Lacetti klub fórum
2025. április 20. - 07:33:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30   Le
 
Szerző Téma: KRESZ frissen  (Megtekintve 90880 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #255 Dátum: 2009. április 06. - 19:56:06 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #256 Dátum: 2009. április 06. - 19:57:15 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Én úgy tudom, hogy az első táblától. Személyes tapasztalat.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #257 Dátum: 2009. április 06. - 19:59:02 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #258 Dátum: 2009. április 06. - 20:15:47 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Rosszul tudod Nagy Hall!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #259 Dátum: 2009. április 07. - 08:31:05 »

A gyorshajtáshoz kapcsolód büntetési tételek május 2-tól:


Ez most néhol szigorúbb, néhol lazább. Mi értelme volt...?
Csak gondold végig! 20-as tábla, mennél 35-tel, több, mint 50%, elvehetik a jogsid, jelentős túllépésért! Alacsony sebességhatárnál életveszélyes volt a dolog.

Igazad van Kacsint, de ennyi erővel a sebességhez tartozó fékúttal is össze lehetne hozni... Legalább súlyozottan venné figyelembe a kis és nagy járművet, meg az újat a tetanuszos rozsdatemetőtől.. Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #260 Dátum: 2009. április 07. - 16:19:30 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Rosszul tudod Nagy Hall!

A harmadik csíkos táblától már a lakott 30, a lakotton kívül 40, ezeket is elég gyakran mérik és ha a 30-s táblánál 45-l mész mennyivel lépted túl a megengedettet!
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #261 Dátum: 2009. április 07. - 19:14:11 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Rosszul tudod Nagy Hall!
Csak nem azt akarod mondani, hogy a sínek előtt 150 méterre már 30-cal kell zakatolni lakott területen? Merthogy a táblák kihelyezése 50 méterenkénti.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #262 Dátum: 2009. április 07. - 19:36:15 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Rosszul tudod Nagy Hall!
Csak nem azt akarod mondani, hogy a sínek előtt 150 méterre már 30-cal kell zakatolni lakott területen? Merthogy a táblák kihelyezése 50 méterenkénti.
De bizony,jobb ha erre figyelsz.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #263 Dátum: 2009. április 07. - 20:07:54 »

A vasúti átjáron történő áthaladásra vonatkozólag volt változás a közelmúltban?
Tudtommal lakott területen max. 30, kívül max. 40 az áthaladás.
Viszont ez a sebességkorlát honnan érvényes? Az első előjelző táblától, az utolsótól, vagy az András kereszt vonalában?
Ha jól tudom, nincs meghatározva, csak annyi, hogy fokozott figyelemmel és a sebességet annyira csökkentve kell megközelíteni. Sarkosan én úgy veszem, hogy a 3 csikos harmadik táblától, vagyis 50 méterre a sinektől már ennyivel kell haladni.
Rosszul tudod Nagy Hall!
Csak nem azt akarod mondani, hogy a sínek előtt 150 méterre már 30-cal kell zakatolni lakott területen? Merthogy a táblák kihelyezése 50 méterenkénti.
De bizony,jobb ha erre figyelsz.
Na mert itt helyben meg még több is.
Sógornőm tavaly szaladt bele, megbüntetrték. Azóta kényesen figyel rá és kb 200 méterre az átkelőtől mát 30-al halad. A 3 csíkos tábla vonalában. Leejtőn. A 10-es úton.
Egy hónapja egy mögötte haladó, mit tesz az ég BM-es autó nem számított rá, hogy már ott lassítani fog és megtörte hátulról.
Tegnap jött a határozat, hogy a sógornőma hibás. Kétségbe van esve, mert ígyneki kell fizetni a javítást + ami az Ódiban lett kár!
Szerinte:
1. Követési távolság nem tartása alapból.
2. Gyorshajtás az Ódi részéről.
Holnap megyünk ügyvédhez, ma csengettem be a nevében a fellebezés díját.
A jó édes mamájukat!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #264 Dátum: 2009. április 07. - 20:48:25 »

