Krisz
|
|
« Hozzászólás #180 Dátum: 2011. Március 07. - 19:36:12 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le. Ha nem állsz neki javíttatni hanem veszel egy bontottat 1napra esik ki alólad az autó és még olcsóbb is lett volna 50.000ft nálam a bontott váltó Ha a "mester" központositva teszi be a nyeles tengelyt nem nyirja el a szimeringet,nincs ez a gond.A fedelet meg nem értem miért nem az enyémet rakta vissza elsőre.Na ez a márkaszerviz!A váltó nálatok 30-35EFt bontva.(Itt pesten 60EFt)Lemegyek érte vissza egy 10-es+ba és a beszerelése 45-60EFt.Tehát árban nem vagyok jobb csak abban nem áll ennyit az autó.De hiába uj váltó van most nem vok biztos benne hogy nem-e lett volna jobb egy bontott.Talán autójavitóhoz kellett volna vinnem,nem szerelőhöz. 50eft bontva 30 ért NEM adok ,beszerelése 15eft lejössz 10eft váltóolaj max 5eft=80eft Már készen van és jó is.És új váltóval.78600Ft számlásan garival,beszerelve. 30EFt-ért van használt váltó a gyulainál.(Csak az nem kellett.)
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Hozzászólás #181 Dátum: 2011. December 05. - 13:51:56 » |
|
A lacettinél az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja? Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben. Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma. Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #182 Dátum: 2011. December 05. - 14:10:10 » |
|
A lacettinél az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja? Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben. Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma. Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Hozzászólás #183 Dátum: 2011. December 05. - 16:02:29 » |
|
értem! de nekem eddig tökéletesen vette gurulva is.November óta nem tökéletes.Olvastam olyat, hogy ha gáz nélkül 2esbe elindul akkor kopott.de hát szerintem ez nagyban függ a nyomatéktól,de azért kipróbáltam hát elindul.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #184 Dátum: 2011. December 07. - 14:37:49 » |
|
2-esben minden autó elindul gáz nélkül..(persze finom felengedéssel). 4-esben kell megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #185 Dátum: 2012. április 08. - 08:28:22 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #186 Dátum: 2012. április 08. - 10:18:57 » |
|
A lacettinél az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja? Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben. Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma. Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak! Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #187 Dátum: 2012. április 08. - 16:30:07 » |
|
A lacettinél az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja? Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben. Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma. Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak! Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének. ...ezért vannak a szinkrongyűrűk...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #188 Dátum: 2012. április 09. - 05:23:30 » |
|
A lacettinél az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja? Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben. Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma. Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak! Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének. ...ezért vannak a szinkrongyűrűk... A kuplung minden hidraulikus kuplungos autóban fent fog.Ez igy működik jól és elvileg minden autóban ez lenne a helyes beállítás,a megfelelő oldáshoz váltás közben.68EKm-nél nem igazán gondolom baja lenne,de beindítod raksz egy 5.-et kézi behúz kis gáz és ráengeded a kuplungot finoman mintha indulnál.(Ez nem használ neki nem is javaslom)Ha lefullad jó és nincs vele baj. Majd nézd meg a kiemelése jó e.Sebességbe rakáskor reccsen-e.Azt írja a könyv elvileg nem kell olajat cserélni váltóban(szerintem ez egy marhaság amúgy),de a szintet ellenőrizni kell.Én cserélem a váltóba is az olajat az a biztos.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. - 05:34:24 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #189 Dátum: 2012. április 12. - 17:45:05 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem került.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #190 Dátum: 2012. április 12. - 18:24:07 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem került. A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #191 Dátum: 2012. április 12. - 19:01:52 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem került. A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele. Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #192 Dátum: 2012. április 12. - 19:15:30 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem került. A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele. Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák. Én unixnál vettem féltengely gumiharangot és az tökéletes volt. Ha Daewooként keresed, vagy Chevy Nubiraként, akkor lehet rossz. Sokszor a Nubira 2-es alkatrészeit adja a katalógus. Én mindig Lacetti HB-ként keresek alkatrészt. Azzal még nem volt probléma.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #193 Dátum: 2012. április 13. - 19:11:20 » |
|
Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut. Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem került. A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele. Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák. Én unixnál vettem féltengely gumiharangot és az tökéletes volt. Ha Daewooként keresed, vagy Chevy Nubiraként, akkor lehet rossz. Sokszor a Nubira 2-es alkatrészeit adja a katalógus. Én mindig Lacetti HB-ként keresek alkatrészt. Azzal még nem volt probléma. Tudtam,hogy egyszer rá fogunk jönni,hogy mire is jó a HB!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #194 Dátum: 2012. április 13. - 20:07:12 » |
|
Hogy kel gumi harangot cserélni , nagyon nehéz,,,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|