Krisz
|
|
« Hozzászólás #105 Dátum: 2009. Szeptember 16. - 22:58:56 » |
|
Sziasztok!
Azt lehet tudni,hogy melyek azok a típusok amiket visszahívnak? Mert pont egy olyan autót néztünk ki ami 2008.07.-i...
"A 2008. március 25-e és 2009. július 31-e között gyártott és értékesített autóknál probléma merült fel a blokkolásgátló fékrendszerekkel, a szélvédőkkel és a biztonsági övekkel - írta az MTI." Vaze a blokkolásgátló ténleg nem tettszik.Ha megpattan a kerék fékezés alatt valami kis vackon,teljesen visszaver ugy szinte nincs is fékem.Már vagy kétszer majdnem odacsaptam miatta.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #106 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 10:36:36 » |
|
Sziasztok!
Azt lehet tudni,hogy melyek azok a típusok amiket visszahívnak? Mert pont egy olyan autót néztünk ki ami 2008.07.-i...
"A 2008. március 25-e és 2009. július 31-e között gyártott és értékesített autóknál probléma merült fel a blokkolásgátló fékrendszerekkel, a szélvédőkkel és a biztonsági övekkel - írta az MTI." Vaze a blokkolásgátló ténleg nem tettszik.Ha megpattan a kerék fékezés alatt valami kis vackon,teljesen visszaver ugy szinte nincs is fékem.Már vagy kétszer majdnem odacsaptam miatta. Szerintem az mindegyiken csinálja. Ezt a jelenséget én is megfigyeltem már.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #107 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 15:46:36 » |
|
Sziasztok!
Azt lehet tudni,hogy melyek azok a típusok amiket visszahívnak? Mert pont egy olyan autót néztünk ki ami 2008.07.-i...
"A 2008. március 25-e és 2009. július 31-e között gyártott és értékesített autóknál probléma merült fel a blokkolásgátló fékrendszerekkel, a szélvédőkkel és a biztonsági övekkel - írta az MTI." Vaze a blokkolásgátló ténleg nem tettszik.Ha megpattan a kerék fékezés alatt valami kis vackon,teljesen visszaver ugy szinte nincs is fékem.Már vagy kétszer majdnem odacsaptam miatta. Szerintem az mindegyiken csinálja. Ezt a jelenséget én is megfigyeltem már. a második ilyen malőr után nagyon elgondolkodtam hogy kiveszem a blokkolásgátló biztiét.Régen sem volt ilyen vacak a kocsiaimbam mégis megálltam mindig
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #108 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 15:51:26 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #109 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 16:35:20 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Az rendben van de amikor meg kell állni akkor baj ha visszaver.Amugy ez csak a mazsola vezetőknek segitség nekem akadály.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #110 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 16:40:35 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #111 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 07:10:50 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. Ti is formaautósan fékeztek? Először tövig (megrugva) és visszaengedve fogatni szépen .
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #112 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 14:50:39 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #113 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 18:45:37 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam többi keréken sem? nem vagyok nagy ABS szakértő, de mind a négy keréknél külön kellene működnie...valami négycsatornás ABS van manapság minden autóban..nem?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #114 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 19:43:23 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam többi keréken sem? nem vagyok nagy ABS szakértő, de mind a négy keréknél külön kellene működnie...valami négycsatornás ABS van manapság minden autóban..nem? De! Hát pont ez a lényege!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #115 Dátum: 2009. Szeptember 18. - 20:52:27 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam többi keréken sem? nem vagyok nagy ABS szakértő, de mind a négy keréknél külön kellene működnie...valami négycsatornás ABS van manapság minden autóban..nem? De! Hát pont ez a lényege! Én is igy gondolom de nem igy van nálam.Gondolhatjátok hogy levert a viz a kereszteződésnél mikor csak ment a kocsi tovább hiába nyomtam a féket.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #116 Dátum: 2009. Szeptember 19. - 14:18:51 » |