Hátulról jövő mindig hibás, kivéve ha előtte haladó hirtelen indokolatlanul vészfékez.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #265 Dátum: 2009. április 07. - 20:51:34 »

Hátulról jövő mindig hibás, kivéve ha előtte haladó hirtelen indokolatlanul vészfékez.
Nem vészfékezett, lassított, hogy nehogy belefusson megint egy ilyen szopkába.
Csak az Ő autója egy Ignis és a miniszteri A6 hangyányit nagyobb sérülést okozott.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #266 Dátum: 2009. április 08. - 21:01:07 »

Hátulról jövő mindig hibás, kivéve ha előtte haladó hirtelen indokolatlanul vészfékez.
Nem vészfékezett, lassított, hogy nehogy belefusson megint egy ilyen szopkába.
Csak az Ő autója egy Ignis és a miniszteri A6 hangyányit nagyobb sérülést okozott.
Nos, hát akkor ezt nagyon megette szegény! A hátulról belemenő mindig hibás, még vészfékezés esetém is! Cápa újra rosszul tudott valamit. Egy esetben nem lehet hibás, és ez a következő kettő: az előtte lévő éppen beelőzte, bevágott elé, és lefékezett. Ebben az esetben megfelelő tanuk estén ki lehet mosni a hátsót. A másik, de az már nem egyszerű téma, akkor nem hibás, ha az előtte lévő nem fékezésből (!) állt meg, hanem műszaki hibából (pl.: beállt a difi), vagy fékezés nélkül ütközött, például egy kereszbe menővel. Az összes több i esetben mindig a követési távolság helytelen megválasztása miatt hibás a hátulról belemenő autós!
Mit ír a Kresz: a követési távolságot úgy kell tartani, hogy az előtte lévő hirtelen fékezése esetén is BIZTONSÁGOSAN meg tudjon állni! Tehát például, ha én busszal megállok ugyan a másik mögött, de többen elesnek, akkor nem biztonságos volt a megállásom! Szóval most remélem értitek, hogy mit jelent a követési távolság biztonságos megtartása, és azt is, hogy ne hozzátok lehetetlen helyzetbe a kollegáimat, beleértve persze engem is! Cap! Ne hagyjátok ennyiben!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #267 Dátum: 2009. április 09. - 00:09:55 »

Hátulról jövő mindig hibás, kivéve ha előtte haladó hirtelen indokolatlanul vészfékez.
Nem vészfékezett, lassított, hogy nehogy belefusson megint egy ilyen szopkába.
Csak az Ő autója egy Ignis és a miniszteri A6 hangyányit nagyobb sérülést okozott.
Nos, hát akkor ezt nagyon megette szegény! A hátulról belemenő mindig hibás, még vészfékezés esetém is! Cápa újra rosszul tudott valamit. Egy esetben nem lehet hibás, és ez a következő kettő: az előtte lévő éppen beelőzte, bevágott elé, és lefékezett. Ebben az esetben megfelelő tanuk estén ki lehet mosni a hátsót. A másik, de az már nem egyszerű téma, akkor nem hibás, ha az előtte lévő nem fékezésből (!) állt meg, hanem műszaki hibából (pl.: beállt a difi), vagy fékezés nélkül ütközött, például egy kereszbe menővel. Az összes több i esetben mindig a követési távolság helytelen megválasztása miatt hibás a hátulról belemenő autós!
Mit ír a Kresz: a követési távolságot úgy kell tartani, hogy az előtte lévő hirtelen fékezése esetén is BIZTONSÁGOSAN meg tudjon állni! Tehát például, ha én busszal megállok ugyan a másik mögött, de többen elesnek, akkor nem biztonságos volt a megállásom! Szóval most remélem értitek, hogy mit jelent a követési távolság biztonságos megtartása, és azt is, hogy ne hozzátok lehetetlen helyzetbe a kollegáimat, beleértve persze engem is! Cap! Ne hagyjátok ennyiben!
Azért van az indokolatlanul hirtelen fékezés is, ugyanis ha az elöl haladó mondjuk nevelési célból beletapos a fékbe, hogy a mögötte lévőre ráijesszen, akkor ilyen helyzet áll fent. Ez esetben már mások veszélyeztetése fogalmát is kimeríti, nem csakhogy hibás.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #268 Dátum: 2009. április 09. - 09:03:35 »

