Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 19:20:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Le
 
Szerző Téma: KRESZ frissen  (Megtekintve 84445 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #330 Dátum: 2010. Február 01. - 09:44:45 »

Akkor ezek szerint az öt darab kötelező? Mert én általában nem egyedül ülök a kocsiban, sokszor öten vagyunk.

Jó vicc, mondjuk a Swiftben hová tegyen az ember 5 darabot? A kalaptartó meg azért nem jó, mert manapság már egy ceruzáért felnyomják a vasat.

Na, most vehetek majd 8 db mellényt. Amúgy az a vacak tudjátok milyen drága? 700- 800 forintot is elkérnek érte.
Utoljára a Tescoban 300 Ft volt. Van úgy, hogy a nagy helyeken olcsón adják, máskor meg háromszoros áron. De 300 Ft-ért sok helyen megvásárolható, nem kell elkapkodni ki kell nézni az olcsó helyet. (OBI, Praktiker, Tesco, Auchan, Cora, valamelyikben mindig megkapható akciósan)

Nem a kalaptartón kell, hogy legyen, hanem valahol az utastérben, hogy abban tudj kiszállni. Nekem pl. a jobb első ülés alatti fiókban van. Bár nem néztem utána, szerintem elég, ha egy van, annak aki kiszáll. Hol van az előírva, hogy kötelező kiszállni mindenkinek? Na jó, mondjuk ha vontatni kell nem ülhetnek benne... Akkor kettő kell: egy, aki mellényben hordja egyik kocsitóll a másikig a második mellényt, amibe át kell szállni.  Mosolyog
Döme! Nincs igazad! Mert van  olyan is, aki kihasználja az öt férőhelyet, és például autópályán, ha lerobban a kocsi, és a leállósávban áll, hát Isten óvja azt, aki bent marad a kocsiban, várva a segítséget, sárga angyalt, akármit. Jobb ilyenkor kiszállni, és a szalagkorlát mögött megvárni a segítséget. Szerintem!
A Lacetti esetében nem értem a több mellényt. Lerobbani nem szokott, pisilni meg egyedül szoktam...  Vigyorog
Nem hiszem, hogy annyi kellene a mellényből kötelezően, ahány férőhely van. Nekem speciel 2 db van az első ülések támláján lévő zsebekben.
Én úgy emlékszem, hogy annyi mellényt csak ősi szlovák szokás szerint kötelező tartani, az utastérben, ahány személyre a kocsi viszgáztatva avn.
Olaszoknál és szlovénoknál annyi kell, ahányan az autóban ültök.
Ha csak 2-en megyünk, akkor a másik hármat kirakhatom otthon? De ha közben felveszek 1 stoppost, vennem kell még egyet? Mosolyog Ilyen szempontból a szlovák logikusabb (ezt sem hittem, hogy valaha leírom), mert a potenciálissal számol.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #331 Dátum: 2010. Február 02. - 12:43:59 »

Akkor ezek szerint az öt darab kötelező? Mert én általában nem egyedül ülök a kocsiban, sokszor öten vagyunk.

Jó vicc, mondjuk a Swiftben hová tegyen az ember 5 darabot? A kalaptartó meg azért nem jó, mert manapság már egy ceruzáért felnyomják a vasat.

Na, most vehetek majd 8 db mellényt. Amúgy az a vacak tudjátok milyen drága? 700- 800 forintot is elkérnek érte.
Utoljára a Tescoban 300 Ft volt. Van úgy, hogy a nagy helyeken olcsón adják, máskor meg háromszoros áron. De 300 Ft-ért sok helyen megvásárolható, nem kell elkapkodni ki kell nézni az olcsó helyet. (OBI, Praktiker, Tesco, Auchan, Cora, valamelyikben mindig megkapható akciósan)

Nem a kalaptartón kell, hogy legyen, hanem valahol az utastérben, hogy abban tudj kiszállni. Nekem pl. a jobb első ülés alatti fiókban van. Bár nem néztem utána, szerintem elég, ha egy van, annak aki kiszáll. Hol van az előírva, hogy kötelező kiszállni mindenkinek? Na jó, mondjuk ha vontatni kell nem ülhetnek benne... Akkor kettő kell: egy, aki mellényben hordja egyik kocsitóll a másikig a második mellényt, amibe át kell szállni.  Mosolyog
Döme! Nincs igazad! Mert van  olyan is, aki kihasználja az öt férőhelyet, és például autópályán, ha lerobban a kocsi, és a leállósávban áll, hát Isten óvja azt, aki bent marad a kocsiban, várva a segítséget, sárga angyalt, akármit. Jobb ilyenkor kiszállni, és a szalagkorlát mögött megvárni a segítséget. Szerintem!

