Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 19. - 02:23:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18   Le
 
Szerző Téma: Visszahivás, garanciális problémák  (Megtekintve 97284 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #165 Dátum: 2010. Október 14. - 19:19:24 »

Még valami a vezetési stílusról:

A motor (kissé leegyszerűsítve a dolgokat) a maximális nyomaték és a maximális teljesítmény közötti fordulatszám tartományban működik optimálisan. Ez a Lacetti esetében asszem 3800-5800 (1.6) és 4400-6300 (1.4). Ebben a tartományban üzemel a motor megfelelő hőmérsékleten, itt tisztul megfelelően és elmondásod szerint a Te autód itt nincs használva soha. Ennek pedig előbb-utóbb eredménye van.

Nem azt mondom, hogy mindig itt kell bőgetni a motort, de elmondásod szerint a Te autód az üzemidő kb. 0,1%-ában (közvetlenül váltás előtt egy tizedmásodpercre) megközelíti ezt a fordulatszám tartományt. Ez pedig nagyon kevés.

A régebbi 8 szelepes motorok nem igényelték ennyire a pörgetést, de a mai korszerű 16 szelepesek igen. A régi motorokhoz képest sokkal jobb hatásfok kevesebb hulladékhő termelést jelent (nem melegszik a motor), ha nem hajtod egyszerűen nem melegszik fel annyira a blokk, hogy ki tudjon égni a kosz.
Szerintem most Te mondtad ki a nagy igazságot amire én már régen gondolok, másmilyen formában. Mi van akkor, ha ez a motor túlhűtött, mondjuk azért mert ezt alapvetően melegebb éghajlatra tervezték ( lásd Korea) és ezért fogyaszt többet az autó. A másik, hogy nem is tud átmelegedni a Tőled emlegetett okok miatt. Viszont mindkét esethez : magasabb fogyi és problémák társulnak. Lehet-e megoldás egy megfelelő termosztát beépítése?He??
Nagyon rossz irányban gondolkodsz.A motor üzemi hőmérséklete adott minden tipusnál és mind egyforna.A termosztát kb 85°-on zár és 95°-on nyit minden tipusban.
Naplózva

06 70/22 11 222
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #166 Dátum: 2010. Október 16. - 13:48:35 »

Még valami a vezetési stílusról:

A motor (kissé leegyszerűsítve a dolgokat) a maximális nyomaték és a maximális teljesítmény közötti fordulatszám tartományban működik optimálisan. Ez a Lacetti esetében asszem 3800-5800 (1.6) és 4400-6300 (1.4). Ebben a tartományban üzemel a motor megfelelő hőmérsékleten, itt tisztul megfelelően és elmondásod szerint a Te autód itt nincs használva soha. Ennek pedig előbb-utóbb eredménye van.

Nem azt mondom, hogy mindig itt kell bőgetni a motort, de elmondásod szerint a Te autód az üzemidő kb. 0,1%-ában (közvetlenül váltás előtt egy tizedmásodpercre) megközelíti ezt a fordulatszám tartományt. Ez pedig nagyon kevés.

A régebbi 8 szelepes motorok nem igényelték ennyire a pörgetést, de a mai korszerű 16 szelepesek igen. A régi motorokhoz képest sokkal jobb hatásfok kevesebb hulladékhő termelést jelent (nem melegszik a motor), ha nem hajtod egyszerűen nem melegszik fel annyira a blokk, hogy ki tudjon égni a kosz.
Szerintem most Te mondtad ki a nagy igazságot amire én már régen gondolok, másmilyen formában. Mi van akkor, ha ez a motor túlhűtött, mondjuk azért mert ezt alapvetően melegebb éghajlatra tervezték ( lásd Korea) és ezért fogyaszt többet az autó. A másik, hogy nem is tud átmelegedni a Tőled emlegetett okok miatt. Viszont mindkét esethez : magasabb fogyi és problémák társulnak. Lehet-e megoldás egy megfelelő termosztát beépítése?He??
Nagyon rossz irányban gondolkodsz.A motor üzemi hőmérséklete adott minden tipusnál és mind egyforna.A termosztát kb 85°-on zár és 95°-on nyit minden tipusban.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklete a bemelegedést követően egy elég szűk tartományon belül mozog. Az olaj hőmérséklete megint más kérdés, illetve a motor különböző pontjain különböző hőmérséklet alakulhat ki. A termosztáttal sajnos szerintem sem nagyon lehet mit kezdeni ilyen szempontból...

