Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 17:27:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 148205 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #180 Dátum: 2011. Március 07. - 19:36:12 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.

Ha nem állsz neki javíttatni hanem veszel egy bontottat 1napra esik ki alólad az autó és még olcsóbb is lett volna 50.000ft nálam a bontott váltó
Ha a "mester" központositva teszi be a nyeles tengelyt nem nyirja el a szimeringet,nincs ez a gond.A fedelet meg nem értem miért nem az enyémet rakta vissza elsőre.Na ez a márkaszerviz!A váltó nálatok 30-35EFt bontva.(Itt pesten 60EFt)Lemegyek érte vissza egy 10-es+ba és a beszerelése 45-60EFt.Tehát árban nem vagyok jobb csak abban nem áll ennyit az autó.De hiába uj váltó van most nem vok biztos benne hogy nem-e lett volna jobb egy bontott.Talán autójavitóhoz kellett volna vinnem,nem szerelőhöz.

50eft bontva 30 ért NEM adok ,beszerelése 15eft lejössz 10eft váltóolaj max 5eft=80eft
Már készen van és jó is.És új váltóval.78600Ft számlásan garival,beszerelve. Vigyorog 30EFt-ért van használt váltó a gyulainál.(Csak az nem kellett.)
Naplózva

06 70/22 11 222
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #181 Dátum: 2011. December 05. - 13:51:56 »

A lacettinél  az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja?
Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben.
Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #182 Dátum: 2011. December 05. - 14:10:10 »

A lacettinél  az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja?
Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben.
Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak!
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #183 Dátum: 2011. December 05. - 16:02:29 »

értem! de nekem eddig tökéletesen vette gurulva is.November óta nem tökéletes.Olvastam olyat, hogy ha gáz nélkül 2esbe elindul akkor kopott.de hát szerintem ez nagyban függ a nyomatéktól,de azért kipróbáltam hát elindul.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #184 Dátum: 2011. December 07. - 14:37:49 »

2-esben minden autó elindul gáz nélkül..(persze finom felengedéssel). 4-esben kell megcsinálni.
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #185 Dátum: 2012. április 08. - 08:28:22 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #186 Dátum: 2012. április 08. - 10:18:57 »

A lacettinél  az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja?
Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben.
Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak!
Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza  kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének. 
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #187 Dátum: 2012. április 08. - 16:30:07 »

A lacettinél  az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja?
Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben.
Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak!
Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza  kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének. 
...ezért vannak a szinkrongyűrűk... Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #188 Dátum: 2012. április 09. - 05:23:30 »

A lacettinél  az a normális hogy viszonylag fent fog a kuplungja?
Csak mert nekem furcsa a többi autóhoz képest, igaz már teljesen meg szoktam csak egy másik autóból visszaülve sóhajtozom bárcsak nekem is lentebb fogna.Pl. Az Evandában sokkal lentebb fog mint a lacettimben.
Az autóban 68e km van nem tudom ,hogy cserés e eddig semmi probléma nem volt vele.Most tél óta viszont nagyon nehezen veszi gurulva az egyest mindig újra kell kuplungolni is, meg a többi fokozatnál is érzem, hogy nem oylan finoman ugrik a váltókar a helyére,a lükvercnél nincs probléma.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak?
Nekem is fentebb ,kb a fél pedálút felett fog de az enyémbe lassan már 160ezer van és nem tudom hogy az előző tulaj cserélt e már előtte kuplungot. Az egyest valóban egy kicsit nehezebben veszi ha gurul de ez szerintem nem a kuplungnak tudható be inkább a váltónak!
Hogy az egyest nehezebben veszi gurulva az csak természetes és nem csak a Lacetti hanem minden kézi váltós autó. Persze hogy a váltónak tudható be, de koránt sem hiba miatt hanem mert az egyes csak indulásnál kell használni. Gondolj csak bele mi történne ha teszem fel négyes-ötös-ből könnyeden vissza  kapcsolnál egyesbe, szétszakadna a váltó, kuplung, vagy akár más károk is keletkezhetnének. 
...ezért vannak a szinkrongyűrűk... Kacsint Vigyorog
A kuplung minden hidraulikus kuplungos autóban fent fog.Ez igy működik jól és elvileg minden autóban ez lenne a helyes beállítás,a megfelelő oldáshoz váltás közben.68EKm-nél nem igazán gondolom baja lenne,de beindítod raksz egy 5.-et kézi behúz kis gáz és ráengeded a kuplungot finoman mintha indulnál.(Ez nem használ neki nem is javaslom)Ha lefullad jó és nincs vele baj. Majd nézd meg a kiemelése jó e.Sebességbe rakáskor reccsen-e.Azt írja a könyv elvileg nem kell olajat cserélni váltóban(szerintem ez egy marhaság amúgy),de a szintet ellenőrizni kell.Én cserélem a váltóba is az olajat az a biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. - 05:34:24 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #189 Dátum: 2012. április 12. - 17:45:05 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem  került.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #190 Dátum: 2012. április 12. - 18:24:07 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem  került.
A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele.
Naplózva

