Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 19:18:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 148222 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #210 Dátum: 2012. December 11. - 11:18:41 »


...

Kuplung nem emel ki, szinte beesik. Pumpálásra viszont javul a helyzet átmenetileg. Sebességből kivenni leesett fordulaton sikerült, majd üresben 10-15 pumpálás, olykor több és emelt annyit, hogy betehessem a megfelelő fokozatba... Az olajtartályból eltűnt kb fél deci...
Hali!
Kezelése történt a hibának, ami jelen állapot szerint el is múlt, viszont van bennem értetlenség:
Légtelenítést csináltunk a szerelővel - én nyomkodtam a pedált, szerelő matatott a motortérben. Elmondása szerint nem volt levegős... Az olajtartályt feltöltöttük maximumig. Szivárgásnak nem találtuk látható nyomát.
Amit nem értek: Az olajszint a tartályban a min és max között 2/3-on volt. Gyakorlatilag csak ezt töltöttük fel max-ig, a hiba mégsem mutatkozik azóta, pedig mentem már sacc 120km-t. Mivel az olajtartály közös a fékkel azt megjegyzem, hogy a fékkel semmi rendkívüli nem sem előtte, sem utána.
He
Tapasztalt cartársaktól, a típust jól ismerő szerelőktől kérdem, hogy a hibát vajon mi okozhatta, illetve számítsak-e arra, hogy újra előjön? 

Az olaj valahol elfolyik, szivárog. Ha a fékek ok, akkor a következő helyeken nézd meg. Olyan nincs, hogy egy zárt rendszerből csak úgy fogy az olaj. Ha jó pár oldallal előrébb olvasol, láthatod az én kálváriám. Nos, utastérben nézd meg, nem látsz e a tűzfalon a kuplung pedál kimeneti részén vékony olaj folyást, a tömítés körül. Motortérben a kuplung főmunkahengert kell átnézni, ha folyik körülötte az olaj, látni fogod. Ha ott sem, kuplung kinyomócsapágynál folyhat, lendkerék háznál szivároghat. Ha nem akkor a fék a ludas.

meghalt a kuplungmunkahengered váltó leszerel és csak úgy cserélhető
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/daewoo_chevrolet_nubira_lacetti_kuplungmunkahenger_1678862573.html
A szivárgást keresve végignéztük az utasteret és a motorteret minden lehetséges helyen. Nincs nyoma.
A szerelő haver is azt mondta, hogy ha megint előjön, akkor váltót le és munkahenger csere... 
Abban maradtam vele, hogy ha már le kell szedni, akkor praktikus lenne tárcsát, kinyomócsapágyat is cserélni. Mindjárt 120000km van benne és nem kellene 20-30 ezer km után újra bontani...
Van még valami forgó-kopó amit ilyenkor érdemes lenne cserélni? Természetesen az olajon kívül... 
És mivel most 117ezer, azaz 1-2 hónap és 120.000 km, aktuális a vezérléscsere is. Bordás-szíj, ékszíj, feszítő, vízpumpa...
Mi költségre számítsak a 16,5 ezren kívül?
- tárcsa
- kinyomó
- vezérlés készlet (mi van benne ebben: "Lacetti Nubira Kalos Aveo Espero Nexia16V  12990Ft/Continental szíjjal/ 14500Ft Gates szíjjal" ?)
- vízpumpa
- és még?
He
vezetőgörgő, feszítő görgő, vízpumpa, vezérműszíj, ez a vezérlés készlet jobb helyeken.

a vezérléskészlet sehol nem tartalmazza a vízpumpa árát!/még gyáriba sem!/amúgy szíj feszítő és vezető
az külön tétel mindenhol!
a jobb helyeken cserélik pl én is/nem vagyok hajlandó nekiállni nélküle!
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #211 Dátum: 2012. December 11. - 11:23:55 »


...

Kuplung nem emel ki, szinte beesik. Pumpálásra viszont javul a helyzet átmenetileg. Sebességből kivenni leesett fordulaton sikerült, majd üresben 10-15 pumpálás, olykor több és emelt annyit, hogy betehessem a megfelelő fokozatba... Az olajtartályból eltűnt kb fél deci...
Hali!
Kezelése történt a hibának, ami jelen állapot szerint el is múlt, viszont van bennem értetlenség:
Légtelenítést csináltunk a szerelővel - én nyomkodtam a pedált, szerelő matatott a motortérben. Elmondása szerint nem volt levegős... Az olajtartályt feltöltöttük maximumig. Szivárgásnak nem találtuk látható nyomát.
Amit nem értek: Az olajszint a tartályban a min és max között 2/3-on volt. Gyakorlatilag csak ezt töltöttük fel max-ig, a hiba mégsem mutatkozik azóta, pedig mentem már sacc 120km-t. Mivel az olajtartály közös a fékkel azt megjegyzem, hogy a fékkel semmi rendkívüli nem sem előtte, sem utána.
He
Tapasztalt cartársaktól, a típust jól ismerő szerelőktől kérdem, hogy a hibát vajon mi okozhatta, illetve számítsak-e arra, hogy újra előjön? 