OFF:
Egyszer volt már itt vita arról, hogy Dél-Koreában melegebb van-e, mint nálunk. Megoszlottak a vélemények. El kellene már menni egyszer oda, hogy eldönthessük végre a kérdést  Vigyorog Viszont akkor már autóstul kellene (majd kapitány intéz hajót Mosolyog) és visszafelé beültetnénk magunk mellé néhány koreai leányzót is Kacsint Vigyorog
ON:
Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #167 Dátum: 2010. Október 16. - 14:41:55 »

Még valami a vezetési stílusról:

A motor (kissé leegyszerűsítve a dolgokat) a maximális nyomaték és a maximális teljesítmény közötti fordulatszám tartományban működik optimálisan. Ez a Lacetti esetében asszem 3800-5800 (1.6) és 4400-6300 begin_of_the_skype_highlighting              4400-6300      end_of_the_skype_highlighting (1.4). Ebben a tartományban üzemel a motor megfelelő hőmérsékleten, itt tisztul megfelelően és elmondásod szerint a Te autód itt nincs használva soha. Ennek pedig előbb-utóbb eredménye van.

Nem azt mondom, hogy mindig itt kell bőgetni a motort, de elmondásod szerint a Te autód az üzemidő kb. 0,1%-ában (közvetlenül váltás előtt egy tizedmásodpercre) megközelíti ezt a fordulatszám tartományt. Ez pedig nagyon kevés.

A régebbi 8 szelepes motorok nem igényelték ennyire a pörgetést, de a mai korszerű 16 szelepesek igen. A régi motorokhoz képest sokkal jobb hatásfok kevesebb hulladékhő termelést jelent (nem melegszik a motor), ha nem hajtod egyszerűen nem melegszik fel annyira a blokk, hogy ki tudjon égni a kosz.
Szerintem most Te mondtad ki a nagy igazságot amire én már régen gondolok, másmilyen formában. Mi van akkor, ha ez a motor túlhűtött, mondjuk azért mert ezt alapvetően melegebb éghajlatra tervezték ( lásd Korea) és ezért fogyaszt többet az autó. A másik, hogy nem is tud átmelegedni a Tőled emlegetett okok miatt. Viszont mindkét esethez : magasabb fogyi és problémák társulnak. Lehet-e megoldás egy megfelelő termosztát beépítése?He??
Nagyon rossz irányban gondolkodsz.A motor üzemi hőmérséklete adott minden tipusnál és mind egyforna.A termosztát kb 85°-on zár és 95°-on nyit minden tipusban.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklete a bemelegedést követően egy elég szűk tartományon belül mozog. Az olaj hőmérséklete megint más kérdés, illetve a motor különböző pontjain különböző hőmérséklet alakulhat ki. A termosztáttal sajnos szerintem sem nagyon lehet mit kezdeni ilyen szempontból...

OFF:
Egyszer volt már itt vita arról, hogy Dél-Koreában melegebb van-e, mint nálunk. Megoszlottak a vélemények. El kellene már menni egyszer oda, hogy eldönthessük végre a kérdést  Vigyorog Viszont akkor már autóstul kellene (majd kapitány intéz hajót Mosolyog) és visszafelé beültetnénk magunk mellé néhány koreai leányzót is Kacsint Vigyorog
ON:
Kórea hőmérsékleti viszonyait tekintve nyáron picit hűvösebb, télen picit hidegebb van.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #168 Dátum: 2010. Október 16. - 16:31:27 »

Még valami a vezetési stílusról:

A motor (kissé leegyszerűsítve a dolgokat) a maximális nyomaték és a maximális teljesítmény közötti fordulatszám tartományban működik optimálisan. Ez a Lacetti esetében asszem 3800-5800 (1.6) és 4400-6300 begin_of_the_skype_highlighting              4400-6300      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              4400-6300      end_of_the_skype_highlighting (1.4). Ebben a tartományban üzemel a motor megfelelő hőmérsékleten, itt tisztul megfelelően és elmondásod szerint a Te autód itt nincs használva soha. Ennek pedig előbb-utóbb eredménye van.

