Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 19. - 22:50:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18   Le
 
Szerző Téma: Visszahivás, garanciális problémák  (Megtekintve 97331 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #135 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 19:05:22 »


Addig nézegettem Cruze-t. 
Egy dolgot nem értek benne: a kipörgésgátló kikapcsolóját miért  He az utasoldalra rakták a váltókarnak, amikor bal oldalon is lett volna hely? 

Mert úgy izgibb a vezetés.
Próbálj meg átlőni egy 90- el dübörgő kamion elött, kikapcsolt ASR- el. Amiről csak Te nem tudsz...  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #136 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 19:50:44 »

Ezt szépen ide másoltad Cápa!
Kár, hogy a blog írója kicsit slendriánul fogalmazott.
Nézzük inkább, hogy mit ír erről a vezess.hu:
http://www.vezess.hu/techabc/elektronikus/9368/
Valóban volt az EBD-nek mechanikus megfelelője is (pont emiatt lehetett megbukni a vizsgán. berohadt, és nem adott elég fékerőt a hátsó tengelyre. Szereltem egy párat.) A lényeg, hogy tengelyenként szabályoz. Különben pördül az autó!
Az ABS ennél egy sokkal fejlettebb rendszer. (Mechanikus EBD már az 1970-ben( a körül. A jó ég emlékszik már rá pontosan  Kacsint) gyártott Polski Fiatomban is volt.)

Miért ne tudná az ABS az egy tengelyen lévő két féket együtt szabályozni? Csak annyit kell tennie, hogy ugyan annyit zár mind a két "csapon". És marad az egyenlő fékerő. Nem nagy ördöngösség.

De látom, titeket csak egy tudományos kísérlet győzhet meg (vagy engem?).

De tényleg, csak egyet magyarázzatok meg nekem: ha nem okoz balesetveszélyt az egy tengelyen lévő kerekre jutó jelentősen eltérő fékerő, akkor miért buktatnak meg miatta vizsgán? He He
Nem tudom, nem értek hozzá. Látod, az előzőt is úgy másoltam. Mondjuk azt nem értem, hogy miért baj ha másolok? Nem az a lényeg, hogy meglegyen az info? Fejből úgysem menne.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 25. - 05:39:32 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #137 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 05:33:28 »

Szerintem ha csak ABS-ről beszélünk, az nem tudja a nem csúszó kerekek szabályozását (mivel nem is azt figyeli, csak a blokkolást), csak a dinamikus fékerő elosztóval együtt működve. Ahogy a wiki oldal is írja, nagyon sok biztonsági rendszer működik együtt az ABS-szel.
Nemcsak működne, hanem működik is a lacsiban az EBD...
EBD
Electronic Brakeforce Distribution. Elektronikus fékerő-elosztó, mely a legjobban tapadó kerekekre küldi a legtöbb fékerőt, így rövidítvén a fékutat. Régen is volt fékeroelosztó a legtöbb kocsiban; amikor eros fékezésnél az autó kasznija nagyon az orrára állt, a hátsó tengelyhez kapcsolt, karos szelep kicsit elzárja a hátrameno fékfolyadék útját. A hátsó fékek kevésbé hatottak, a kerekek nem akartak annyira blokkolni, ráadásul a jól tapadó elso kerekeknek nagyobb fékero maradt. Most ezt az EBD rövidítésu elektronikus rendszer végzi a legtöbb autóban, ami például a tengelyterhelést is figyelembe veszi, és együttmuködik a blokkolásgátló rendszerrel.
Ezért mondom, hogy magában csak az ABS nem tudja!
Ezt szépen ide másoltad Cápa!
Kár, hogy a blog írója kicsit slendriánul fogalmazott.
Nézzük inkább, hogy mit ír erről a vezess.hu:
http://www.vezess.hu/techabc/elektronikus/9368/
Valóban volt az EBD-nek mechanikus megfelelője is (pont emiatt lehetett megbukni a vizsgán. berohadt, és nem adott elég fékerőt a hátsó tengelyre. Szereltem egy párat.) A lényeg, hogy tengelyenként szabályoz. Különben pördül az autó!
Az ABS ennél egy sokkal fejlettebb rendszer. (Mechanikus EBD már az 1970-ben( a körül. A jó ég emlékszik már rá pontosan  Kacsint) gyártott Polski Fiatomban is volt.)

