem, valaki már érdeklődött, hogy milyen váltóval érkezik a 2,0 D Automata. Én is ilynre szeretném cserélni a benzinfalót, ezért kicsit utánanéztem. Az interneten szerepel 4 ill. 5 fokozatúként is, ezért megkérdeztem a opel-chevy M3-at. Ott az eladó nem tudta, szerinte kb. 2 db van az országban. Szóval semmi sem biztos, de szerintem a Lacetti marad 4 sebességes, bár az epica már komolyabb szerkót kapott. (5 sebességes, kézzel is kapcsolható)

Remélem valaki tud pontosabbat.

Üdv - gr
A Lacettié fokozatú és hagyomásnyos hidraulikus automata.Az Epica egy elektromosan vezérelt mechanikus váltót kapott robotkuplungal.Az én információim szerint.De lehet, hogy nem így van.A Lacsi viszont biztos hogy 4 gangos.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Hozzászólás #4 Dátum: 2008. Február 29. - 17:11:22 »

Köszi!

kár, hogy a lacsi nem kapta meg az epica váltóját.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #5 Dátum: 2008. Február 29. - 21:24:03 »

Köszi!

kár, hogy a lacsi nem kapta meg az epica váltóját.
előbb-utóbb a piac bele fogja kényszeríteni a fejlesztésbe és akkor majd lesz.Nagyon kíváncsi leszek az új generációra, szerintem sok meglepi lesz majd benne.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Március 03. - 18:31:40 »

Jó volna az epica extráit látni a Lacetti-ben. Nekem formailag is jobban tetszik a lacetti, és nincs is szükségem akkora autóra, mint az epica. Kíváncsi vagyok, meddig kell várni.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Március 03. - 22:57:09 »

Jó volna az epica extráit látni a Lacetti-ben. Nekem formailag is jobban tetszik a lacetti, és nincs is szükségem akkora autóra, mint az epica. Kíváncsi vagyok, meddig kell várni.
Hát még fordul addig néhányat az autószállító hajó.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cybergregg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Március 05. - 22:05:11 »

Mostnemtom! A te kocsid automata? Nekem az a  benyomásom, a tagok közt nem sokan vezetnek automata autót... Egyébként nem értem miért.

Üdv - gregg
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #9 Dátum: 2008. Március 05. - 22:16:42 »

Mostnemtom! A te kocsid automata? Nekem az a  benyomásom, a tagok közt nem sokan vezetnek automata autót... Egyébként nem értem miért.

Üdv - gregg
Sajnos nem, mert elvitték előlem.Vezettem az Epica-t automatával.Nagyon jó, mondhatni ku***a jó.Igaz a kézi váltás lehetősége inkább parasztvakítás, mert az automata üzemmód sokkal jobb.Hiába a gép ügyesebb, mint az ember.Sajnos azért nincs elterjedve Mo.-n az automata, mert a kereskedő nem meri behozatni félve, hogy a nyakán marad, így a vásárlónak esése sincs kipróbálni milyen is az automata.Továbbá van egy olyan beidegződés, hogy az automata sokat eszik.Ez mondjuk a régi hydraulikus váltókra igaz is volt.A mai új ronbotkuplungos "automaták" már inkább kevesebbet esznek és kímélik a motort is ,de el kell tellni néhány évnek mire ez beépül a köztudatba.
Még néhány év és nem lehet eladni a manuális váltós autókat.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Március 06. - 16:55:12 »

Mostnemtom! A te kocsid automata? Nekem az a  benyomásom, a tagok közt nem sokan vezetnek automata autót... Egyébként nem értem miért.

Üdv - gregg
Sajnos nem, mert elvitték előlem.Vezettem az Epica-t automatával.Nagyon jó, mondhatni ku***a jó.Igaz a kézi váltás lehetősége inkább parasztvakítás, mert az automata üzemmód sokkal jobb.Hiába a gép ügyesebb, mint az ember.Sajnos azért nincs elterjedve Mo.-n az automata, mert a kereskedő nem meri behozatni félve, hogy a nyakán marad, így a vásárlónak esése sincs kipróbálni milyen is az automata.Továbbá van egy olyan beidegződés, hogy az automata sokat eszik.Ez mondjuk a régi hydraulikus váltókra igaz is volt.A mai új ronbotkuplungos "automaták" már inkább kevesebbet esznek és kímélik a motort is ,de el kell tellni néhány évnek mire ez beépül a köztudatba.
Még néhány év és nem lehet eladni a manuális váltós autókat.
Nem fog elterjedni az autómata váltó addig amíg jelentős árkülönbséggel adják a manuális hoz képest.Az eladott új autók nagyobb %-a alapkivitel és ha valakinek esetleg tellik 1-2 extrára,nemigazán az autómata váltót fogja választani.Talán ha nem kérnének érte felárat.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Március 06. - 18:03:04 »

Mostnemtom! A te kocsid automata? Nekem az a  benyomásom, a tagok közt nem sokan vezetnek automata autót... Egyébként nem értem miért.

Üdv - gregg
Sajnos nem, mert elvitték előlem.Vezettem az Epica-t automatával.Nagyon jó, mondhatni ku***a jó.Igaz a kézi váltás lehetősége inkább parasztvakítás, mert az automata üzemmód sokkal jobb.Hiába a gép ügyesebb, mint az ember.Sajnos azért nincs elterjedve Mo.-n az automata, mert a kereskedő nem meri behozatni félve, hogy a nyakán marad, így a vásárlónak esése sincs kipróbálni milyen is az automata.Továbbá van egy olyan beidegződés, hogy az automata sokat eszik.Ez mondjuk a régi hydraulikus váltókra igaz is volt.A mai új ronbotkuplungos "automaták" már inkább kevesebbet esznek és kímélik a motort is ,de el kell tellni néhány évnek mire ez beépül a köztudatba.
Még néhány év és nem lehet eladni a manuális váltós autókat.
Beszéltem multkor egy szerelővel, azt mondta 150.000 Km-nél kell részleges váltóolaj cserét végezni, ezen kívül semmi más gondozni való nincs vele. Én jártam egy időben autómatával, bizony nagyon kényelmes. Beneveznék, ha nem lenne ennyivel drágább...
 Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Március 06. - 18:38:30 »

Ehhez annyit tennék hozzá, hogy amerikában 95% automata. Két oka van. A nagy köbcenti harmonikusan kezeli az autót azzal is és kényelmesebb a vezetés. A másik, hogy olcsóbb, mint a kéziváltós változat! Unokatesóm férjének volt két kocsija. Egy Corvette, ami a klasszikus 5,7 V8 automata és volt egy 4! hengeres turbós chrysler asszem olyan 2400 ccm körüli, erre nem emlékszem pontosan. Na az igazi kuriózum volt, az általános 3,5-5,7 V8 között. Még volt egy érdekesség a családban. Egy Ford, ami soros (nem V) 6! hengeres volt 4,2 literes.
Megkerestem a képeket is:
Corvette, a fekete turbós Chrysler és a hathengeres Ford, a háttérben azzal a világoskék chryslerrel, amiről a múltkor írtam, a 3,5 literes V8-as.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #13 Dátum: 2008. Március 06. - 18:39:18 »

hmmm...hogy miért nem megy fel a három kép! Nem is nagyok!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #14 Dátum: 2008. Március 06. - 22:01:32 »

Kétségtelen, hogy az egyik legfontosabb gátló tényező a magasabb költség.Talán ebben is lesz változás.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: [1] 2 3 4   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!