Szerintem nem arról volt szó, hogy mennyit tanácsos, hanem hogy mennyit KELL tartani. De mivel én sem néztem utána, nem is tudom megvédeni az állításomat.

Mondjuk tényleg nem szokott lerobbanni a Lacsi. Meg a Nubira sem.
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #332 Dátum: 2010. Február 02. - 13:23:17 »

Akkor ezek szerint az öt darab kötelező? Mert én általában nem egyedül ülök a kocsiban, sokszor öten vagyunk.

Jó vicc, mondjuk a Swiftben hová tegyen az ember 5 darabot? A kalaptartó meg azért nem jó, mert manapság már egy ceruzáért felnyomják a vasat.

Na, most vehetek majd 8 db mellényt. Amúgy az a vacak tudjátok milyen drága? 700- 800 forintot is elkérnek érte.
Utoljára a Tescoban 300 Ft volt. Van úgy, hogy a nagy helyeken olcsón adják, máskor meg háromszoros áron. De 300 Ft-ért sok helyen megvásárolható, nem kell elkapkodni ki kell nézni az olcsó helyet. (OBI, Praktiker, Tesco, Auchan, Cora, valamelyikben mindig megkapható akciósan)

Nem a kalaptartón kell, hogy legyen, hanem valahol az utastérben, hogy abban tudj kiszállni. Nekem pl. a jobb első ülés alatti fiókban van. Bár nem néztem utána, szerintem elég, ha egy van, annak aki kiszáll. Hol van az előírva, hogy kötelező kiszállni mindenkinek? Na jó, mondjuk ha vontatni kell nem ülhetnek benne... Akkor kettő kell: egy, aki mellényben hordja egyik kocsitóll a másikig a második mellényt, amibe át kell szállni.  Mosolyog
Döme! Nincs igazad! Mert van  olyan is, aki kihasználja az öt férőhelyet, és például autópályán, ha lerobban a kocsi, és a leállósávban áll, hát Isten óvja azt, aki bent marad a kocsiban, várva a segítséget, sárga angyalt, akármit. Jobb ilyenkor kiszállni, és a szalagkorlát mögött megvárni a segítséget. Szerintem!

Szerintem nem arról volt szó, hogy mennyit tanácsos, hanem hogy mennyit KELL tartani. De mivel én sem néztem utána, nem is tudom megvédeni az állításomat.

Mondjuk tényleg nem szokott lerobbanni a Lacsi. Meg a Nubira sem.
Nem találok erről semmi hivatalosat. (Biztos bénázok, mert valahonnan nekem is dereng, hogy kell láthatósági...) Aki jobban képben van írja már le a tutit, vagy linkeljen egy paragarfust, mert én egyetlen extra forintal sem szeretném szponzorálni a kincstárt!
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #333 Dátum: 2010. Február 02. - 14:34:58 »

Akkor ezek szerint az öt darab kötelező? Mert én általában nem egyedül ülök a kocsiban, sokszor öten vagyunk.

Jó vicc, mondjuk a Swiftben hová tegyen az ember 5 darabot? A kalaptartó meg azért nem jó, mert manapság már egy ceruzáért felnyomják a vasat.

Na, most vehetek majd 8 db mellényt. Amúgy az a vacak tudjátok milyen drága? 700- 800 forintot is elkérnek érte.
Utoljára a Tescoban 300 Ft volt. Van úgy, hogy a nagy helyeken olcsón adják, máskor meg háromszoros áron. De 300 Ft-ért sok helyen megvásárolható, nem kell elkapkodni ki kell nézni az olcsó helyet. (OBI, Praktiker, Tesco, Auchan, Cora, valamelyikben mindig megkapható akciósan)

Nem a kalaptartón kell, hogy legyen, hanem valahol az utastérben, hogy abban tudj kiszállni. Nekem pl. a jobb első ülés alatti fiókban van. Bár nem néztem utána, szerintem elég, ha egy van, annak aki kiszáll. Hol van az előírva, hogy kötelező kiszállni mindenkinek? Na jó, mondjuk ha vontatni kell nem ülhetnek benne... Akkor kettő kell: egy, aki mellényben hordja egyik kocsitóll a másikig a második mellényt, amibe át kell szállni.  Mosolyog
Döme! Nincs igazad! Mert van  olyan is, aki kihasználja az öt férőhelyet, és például autópályán, ha lerobban a kocsi, és a leállósávban áll, hát Isten óvja azt, aki bent marad a kocsiban, várva a segítséget, sárga angyalt, akármit. Jobb ilyenkor kiszállni, és a szalagkorlát mögött megvárni a segítséget. Szerintem!

