Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 15:24:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 148170 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #165 Dátum: 2010. December 29. - 17:51:15 »

Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
Naplózva

06 70/22 11 222
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #166 Dátum: 2010. December 29. - 20:03:50 »

Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
Ha jól számolom D4  Vigyorog Vigyorog Bocsi...
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #167 Dátum: 2010. December 29. - 20:09:24 »

Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
Sacc: 1600 ccm, vagy 2000 ccm motorhoz. Remélem nyertem!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #168 Dátum: 2010. December 30. - 10:02:04 »

Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók.
Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Kacsint
Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik.
De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet.
Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték.
Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne. Vigyorog
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #169 Dátum: 2010. December 30. - 13:55:00 »

Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók.
Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Kacsint
Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik.
De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet.
Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték.
Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne. Vigyorog
Alkatrésznek tudunk olyan váltót adni aminek a háza sérült, a belsejét viszont tudod használni. Ha érdekel akkor a 20/4454431-n hívd sebikét.
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #170 Dátum: 2010. December 30. - 20:15:55 »

Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók.
Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Kacsint
Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik.
De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet.
Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték.
Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne. Vigyorog
Alkatrésznek tudunk olyan váltót adni aminek a háza sérült, a belsejét viszont tudod használni. Ha érdekel akkor a 20/4454431-n hívd sebikét.
Ok.
Naplózva

06 70/22 11 222
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #171 Dátum: 2011. Február 03. - 21:58:21 »

A problémám:
- váltás kissé akadozva ment,
- eleinte akadozva, de lehetet váltani, majd később már nem mertem kettesnél feljebb váltani, mert nagyon nehezen, inkább csak beerőszakolva lehetett a sebességeket elkapni,
- tengelykapcsoló pedál először fogott a helyén, amilyen pedálmagasságban elő van írva, majd egyre közelebb a tűzfalhoz, szinte már alig kellett a pedált felengedni,
- legvégül teljesen kinyomot pedál állásnál, a lábam által megszüntetve a pedálra gyakorolt erőt, de még mindig kinyomva rögtön fogott, tehát a tűzfalnál tartva a pedált, fogott.
Féktartályt megnézve az olaj hupsz, eltűnt, már  csak alsó jelzésig volt. Fékkel no problem. Korábban - január 18.-án - is észrevettem, hogy elfolyt a fékolajam, hibát akkor nem találtak, bár igaz csak a fékeket nézték. Akkor a fékolaj utántöltve, a mai napig bírta. Töltöttem bele egy kevés fékolajat, a pedál kezdet megjavulni, de szerintem nem szerencsés dolog, hogy csak úgy elfolyik egy zárt rendszerből az olaj. Szervízben még nem volt, este jött elő a bibi.
Ugyhogy most He He He
ui.: az autó dízel, 51ezer km.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #172 Dátum: 2011. Február 03. - 23:08:30 »

A problémám:
- váltás kissé akadozva ment,
- eleinte akadozva, de lehetet váltani, majd később már nem mertem kettesnél feljebb váltani, mert nagyon nehezen, inkább csak beerőszakolva lehetett a sebességeket elkapni,
- tengelykapcsoló pedál először fogott a helyén, amilyen pedálmagasságban elő van írva, majd egyre közelebb a tűzfalhoz, szinte már alig kellett a pedált felengedni,
- legvégül teljesen kinyomot pedál állásnál, a lábam által megszüntetve a pedálra gyakorolt erőt, de még mindig kinyomva rögtön fogott, tehát a tűzfalnál tartva a pedált, fogott.
Féktartályt megnézve az olaj hupsz, eltűnt, már  csak alsó jelzésig volt. Fékkel no problem. Korábban - január 18.-án - is észrevettem, hogy elfolyt a fékolajam, hibát akkor nem találtak, bár igaz csak a fékeket nézték. Akkor a fékolaj utántöltve, a mai napig bírta. Töltöttem bele egy kevés fékolajat, a pedál kezdet megjavulni, de szerintem nem szerencsés dolog, hogy csak úgy elfolyik egy zárt rendszerből az olaj. Szervízben még nem volt, este jött elő a bibi.
Ugyhogy most He He He
ui.: az autó dízel, 51ezer km.
Kuplungfőhenger vagy a munkahenger ereszt.
Naplózva


LPG
janko529
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #173 Dátum: 2011. Február 04. - 12:04:19 »

Én is jártam már így, aztán megtaláltuk az olajat a szervó dobban. A fő fékhenger áteresztett és az egész olajat becuppantotta a dobba.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #174 Dátum: 2011. Február 07. - 17:09:58 »

Hiba oka megvan, tengelykapcsoló alsó- felső munkahenger kaput. 51ezer km-nél szerintem elég gáz.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #175 Dátum: 2011. Március 06. - 15:53:13 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.
Naplózva

06 70/22 11 222
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #176 Dátum: 2011. Március 06. - 16:13:26 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.
Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #177 Dátum: 2011. Március 06. - 16:24:15 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.
Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm.
Mercis csaj nem ott dolgozik? Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #178 Dátum: 2011. Március 06. - 17:50:44 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.

Ha nem állsz neki javíttatni hanem veszel egy bontottat 1napra esik ki alólad az autó és még olcsóbb is lett volna 50.000ft nálam a bontott váltó
Naplózva

70/4334431
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #179 Dátum: 2011. Március 06. - 19:52:32 »

Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.
Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm.
De ez nekik sem hiszem hogy megéri mert ujból váltó le-föl+kupluntárcsacsere mindez gariba.És addig fogják csinálni amig nem lessz jó és olajfoltmentes minden.De holnap ott fogok állni az autó mellett végig,és a "mester" szerelőt figyelem majd.
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!