Az olaj valahol elfolyik, szivárog. Ha a fékek ok, akkor a következő helyeken nézd meg. Olyan nincs, hogy egy zárt rendszerből csak úgy fogy az olaj. Ha jó pár oldallal előrébb olvasol, láthatod az én kálváriám. Nos, utastérben nézd meg, nem látsz e a tűzfalon a kuplung pedál kimeneti részén vékony olaj folyást, a tömítés körül. Motortérben a kuplung főmunkahengert kell átnézni, ha folyik körülötte az olaj, látni fogod. Ha ott sem, kuplung kinyomócsapágynál folyhat, lendkerék háznál szivároghat. Ha nem akkor a fék a ludas.

meghalt a kuplungmunkahengered váltó leszerel és csak úgy cserélhető
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/daewoo_chevrolet_nubira_lacetti_kuplungmunkahenger_1678862573.html
A szivárgást keresve végignéztük az utasteret és a motorteret minden lehetséges helyen. Nincs nyoma.
A szerelő haver is azt mondta, hogy ha megint előjön, akkor váltót le és munkahenger csere... 
Abban maradtam vele, hogy ha már le kell szedni, akkor praktikus lenne tárcsát, kinyomócsapágyat is cserélni. Mindjárt 120000km van benne és nem kellene 20-30 ezer km után újra bontani...
Van még valami forgó-kopó amit ilyenkor érdemes lenne cserélni? Természetesen az olajon kívül... 
És mivel most 117ezer, azaz 1-2 hónap és 120.000 km, aktuális a vezérléscsere is. Bordás-szíj, ékszíj, feszítő, vízpumpa...
Mi költségre számítsak a 16,5 ezren kívül?
- tárcsa
- kinyomó
- vezérlés készlet (mi van benne ebben: "Lacetti Nubira Kalos Aveo Espero Nexia16V  12990Ft/Continental szíjjal/ 14500Ft Gates szíjjal" ?)
- vízpumpa
- és még?
He

120.000 nál ami  biztos cserés :
összes szűrő
gyertya
olaj
hosszbordásszíj
vezérlés
vízpumpa
fagyálló
lehet fék és bármi más ennél a km nél..
kuplung az használatfüggő  munkahenger most cseréltünk egy 2004es kombin 175000km nél a szerkezet tárcsa az jó volt még
ha ráfolyik a tárcsára a fékolaj akkor cserés az egész ami megdobja a költségvetést eléggé!
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #212 Dátum: 2012. December 11. - 11:30:39 »


...

Kuplung nem emel ki, szinte beesik. Pumpálásra viszont javul a helyzet átmenetileg. Sebességből kivenni leesett fordulaton sikerült, majd üresben 10-15 pumpálás, olykor több és emelt annyit, hogy betehessem a megfelelő fokozatba... Az olajtartályból eltűnt kb fél deci...
Hali!
Kezelése történt a hibának, ami jelen állapot szerint el is múlt, viszont van bennem értetlenség:
Légtelenítést csináltunk a szerelővel - én nyomkodtam a pedált, szerelő matatott a motortérben. Elmondása szerint nem volt levegős... Az olajtartályt feltöltöttük maximumig. Szivárgásnak nem találtuk látható nyomát.
Amit nem értek: Az olajszint a tartályban a min és max között 2/3-on volt. Gyakorlatilag csak ezt töltöttük fel max-ig, a hiba mégsem mutatkozik azóta, pedig mentem már sacc 120km-t. Mivel az olajtartály közös a fékkel azt megjegyzem, hogy a fékkel semmi rendkívüli nem sem előtte, sem utána.
He
Tapasztalt cartársaktól, a típust jól ismerő szerelőktől kérdem, hogy a hibát vajon mi okozhatta, illetve számítsak-e arra, hogy újra előjön? 