Hátulról jövő mindig hibás, kivéve ha előtte haladó hirtelen indokolatlanul vészfékez.
Nem vészfékezett, lassított, hogy nehogy belefusson megint egy ilyen szopkába.
Csak az Ő autója egy Ignis és a miniszteri A6 hangyányit nagyobb sérülést okozott.
Nos, hát akkor ezt nagyon megette szegény! A hátulról belemenő mindig hibás, még vészfékezés esetém is! Cápa újra rosszul tudott valamit. Egy esetben nem lehet hibás, és ez a következő kettő: az előtte lévő éppen beelőzte, bevágott elé, és lefékezett. Ebben az esetben megfelelő tanuk estén ki lehet mosni a hátsót. A másik, de az már nem egyszerű téma, akkor nem hibás, ha az előtte lévő nem fékezésből (!) állt meg, hanem műszaki hibából (pl.: beállt a difi), vagy fékezés nélkül ütközött, például egy kereszbe menővel. Az összes több i esetben mindig a követési távolság helytelen megválasztása miatt hibás a hátulról belemenő autós!
Mit ír a Kresz: a követési távolságot úgy kell tartani, hogy az előtte lévő hirtelen fékezése esetén is BIZTONSÁGOSAN meg tudjon állni! Tehát például, ha én busszal megállok ugyan a másik mögött, de többen elesnek, akkor nem biztonságos volt a megállásom! Szóval most remélem értitek, hogy mit jelent a követési távolság biztonságos megtartása, és azt is, hogy ne hozzátok lehetetlen helyzetbe a kollegáimat, beleértve persze engem is! Cap! Ne hagyjátok ennyiben!
Azért van az indokolatlanul hirtelen fékezés is, ugyanis ha az elöl haladó mondjuk nevelési célból beletapos a fékbe, hogy a mögötte lévőre ráijesszen, akkor ilyen helyzet áll fent. Ez esetben már mások veszélyeztetése fogalmát is kimeríti, nem csakhogy hibás.
Nos ez egy másik helyzet! Ebben az esetben is a hátul jövő a hibás, de amennyiben tudja bizonyítani tanukkal, hogy az ellenfél "büntetett", akkor az közúti veszélyeztetésnek számít, és hivatalból bűnügyi eljárást von maga után, a jogosítvány azonnali bevonásával, esetleg a helyszínen! Persze ezt nehéz bizonyítani, de ha mondjuk ez országúton történt, és több kocsival szórakozott, többen megállnak, mert felháborítónak tartották az ESETET, AKKOR EZT MEG LEHET LÉPNI!
Volt ilyenre példa nem is olyan régen, a kollégámnak a rendőr a helyszínen elvette a jogsiját, azóta sem dolgozhat, és hol van még a tárgyalás kitűzése.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #269 Dátum: 2009. április 09. - 11:21:22 »

Naná, hogy nem hagyjuk annyiban! Abszurdisztán. Mert minisztériumi autó? Máris mosdatják a sofőrt?

Egy ügyvéd barátom, aki éppen az ilyen igazságos ügyekre specializálta magát, már dörzsöli a kezét. Szerintem egyszerűen nem veszíthet.
Már az érdekes volt, hogy az "eljárást" nem az illetékes rendőrség folytatta le, hanem a Pest megyei RFK.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!