Krisz
|
|
« Hozzászólás #165 Dátum: 2010. December 29. - 17:51:15 » |
|
Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #166 Dátum: 2010. December 29. - 20:03:50 » |
|
Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
Ha jól számolom D4 Bocsi...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #167 Dátum: 2010. December 29. - 20:09:24 » |
|
Sebike!Mi a külömbség a D16 és a D20 váltó között?
Sacc: 1600 ccm, vagy 2000 ccm motorhoz. Remélem nyertem!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #168 Dátum: 2010. December 30. - 10:02:04 » |
|
Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók. Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik. De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet. Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték. Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #169 Dátum: 2010. December 30. - 13:55:00 » |
|
Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók. Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik. De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet. Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték. Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne. Alkatrésznek tudunk olyan váltót adni aminek a háza sérült, a belsejét viszont tudod használni. Ha érdekel akkor a 20/4454431-n hívd sebikét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #170 Dátum: 2010. December 30. - 20:15:55 » |
|
Ma sajnálatos módon a váltóm megadta magát.3.-ban maradtt és nem lehet kivenni.Holnap belenézek és csak reménykedni tudok hogy nem lessz váltó csere.
Szia, mennyi van a gépedben? Csak kiváncsi vagyok mennyit bírhatnak ezek a váltók. Szerintem nem km függő ez az eset,inkább anyag hiba,anyag fáradás.Nekem 4és fél év alatt 135000 km váltó probléma nélkül. Az jó, gondolom a váltó általában elég megbízható darabja az autónak, ritkán romlik. De akkor nagyon!Egy korábbi autómnál(off VW) 4,5 évesen olyan hibája lett ami talán 20 éves Ladáknál lehet. Tényleg nem km függő. Általában a motor életciklusát ki kellene bírnia alapesetben. Sajnos van olyan ismerősöm akinek a lacsi sw-jén 10ezer km után már váltót kellet cserélni. Az ok gyárilag kevés olajjal volt feltöltve a váltó és besültek a csapágyak. Természetesen garanciában cserélték. Meg olyan is volt már, hogy úgy gurult ki a szalonból, hogy nem lehetett használni az 5.-et benne. Alkatrésznek tudunk olyan váltót adni aminek a háza sérült, a belsejét viszont tudod használni. Ha érdekel akkor a 20/4454431-n hívd sebikét. Ok.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #171 Dátum: 2011. Február 03. - 21:58:21 » |
|
A problémám: - váltás kissé akadozva ment, - eleinte akadozva, de lehetet váltani, majd később már nem mertem kettesnél feljebb váltani, mert nagyon nehezen, inkább csak beerőszakolva lehetett a sebességeket elkapni, - tengelykapcsoló pedál először fogott a helyén, amilyen pedálmagasságban elő van írva, majd egyre közelebb a tűzfalhoz, szinte már alig kellett a pedált felengedni, - legvégül teljesen kinyomot pedál állásnál, a lábam által megszüntetve a pedálra gyakorolt erőt, de még mindig kinyomva rögtön fogott, tehát a tűzfalnál tartva a pedált, fogott. Féktartályt megnézve az olaj hupsz, eltűnt, már csak alsó jelzésig volt. Fékkel no problem. Korábban - január 18.-án - is észrevettem, hogy elfolyt a fékolajam, hibát akkor nem találtak, bár igaz csak a fékeket nézték. Akkor a fékolaj utántöltve, a mai napig bírta. Töltöttem bele egy kevés fékolajat, a pedál kezdet megjavulni, de szerintem nem szerencsés dolog, hogy csak úgy elfolyik egy zárt rendszerből az olaj. Szervízben még nem volt, este jött elő a bibi. Ugyhogy most ui.: az autó dízel, 51ezer km.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #172 Dátum: 2011. Február 03. - 23:08:30 » |
|
A problémám: - váltás kissé akadozva ment, - eleinte akadozva, de lehetet váltani, majd később már nem mertem kettesnél feljebb váltani, mert nagyon nehezen, inkább csak beerőszakolva lehetett a sebességeket elkapni, - tengelykapcsoló pedál először fogott a helyén, amilyen pedálmagasságban elő van írva, majd egyre közelebb a tűzfalhoz, szinte már alig kellett a pedált felengedni, - legvégül teljesen kinyomot pedál állásnál, a lábam által megszüntetve a pedálra gyakorolt erőt, de még mindig kinyomva rögtön fogott, tehát a tűzfalnál tartva a pedált, fogott. Féktartályt megnézve az olaj hupsz, eltűnt, már csak alsó jelzésig volt. Fékkel no problem. Korábban - január 18.-án - is észrevettem, hogy elfolyt a fékolajam, hibát akkor nem találtak, bár igaz csak a fékeket nézték. Akkor a fékolaj utántöltve, a mai napig bírta. Töltöttem bele egy kevés fékolajat, a pedál kezdet megjavulni, de szerintem nem szerencsés dolog, hogy csak úgy elfolyik egy zárt rendszerből az olaj. Szervízben még nem volt, este jött elő a bibi. Ugyhogy most ui.: az autó dízel, 51ezer km. Kuplungfőhenger vagy a munkahenger ereszt.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
janko529
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #173 Dátum: 2011. Február 04. - 12:04:19 » |
|
Én is jártam már így, aztán megtaláltuk az olajat a szervó dobban. A fő fékhenger áteresztett és az egész olajat becuppantotta a dobba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #174 Dátum: 2011. Február 07. - 17:09:58 » |
|
Hiba oka megvan, tengelykapcsoló alsó- felső munkahenger kaput. 51ezer km-nél szerintem elég gáz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #175 Dátum: 2011. Március 06. - 15:53:13 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #176 Dátum: 2011. Március 06. - 16:13:26 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le. Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #177 Dátum: 2011. Március 06. - 16:24:15 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le. Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm. Mercis csaj nem ott dolgozik?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #178 Dátum: 2011. Március 06. - 17:50:44 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le. Ha nem állsz neki javíttatni hanem veszel egy bontottat 1napra esik ki alólad az autó és még olcsóbb is lett volna 50.000ft nálam a bontott váltó
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #179 Dátum: 2011. Március 06. - 19:52:32 » |
|
Csak hogy ne legyek boldog a váltóm még mindig nem jó!Az első szerviznél mikor cserélték a belét több hibát is ejtettek.Az első egy váltófedél ami nem az enyém volt és repedtt volt azt kaptam meg.Na ez már ki van cserélve,ez a része jó a váltónak.Nem ömlik az olaj belőle ott.De máshol igen.Méghozzá a nyelestengelynél enged a szimering is nem kicsit.Már a kuplungom is csuszik! És az elmult 1.5 hónapban csak 2x mentem az autóval.Arról nem is beszélek hogy az alja állt az olajban ugy adták vissza,azt is nekem kellett lemosatnom róla.Holnap megint szerviz és váltó le. Valamiért nem szeretnek Téged, az a gyanúm. De ez nekik sem hiszem hogy megéri mert ujból váltó le-föl+kupluntárcsacsere mindez gariba.És addig fogják csinálni amig nem lessz jó és olajfoltmentes minden.De holnap ott fogok állni az autó mellett végig,és a "mester" szerelőt figyelem majd.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
|