Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 15:31:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18   Le
 
Szerző Téma: Visszahivás, garanciális problémák  (Megtekintve 99286 alkalommal)
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #60 Dátum: 2009. Március 24. - 05:14:30 »

Tényleg én sem szeretném folytani, mert nincs értelme, nem értünk egyet. Majd megírom az észrevételeimet másik topikban, és nem a tiédet szemetelem tele.

Csak egy apróság: A rendőrségi Lacettiket ne vegyük ide, mert ők közismerten más igénybevételnek teszik ki az autókat, mint a normál sofőrök. Nekik nem rángat a kocsi, nekik majd hengerfejes lesz 80 ezernél, stb. A Gombiban javítottunk rendőrségi G Astrákat, egyik se rángatott az elkormolódástól, viszont annál többet kellett generálozni.

Na látod ez az amit csak feltételezel a másik oldalon meg ott van a gyakorlati tapasztalat, mert amit leírtál az a rendőrségi  Lacettiknél nem igazolódott be, de itt ebben nekem nem lehet igazam, én hozzá nem értő pancser vagyok!

Senki nem mondta, hogy pancser vagy, én sem. Biztos pontosan olyan jó szerelő vagy, mint amilyen kedves, szimpatikus is.

Hallod komolyan nem értelek, (eredetileg) egy rossz szavam nem volt rád, mindössze annyit közöltem a többiekkel, hogy milyen problémákba botlottam a saját/ismerősi körömben lévő Lacettikkel. Közben annyit hozzátettem, hogy a márkaszervizekben sok helyen kutyaütők dolgoznak. Ez Téged ugye nem érint. Akkor miért veszed magadra?

Viszont autószerelőként nem hiszem, hogy gyakran járnál autószervizben, mint ügyfél. Én viszont gyakori vendég vagyok ilyen helyeken ügyfélként. Ezért én talán jobban meg tudom ítélni mindezt.

Az meg, hogy Te nem találkoztál a hibával, még egyszer mondom, nem jelent semmit. A fejlesztőmérnökök sem találkoztak vele kitudja hány százezer (millió?) tesztkilométer alatt, különben kijavították volna. Ugyanez igaz az ominózus rángatásra is. Mégis megkeseríti sokak életét.

Tudod most is azt írod amivel én nem találkoztam az nem jelent semmit, autószerelő műhelyekben pedig elég sokban megfordulok ezeknek is forgalmazok különböző termékeket, így akarva akaratlanul találkozom a munkájukkal a Dél-Dunántúli régióban ezért azt itt működő Daewoo-Chevy szervizekkel is és sajnos van olyan szerviz akit nem tudok ajánlani. A fiam viszont 13 éve ebben a márkában dolgozik neki viszont azt hiszem elég jelentős a tapasztalata, szerinte egyedi estek amiket kihangsúlyoztál a hűtőtartó csavarok kilazulása egy korábbi szakszerűtlen beavatkozás eredménye lehetett nem pedig gyári összeszerelési hiba ez megmagyarázná, hogy te találkoztál vele és senki más, mivel mi bontunk is lacsikat egypárból én szedtem ki a hűtőket és elég keményen megvoltak húzva a ventilátor csavarjai. Ha minden ilyen egyedi esetet leakarunk írni akkor ezeknek kelleni nyitni egy másik topicot.
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #61 Dátum: 2009. Március 24. - 09:04:56 »

Persze én sem állítom, hogy minden Lacettinek kiesik a hűtőventillátora. Én sem láttam még ilyet. Csak azért szóltam, mert velem megtörtént, szerintem érdemes lehet vetni rá egy pillantást. Pláne, hogy a többi autónkon amiken megnéztem szintén elég lazák voltak a csavarok. Az anyósülés ülésállító karja is ilyen, abból is kiesik a két csavar, és a kezedben marad a fogantyúja. Csak az nem jelent olyan jellegű veszélyt, mint a hűtőventillátor.

A szóbanforgó autón még nem történt javítás, amikor szóba jöhetett volna a tákolás lehetősége. Különben én is egyből erre gondoltam volna. Viszont a márkaszevizekben elmondásod szerint kiváló minőségű munka folyik, tehát egyébként sem merül fel annak lehetősége, hogy valaki rosszul rakta vissza.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #62 Dátum: 2009. Március 24. - 09:06:01 »

Na talán most sikerülnek a képek:
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #63 Dátum: 2009. Március 24. - 09:11:02 »

Folytatás...
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #64 Dátum: 2009. Március 24. - 09:11:19 »

És az uccsó:
Naplózva

Pittike
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #65 Dátum: 2009. Március 24. - 14:46:38 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #66 Dátum: 2009. Március 24. - 14:52:05 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #67 Dátum: 2009. Március 24. - 15:17:16 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
1: Hűtő?
2: Légkondi?
Szerintetek? Most ezek után mindenki rohan ventit, és csavart számolni, meghúzni. Azért majd jöjjetek vissza, és meséljetek!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #68 Dátum: 2009. Március 24. - 15:32:38 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én is megnéztem,és rendben volt.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #69 Dátum: 2009. Március 24. - 15:49:23 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #70 Dátum: 2009. Március 24. - 16:02:56 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2009. Március 24. - 16:50:21 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Szerintem déli országokba visznek 2 ventiset a meleg végett. Úgy emlékszem, hogy Gidynek is 1 van....nekem is.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #72 Dátum: 2009. Március 24. - 17:47:16 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Szerintem déli országokba visznek 2 ventiset a meleg végett. Úgy emlékszem, hogy Gidynek is 1 van....nekem is.
Nekem digit klímás és 1 ventis.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #73 Dátum: 2009. Március 24. - 18:02:12 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Szerintem déli országokba visznek 2 ventiset a meleg végett. Úgy emlékszem, hogy Gidynek is 1 van....nekem is.
Nekem digit klímás és 1 ventis.
Mi amiket Angliából hoztunk hoztunk be legyen az digit vagy manuál klímás és kézi váltós azon 2 db ventillátor volt így azt hiszem ebben nem lehet igazán rendszert találni, ja és van egy Magyarországon 2004-ben üzembe helyezett SW-nk abban is 2 db ventilátor van így ezek alapján nehéz bármilyen rendszert találni ebben a dologban.
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #74 Dátum: 2009. Március 24. - 19:08:36 »

Ma benéztem a motortérbe, a csavarok nálam rendesen meg vannak húzva. Viszont csak egy ventilátorom van. Most vagy elhagytam a másikat vagy nem is volt benne. Egyébként minek a másik ventilátor?
Én nem néztem be, de remélem rendben vannak. A 2. ventillátor engem is érdekelne, miért került bele.
Ha jól emlékszem Pittike hsz.-ra, az automaváltó végett. Kacsint
De közben jól megnéztem a Service Manual-t. Ott azt írja, hogy az A/C -s modellekben van 2 venti...
Na most az enyém manuál klímás és 1 ventis, ezért azt gondolom, hogy a digit klímásnál van két ventillátor.
Gidy, szaladj le a garázsba légyszi! Vigyorog
Szerintem déli országokba visznek 2 ventiset a meleg végett. Úgy emlékszem, hogy Gidynek is 1 van....nekem is.
Nekem digit klímás és 1 ventis.
Az enyém is digit,és csak egy venti van benne.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!