Az olaj valahol elfolyik, szivárog. Ha a fékek ok, akkor a következő helyeken nézd meg. Olyan nincs, hogy egy zárt rendszerből csak úgy fogy az olaj. Ha jó pár oldallal előrébb olvasol, láthatod az én kálváriám. Nos, utastérben nézd meg, nem látsz e a tűzfalon a kuplung pedál kimeneti részén vékony olaj folyást, a tömítés körül. Motortérben a kuplung főmunkahengert kell átnézni, ha folyik körülötte az olaj, látni fogod. Ha ott sem, kuplung kinyomócsapágynál folyhat, lendkerék háznál szivároghat. Ha nem akkor a fék a ludas.

meghalt a kuplungmunkahengered váltó leszerel és csak úgy cserélhető
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/daewoo_chevrolet_nubira_lacetti_kuplungmunkahenger_1678862573.html
A szivárgást keresve végignéztük az utasteret és a motorteret minden lehetséges helyen. Nincs nyoma.
A szerelő haver is azt mondta, hogy ha megint előjön, akkor váltót le és munkahenger csere... 
Abban maradtam vele, hogy ha már le kell szedni, akkor praktikus lenne tárcsát, kinyomócsapágyat is cserélni. Mindjárt 120000km van benne és nem kellene 20-30 ezer km után újra bontani...
Van még valami forgó-kopó amit ilyenkor érdemes lenne cserélni? Természetesen az olajon kívül... 
És mivel most 117ezer, azaz 1-2 hónap és 120.000 km, aktuális a vezérléscsere is. Bordás-szíj, ékszíj, feszítő, vízpumpa...
Mi költségre számítsak a 16,5 ezren kívül?
- tárcsa
- kinyomó
- vezérlés készlet (mi van benne ebben: "Lacetti Nubira Kalos Aveo Espero Nexia16V  12990Ft/Continental szíjjal/ 14500Ft Gates szíjjal" ?)
- vízpumpa
- és még?
He
vezetőgörgő, feszítő görgő, vízpumpa, vezérműszíj, ez a vezérlés készlet jobb helyeken.

a vezérléskészlet sehol nem tartalmazza a vízpumpa árát!/még gyáriba sem!/amúgy szíj feszítő és vezető
az külön tétel mindenhol!
a jobb helyeken cserélik pl én is/nem vagyok hajlandó nekiállni nélküle!
Én ezt nevezem vezérlés szettnek Pl: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=244
Nem az ár a lényeg hanem a tartalom még mielött vita lenne belöle.
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 11. - 11:32:23 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #213 Dátum: 2012. December 11. - 11:37:37 »


...

Kuplung nem emel ki, szinte beesik. Pumpálásra viszont javul a helyzet átmenetileg. Sebességből kivenni leesett fordulaton sikerült, majd üresben 10-15 pumpálás, olykor több és emelt annyit, hogy betehessem a megfelelő fokozatba... Az olajtartályból eltűnt kb fél deci...
Hali!
Kezelése történt a hibának, ami jelen állapot szerint el is múlt, viszont van bennem értetlenség:
Légtelenítést csináltunk a szerelővel - én nyomkodtam a pedált, szerelő matatott a motortérben. Elmondása szerint nem volt levegős... Az olajtartályt feltöltöttük maximumig. Szivárgásnak nem találtuk látható nyomát.
Amit nem értek: Az olajszint a tartályban a min és max között 2/3-on volt. Gyakorlatilag csak ezt töltöttük fel max-ig, a hiba mégsem mutatkozik azóta, pedig mentem már sacc 120km-t. Mivel az olajtartály közös a fékkel azt megjegyzem, hogy a fékkel semmi rendkívüli nem sem előtte, sem utána.
He
Tapasztalt cartársaktól, a típust jól ismerő szerelőktől kérdem, hogy a hibát vajon mi okozhatta, illetve számítsak-e arra, hogy újra előjön? 

Az olaj valahol elfolyik, szivárog. Ha a fékek ok, akkor a következő helyeken nézd meg. Olyan nincs, hogy egy zárt rendszerből csak úgy fogy az olaj. Ha jó pár oldallal előrébb olvasol, láthatod az én kálváriám. Nos, utastérben nézd meg, nem látsz e a tűzfalon a kuplung pedál kimeneti részén vékony olaj folyást, a tömítés körül. Motortérben a kuplung főmunkahengert kell átnézni, ha folyik körülötte az olaj, látni fogod. Ha ott sem, kuplung kinyomócsapágynál folyhat, lendkerék háznál szivároghat. Ha nem akkor a fék a ludas.