Szerintem nem arról volt szó, hogy mennyit tanácsos, hanem hogy mennyit KELL tartani. De mivel én sem néztem utána, nem is tudom megvédeni az állításomat.

Mondjuk tényleg nem szokott lerobbanni a Lacsi. Meg a Nubira sem.
Nem találok erről semmi hivatalosat. (Biztos bénázok, mert valahonnan nekem is dereng, hogy kell láthatósági...) Aki jobban képben van írja már le a tutit, vagy linkeljen egy paragarfust, mert én egyetlen extra forintal sem szeretném szponzorálni a kincstárt!
http://www.das.hu/lathatosagimelleny-20090408
Ezek szerint, nem kötelező tartozék a kocsiban, de lakott területen kívül kötelező viselni. Ergó, ha ki akarsz szabályosan szállni a kocsiból, lakott területen kívül, akkor kell lennie a kocsiban.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #334 Dátum: 2010. Február 14. - 12:19:19 »

Nem szorosan a KRESZhez tartozik, inkább APEH.

A hivatalosan elszámolható üzemanyag normák 2010. jan. 10-től megváltoztak.
Pl. 1,4 Lacsi 9L/100km helyett 8,6L/100km!

Aki sokszor él vele, mint én, az nézzen utána!
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #335 Dátum: 2010. Február 14. - 20:19:33 »

Nem szorosan a KRESZhez tartozik, inkább APEH.

A hivatalosan elszámolható üzemanyag normák 2010. jan. 10-től megváltoztak.
Pl. 1,4 Lacsi 9L/100km helyett 8,6L/100km!

Aki sokszor él vele, mint én, az nézzen utána!
Nekem most számolták el egy pesti utam, 9,6l/100km-rel.
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #336 Dátum: 2010. Február 15. - 08:41:46 »

Nem szorosan a KRESZhez tartozik, inkább APEH.

A hivatalosan elszámolható üzemanyag normák 2010. jan. 10-től megváltoztak.
Pl. 1,4 Lacsi 9L/100km helyett 8,6L/100km!

Aki sokszor él vele, mint én, az nézzen utána!
Nekem most számolták el egy pesti utam, 9,6l/100km-rel.
Szerintem 9,5-el számolhatták - 1,6 benzinesre...
Itt az egész módosítás lényege:

"A 224/2009. (X.29.) Korm. rendelet módosítása alapján a munkavállalók tulajdonában lévő gépjárművek hivatalos célú használatáról szóló 75/2006 Vig. utasítás 11.3.3.2. pontja az alábbiak szerint módosul 2010. január 1-jétől:

11.3.3.2. Egyszerűsített elszámolás alkalmazásakor az alábbi üzemanyag mennyiségek számolhatók el:

11. 3.3.2.1. Benzinüzemű gépkocsi esetében

1000 cm3-ig                7,6 liter/100 km.
1001-1500 cm3-ig                8,6 liter/100 km.
1501 – 2000 cm3 –ig   9,5 liter/100 km.
2001 –3000 cm3 –ig   11,4 liter/100 km.
3001 cm3 felett                13,3 liter/100 km.

11.3.3.2.2. Gázolajüzemű gépkocsi esetében

1500 cm3-ig                5,7 liter/100 km
1501-2000 cm3-ig                6,7 liter/100 km
2001 – 3000 cm3 –ig   7,6 liter/100 km
3001 cm3 felett                9,5 liter/100 km"

Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #337 Dátum: 2010. Február 15. - 15:04:06 »

Nem szorosan a KRESZhez tartozik, inkább APEH.

A hivatalosan elszámolható üzemanyag normák 2010. jan. 10-től megváltoztak.
Pl. 1,4 Lacsi 9L/100km helyett 8,6L/100km!

Aki sokszor él vele, mint én, az nézzen utána!
Nekem most számolták el egy pesti utam, 9,6l/100km-rel.
Szerintem 9,5-el számolhatták - 1,6 benzinesre...
Itt az egész módosítás lényege:

"A 224/2009. (X.29.) Korm. rendelet módosítása alapján a munkavállalók tulajdonában lévő gépjárművek hivatalos célú használatáról szóló 75/2006 Vig. utasítás 11.3.3.2. pontja az alábbiak szerint módosul 2010. január 1-jétől:

11.3.3.2. Egyszerűsített elszámolás alkalmazásakor az alábbi üzemanyag mennyiségek számolhatók el:

11. 3.3.2.1. Benzinüzemű gépkocsi esetében

1000 cm3-ig                7,6 liter/100 km.
1001-1500 cm3-ig                8,6 liter/100 km.
1501 – 2000 cm3 –ig   9,5 liter/100 km.
2001 –3000 cm3 –ig   11,4 liter/100 km.
3001 cm3 felett                13,3 liter/100 km.