Miért ne tudná az ABS az egy tengelyen lévő két féket együtt szabályozni? Csak annyit kell tennie, hogy ugyan annyit zár mind a két "csapon". És marad az egyenlő fékerő. Nem nagy ördöngösség.

De látom, titeket csak egy tudományos kísérlet győzhet meg (vagy engem?).

De tényleg, csak egyet magyarázzatok meg nekem: ha nem okoz balesetveszélyt az egy tengelyen lévő kerekre jutó jelentősen eltérő fékerő, akkor miért buktatnak meg miatta vizsgán? He He
Szerintem akkor buktatnak meg a vizsgán, ha az autó nem rendelkezik ABS-el és emiatt van az eltérés.Azért, mert a technika rendesen végzi a dolgát, nem bukhat az autó. Ha egy tengelyre eltérő fékerő jut,de blokkolás nincs, akkor az autó nem vágódik keresztbe és irányítható.-Szerintem-
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #138 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 12:06:40 »

Szerintem ha csak ABS-ről beszélünk, az nem tudja a nem csúszó kerekek szabályozását (mivel nem is azt figyeli, csak a blokkolást), csak a dinamikus fékerő elosztóval együtt működve. Ahogy a wiki oldal is írja, nagyon sok biztonsági rendszer működik együtt az ABS-szel.
Nemcsak működne, hanem működik is a lacsiban az EBD...
EBD
Electronic Brakeforce Distribution. Elektronikus fékerő-elosztó, mely a legjobban tapadó kerekekre küldi a legtöbb fékerőt, így rövidítvén a fékutat. Régen is volt fékeroelosztó a legtöbb kocsiban; amikor eros fékezésnél az autó kasznija nagyon az orrára állt, a hátsó tengelyhez kapcsolt, karos szelep kicsit elzárja a hátrameno fékfolyadék útját. A hátsó fékek kevésbé hatottak, a kerekek nem akartak annyira blokkolni, ráadásul a jól tapadó elso kerekeknek nagyobb fékero maradt. Most ezt az EBD rövidítésu elektronikus rendszer végzi a legtöbb autóban, ami például a tengelyterhelést is figyelembe veszi, és együttmuködik a blokkolásgátló rendszerrel.
Ezért mondom, hogy magában csak az ABS nem tudja!
Ezt szépen ide másoltad Cápa!
Kár, hogy a blog írója kicsit slendriánul fogalmazott.
Nézzük inkább, hogy mit ír erről a vezess.hu:
http://www.vezess.hu/techabc/elektronikus/9368/
Valóban volt az EBD-nek mechanikus megfelelője is (pont emiatt lehetett megbukni a vizsgán. berohadt, és nem adott elég fékerőt a hátsó tengelyre. Szereltem egy párat.) A lényeg, hogy tengelyenként szabályoz. Különben pördül az autó!
Az ABS ennél egy sokkal fejlettebb rendszer. (Mechanikus EBD már az 1970-ben( a körül. A jó ég emlékszik már rá pontosan  Kacsint) gyártott Polski Fiatomban is volt.)

Miért ne tudná az ABS az egy tengelyen lévő két féket együtt szabályozni? Csak annyit kell tennie, hogy ugyan annyit zár mind a két "csapon". És marad az egyenlő fékerő. Nem nagy ördöngösség.

De látom, titeket csak egy tudományos kísérlet győzhet meg (vagy engem?).

De tényleg, csak egyet magyarázzatok meg nekem: ha nem okoz balesetveszélyt az egy tengelyen lévő kerekre jutó jelentősen eltérő fékerő, akkor miért buktatnak meg miatta vizsgán? He He
Szerintem akkor buktatnak meg a vizsgán, ha az autó nem rendelkezik ABS-el és emiatt van az eltérés.Azért, mert a technika rendesen végzi a dolgát, nem bukhat az autó. Ha egy tengelyre eltérő fékerő jut,de blokkolás nincs, akkor az autó nem vágódik keresztbe és irányítható.-Szerintem-
A nem működő ABS-t a vizsgán nem tudják kimutatni.Én a tgk-t most viszem át úgy negyedszer a vizsgán.Még 2 éves korában ment el rájta,mert a féktárcsáról lerohadtak a jeladó kis fogak(2 évesen).Fél milláért akarták cserélni.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #139 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 16:11:31 »