meghalt a kuplungmunkahengered váltó leszerel és csak úgy cserélhető
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/daewoo_chevrolet_nubira_lacetti_kuplungmunkahenger_1678862573.html
A szivárgást keresve végignéztük az utasteret és a motorteret minden lehetséges helyen. Nincs nyoma.
A szerelő haver is azt mondta, hogy ha megint előjön, akkor váltót le és munkahenger csere... 
Abban maradtam vele, hogy ha már le kell szedni, akkor praktikus lenne tárcsát, kinyomócsapágyat is cserélni. Mindjárt 120000km van benne és nem kellene 20-30 ezer km után újra bontani...
Van még valami forgó-kopó amit ilyenkor érdemes lenne cserélni? Természetesen az olajon kívül... 
És mivel most 117ezer, azaz 1-2 hónap és 120.000 km, aktuális a vezérléscsere is. Bordás-szíj, ékszíj, feszítő, vízpumpa...
Mi költségre számítsak a 16,5 ezren kívül?
- tárcsa
- kinyomó
- vezérlés készlet (mi van benne ebben: "Lacetti Nubira Kalos Aveo Espero Nexia16V  12990Ft/Continental szíjjal/ 14500Ft Gates szíjjal" ?)
- vízpumpa
- és még?
He
vezetőgörgő, feszítő görgő, vízpumpa, vezérműszíj, ez a vezérlés készlet jobb helyeken.

a vezérléskészlet sehol nem tartalmazza a vízpumpa árát!/még gyáriba sem!/amúgy szíj feszítő és vezető
az külön tétel mindenhol!
a jobb helyeken cserélik pl én is/nem vagyok hajlandó nekiállni nélküle!
Én ezt nevezem vezérlés szettnek Pl: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=244
Nem az ár a lényeg hanem a tartalom még mielött vita lenne belöle.


oda is van írva vízpumpával mivel van aki nem tart rá igényt
amúgy drága...
Naplózva

70/4334431
spot
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #214 Dátum: 2013. Január 03. - 15:32:30 »

váltónál olajat mikor érdemes szerintetek cserélni? Természetesen a márkaszerviz azt mondja, hogy tegnapelőtt kellett volna, mások azt mondják, hogy ráérek arra még. 1.6. lacetti 2005.5.hó futott eddig kb. 53.000km-t, nagy részét városban/dugóban. Most viszem olajcserére a gépet, gondoltam egy füst alatt akkor ezt is elintézem rajta, ha indokolt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #215 Dátum: 2013. Január 03. - 17:05:07 »

váltónál olajat mikor érdemes szerintetek cserélni? Természetesen a márkaszerviz azt mondja, hogy tegnapelőtt kellett volna, mások azt mondják, hogy ráérek arra még. 1.6. lacetti 2005.5.hó futott eddig kb. 53.000km-t, nagy részét városban/dugóban. Most viszem olajcserére a gépet, gondoltam egy füst alatt akkor ezt is elintézem rajta, ha indokolt.

Élettartamra van az olaj töltve hivatalosan NEM kell cserélni.
Ha meg van bontva esetleg akkor
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #216 Dátum: 2013. Január 06. - 14:13:29 »

a sebváltó kar bőr szoknyáját hogyan kell levenni? mármint a konzolból kipattintani? ilyen hidegben nektek is nehezen jár a váltó? amig be nem melegszik a motor. gondoltam befújom egy kis kenő sprével a kar alatti csuklót meg a motortéri csuklókat vagy semmi értelme?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #217 Dátum: 2013. Január 06. - 15:08:51 »

a sebváltó kar bőr szoknyáját hogyan kell levenni? mármint a konzolból kipattintani? ilyen hidegben nektek is nehezen jár a váltó? amig be nem melegszik a motor. gondoltam befújom egy kis kenő sprével a kar alatti csuklót meg a motortéri csuklókat vagy semmi értelme?
Amíg be nem melegszik a váltóolaj addig nehezebb meg hangosabb is a váltó ez nagy hidegben ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 06. - 15:11:38 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #218 Dátum: 2013. Január 06. - 16:43:32 »

a sebváltó kar bőr szoknyáját hogyan kell levenni? mármint a konzolból kipattintani? ilyen hidegben nektek is nehezen jár a váltó? amig be nem melegszik a motor. gondoltam befújom egy kis kenő sprével a kar alatti csuklót meg a motortéri csuklókat vagy semmi értelme?
A bőr szoknya műanyag keretét fogd meg a váltó előtt ,vagy mögötti részen és próbáld meg felfelé és közben kissé a váltókar irányába húzni a keretet. Rendesen húzni kell felfelé de ki fog jönni gond nélkül. Kacsint Amúgy én is befújkáltam wd40-nel és megkentem zsírral is , sokat javult a váltás érzet.
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #219 Dátum: 2013. Január 19. - 09:18:14 »


...