Nem azt mondom, hogy mindig itt kell bőgetni a motort, de elmondásod szerint a Te autód az üzemidő kb. 0,1%-ában (közvetlenül váltás előtt egy tizedmásodpercre) megközelíti ezt a fordulatszám tartományt. Ez pedig nagyon kevés.

A régebbi 8 szelepes motorok nem igényelték ennyire a pörgetést, de a mai korszerű 16 szelepesek igen. A régi motorokhoz képest sokkal jobb hatásfok kevesebb hulladékhő termelést jelent (nem melegszik a motor), ha nem hajtod egyszerűen nem melegszik fel annyira a blokk, hogy ki tudjon égni a kosz.
Szerintem most Te mondtad ki a nagy igazságot amire én már régen gondolok, másmilyen formában. Mi van akkor, ha ez a motor túlhűtött, mondjuk azért mert ezt alapvetően melegebb éghajlatra tervezték ( lásd Korea) és ezért fogyaszt többet az autó. A másik, hogy nem is tud átmelegedni a Tőled emlegetett okok miatt. Viszont mindkét esethez : magasabb fogyi és problémák társulnak. Lehet-e megoldás egy megfelelő termosztát beépítése?He??
Nagyon rossz irányban gondolkodsz.A motor üzemi hőmérséklete adott minden tipusnál és mind egyforna.A termosztát kb 85°-on zár és 95°-on nyit minden tipusban.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklete a bemelegedést követően egy elég szűk tartományon belül mozog. Az olaj hőmérséklete megint más kérdés, illetve a motor különböző pontjain különböző hőmérséklet alakulhat ki. A termosztáttal sajnos szerintem sem nagyon lehet mit kezdeni ilyen szempontból...

OFF:
Egyszer volt már itt vita arról, hogy Dél-Koreában melegebb van-e, mint nálunk. Megoszlottak a vélemények. El kellene már menni egyszer oda, hogy eldönthessük végre a kérdést  Vigyorog Viszont akkor már autóstul kellene (majd kapitány intéz hajót Mosolyog) és visszafelé beültetnénk magunk mellé néhány koreai leányzót is Kacsint Vigyorog
ON:
Kórea hőmérsékleti viszonyait tekintve nyáron picit hűvösebb, télen picit hidegebb van.
Én emlékeztem valami olyasmire, hogy a régebbi Golf motorokhoz /II/ lehetett kapni külön téli és nyári termosztátot amik más hőfokon dolgoztak. Nem tudom, hogy manapság létezik-e ilyen, de valószínűleg nem.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #169 Dátum: 2010. Október 16. - 19:39:54 »

Még valami a vezetési stílusról:

A motor (kissé leegyszerűsítve a dolgokat) a maximális nyomaték és a maximális teljesítmény közötti fordulatszám tartományban működik optimálisan. Ez a Lacetti esetében asszem 3800-5800 (1.6) és 4400-6300 begin_of_the_skype_highlighting              4400-6300      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              4400-6300      end_of_the_skype_highlighting (1.4). Ebben a tartományban üzemel a motor megfelelő hőmérsékleten, itt tisztul megfelelően és elmondásod szerint a Te autód itt nincs használva soha. Ennek pedig előbb-utóbb eredménye van.

Nem azt mondom, hogy mindig itt kell bőgetni a motort, de elmondásod szerint a Te autód az üzemidő kb. 0,1%-ában (közvetlenül váltás előtt egy tizedmásodpercre) megközelíti ezt a fordulatszám tartományt. Ez pedig nagyon kevés.