06 70/22 11 222
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #191 Dátum: 2012. április 12. - 19:01:52 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem  került.
A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele.
Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák. 
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #192 Dátum: 2012. április 12. - 19:15:30 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem  került.
A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele.
Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák. 
Én unixnál vettem féltengely gumiharangot és az tökéletes volt.
Ha Daewooként keresed, vagy Chevy Nubiraként, akkor lehet rossz. Sokszor a Nubira 2-es alkatrészeit adja a katalógus. Én mindig Lacetti HB-ként keresek alkatrészt. Azzal még nem volt probléma.
Naplózva


LPG
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #193 Dátum: 2012. április 13. - 19:11:20 »

Tegnap én is átcseréltem a téli kerekeket a nyáriakra ,de amikor levettem a bal első kereket szomorú látvány fogadott. Zsírral volt összecsapkodva a felni belseje és a kerékdob is. Közelebbről megvizsgálva sajnos kiderült ,hogy a féltengely porvédő gumija a bilincs tövénél el van repedve és innen nyomta ki a zsírt. Ami még tetőzi ,hogy a jobb oldali is hamarosan erre a sorsra jut.  Úgyhogy így sajnos cserélve lesz mind a két oldalt.... 
Csak tanulságképpen. Sikerült tegnap lecserélni a szakadt féltengely porvédő gumiharangot. Sajnos akadt egy kis probléma. Rendeltünk a Bárdi autótól hozzávaló gumiharangot ,de amikor szétszedtük akkor kiderült ,hogy nem jó hozzá a rendelt alkatrész mert nagyobb átmérője mint a csuklóé. A féltengelycsukló átmérője 79mm az elvileg hozzávalóé pedig 83mm. Szerencse hogy a helyi autósboltban volt 1db készleten F astrához gumiharang mert az passzolt rá.Ja és mondanom sem kell ,hogy fele annyiba sem  került.
A bárdi ilyen.Nekem az off bakon maradt húsvétra,mert kombi hátsó szilentet hoztak hozzá ami nem volt jó bele.
Sajnos nem csak a bárdié rossz. Megnéztem az unixnál a láng autónál a start autónál és zsunál is. Ugyanezeket a méreteket hozzák. 
Én unixnál vettem féltengely gumiharangot és az tökéletes volt.
Ha Daewooként keresed, vagy Chevy Nubiraként, akkor lehet rossz. Sokszor a Nubira 2-es alkatrészeit adja a katalógus. Én mindig Lacetti HB-ként keresek alkatrészt. Azzal még nem volt probléma.
Tudtam,hogy egyszer rá fogunk jönni,hogy mire is jó a HB! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #194 Dátum: 2012. április 13. - 20:07:12 »

Hogy kel gumi harangot cserélni , nagyon nehéz,,,
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!