Kuplung nem emel ki, szinte beesik. Pumpálásra viszont javul a helyzet átmenetileg. Sebességből kivenni leesett fordulaton sikerült, majd üresben 10-15 pumpálás, olykor több és emelt annyit, hogy betehessem a megfelelő fokozatba... Az olajtartályból eltűnt kb fél deci...
Hali!
Kezelése történt a hibának, ami jelen állapot szerint el is múlt, viszont van bennem értetlenség:
Légtelenítést csináltunk a szerelővel - én nyomkodtam a pedált, szerelő matatott a motortérben. Elmondása szerint nem volt levegős... Az olajtartályt feltöltöttük maximumig. Szivárgásnak nem találtuk látható nyomát.
Amit nem értek: Az olajszint a tartályban a min és max között 2/3-on volt. Gyakorlatilag csak ezt töltöttük fel max-ig, a hiba mégsem mutatkozik azóta, pedig mentem már sacc 120km-t. Mivel az olajtartály közös a fékkel azt megjegyzem, hogy a fékkel semmi rendkívüli nem sem előtte, sem utána.
He
Tapasztalt cartársaktól, a típust jól ismerő szerelőktől kérdem, hogy a hibát vajon mi okozhatta, illetve számítsak-e arra, hogy újra előjön? 

Az olaj valahol elfolyik, szivárog. Ha a fékek ok, akkor a következő helyeken nézd meg. Olyan nincs, hogy egy zárt rendszerből csak úgy fogy az olaj. Ha jó pár oldallal előrébb olvasol, láthatod az én kálváriám. Nos, utastérben nézd meg, nem látsz e a tűzfalon a kuplung pedál kimeneti részén vékony olaj folyást, a tömítés körül. Motortérben a kuplung főmunkahengert kell átnézni, ha folyik körülötte az olaj, látni fogod. Ha ott sem, kuplung kinyomócsapágynál folyhat, lendkerék háznál szivároghat. Ha nem akkor a fék a ludas.

meghalt a kuplungmunkahengered váltó leszerel és csak úgy cserélhető
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/valto/daewoo_chevrolet_nubira_lacetti_kuplungmunkahenger_1678862573.html
Na, most van időm/nyugalmam leírni, hogy kész a kocsika. Szétszedve teljesen egyértelművé vált, hogy a kinyomócsapágy/kuplungmunkahenger a bűnös.
Teljes kuplungfelújítás megtörtént. Sokkal puhábban működik. A régi tárcsa kb 15-20%-os volt, ...
Megvolt a 120 ezres szervíz is - igaz 118-nál, de így egy hónap múlva nem megyek megint szerelőhöz. Kicserélték a fékolajat is - a fékpedál mintha határozottabb, keményebb lenne: rövidebb a nyomáspontja. Csak a gázpedál a régi.  Mosolyog
Sebikének köszönöm a csomagot, illetve az SOS utólag küldött féltengely-szimeringet.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #220 Dátum: 2013. Január 22. - 15:44:21 »

Na bekentem zsirral meg WD-40 el a váltókar szoknyája alatti csúszkákat meg karokat. Hát  mit mondjak mintha másik váltó lenne a kocsiban. eddig már ilyen időben annyira szorosan járt, hogy úgy kellett betépni sebességbe zsirzás után meg szinte kisujjal lehet dobálni a váltókart. Most próbáltam ki menet közben majdnem kitéptem a kart a helyéről mert annyira könnyen jár én meg ugye a nehézkes járáshoz voltam szokva. egy 10 perces mutatványt megér a dolog évente 1-2 alkalommal.
Naplózva
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #221 Dátum: 2013. Március 21. - 13:01:37 »

Jo napot! Szeretnem egyedul kicserelni a kuplungot.Az erdekelne kell-e valami speci szerszam vagy nekivaghatok altalanos szerszamokkal?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #222 Dátum: 2013. Március 21. - 13:45:55 »

Jo napot! Szeretnem egyedul kicserelni a kuplungot.Az erdekelne kell-e valami speci szerszam vagy nekivaghatok altalanos szerszamokkal?

semmi spec nem kell hozzá csak a váltót kell levenni, ha érdekel tudok kedvező áron hozzá
Naplózva

70/4334431
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #223 Dátum: 2013. Március 21. - 19:57:52 »

Koszonom,alkatreszt valoszinu itt keresek mire postan ideer lejar az igazolvanyom.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #224 Dátum: 2013. Március 23. - 11:44:31 »

Koszonom,alkatreszt valoszinu itt keresek mire postan ideer lejar az igazolvanyom.
Vigyorog Vigyorog ez jó
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!