A régebbi 8 szelepes motorok nem igényelték ennyire a pörgetést, de a mai korszerű 16 szelepesek igen. A régi motorokhoz képest sokkal jobb hatásfok kevesebb hulladékhő termelést jelent (nem melegszik a motor), ha nem hajtod egyszerűen nem melegszik fel annyira a blokk, hogy ki tudjon égni a kosz.
Szerintem most Te mondtad ki a nagy igazságot amire én már régen gondolok, másmilyen formában. Mi van akkor, ha ez a motor túlhűtött, mondjuk azért mert ezt alapvetően melegebb éghajlatra tervezték ( lásd Korea) és ezért fogyaszt többet az autó. A másik, hogy nem is tud átmelegedni a Tőled emlegetett okok miatt. Viszont mindkét esethez : magasabb fogyi és problémák társulnak. Lehet-e megoldás egy megfelelő termosztát beépítése?He??
Nagyon rossz irányban gondolkodsz.A motor üzemi hőmérséklete adott minden tipusnál és mind egyforna.A termosztát kb 85°-on zár és 95°-on nyit minden tipusban.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklete a bemelegedést követően egy elég szűk tartományon belül mozog. Az olaj hőmérséklete megint más kérdés, illetve a motor különböző pontjain különböző hőmérséklet alakulhat ki. A termosztáttal sajnos szerintem sem nagyon lehet mit kezdeni ilyen szempontból...

OFF:
Egyszer volt már itt vita arról, hogy Dél-Koreában melegebb van-e, mint nálunk. Megoszlottak a vélemények. El kellene már menni egyszer oda, hogy eldönthessük végre a kérdést  Vigyorog Viszont akkor már autóstul kellene (majd kapitány intéz hajót Mosolyog) és visszafelé beültetnénk magunk mellé néhány koreai leányzót is Kacsint Vigyorog
ON:
Kórea hőmérsékleti viszonyait tekintve nyáron picit hűvösebb, télen picit hidegebb van.
Én emlékeztem valami olyasmire, hogy a régebbi Golf motorokhoz /II/ lehetett kapni külön téli és nyári termosztátot amik más hőfokon dolgoztak. Nem tudom, hogy manapság létezik-e ilyen, de valószínűleg nem.
Nekem golfjaim voltak nagyon sokáig(4db zsinórban) de erről nem is tudtam.Igaz szervizben egyikkel sem voltam soha semmiért és soha nem volt gond egyikkel sem még apró sem.
Naplózva

06 70/22 11 222
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #170 Dátum: 2010. Október 17. - 14:05:48 »

... Mit javasolnátok akkor, amikor télen elindulok és 100 méteren belül világít a lámpa nyáron meg semmi. Én inkább verném annak a fejét a falba, aki ezt így megalkotta, mint a sajátomat...
Kicsit melegítsd indulás előtt...sajnos nincs jobb ötletem. Ezt sokunknak csinálja, csak kevesen vallják be... Kacsint
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #171 Dátum: 2010. Október 17. - 18:59:41 »

Hmm...
Nekem is besárgalámpázott a drága még februárban , és mivel nem volt még csecs lámpám, azt hittem káprázik a szemem!!  Mosolyog Az autóm ekkor volt 3. éves és a gyári garin túli!!!!
De nem, csak világított a nyavajás... Na jól van mondom..elmentem a helyi löketti kórházba és kiolvasták, hogy gatyák a szelepek cserélni kell "koromkaparóra"..ja és 2 kiló alapból!!  Anyátokat (már bocsánat a kifejezésért)!! És elhoztam hozzánk (akkoriban az Opelnál dolgoztam), hogy megkérdezzem a helyi szakikat, hogy hogyan tovább... A következő történt--> gyertyákat kiugrasztottuk és tettünk helyére 3 pólusút (asszem a gyári kétpólusú volt..) Majd tankoltam 100-as v-power raccingot és mentem vele egy hajtósabb kört!!
Illetve megtanultam, hogy városban 3.-nál nem váltok feljebb, had pörögjön a drága és így még erő is van benne ha előzni kell!! Amúgy meg ezeknél a típusoknál valóban nem nyerő a 1500-as fordulatszám, mint régen a zsiguliknál, ahol belökted 5-ösbe és 40-nel végigkaristoltál egy falun, csak nehogy megegye a fejed! Mosolyog
3000 körül kell tartani a fordulatszámot és a fogyid is beáll egy elfogadhatóbb értékre tuti!!
És az ominózus eset óta nincs sárga lámpám, pedig ennek már 2 éve tuti!!!
Ja és az sem mindegy, hogy melyik szervizbe mész, mert engem is szépen levettek volna a gyökerek!!!
Na ennyi lett volna a rövid történetem ,remélem mindenki levonta belőle a amit le kell!! Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #172 Dátum: 2010. Október 20. - 16:02:43 »

... Mit javasolnátok akkor, amikor télen elindulok és 100 méteren belül világít a lámpa nyáron meg semmi. Én inkább verném annak a fejét a falba, aki ezt így megalkotta, mint a sajátomat...
Kicsit melegítsd indulás előtt...sajnos nincs jobb ötletem. Ezt sokunknak csinálja, csak kevesen vallják be... Kacsint

Én bevallom. Mosolyog
Mindegyik autó meghálálja, a Lacsi meg kimondottan kívánja is.