|
én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam
Biztos a fékrendszeredet és az ABS-t is szétmarta már az egy éves alkohol használat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 20. - 10:28:20 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #117 Dátum: 2009. Szeptember 19. - 22:10:11 » |
|
én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam
Biztos a fékrendszeredet és az ABS-t is szétmarta már az egy éves alkohol használat. az lehet!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #118 Dátum: 2009. Szeptember 20. - 14:03:15 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam Az ABS-hez én sem értek, de az elég csúnya lenne, ha csak azon a keréken venné el a fékerőt ami éppen megcsúszik, a többin meg hagyná kajakra. Úgy pördülnél meg mint a búgó csiga. A vizsgákon pont ezért/erre van a fékerő mérés. Ha túl nagy a különbség megbukik az autó, mivel balesetveszélyes. Gondoljátok, hogy gyárilag beépítenek ilyen hibát? Volt már veszélyes helyzetem a miatt, mert erős fékezésnél az egyik kerék egy karton lapra futott, és elkezdett csúszni, a többi meg fékezett izomból. Ugyan ez a helyzet, amikor (általában ősszel) az egyik(oldali) kerék ráfut az út szélén összegyűlt levél szőnyegre, és fékezned kell (hidd el, van ilyen, még akkor is, ha figyelsz. Pl. leszorítanak.). Ráadásul a levélszőnyeg alatt sokkal tovább marad vizes az út felülete. A másik oldal meg esetleg már száraz. Izgalmas tud lenni. Ilyenkor ABS nélkül (szinte) egyből pördül az autó. Az ABS-nek nyilván a tengelyen lévő másik kerékről is el kell vennie az erőt. A típusok közötti különbség abból adódhat, hogy gyártónként változik az, hogy az ABS milyen értéknél kezd el dolgozni (és mennyire).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #119 Dátum: 2009. Szeptember 20. - 18:58:48 » |
|
Az ABS nem azért van, hogy meg tudj állni. Hanem, hogy ki tudjad kerülni ami előtted van.
Így igaz, ha jól fékezel, nem is tudhatod, hogy van ABS-ed. Jó a kerüléshez, és jó, ha bepánikolva fékez az ember. Az igazi jó fékezésnél előbb áll meg az autó, mint amikor görcsösen nyomja tövig a féket, és dolgozik az ABS. Nem véletlen, hogy amikor a csúszós pályára visznek minket, sokszor a buszvezetők nem is tudnak blokkolva fékezni, mert bennük van az ABS-t "megelőző" funkció. Nekem még nem működött sosem az ABS, gondolom pont ezért. én szép fékezésről beszéltem nem vészfékről,de ha épp a féktávban van egy dudor vagy egy kicsit kiálló aknafedél az uton azon megpattan a kerék és a fék egyszerüen visszaver ami eredménye hogy nincs is fékem a többi keréken sem.és mindig ugyan azokon a helyeken csinálja.Két három ilyen esetem volt már aminek majdnem tk lett az eredménye.ott azóta a kézit ir rátartom biztos ami biztos.De hogy sz@r az tuti.Octáviám és a vectrám annó nem csinálta pedig azokkal is arra jártam Az ABS-hez én sem értek, de az elég csúnya lenne, ha csak azon a keréken venné el a fékerőt ami éppen megcsúszik, a többin meg hagyná kajakra. Úgy pördülnél meg mint a búgó csiga. A vizsgákon pont ezért/erre van a fékerő mérés. Ha túl nagy a különbség megbukik az autó, mivel balesetveszélyes. Gondoljátok, hogy gyárilag beépítenek ilyen hibát? Volt már veszélyes helyzetem a miatt, mert erős fékezésnél az egyik kerék egy karton lapra futott, és elkezdett csúszni, a többi meg fékezett izomból. Ugyan ez a helyzet, amikor (általában ősszel) az egyik(oldali) kerék ráfut az út szélén összegyűlt levél szőnyegre, és fékezned kell (hidd el, van ilyen, még akkor is, ha figyelsz. Pl. leszorítanak.). Ráadásul a levélszőnyeg alatt sokkal tovább marad vizes az út felülete. A másik oldal meg esetleg már száraz. Izgalmas tud lenni. Ilyenkor ABS nélkül (szinte) egyből pördül az autó. Az ABS-nek nyilván a tengelyen lévő másik kerékről is el kell vennie az erőt. A típusok közötti különbség abból adódhat, hogy gyártónként változik az, hogy az ABS milyen értéknél kezd el dolgozni (és mennyire). Szerintem amiről beszéltek, az már az EBD...ami szintén van a lacsiban....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|