Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 13:28:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18   Le
 
Szerző Téma: Visszahivás, garanciális problémák  (Megtekintve 99258 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #75 Dátum: 2009. Március 24. - 19:11:29 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Szerintem déli országokba visznek 2 ventiset a meleg végett. Úgy emlékszem, hogy Gidynek is 1 van....nekem is.
Nekem digit klímás és 1 ventis.
Az enyém is digit,és csak egy venti van benne.
Nekem is, de ezt már írtam egyszer. Vigyorog
Naplózva


LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #76 Dátum: 2009. Március 24. - 19:21:34 »

Szintén Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #77 Dátum: 2009. Március 24. - 20:28:24 »

Amikkel én találkoztam Lacettikkel, azokban mindben 1 venti volt, kivétel a mi automatánk. Én úgy tudtam, hogy az automatába azért tesznek dupla ventit, mert az automata váltó kevésbé szégyell visszakapcsolni nagyobb terhelés (emelkedő, erőteljes gyorsítás, vontatás, sok utas+csomag) esetén, a magasabb fordulatszám pedig több hőt is jelent. Ráadásul "D"-ben ácsorogva a nyomatékváltó fogja, terheli picit a motort, így egyhelyben állva is jobban melegszik a motor, amikor a menetszél nem hűt. Erre segít rá a dupla ventillátor.

Mivel ezek szerint kéziváltósban is van dupla, valószínűleg attól is függ, melyik országba szánták az autót. Az efféle eltérés nem ritka, pl. a skandináv országokba szánt kocsik között sokban nincs pollenszűrő, mert az ottani klíma nem teszi szükségessé, stb.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #78 Dátum: 2009. Március 24. - 20:47:52 »

Mára is hoztam egy típushibát, az érzékeny lelkűeket megkérem, hogy most dugják a fejüket homokba.  Kacsint Ha valakit zavar, hogy ebbe a topikba írogattam be tegyetek át egy újba, vagy máshova.

A dolog lényege, hogyha egyszercsak elfogyna a tompított és reflektor világítás az autóból (a helyzetjelző ég), miközben az izzók/biztosítékok jók, ne keresgéljetek (se a szerelő) tovább, a kábelköteg égett szét a műszeregység mögött, természetesen a leg****abb helyen ami létezik a földön. Illetve egy csatlakozó ég szét, mivel nem érintkezik megfelelően, és ívet húz. Na ott kell a kábeleket összeforrasztani.

Ha már tudtatok róla, akkor bocs.

Azért merészelem ideírni, mert a miénk nem egyedi egyedi eset volt. Kedves (volt) kollégáim az Opel és Chevy Gombosban is csípőből rávágták a megoldást. Sajnos előfordul, de hogy mennyire gyakori a hiba azt nem tudom. Elvileg csak az ötajtóst érinti, aztán ki tudja.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #79 Dátum: 2009. Március 24. - 20:55:39 »

Bár talán sikerült megcáfolnom azokat a vádakat, miszerint én valami megrögzött hazudozó lennék, akinek az tetszik, hogy kamu hibákat talál ki, így mégis teljesebb a kép:
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #80 Dátum: 2009. Március 24. - 21:10:40 »

Ja, és a legfontosabb:

A CHEVY GOMBOSBAN ISMERIK AZ OMINÓZUS TERMOSZTÁT SZÉTESŐS HIBÁT. Tessék Seregi Péter urat keresni, ha valakinek kételyei lennének a sztori hitelességével kapcsolatban. És nem mellékesen a fényszórós hibára is Ő tudta a megoldást... (Illetve Homa Csaba is az Opel oldalról!) Ezúton is köszönet érte mindkettőjüknek.

A termosztátos hibáról annyit megtudtam, hogy nem általános, valószínűleg van egy hibás sorozat belőle, azok esnek szét. Jó lenne tudni a motorszámokat (tól - ig), ebben talán támpont lehet majd az általam ismert esetekhez kapcsolódó motorszám, amit ha megtudok megosztok veletek.
Naplózva

Pittike
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #81 Dátum: 2009. Március 24. - 21:20:34 »

A Chevi Sajóban hallottam erről a fényszórós problémáról,de azt is mondták, hogy még csak a rendőr Lacsiknál fordult elő ilyen és valószínűleg az állandó használatnak köszönhetően.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #82 Dátum: 2009. Március 24. - 21:32:21 »

Hát azért egy csatlakozónak bírnia kellene az állandó áramot, amire tervezték. Én mondjuk éjjel-nappal tompítottal megyek, viszont az autót leginkább nem én használom, tehát franc tudja mennyit volt használva a fényszóró.
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #83 Dátum: 2009. Március 24. - 21:43:34 »

Az efféle eltérés nem ritka, pl. a skandináv országokba szánt kocsik között sokban nincs pollenszűrő, mert az ottani klíma nem teszi szükségessé, stb.
Ott nem is kell klíma Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #84 Dátum: 2009. Március 24. - 21:47:09 »