Mindig jókat derülök ezen a "hajtani, pörgetni kell állandóan" dolgon.
Az enyém 2000 körül utazik, gyorsítás van ~3000-ig. Általában.
Aztán van benne lassan 200.000 Km.
Eszem ágában sincs szétpörgetni szegényt.

Persze ezt már annyiszor szana meg szét beszéltük, hogy szinte kár is a szóért.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #173 Dátum: 2010. Október 20. - 20:46:25 »

... Mit javasolnátok akkor, amikor télen elindulok és 100 méteren belül világít a lámpa nyáron meg semmi. Én inkább verném annak a fejét a falba, aki ezt így megalkotta, mint a sajátomat...
Kicsit melegítsd indulás előtt...sajnos nincs jobb ötletem. Ezt sokunknak csinálja, csak kevesen vallják be... Kacsint

Én bevallom. Mosolyog
Mindegyik autó meghálálja, a Lacsi meg kimondottan kívánja is.

Mindig jókat derülök ezen a "hajtani, pörgetni kell állandóan" dolgon.
Az enyém 2000 körül utazik, gyorsítás van ~3000-ig. Általában.
Aztán van benne lassan 200.000 Km.
Eszem ágában sincs szétpörgetni szegényt.

Persze ezt már annyiszor szana meg szét beszéltük, hogy szinte kár is a szóért.
Nekem még nem volt. He
Naplózva

06 70/22 11 222
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #174 Dátum: 2011. Október 03. - 09:35:58 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #175 Dátum: 2011. Október 10. - 19:49:40 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...

Az mit jelent, hogy a 3 év után jár +2?
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #176 Dátum: 2011. Október 10. - 20:06:43 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...

Az mit jelent, hogy a 3 év után jár +2?
Tévedés  NEM JÁR ha akarod megválthatod, ha fizetsz érte!
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #177 Dátum: 2011. Október 10. - 20:26:58 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...

Az mit jelent, hogy a 3 év után jár +2?
Tévedés  NEM JÁR ha akarod megválthatod, ha fizetsz érte!
De volt egy rövid időszak is, amikor hivatalból adták az 5 éves garit a Lacettikhez, mint például Diablo őkelmének.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #178 Dátum: 2011. Október 10. - 20:36:04 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...

Az mit jelent, hogy a 3 év után jár +2?
Tévedés  NEM JÁR ha akarod megválthatod, ha fizetsz érte!
De volt egy rövid időszak is, amikor hivatalból adták az 5 éves garit a Lacettikhez, mint például Diablo őkelmének.
Ez így van. Kaptam is róla egy külön levelet a Chevrolet Magyarországtól, meg most nyáron is ingyen segített (volna) nekem az Assistance Szolgálat, ha nem tudtam volna mit csinálni a defektes kerekemmel.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #179 Dátum: 2011. Október 10. - 20:50:09 »

Sziasztok!
Egy fontos info:ha van plusz 2év garitok ami a 3 év után jár...kérdezetek rá,mert nekem 2hónapig keresték a rendszerben mire meg lett ,ideoda emailezés és telefon...

Az mit jelent, hogy a 3 év után jár +2?
Tévedés  NEM JÁR ha akarod megválthatod, ha fizetsz érte!
De volt egy rövid időszak is, amikor hivatalból adták az 5 éves garit a Lacettikhez, mint például Diablo őkelmének.
Ez így van. Kaptam is róla egy külön levelet a Chevrolet Magyarországtól, meg most nyáron is ingyen segített (volna) nekem az Assistance Szolgálat, ha nem tudtam volna mit csinálni a defektes kerekemmel.
Aztán neked mér' járt az 5 év?  He Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!