11.3.3.2.2. Gázolajüzemű gépkocsi esetében

1500 cm3-ig                5,7 liter/100 km
1501-2000 cm3-ig                6,7 liter/100 km
2001 – 3000 cm3 –ig   7,6 liter/100 km
3001 cm3 felett                9,5 liter/100 km"


Igazad van, picit tévedtem. De így is jobban jártam, mert ennyit még most télen sem eszik csak városi fogyit nézve. A legutóbbi volt 9,2.
Naplózva
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #338 Dátum: 2010. Február 15. - 20:42:54 »

A közlekedési rend őrei, ezután bárhol,bármit, bármikor, legalábbis ezt vettem le a törvénymódosításból.
Tehát a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyen, forgalom elől elzárt területen, megállni tilosban, megkülönböztető jelzés nélkül is tartózkodhatnak.Forgalommal szembe állnak, és úgy trafiznak, az is szabályos.
Irritálja az autóstársadalmat, hogy mindenkit potenciális gyorshajtónak néznek,igazoltatásnál a fekete nagy autókat továbbintenek,ezekkel
nagyon előzékenyek.Talán meséltek nekik a kiképzésükön, a nagy fekete Volga és a rendőr esete, időszakról? He
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #339 Dátum: 2010. Február 16. - 08:55:16 »

A közlekedési rend őrei, ezután bárhol,bármit, bármikor, legalábbis ezt vettem le a törvénymódosításból.
Tehát a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyen, forgalom elől elzárt területen, megállni tilosban, megkülönböztető jelzés nélkül is tartózkodhatnak.Forgalommal szembe állnak, és úgy trafiznak, az is szabályos.
Irritálja az autóstársadalmat, hogy mindenkit potenciális gyorshajtónak néznek,igazoltatásnál a fekete nagy autókat továbbintenek,ezekkel
nagyon előzékenyek.Talán meséltek nekik a kiképzésükön, a nagy fekete Volga és a rendőr esete, időszakról? He

Speciel én még nem láttam rendőrt forgalomnak háttal álva mérni... Elvileg akkor állhatnak meg tilos helyen is, ha ott nem akadályozzák a közlekedést.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #340 Dátum: 2010. Február 16. - 10:02:57 »

A közlekedési rend őrei, ezután bárhol,bármit, bármikor, legalábbis ezt vettem le a törvénymódosításból.
Tehát a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyen, forgalom elől elzárt területen, megállni tilosban, megkülönböztető jelzés nélkül is tartózkodhatnak.Forgalommal szembe állnak, és úgy trafiznak, az is szabályos.
Irritálja az autóstársadalmat, hogy mindenkit potenciális gyorshajtónak néznek,igazoltatásnál a fekete nagy autókat továbbintenek,ezekkel
nagyon előzékenyek.Talán meséltek nekik a kiképzésükön, a nagy fekete Volga és a rendőr esete, időszakról? He

Speciel én még nem láttam rendőrt forgalomnak háttal álva mérni... Elvileg akkor állhatnak meg tilos helyen is, ha ott nem akadályozzák a közlekedést.
M6 Dunaújvárosi felhajtásnál forgalomtól elzárt területen szemből-hátulról bármelyik irányt. Olyan, mint egy kis erőd. Bár mióta teherautók mennek M6 építkezésre, nem voltak ott.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #341 Dátum: 2010. Március 09. - 10:17:38 »

Új veszélyjelző táblát vezettek be... Vigyorog

Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #342 Dátum: 2010. április 13. - 15:27:51 »

Mindenkinek ajánlom elolvasni, megjegyezni, használni:
www.kreszvaltozas.hu
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #343 Dátum: 2010. április 17. - 19:29:51 »

Szokásomnak megfelelően:
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #344 Dátum: 2010. április 19. - 10:29:44 »

Szokásomnak megfelelően:

Mi ez a csönd? Mindenki a nyereményre hajt?  Vigyorog
Vélemény meg tabu?! Ez nem jellemző rátok....vagy annyira egyértelmű a szitu...?
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!