Amikkel én találkoztam Lacettikkel, azokban mindben 1 venti volt, kivétel a mi automatánk. Én úgy tudtam, hogy az automatába azért tesznek dupla ventit, mert az automata váltó kevésbé szégyell visszakapcsolni nagyobb terhelés (emelkedő, erőteljes gyorsítás, vontatás, sok utas+csomag) esetén, a magasabb fordulatszám pedig több hőt is jelent. Ráadásul "D"-ben ácsorogva a nyomatékváltó fogja, terheli picit a motort, így egyhelyben állva is jobban melegszik a motor, amikor a menetszél nem hűt. Erre segít rá a dupla ventillátor.

Mivel ezek szerint kéziváltósban is van dupla, valószínűleg attól is függ, melyik országba szánták az autót. Az efféle eltérés nem ritka, pl. a skandináv országokba szánt kocsik között sokban nincs pollenszűrő, mert az ottani klíma nem teszi szükségessé, stb.
Nemhogy klímafüggő (mármint az ország klímájára gondolok) a felszereltség, hanem sokminden más is közrejátszik.
Mi magyarok pl. keményebb futóművet kaptunk.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #85 Dátum: 2009. Március 24. - 21:48:17 »

Ja, és a legfontosabb:

A CHEVY GOMBOSBAN ISMERIK AZ OMINÓZUS TERMOSZTÁT SZÉTESŐS HIBÁT. Tessék Seregi Péter urat keresni, ha valakinek kételyei lennének a sztori hitelességével kapcsolatban. És nem mellékesen a fényszórós hibára is Ő tudta a megoldást... (Illetve Homa Csaba is az Opel oldalról!) Ezúton is köszönet érte mindkettőjüknek.

A termosztátos hibáról annyit megtudtam, hogy nem általános, valószínűleg van egy hibás sorozat belőle, azok esnek szét. Jó lenne tudni a motorszámokat (tól - ig), ebben talán támpont lehet majd az általam ismert esetekhez kapcsolódó motorszám, amit ha megtudok megosztok veletek.
Ezt megköszönnénk! Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #86 Dátum: 2009. Március 24. - 22:25:25 »

Nemhogy klímafüggő (mármint az ország klímájára gondolok) a felszereltség, hanem sokminden más is közrejátszik.
Mi magyarok pl. keményebb futóművet kaptunk.

Akkor valszeg így fordulhat elő, hogy az egyik lépcsőshátú autónké érezhetően feszesebb, mint a másiké és az automatáé, újkora óta. Tisztán emléxem, hogy az automatát és a másik "puha" szedánt még akkor fogadtuk örökbe, amikor még javában hajókázott valahol az óceánon. Akkor még lehet nem volt egyértelmű, hogy Magyarhonba jönnek, és később nem módosították le őket. Automatából amúgysem hoznak nagyon hozzánk, mert nem keresi senki. A keményebb futóműves viszont a kereskedőnél állt, amikor rámutatásos eljárással hozzánk került Mosolyog
Naplózva

Pittike
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #87 Dátum: 2009. Március 25. - 12:21:20 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
szintén rendben és szintén egy ventili
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #88 Dátum: 2009. Március 25. - 12:46:36 »

Megnéztem: 1 azaz egy ventilátor van a hűtő mögött. Lacetti 1,6 SW Elite digit klimás.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #89 Dátum: 2009. Március 25. - 14:33:44 »

Vannak képeim is, ha engedné ez a szerencsétlen fórum azokat is feltenném

Pedig 128 kb-nál kisebbek... És így sem.

Az ilyen gondokat a gépházban kell jelezni. Leghamarabb onnan értesülök róla. Ha nem tudok róla, nem is tudom javítani.  Kacsint
A fórum egyéb topikjaiba nem mindig jutok el, de a hibákat, észrevételeket mindig megnézem (az az első).
És ha már úgyis ott jársz, és beleolvasol, mindjárt látod, hogy rendszer hiba volt (csinált az Extra egy módosítást, amiről elfelejtett értesíteni (és teljesen értelmetlen is volt. Szerintem új személyzet van, és nem tudják, hogy előzőleg mi és hogyan volt megoldva). Mindenkit. Ez azt okozta, hogy nem működött a http protokollon keresztüli feltöltés.)
Ja, és azt is elolvashatod ugyan ott, hogy a hiba elhárítva, teheted fel a képet.  Mosolyog

(Ok. A feltöltési lehetőségre időközben rájöttél.  Kacsint A hibák jelzésének módja azonban továbbra is, mindenkire érvényes. Már persze csak akkor, ha azt szeretnétek, hogy a lehetőségekhez képest gyorsan megoldódjanak.  Vigyorog)
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 25. - 14:44:59 írta Stocz » Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!