A nem működő ABS-t a vizsgán nem tudják kimutatni.Én a tgk-t most viszem át úgy negyedszer a vizsgán.Még 2 éves korában ment el rájta,mert a féktárcsáról lerohadtak a jeladó kis fogak(2 évesen).Fél milláért akarták cserélni.
Anno az ATEGO-val én is így jártam. Műszakit simán vette.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #140 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 10:39:14 »

Szerintem ha csak ABS-ről beszélünk, az nem tudja a nem csúszó kerekek szabályozását (mivel nem is azt figyeli, csak a blokkolást), csak a dinamikus fékerő elosztóval együtt működve. Ahogy a wiki oldal is írja, nagyon sok biztonsági rendszer működik együtt az ABS-szel.
Nemcsak működne, hanem működik is a lacsiban az EBD...
EBD
Electronic Brakeforce Distribution. Elektronikus fékerő-elosztó, mely a legjobban tapadó kerekekre küldi a legtöbb fékerőt, így rövidítvén a fékutat. Régen is volt fékeroelosztó a legtöbb kocsiban; amikor eros fékezésnél az autó kasznija nagyon az orrára állt, a hátsó tengelyhez kapcsolt, karos szelep kicsit elzárja a hátrameno fékfolyadék útját. A hátsó fékek kevésbé hatottak, a kerekek nem akartak annyira blokkolni, ráadásul a jól tapadó elso kerekeknek nagyobb fékero maradt. Most ezt az EBD rövidítésu elektronikus rendszer végzi a legtöbb autóban, ami például a tengelyterhelést is figyelembe veszi, és együttmuködik a blokkolásgátló rendszerrel.
Ezért mondom, hogy magában csak az ABS nem tudja!
Ezt szépen ide másoltad Cápa!
Kár, hogy a blog írója kicsit slendriánul fogalmazott.
Nézzük inkább, hogy mit ír erről a vezess.hu:
http://www.vezess.hu/techabc/elektronikus/9368/
Valóban volt az EBD-nek mechanikus megfelelője is (pont emiatt lehetett megbukni a vizsgán. berohadt, és nem adott elég fékerőt a hátsó tengelyre. Szereltem egy párat.) A lényeg, hogy tengelyenként szabályoz. Különben pördül az autó!
Az ABS ennél egy sokkal fejlettebb rendszer. (Mechanikus EBD már az 1970-ben( a körül. A jó ég emlékszik már rá pontosan  Kacsint) gyártott Polski Fiatomban is volt.)

Miért ne tudná az ABS az egy tengelyen lévő két féket együtt szabályozni? Csak annyit kell tennie, hogy ugyan annyit zár mind a két "csapon". És marad az egyenlő fékerő. Nem nagy ördöngösség.

De látom, titeket csak egy tudományos kísérlet győzhet meg (vagy engem?).

De tényleg, csak egyet magyarázzatok meg nekem: ha nem okoz balesetveszélyt az egy tengelyen lévő kerekre jutó jelentősen eltérő fékerő, akkor miért buktatnak meg miatta vizsgán? He He
Szerintem akkor buktatnak meg a vizsgán, ha az autó nem rendelkezik ABS-el és emiatt van az eltérés.Azért, mert a technika rendesen végzi a dolgát, nem bukhat az autó. Ha egy tengelyre eltérő fékerő jut,de blokkolás nincs, akkor az autó nem vágódik keresztbe és irányítható.-Szerintem-
A vizsgán való fékerő mérésnél nincs szerepe az ABS-nek. A kerekek azonos tapadású felületen futnak.
A fékerő eltérést nem csak a blokkolás helyzetében vizsgálja a gép, hanem végig a fékezés során. Sehol nem térhet el a megengedettnél jobban.

Volt alkalmam többször megtapasztalni az eltérő fékerő hatását - tudom miről beszélek. Nem kell hozzá blokkoló kerék egyik oldalon sem.

Fizika gyakorlat: gyerek (ne 2 kliós! Kacsint)  kapaszkodjon az egyik kezedbe, és húzzon hátrafelé (fékezze az egyik oldaladat), miközben te megpróbálsz előre futni (a gyerek lesz a jobban fékezett kerék). Elfordul-e a felső tested? Ugyan ez történik az autóval. Az elfordulás mértéke a ható erőktől függ.

Autóval is lehetne próbát tenni, de közúton inkább ne. Veszélyes.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #141 Dátum: 2009. Október 23. - 09:03:32 »

Volt egy ilyenem.
Nem a szokásos kopás a kilincsen, hanem a zárfedő burkolat.
Ha hozzáértem, levelekben pergett le.
Lefestették, de már fogják a fejüket a garis problémáim miatt.
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #142 Dátum: 2009. Október 23. - 11:29:51 »

Volt egy ilyenem.
Nem a szokásos kopás a kilincsen, hanem a zárfedő burkolat.
Ha hozzáértem, levelekben pergett le.
Lefestették, de már fogják a fejüket a garis problémáim miatt.
Hiába fogják...fogták volna akkor, amikor leszerződtek az importőrrel a kereskedés jogáért! Ez is ugyanúgy garis probléma, mert nem csak a kilincs rossz fényezésű, hanem a kerete is.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #143 Dátum: 2010. Október 11. - 06:02:05 »

Helló!

Ha az autóm 2005-ös és most kezdte el ledobni a festéket a kilincs, akkor az már nem garis ugye?
Ez azért elég tré, hogy az 5 éves kocsimról pereg le a festék nem??? Mondjuk jó ,hogy ez gyárilag csak a kilincseknél fordul elő, de akkor is felháborító... Tehet egy szivességet az a nagytudású, aki leszerződött az impórtőrrel  !!
Naplózva
Jnf7
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #144 Dátum: 2010. Október 11. - 16:46:56 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.

Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2010. Október 11. - 16:51:51 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.


Nem akarom védeni a lacsit, de ilyen autót manapság nem kapsz...max rolls royce-t...
Meg lehet nézni, hol tart pl a mazda. Evett érte a rosseb, megbízhatósági listákon messze első volt sokáig, aztán most? Sajnos mennyiségi kereskedelem van, minden nagy gyár kínában gyártat, tötökökkel összerakat, stb. Nem alaposan letesztelt, kiforrott konstrukciókat dobnak piacra, hanem gyorsan kreálnak valami újat, mert "a konkurencia is kidobott valamit és nehogy már mi maradjunk le" egy kis átfésülés, egy-két új motor, csecsebecse belsőben, aztán had menjen! Adjunk el minél többet! Ez van.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #146 Dátum: 2010. Október 11. - 17:40:57 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.



vegyél Volkswagent ott motort meg váltót cserélnek úgy manapság mint itt szelepeket!
Naplózva

70/4334431
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #147 Dátum: 2010. Október 11. - 18:35:43 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.



Aki ilyen negatívan áll ehhez az autóhoz az adja el! Soha nem elégedett vele!
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #148 Dátum: 2010. Október 11. - 18:54:43 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.


Kétségtelen, hogy ez az autó sem tökéletes, akár csak a többi sem az. De ezért a pénzért? Hát ezt már nem hiszem, mert ezért a pénzért csak nézd meg az árakat, mit kaphattál volna, amit nyilván nem vettél, mert szóba sem jött.
Más, most olvastam, hogy a többszörös áron árult szuper márkák közül most éppen melyik márkák, milyen hibával hívtak vissza rengeteg kocsit. Nem kell találgatni, elárulom: Mercedes több típusánál kormány (!) hibák voltak (C, és E típusoknál), és a nagy konkurensnél, a BMW-nél meg fék (!) hibák miatt volt visszahívás, ami ugyebár nem kilincs festék lekopás, amit azért túl lehet élni, inkább, mint a kormány, vagy fék hibáját. Volt már Lexus visszahívás is, sőt Bentley is, ami már egy kicsit megdöbbentő- gondolom. Pont ma olvastam ezeket, és ezért egyre jobban bírom a Lacettit, töredék áráért, és használhatóságáért. Nem véletlen, hogy sok taxi is Lacetti, rengeteg ember nem tévedhet. Menj be egy VW márkaszervizbe, nézd meg, hogy milyen garanciális kocsik várnak gyógyulásra, pedig az ugyebár német autó, mint a Mercedes, és a BMW is, de mennyiért is? Elgondolkodtató...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #149 Dátum: 2010. Október 11. - 19:39:32 »

lacettim van.
de ennyi pénzért autot is adhattak volna.
20ezernél kmnél kipufogó szelepeket kellett cserélni.
ez gáz azért.
uj autot azért vesz az ember hogy évekig ne kelljen hozányúlni,csak tankolni keljen.


Adtak nem is rosszat!Amugy a baj itt kezdődik!-egy autót nem csak tankolni kell,hanem törődni vele és ismerni.Ilyen megbizható jó kis kocsim nem is volt még.kop-kop. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!